Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Ne tulevat öisin

Pelkään helvetisti

Hoidan iltatoimet hieman hermostuneena. Yö on taas tulossa ja pitäisi mennä nukkumaan. Saavun makuuhuoneeseen, istahdan sängyn laidalle, huokaisen levottomasti ja menen sitten makuulle. Uskallanko nyt sammuttaa valot? Lopulta sammutan valot.

Makaan sängyssä. Väsyttää mutta pelkään nukahtaa. Ne tulevat taas varmasti tänä yönä tai sitten vain yksi mutta ehkä se on pahinta että vain yksi tulee. Kuuntelen pimeydessä hiljaisuutta ja satunnaisia ääniä kerrostalosta ja käännän silmiäni katsoakseni ympärilleni. Väsyttää ja uni on yhä lähempänä. Mustat kasvot häivähtävät edessäni. Melkein huudan mutta en saa ääntä. Kasvot ovat poissa.

Käännyn kyljelleni. Ja yritän nukahtaa uudelleen. Jostain unen ja valveen rajamailta kuulen huokauksen vierelläni. En uskalla katsoa taakseni. Kauhu on sanoinkuvaamatonta. Äänet katoavat taas. On hiljaista.

Huokaisen helpotuksesta. Suljen silmät ja käännyn selälleni. Venyttelen käsiäni ja ne osuvat jälleen niihin kuolemasta kylmiin käsiin jotka ottavat käsistäni kiinni. En saa ääntä. Se tuli yksin eikä päästä irti. En onnistu huutamaan vaikka olen hereillä. Se katsoo minua silmättömillä kuopillaan joissa on toukkia. Se puhuu kuiskaten mutta kuiskaus kuuluu huutona pääni sisällä. Sen kädet liukuvat rintakehälleni ja avaavat sen kuin muovikassin. Ihollani ja sen alla kulkee niitä samoja toukkia. Ne syövät ja syövät minua. Hitaasti ja se sattuu. Huoneen seinät vääristyvät ja niihin muodostuu violetteja kasvoja. Tuskan täyttämiä kasvoja. Yritän taas huutaa mutten saa ääntä. Ehkä se vei keuhkoni tänä yönä. Miksi se ei lopeta.

Viimein se katoaa seinällä itkevien kasvojen sekaan.

En uskalla enää nukkua.

Valvon viidettä yötä putkeen ja odotan. Odotan tuleeko se tai ne vaikka pitäisin valoja päällä. En uskalla katsoa tästä näytöltä taakseni.

14

127

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinulle apua

      Onko sinulla muita harjoja ja mielenterveysongelmia? Oletko harrastanut jotain hämäriä juttuja, katsonut kauhuleffoja, ym. Joskus lääkkeet tai alitajuiset pelot saavat aikaan painajaisia unukuvina. Jos olet psyykeeltäsi terve, niin kyseessä saattaa olla demonihenget. Kerro enemmän.

    • hermoherkkä herkko

      Nyt kyllä hupajat. "valvon viidettä yötä peräkkäin". Viestisi on lähetetty klo 03.24, joten olet valvonut ainakin tuolloin.
      En kuitenkaan ala provosoimaan, saati pilkkaamaan sinua. Onhan tuo selkeä avun hakemisen paikka.
      Ehdotan paikkakuntasi terveydenhoitajaa. Heillä on kokemusta koko asiakkaiden kokonaishyvinvointiskaalasta.
      Heille on varattava aika, palvelu on maksuton. Kun puhut hänen kanssaan, ongelmasi on silloin jaettu ongelma.

      Katsopa ikäryhmien 70 palsta. Siellä on yömörköketju; selvitetään, mistä öiset pelkotilat tulevat.
      Tietysti piilotajunnan kerrosten peloista. Tietysti pelkoja esiintyy silloin päivälläkin, mutta öisin pelot aktivoituvat. Voivat estää nukkumista.

      Tuuletetaan pelkojasi täällä. Oletko mies vai nainen? Haastetaan turvallisuutta tuovia symppishenkilöitä auttamaan. Et ole yksin.

    • painajaisia

      Minulla oli samantapaisia pelonaiheita lapsena. Jos olin juuri heräämässä unesta ja avasin silmät "liian aikaisin", saattoi seinällä lennellä musta kummitus. Näin myös muutaman kerran painajaista, jossa tein jonkin sopimattoman kasvojenilmeen äidilleni, joka muuttui mustaksi hirviöksi. Ehkä aloittajalla nämä jutut ovat jääneet pysyvämmiksi ilmiöiksi.

    • Jeesus On Herra

      Jos et trollaa aloituksellasi niin minä voin käydä läpi kanssasi tuota pelottavaa ongelmaasi.

      Nimittäin sattui niin, että kas kummaa, mäkin heräsin, mutta päivää aikaisemmin, noin kolmen aikaan yöllä saman tyyppiseen painajaiseen, jossa jokin riivatun tai vähintäänkin puolihullun tapainen tyyppi kävi väkivaltaisena päälle, ja vaivoin sain hillittyä tämän vihreänaamaiseksi muuttuneen pelottavan ilmestyksen sanomalla sille: "Jeesuksen nimessä lopeta!"

      Jos tunnet Raamattua yhtään, tiedät mitä Jeesus sanoo pahoista hengistä.

      Luuk 11:24 "Kun saastainen henki lähtee ihmisestä, kuljeksii se autioita paikkoja ja etsii lepoa; ja kun ei löydä, sanoo se: 'Minä palaan huoneeseeni, josta lähdin'.
      25 Ja kun se tulee, tapaa se sen lakaistuna ja kaunistettuna.
      26 Silloin se menee ja ottaa mukaansa seitsemän muuta henkeä, pahempaa kuin se itse, ja ne tulevat sisään ja asuvat siellä. Ja sen ihmisen viimeiset tulevat pahemmiksi kuin ensimmäiset."

      Voi olla, että se henki joka minua kiusasi unessa viime yönä samaan aikaan, siirtyi hakemaan "heikompaa astiaa" jonne asettua taloksi.

      Jos et nyt ole vielä tehnyt uskon ratkaisua, niin nyt on aika. Näiden demonien kanssa ei ole pelleilemistä. Olen tosissani.
      Jos siis aloituksesi ei ollut vitsi, niin tee nyt ensimmäiseksi uskon ratkaisu Jeesuksen puoleen.

      Kaikki hoituu tämän jälkeen. Voin vakuuttaa.

      Voit lukea tuon Luukkaan evankeliumin kohdan alla olevasta linkistä :
      http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=Luuk. 11:1&rnd=1418228754353

    • hae apua

      Älä jää yksin tuon hirveän asian kanssa. Hae apua. Mene terveyskeskukseen ja kerro tuo heille. Heillä on varmasti keinot auttaa sinua. Ymmärrän hätäsi ja se on todellinen.

      • daaaafuq

        Kaikille tiedoksi että noin on valveunia
        Ja mulla on kokemusta mäiden henkien kanssa tekemisis olemisesta, kello kolme yöllä on niille joku tietty aika, joten aika hämärää kun sanoit viestissä että heräsit noin kello kolmen aikaan


    • Satua vai totta?

      Aloituksen kirjoitusmuoto on esseemäinen ja rakenteeltaan sen verran kliinisen puhdas ja selvä ja virheetön, että sopii epäillä onko se kopsattu joltain kummitusjuttu-sivustoilta. Jos aloittajalla olisi kauhu ja pelko todella päällä, siinä ei ole aikaa miettiä lauserakenteita ja kappalejakoja noin siistiin muotoon.

      Trollaatko?

      • kielellisesti lahjak

        Ei siisti ja selkeä kielellinen muotoilu edellytä kaikilta erityisponnisteluja.


      • Siis satuako?
        kielellisesti lahjak kirjoitti:

        Ei siisti ja selkeä kielellinen muotoilu edellytä kaikilta erityisponnisteluja.

        "Ei siisti ja selkeä kielellinen muotoilu edellytä kaikilta erityisponnisteluja."

        Ei niin, mutta joka tapauksessa kello kolmen aikaan peloissaan kirjoitettu kieliasu puhuu puolestaan. Kun siis on peloissaan, todella, silloin tekee myös virheitä kirjoittamaansa. Ja kuten huomaat, kappalejaot, lauserakenteet, sanojen valinnat on oikein kohdallaan. Demonisen hyökkäyksen kohteeksi joutuneella luulisi olevan edes muutama virhe, mutta ylläoleva teksti on tyylipuhdas kummitus-essee, muualta kopsattu.


    • tsupuduu

      Olisikohan kyseessä unihalvaus? Googletappas asiasta. Siihen liittyy monesti myös hallusinaatiot.

    • Kylmät kädet

      Demoni lakkasi piinaamasta meikäläistä, kun unihalvauksessa en enää hätkähtänytkään mistään, vaikka se saa jopa sängyn pomppimaan ja sähkövirran kulkemaan selkärankaasi pitkin. Aluksi ne olivat rankkoja, koska tuli ihan kuoleman aaltoja pitkin kehoasi. Joka aalto teki selväksi, että nyt kuolet.

      Lakkasin vain välittämästä. Ne loppuivat.

    • Kylmät kädet

      Oletko sinä koskaan kokenut aitoa painajaista, joka nykyään tarkoittaa aivan toista?

      • Kylmät kädet

        Se on unihalvauskohtaus, jonka aikana olet enemmän hereillä, kuin hereillä, mutta et pysty liikuttamaan mitään muuta, kuin silmiäsi. Kaikki on todellisuuttakin todellisempaa ja täysin sen huoneen demonin vallassa.

        Halutessaan demoni voi esim. painaa rintakehääsi niin rajusti, että uskot tukehtuvasi hengiltä siihen paikkaan. Lisäksi se saa kuoleman aaltoja kulkemaan kehosi läpi, varpaista päähän asti. Olet täysin varma, että kun se aalto saavuttaa sydämesi, se on loppusi.

        Koin noita niin monesti, että lakkasin välittämästä. Ne loppuivat siihen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2444
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2143
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1798
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1591
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1566
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1525
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1478
    8. 54
      1350
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      87
      1296
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1219
    Aihe