luotto tiedot menny, mistä kämppä

jeesatkaa!

mistä voi saada kämpän jos ei oo luotto tietoja??

22

952

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • funhouse

      Kaupungin vuokrataloihin eli Mikalon taloihin pääsee varmastikin vaikka luottotiedot olisivat menneet. Moas vuokraa myös "ensiasuntoja" joissa asuessa ei ole velvoitetta olla kirjoilla koulussa, näihinkin asuntoihin haetaan käsittääkseni Mikalon kautta. Mikalo ja Moas tekevät jonkinlaista yhteistyötä noiden kohteiden suhteen. Ainakin savisillassa ois noita kämppiä.

    • ilylul

      Jos sulla maksamattomia asuntovuokria, et pääse kun veneen alle.

    • dfgyuijhk

      Etsi kimppa-asunto jonkun kanssa kenellä luottotiedot kunnossa.

    • vuokralainen1

      Pääsinhän mikalon vuokra-asuntoon vaikka olisi luottotiedot menneet. Kunpa ei maksattomia vuokria niin ei helposti saa asunnon.

    • matti.

      "mistä voi saada kämpän jos ei oo luotto tietoja?? "

      Kaikilla on luottotiedot..älä jauha skeidaa.

    • ängervöinen

      Äidin helmoihin puoleksi kymmeneksi vuodeksi.

      Kannattaisi miettiä ensin, kun rupeaa ottamaan pikaluottoja tai vetämään laittomia kamoja.

      • Päivi Räsänen

        Miksi laittomien aineiden vetämistä pitäisi miettiä? Siis meinaatko, että pitäisikö vielä puntaroida vetääkkö vaikkapa laitonta kannabista vai PALJON vaarallisempaa LAILLISTA alkoholia? Sinä kuulut porukkaan, joka moralisoi muita tietämättä asioista sen kummemmin. Vituttais olla sinä. Tietämätön pikku ihminen.


    • oma syy

      Hah hah.ei mistään.eikä tarviikkaan

    • leenekjsdj

      Mä otin varakkaan miehen. Mukana tuli asunto ja toimeeentulo.

    • miehellä bmw

      Jos olet hyvännäköinen nainen niin rikas mies vaan vierelle eikä mitään köyhää passat miestä :)

      Itsellä kovapalkkainen insinöörimies joka arvostaa kaunista naista.

      • BMW vm.91

        Näillä naisilla on yhteinen nimittäjä.


    • hullutanja

      en ola kaunis ja olen lihava

    • rahalla ja pillulla

      No sitten töihin läski. Itellä mies toi taas sisäfilettä ja kasviksia kotiin. Vitun köyhä rumilus.

      • ärtsoppa

        Niin mies toi kun et itse kykene.kauppareisulla vois mennä 3vrk jos rahaa sattus antamaan.


    • 246789542613

      provopelle provottaa. On kaikkien halveksima eikä ymmärrä mistään mitään. Seko mikä seko.

      Nyt se suuttuu ja sähisee. Ai kun kivaa!!!

    • fhgjkljhjoh

      Jos munaa asiansa, on alistettu keksimään ratkaisuja pärjätäkseen. Paras varmaan tuo rikkaan kumppanin siivelle lähtö. Naisilla enemmän noita vaihtoehtoja.

    • baja maja

      Ei mistään.eikä tarviikkaan.pieni mietiskelyn paikka oikein.Ei tuu mitään jos kerta toisensa jälkeen hyysätään.

    • No poor

      En vois edes kuvitella olevani köyhän luuserin kanssa. Rikas mies on paras. Seksiä voi sitten harrastaa vaikka salassa toisen kanssa.

      • piia41

        Sit lopulta jäät sen luuserirakastajan syliin ilman isoja rahoja. Tosin se voi olla se parempi vaihtoehto kuitenkin.


    • kyll maar...

      On etsittävä sitten vaan puoliso, jolla ei ole luottotiedot menneet ja jolla olisi asunto. Parempi tossunalla, kuin taivasalla.

      • akseli3

        Totta. Parempi ottaa kumppani jolla asunto, kuin olla taivasalla. Mä olen tehnyt sen monesti. Naiset on niin helppoja. Tarjoavat asunnon ja ruuat, eikä tarvii kuin joskus panna ja leikkiä sitä pikkukotia. Aikansa kutakin, ei siihen rahaa tarvita multa.


    • Janika.

      Miehellä pitää olla bmw ja kivitalo.
      Ei mikään luuseri köyhä paska.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3650
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2982
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2880
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2758
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      23
      2673
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2455
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      251
      2149
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1897
    9. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      202
      1867
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      44
      1837
    Aihe