Loppuuko Citikan maahantuonti???

utelias.....

Huhuja kuullut että Citikan maahantuonti lopetetaan, koska menekki on niin olematonta Suomessa ja muuallakin. Ei kannata pitää organisaatiota edes paremmin myyvien merkkien kylkiäisenä, niin kuin tähän asti sitä on myyty myymälähallien ulommaisissa nurkissa.
En nyt kysele, että olisin herraparatkoon siitä kiinnostunut , muuta ihan uteliaisuuttani.

10

184

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saastuttajat pois !

      Vähän samanlaisia huhuja olen kuullut itsekin ja toivottavasti asiassa on perää kun tänne aikaivata näitä öljyruiskuja likaamaan puhdasta luotoamme !

    • Tom Collins

      Minä kuulin, että Tojotan myynti Suomessa loppuu maaliskuun jälkeen.
      Tehtaalla ei riitä kiinnostusta maksaa runsaiden takaisnkutsujen aiheuttamia kustannuksia suomen kaltaisella pienellä markkina-alueella. Huhut ilmeisesti ovat vaikuttaneet Tojotan myyntiin, joka on viime aikoina voimakkaasti laskenut.

      • suoritustila

        Vai että semmoista olet kuulut hevosmiesten tietotoimistosta. Vähän epäilyttää kun on maailman johtavin ja suurin automerkki. USA:nkin ykkönen. Ei semmoiseen asemaan pääse millään sekunda tuotteella. Olisi jo karsiutunut aikoja sitten niin kuin Citikan yritys tulla premium markkinoille C6.lla. Vain muutama vuosi sitä kyhättiin kun lopetettiin ja taas tuli valtavia tappioita. No, ranska veron maksajien rahoilla tuli äkkiä apuun, konkkahan siitä muuten olisi tullut. Tosi tulee se muutenkin lähi aikoina.


    • Miksei jo aiemmin?

      Se on totta että Shitikan paja on jo saattohoidossa !

    • kollaa kestää

      Näin käy kun selkärangattomat hipit tekee autoja. Uudessa cactuksessa on varmaan vesipiippu vakiovarusteena! Tehtaan linjalla silmät seisoo ja suu käy. Tälläistä laatua tulee kun pistetään kukka hiuksiin ja naiset polttaa rintaliivinsä! Citroen on paholaisen merkki!!

      • Tojon pelko 1

        Cactuksen kokoonpanolinja on tosin Espanjassa. Olisi kyllä upeaa, kun autossa olisi vesipiippu vakiovarusteena.
        Huikee idis!


    • Hyvin se myy!

      Höh? Kunhan trollipelle jurputtelet.

      Citikka myy aivan kohtuullisesti. Helsingissä ns. vilisee uusia Citikoita, niin C3, C4, Berlingo, DS3 ja DS5 ovat yleisiä.

      Esim. tuo DS5 on todella mahtava auto, ulkoa kuin koru ja sisältä kuin parasta premiumia. Ihmetyttää kuka ostaa mieluummin samanhintaisen Bemarin tai Audin kuin vaikkapa uuden DS5 hdi180:n?

    • Audi 8

      C6 malleja näkyy aika kivasti ruotsinkielisessä saaristossa.Jokut ovat taas myyneet rantatontteja.

      • ill

        Ds5 on markkinoiden hienoin auto.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1582
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1349
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1192
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1169
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      38
      1020
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      67
      818
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      805
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      89
      686
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      182
      676
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      634
    Aihe