Kävin Audilla hammaslääkärissä

audiammattilainen

Ja voi veljet mikä reissu siitä tulikaan. Ensiksi vetelin villisti kaistarallia ja ohittelin kaikki romut. Hammaslääkäriin päästyäni hammaslääkäri huomasi, että minulla on spermaa poskionteloissani ja siinä tuli itku, kun hän uhkasi soittaa vaimolleni. Minun salasuhde toiseen sliipattuun audikundiin on paljastumassa. Itkin koko kotimatkan ja samalla kuitenkin vetelin villisti

42

268

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hullu.

      Palaa äkkiä hoitolaitokseen josta karkasit.

      • domppel-homppel

        Älähän nyt, hän on niin herttainen oodihåmå ?


    • ittna iduih

      "Palaa äkkiä hoitolaitokseen josta karkasit."

      Sieltäkö noi Audistit onkin kotoisin? No enpä ihmettele sitten niiden liikenne käyttäytymistä......

    • Bmw 06

      aúdiiiiii ja audisti jätkän pers e huutaa apua

    • kunhan kysyin

      Vielä niistä hampaista.........Tuliks ne kuntoon, vai laitetaanko tekarit?............

    • gastrol

      Paljonkos vei öljyä tuolla reissulla?

    • köyhät romut

      Audilla kyykyttää kaikki kipot ja niitten kuljettajat helposti

      • 15+2

        Sen päivän kun näkis.


      • Pipo tiukalla?

        Sulla ei varmaan ole audia, mutta ainakin korviinasti mölyävä suu.


      • audikundi

        Iha perus katelline nössö jol ei audii toi


    • villisti vetelijä

      Viisi päivää on kulunut. Soittiko hammaslääkäri vaimollesi? Paljastuiko salasuhteesi toiseen Audikundiin?

    • premium sakot

      Toivottavasti hammaslääkäri unohti puudutuksen ja veloitti ainakin 2x kovemmin audikuskia, bmw kuskille suoraan 5x veloitus, mersukuskin voi päästää kolminkertaisella veloituksella, yksi rangaistuskerroin jokaiselle tähden sakaralle...

    • villi vetelijä
      • quattro turboo

        no voi mikä itku ku S3 kulkee ja sun kippos ei


    • QUATTRO TURBOO

      AUDILLE EI VITTTU MAHDA MIKÄÄ RIMPULA MITÄÄ. VIIIVOILLA NÄHDÄÄÄN

    • villi vetelijä

      Eihän tässä ollut minun "kiposta" tai "rimpulasta" kysymys millään lailla, vaan audistin hammaslääkäri reissusta. Jospa te kesken kasvuiset teinikikulit kävisitte kouluja edes sen verran, että opettelisitte ymmärtämään lukemaanne tekstiä.

    • Bratwurst on makkara
    • ...

      Sellaista se on näköjään "günther the homoaudikuskin" meno liikenteessä.

    • DoctorJeckyll

      Tuli kutsu hammaslääkärin vuositarkastukseen. Voisko joku söpö audikundi lainata audia, niin lupaan vedellä villisti ja pitää mainetta yllä.....

    • AuditHåmppeleilla

      Audikuskeille tekarit on kätevät, helppo ottaa hampaat pois suusta, kun pääsee lutkuttamaan bmwpojun nakkia.

    • kakarapalstalla

      Noinko koville se ottaa kun ei itselläsi ole varaa Audiin? No, ei ole itsellänikään, eikä mihinkään muuhunkaan autoon, vanhalla romulla pitää ajaa. Mutta ei se ole Audikuskin vika. No, voi se Audikin olla vanha romu mutta ei nyt taida siitä olla kysymys.

      Mutta kerros nyt ihan omin sanoin, miksi yhdistät Audin homouteen. Homous on vika ihmisessä mutta ei sillä ole mitään tekemistä automerkkien kanssa.

      Itse mieluummin kuolisin kuin alkaisin homoksi. Mutta oikeat homot, älkää ymmärtäkö väärin, homous on osa teitä ja olette ihmisinä aivan samanarvoisia kuin muutkin.

    • HihhuliHomppelit

      "Itse mieluummin kuolisin kuin alkaisin homoksi. Mutta oikeat homot, älkää ymmärtäkö väärin, homous on osa teitä ja olette ihmisinä aivan samanarvoisia kuin muutkin."

      Tapa vaan itses mun puolesta. Homot voi olla ehkä ihmisiäkin, mutta AUDIHOMOT eivät koskaan....

      • kjfdhhgyufgbv

        No, kerro nyt sitten ihan omin sanoin, miksi juuri audihomot eivät voi olla ihmisiä. Miten muuten itsesi laita, hieman arveluttaa, eikä niin hiemankaan.


      • HihhuliHomppelit

        Audihomot eivät ole ihmisiä syystä että A: Vilkun käyttö unohtuu lähes aina liikenteessä siitä syystä, kun vilkkuviiksen käytön sijaan ropeloidaan sitä vieressä istuvan poikaystävän "vilkkuaviikseä"....
        B: Tien varressa oleva pyöreä liikennemerkki, joka on punainen reunoilta, ja keltainen keskeltä, ja jossa on mustia numeroita keskellä osoittamassa SUURINTA sallittua nopeutta(ei alinta mahdollista nopeutta) menee Audihomoilta jatkuvasti ohi silmien, kun sen poikaystävän "vaihdekeppiä" on paljon mukavampi räplätä.....
        C: Jatkuva muiden autojen persiissä roikkuminen vain vahvistaa uskomusta, että muiden anaali liikenteen sijasta on suurempi kiinnostuksen kohde Audihomoille, kuin itse liikenne.....

        Tuossa nyt ensialkuun muutama peruste väitteelleni.


      • sadfghjhgfdsa
        HihhuliHomppelit kirjoitti:

        Audihomot eivät ole ihmisiä syystä että A: Vilkun käyttö unohtuu lähes aina liikenteessä siitä syystä, kun vilkkuviiksen käytön sijaan ropeloidaan sitä vieressä istuvan poikaystävän "vilkkuaviikseä"....
        B: Tien varressa oleva pyöreä liikennemerkki, joka on punainen reunoilta, ja keltainen keskeltä, ja jossa on mustia numeroita keskellä osoittamassa SUURINTA sallittua nopeutta(ei alinta mahdollista nopeutta) menee Audihomoilta jatkuvasti ohi silmien, kun sen poikaystävän "vaihdekeppiä" on paljon mukavampi räplätä.....
        C: Jatkuva muiden autojen persiissä roikkuminen vain vahvistaa uskomusta, että muiden anaali liikenteen sijasta on suurempi kiinnostuksen kohde Audihomoille, kuin itse liikenne.....

        Tuossa nyt ensialkuun muutama peruste väitteelleni.

        Sinulla on vähän liian vilkas mielikuvitus, ettei peräti pakkomielle. Kuvailemiasi liikennesyntejä esiintyy kyllä ihan kaikkien merkkien kuljettajien toimesta. Vika on korvien välissä, ei autossa.


      • HinttejäNeOn
        HihhuliHomppelit kirjoitti:

        Audihomot eivät ole ihmisiä syystä että A: Vilkun käyttö unohtuu lähes aina liikenteessä siitä syystä, kun vilkkuviiksen käytön sijaan ropeloidaan sitä vieressä istuvan poikaystävän "vilkkuaviikseä"....
        B: Tien varressa oleva pyöreä liikennemerkki, joka on punainen reunoilta, ja keltainen keskeltä, ja jossa on mustia numeroita keskellä osoittamassa SUURINTA sallittua nopeutta(ei alinta mahdollista nopeutta) menee Audihomoilta jatkuvasti ohi silmien, kun sen poikaystävän "vaihdekeppiä" on paljon mukavampi räplätä.....
        C: Jatkuva muiden autojen persiissä roikkuminen vain vahvistaa uskomusta, että muiden anaali liikenteen sijasta on suurempi kiinnostuksen kohde Audihomoille, kuin itse liikenne.....

        Tuossa nyt ensialkuun muutama peruste väitteelleni.

        Naulan kantaan!
        Vai pitäisikö sanoa, että osuit keskelle audipuppelin pyllyä.


      • HihhuliHomppelit

        Eikä Audihomo tajua edes sitä, ettei se vilkun käyttö ole vapaaehtoista, vaan tieliikennelaki sanoo sen olevan PAKOLLISTA myös KAISTAA vaihdettaessa. Eikä sen käyttö edes vapauta esim. väistämisvelvollisuudesta mitenkään.
        Onko tuollainen pelleidiootti Audihomo, joka ei tieliikennelaeista ymmärrä pätkääkään, niin sitten muka ihminen?

        http://www.iltalehti.fi/autot/2010030511245805_ae.shtml


    • AuditonJaKämpätön

      Hammaslääkärireissu tehty Audilla. Avioero tuli muijasta aloittajan mainitsemalla tavalla. Nyt on kevyt olo, kun ei ole Kämppää, eikä Audia.....

      • SosDemJaHyvinMenee

        No älä välitä. Vouti vaan sosialisoi ne, kuten kaikki muunkin tässä maassa....


    • SpermattomatPosket

      Hammaslääkäri reissu tehty, eikä spermaa löytynyt poskionteloista!!
      Jihaa!!! Nyt Baanalle naama korvissa vetelemään villisti!!!

    • EnPaljastunut

      Tein kuten aloittaja, mutta hammaslääkärin ovella aloin jänistämään. Jospa minullekin käy samalla tavalla! Lähdin pois, hammaslääkärille mitään ilmoittamatta, sillä välitän poikaystävästäni edelleen paljon, enkä halua myöskään vaimoni tietävän kaksoiselämästäni mitään. Siispä baanalle taas vetelemään villisti!!

    • EipähänAinakaanKärähdä

      Minun Audistani loppui moottoriöljy kesken kaiken, ja jakopääkin rupesi rallattamaan. En päässyt hammaslääkäriin asti, ja se on ehkä hyväkin niin........

      • HerkkiäTulille

        Minä taas olin kotoonta lähdössä hammaslääkäriin, mutta en päässyt edes vetelemään villisti, kun Audi lehahti tuleen pihalla.....


      • EnPäässyVillistiVetämään

        Minä olin taas lähdössä pois hammaslääkäristä, kun huomasin rengaslukon kiinnitettynä upeaan Audiini. Olin muka pysäköinyt invaliidipaikalle parkki pirkkojen mielestä. Rahaa meni hammaslääkäriin niin paljon, etten päässyt rengaslukosta eroon, enkä näin ollen päässyt vetelemään villiä kaistarallia, vaikka siihen oli palava halu. Nyyhhhh.......


      • MelkeinOnnistuin

        Minä taas pääsin hammaslääkäriin asti, mutta upeasta Audistani ulos kömpiessäni löivät takana tulleet poliisit raudat ranteisiin välittömästi, koska olin muka poukkoillut päättömästi kaistalta toiselle. Sellissä odottelin pari päivää pikavoiton suuruutta, ja pois pääsemisen ajankohtaa. Nyt vapaalla ilman lisenssiä. Hammaslääkärireissu ei näin ollen mennyt ihan putkeen.....


    • EiEnääAudia
    • Anonyymi

      Minä taas käytän kaikkein kalleinta hammaslääkäriä, mikä suomesta löytyy saatanan köyhät!

      Audi King.

      • Anonyymi

        No siinähän käytät, Kiinnostaa kuin kilo paskaa tienvarressa.


      • Anonyymi

        Sarmasto kertoo sinulle kuitenkin nuo ne parhaimmat kusetuksen salaisuudet!...

        Bentley King.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sarmasto kertoo sinulle kuitenkin nuo ne parhaimmat kusetuksen salaisuudet!...

        Bentley King.

        Sossut valtaan vaan seuraavaksi kuudeksi vuodeksi, ja Sarmasto pressaksi!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sossut valtaan vaan seuraavaksi kuudeksi vuodeksi, ja Sarmasto pressaksi!!!

        Eiköhän seuraavat vallanpitäjät ole Duo Erektiohäiriöiset Setämiehet (Halla-aho&Orpo). Sarmaste tuomittuna väkivaltarikollisena liittynee perussuomalaisiin.


    • Anonyymi

      Multa vedettiin tänään viimeinen hammas pois. On siis aika siirtyä Toyotaan....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 195
      2709
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      236
      2607
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      64
      2349
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      195
      1829
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1318
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1297
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      21
      1259
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1234
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1128
    Aihe