Saatanan läski

Parempi ois kuolla

Olen aina ollut läski ja nyt muutaman vuoden ajan yrittänyt laihduttaa. Yritykseksi jäänyt. En pidä juoksemisesta koska se tekee olon todella inhottavaksi. Kuntosalilla käyn mutta jostain syystä läskit on ja pysyy. En syö herkkuja ja annoskoot on kohtalaisia. Suoraan sanoen vituttaa koska kaikki minun sisaret on laihtunut pelkällä koneella ololla. Ei he juurikaan ulkona käy, miksi minä en sitten laihdu? Kaikilla sisaruksilla on miehet, minulla ei koskaan ole ollut.
Olen yrittänyt hyväksyä itseni ja pyysin paria poikaakin ulos (luulin että ei pieni pömppöys haittaa) ei kukaan lähtenyt ja automaattisesti yhdistän sen lihavuuteeni. Nyt alan jo olla täysin lopussa. Minun sisko katsoo minua aina kovin arvostelevasti. Voin jo kuulla hänen ajatukset päässäni "hemmetti miten lihava tuo on". Se katse oikeasti sattuu. Ajatukset alkavat vain mennä surullisempaan suuntaan ja masentaa. Jos muut ihmiset hyväksyisivät minut niin olisi helpompaa tehdä niin myös itse. Jos jatkuvasti kuulee muiden mielipiteen minusta ja kaikki ne arvostelevat katseet... En jaksa enää!

12

129

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • adblockerZ

      Ei taida olla pienestä lihavuudesta kyse jos heti hylkää.

    • manamana

      Onko joku sanonu sulle suoraa että sä oot läski ja ne ei tykkää susta sen takia?

    • Parempi ois kuolla

      Tuntemattomat ei halua edes yrittää tutustua minuun. Olen kiltti ja yritän olla mukava mutta ei se näköjään riitä. Kaikki miehet joita olen lähestynyt torjuu minut, vaikka emme edes tunne tai vaikka tuntisikin. Tuntuu ettei elämässä ole enää järkeä. En jaksa enää tätä...

      Minulle on suoraan naamaan sanottu läskiksi ja elefantiksi. Se ei todellakaan tunnu hyvältä. :(

    • kaloreitalaskemaan

      Laihdutus ei ole mikään taikatemppu. Siinä menee _kuukausia_ ja vaatii oikeasti tahtoa muuttaa elämäntapoja. Itselläni meni noin 3kk että laihduin 10kg ilman että erityisemmin harrastin liikuntaa. Jätin makeiset ja muut herkut vähemmälle ja laskin aina kalorit kaikesta mitä söin. Saatoin joskus herkutellakkin, mutta silloin otin pienimmän ja vähäkalorisimman herkun. Itselleni laihtuminen tuli suurena yllätyksenä. Ensimmäiset pari viikkoa olin vaa´alla jatkuvasti mutta sitten unohdin käydä kuukausien ajan. Kun seuraavaksi astuin vaa´alle noin 3kk päästä syömistottumuksien muuttamisesta, hämmästyin olevani laihtunut 10kg! Se oli todellakin positiitvinen yllätys, ja olen jatkanut melko vähäkalorista elämäntapaani vieläkin (9kk).
      Normaali aikuinen tarvitsee n.2000 kcal päivässä, ettei liho tai laihdu. Mutta jos ei liiku päivän aikana kuin ihan vähän niinkuin minä, minulla kaloritarpeeni oli n. 1750 kcal/pvä. Pyrin joka päivä syömään alle 1300kcal mutta soin joskus itselleni myös mennä 1500kcal asti.
      Liian pitkälle ei saa mennä, täytyy kuitenkin syödä ainakin se 3 krt päivässä! Ei saa jättää itseään kuolettavaan nälkään, mutta pikkuinen nälkä saa jäädä vaikka olisi siis jo syönyt.


      Kannattaa tosiaan kokeilla muuttaa elämäntapoja!

    • Terppalintu

      Lisää annoksiisi paljon enemmän salaattia ja juo pari lasillista vettä aterioitten kanssa. itse ruokaa ota vähän. t: yläaste aikoina laihdutin jostain 85-->65kg jostain kumman syystä, tsemppiä!

    • uskoitseesi

      "Jos muut ihmiset hyväksyisivät minut niin olisi helpompaa tehdä niin myös itse."

      Jos et edes itse kykene hyväksymään/rakastamaan itseäsi, miksi muiden pitäisi pystyä rakastamaan sinua/hyväksymään sinut?

      Jos et kerran hyväksy itseäsi sellaisena kuin olet, niin muuta itsesi niin, että hyväksyt itsesi. Yritä kovemmin ja ota aina askel oikeaan suuntaan väärän sijasta.

      Ei ole muutamassa kuukaudessa onnistuva juttu, mutta jos aloitat tänään, niin parissa vuodessa elämäsi voi olla hyvinkin toisenlaista.

    • 16Boy98

      Hei kuule. Älä anna kenenkään painaa sua maahan. Sä oot just mahtava ja täydellinen just tollaisena kuin sä oot. Luonne se on se tärkein. Nykyajan nuoret ovat vaan niin pinnallisia ihmisiä, että kannattaa odottaa muutama vuosi, ennenkuin alkaa seurustelemaan. Sillä ei ole yhtään mitään väliä, miltä sä näytät. Sillä ei ole yhtään mitään väliä, paljonko sä painat. Mitä väliä, vaikka sä oot ylipainoinen? Muista vaan olla oma itsesi, niin kaikki menee hyvin. Itekki ylipainoisena 16 vuotiaana jätkänä ymmärrän sua. Lähetän sulle lentohalin rohkaisuksi täältä c:

    • Hjelppiä on

      Kerro miten pitkä olet ja paljonko painat, niin voimme arvioida oletko läski, vai kuvitteletko vain.
      Jos kävelet 5-10km päivässä laihdut, vaikka et juoksisikaan

      • Parempi ois kuolla

        Olen 164cm pitkä ja painan 86kg. Jos kävelen 7km päivässä, rauhallisesti niin laihtuuko silläkin? Onko se hengästyminen/hiki joka on merkki laihdutuksesta?


    • Moi "Parempi ois kuolla"!

      Laihtuminen, niin kuin kaikki muukin meissä on yksilöllistä, eikä kaikilla onnistu helpolla. Täytyy kuitenkin myös muistaa, että pelkät mitat eivät kerro ihmisestä vielä paljonkaan, painoon vaikuttaa rasvan lisäksi myös luiden ja lihasten koko. Kuten itsekin sanoit, itsensä hyväksyminen on avain moneen asiaa. Voihan hyvin olla, että kohtaamasi torjunnat eivät liity ylipainoon, tai mihinkään muuhunkaan seikkaan sinussa, vaan joihinkin muihin syihin vaikka näiden poikien omissa elämäntilanteissa. Jos oma itsetunto on alhaalla, tuntuu kuitenkin helposti siltä, että kaikki pyörii juuri sen asian ympärillä, jota ei itsessään hyväksy. Jos ylipainoa on, on laihtuminen toki fyysisen terveyden kannalta aina hyvä asia, mutta on myös hyvä muistaa, ettei se ole mikään automaattinen tie hyvään oloon. Ihmisen hyvinvointi on kokonaisvaltainen asia ja itsensä voi jokainen oppia hyväksymään kun tekee töitä asian eteen. Hyviä vinkkejä aiheeseen on esimerkiksi näillä nettisivuilla https://www.nyyti.fi/tietoa/itsetunto/ohjeita-itsetunnon-kohentamiseen/

      Tsemppiä sinulle!

    • Tsemppiä

      Muistakaa että rasvan poltto on helposti mitattavissa kaloreilla, on sivustoja joissa on mahdollista spekuloida kalorin kulutuksesi kehosi mittojen avulla, yleensä tieto tulee että se on perus ihmisen kalorin kulutus, älkää epäilkö, todellakin suurin osa tukevista ihmisistä ovat siinä tilassa itsekurin vähäisyyden takia, voitte tehdä muutoksen, ja omasta kokemuksesta sanon että kaloreiden laskeminen auttaa paljon, itselleni iski yllättäen motivaatio muuttaa tuota tilannetta monien vuosien ylipainoisuuden jälkeen ja laskin vain että joka päivä tulee korkeintaan 1500-2000 kcal sisäistettyä, siitä se lähtee, kannattaa heittää omat mittansa sivustolla ''www.kalorilaskuri.fi'' itse katsoin tuolta, pituus, paino ja sukupuoli niin se kertoo mikä on todenäköisesti päivittäinen kalorinkulutuksesi ilman liikuntaa.

    • Parempi ois kuolla

      Muutaman viikon olen syönyt 1500 kaloria. Ei auta. Perus kalorin kulutukseni menee jo yli sen eli periaattessahan minun pitäisi laihtua. Alkaa jo tuntua toivottomalta ja turhalta. Miksi yrittää laihduttaa kun elämä on kuitenkin sitä samaa pskaa. :( En nouse täältä enää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1498
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1032
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      40
      782
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      771
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      700
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      37
      666
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe