Kysymys äideille lapsen isyydestä -huijasitteko väärää miestä?

kauhun kokenut

Olisitteko naiset valmiit valehtelemaan lapsenne isyydestä? Siis ts. huijaamaan väärän miehenne lapsen isäksi mikäli tämä olisi parempi isä/elättäjä kuin biologinen isä.

Tai mikäli olisitte epävarma isyydestä, ehdottaisitteko itse sen varmistamista vai antaisitteko olla?

Nyt on ollut lehdissä paljon juttua siitä, että miehiä on huijattu isiksi ja isyystestien määrä lisääntynyt, kun miehet ovat alkaneet niitä vaatia.

Kestäisikö moraalinne valehtelun?

Olisiko se mielestänne lasta kohtaan oikein, että väärä isä esim taloudellisiin syihin vedoten olisi huijattu isäksi?

7

127

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hui hai

      Miksei miehet huolehdi, etteivät joudu tuollaisiin tilanteisiin?
      DNA:kin on nyt keksitty.
      Mutta pysyköön kukin yksiavioisena, niin siten osaisi arvioida isyytensä.

      • Näino

        Oman isyyden arvioimiseen ilman dna:testejä ei kylläkään välttämättä riitä se, ettei isä itse petä puolisoaan.


      • emäntä

        älykäs kommentti kerrassaan ;) tässä kysyttiin naisten mielipidettä siitä voisivatko huijata? jos mies on parisuhteessa ja yritetään tarkoituksella lasta, ei mies voi tietää pettääkö puoliso vai ei. nainen on se joka tietää kuka häntä on höylännyt ts muutkin kuin oma mies.


    • mun mielipide

      Miksi hitossa huijaisin. Miksi se lapsi tarvitsisi jonkun isän, ihan sama kenet? Jos lapsen biologista isää ei kiinnostaisi niin kasvattaisin yksin. Miksi sillä lapsella pitäisi olla huijattu isä, jos ei ole biologista?

      Minä olisin todella pettynyt, jos mieheni vaatisi isyystestejä, vaikka tasan tarkkaan lapset ovat hänen. Se kertoisi mielestäni siitä, että mieheni pitää minua pettäjänä tai että hän on sairaan mustasukkainen, ja kuka sellaisen kanssa haluaa olla. Saisi isyystestinsä, mutta ei minua sen jälkeen.

      • pulluuu

        Jepjep... on miehesi varmaan sitten testit selän takana tehnyt, kuten tavallisinta.. ;)


      • Kahveet kehveli...
        pulluuu kirjoitti:

        Jepjep... on miehesi varmaan sitten testit selän takana tehnyt, kuten tavallisinta.. ;)

        ....meni näytölle! :D

        Että "kuten tavallisinta"? Koeta päästä terapiaan.


      • mun mielipide
        pulluuu kirjoitti:

        Jepjep... on miehesi varmaan sitten testit selän takana tehnyt, kuten tavallisinta.. ;)

        Mieheni ei ole päästän sekaisin oleva idiootti, kuten sinä:) Ei hänen tarvitse epäillä minun uskollisuuttani.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      290
      3257
    2. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      25
      3034
    3. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      24
      2017
    4. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      132
      1916
    5. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      35
      1804
    6. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      119
      1671
    7. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1410
    8. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      2
      1233
    9. Väliämme on noin 6 km

      Niin lähellä ja niin kaukana. Sinä olet kotona, minä olen kotona. Olet jo unessa. Mutta kun herään, olet jo töissä ja vä
      Ikävä
      9
      1153
    10. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      39
      1122
    Aihe