Projekti!

tuunailija

Mulla ois ylimääränen ase (G36c) johon aion vaihtaa silikooni johot ja liittimiksi mini koska mulla on kaikissa akuissa tällä hetkellä mini liitin. Nytten liipasinkoneistosta tulevassa johdossa on kiinni deans ja sitten siinä deans-mini adapteri niin haluisin sillee et ei tarviis sitä adapterii. Sorbo, mäntä, sylinteri sylkän pää, rattaat ja liipasinkoneisto koska aika "tinattu" :D. Nytten on vaa semmonen ongelma et kun ammun yhdeti sarjalla tai semillä niin liipasin koneiston LIIKKUVA osa lähtee paikoiltaan et oonkohan kasannu oikein vai onko joku osa irronnut/katkennut. niin ja hoppi ja piippu vaihdettu et niihin ei tarvi koskee.

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sweeee

      Unohda tuollainen projekti ja osta Urban sniper se maksaa proairsoftis vaa 140€ ja lähtee 150km/s aseessa kannattaa käyttää diaplon bio kuulia jotka ovat markkinoiden parhaita

      • tuunailija

        Käytetään suoraan super hyper kärkkäisen 0.12 gramman kuulia ja ostetaan gsg:een G36.... trollit pois...


      • tuunailija
        tuunailija kirjoitti:

        Käytetään suoraan super hyper kärkkäisen 0.12 gramman kuulia ja ostetaan gsg:een G36.... trollit pois...

        Kertokaas ny...


      • retardoverhere
        tuunailija kirjoitti:

        Kertokaas ny...

        Et ole edes kysyny mitään, kerroit vaan että mitä aiot tehdä pyssylles. g vittu g.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      78
      4055
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      3072
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      26
      3055
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2858
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      24
      2814
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      42
      2543
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      309
      2478
    8. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      227
      2156
    9. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      2007
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      45
      1987
    Aihe