heppaleirit 2015

vastatkaas

Moi, meneekö joku jollekkin kivalle tallille kesällä ratsastusleirille. Kertokaa hyviä talleja missä on kesällä leirejä. Sellaisia missä ollaan mieluiten joku viikko kaks ettei mitään parin päivän leirejä.

Ja niin pirkanmaa seudulta, mieluiten ikaalinen hämeenkyrö, parkano mutta ei parkanon ratsutallille. Ja myös kauempana laadukkaat tallit käy, tärkeintä on että tulisi ikimuistoinen leiri ja paljon kavereita:D

3

52

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Leirille

      Minkä ikäinen oot?

      • sama alottaja

        Oon 12vuotias


      • Tuvli
        sama alottaja kirjoitti:

        Oon 12vuotias

        Mennalan ratsutila on mun mielest ihan sairaan kiva paikka Korpilahdella! Leirit aika hintavia, mut on hintansa väärti! Mä oon ainaki tullu leiriltä uusia kavereita ja kokemuksia rikkaampana. Hevosia siellä erilaisia, nuorempia ja vanhempia, helpompia ja vaikeempia!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2695
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      103
      2282
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2030
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1759
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1701
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1676
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1666
    8. 92
      1602
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe