Tavataan Cumuluksessa

meikkukohan

Tuun Cumuun asuu noin kahdeksi viikoksi.

Naisopasta etsin ja ihan myös tositarkoituksella.

Olen 41v leskimies Stadista.

Kysy herrasmiestä Stadista respasta ensi keskiviikkona.

19

249

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttö tuollainen

      Aivan varmasti kysyn. Olen porilainen, nuori 23-vuotias naisopiskelija ja kaipaan tukea ja turvaa varakkaasta yli 40-vuotiaasta herrasmiehestä.

      Tulemme viettämään ikimuistoisia hetkiä Cumussa asumisesi aikana.

      • Iki Muisto

        Saanko kysyä, mitä opiskelet.


      • tyttö tuollainen
        Iki Muisto kirjoitti:

        Saanko kysyä, mitä opiskelet.

        Opiskelen SAMK:ssa liiketaloutta.

        Lukion jälkeen pidin muutaman välivuoden ja työskentelin ensin porilaisessa vaateliikkeessä ja myöhemmin Antinkadun K-supermarketissa. Lauantai- ja sunnuntailisät oli kova juttu. Sunnuntaisin tienasin yli 20 euroa tunnissa vaikka eihän me asiakkaille kerrota tuplapalkastamme. Lauantaisin joutui tyytymään siihen hikeseen yli 5 euron lauantailisään siihen 10,50 euron peruspalakn päälle.

        Sen jälkeen, vuonna 2013, suoritin visualistin tutkinnon Helsingissä. Varakas isäni maksoi tämän yli 3500 euron tutkinnon, mutta nyt rahahanat ovat sulkeutuneet. Tämä on valitettavaa, koska pidän merkkivaatteista, luksuslaukuista ja ulkomaanmatkoista.

        Valmistuttuani minulla on ollut vaikeaa löytää koulutusta vastaavia visualistin töitä, joten hain tänä keväänä SAMK:iin ja pääsin sisään. Olen nyt ensimmäisen vuoden liiketalouden opiskelija. Heikkouteni on vanhemmat (ja mielellään varakkaat) herrasmiehet. Tämä heikkous on ihan uusi juttu. En ole aikaisemmin miettinyt vakavasti sellaista kuviota, mutta yksi kaverini asuu Helsingissä ja tapailee kuulemma jotain vanhempaa miestä ja on tosi tyytyväinen tilanteeseen.

        Harrastuksiini kuuluu body fitness ja masturbointi, joista jälkimmäistä ihmiset jostain syystä harvemmin mainitsevat harrastuksenaan vaikka käytännössä kaikki tuntemani ihmiset sitä harrastavat, jotkut vieläpä monta kertaa viikossa! Olen avoin ja kokeilunhaluinen. Tutustun mielellään uusiin ihmisiin, varsinkin varakkaisiin miehiin. XOXO


      • ei yksin
        tyttö tuollainen kirjoitti:

        Opiskelen SAMK:ssa liiketaloutta.

        Lukion jälkeen pidin muutaman välivuoden ja työskentelin ensin porilaisessa vaateliikkeessä ja myöhemmin Antinkadun K-supermarketissa. Lauantai- ja sunnuntailisät oli kova juttu. Sunnuntaisin tienasin yli 20 euroa tunnissa vaikka eihän me asiakkaille kerrota tuplapalkastamme. Lauantaisin joutui tyytymään siihen hikeseen yli 5 euron lauantailisään siihen 10,50 euron peruspalakn päälle.

        Sen jälkeen, vuonna 2013, suoritin visualistin tutkinnon Helsingissä. Varakas isäni maksoi tämän yli 3500 euron tutkinnon, mutta nyt rahahanat ovat sulkeutuneet. Tämä on valitettavaa, koska pidän merkkivaatteista, luksuslaukuista ja ulkomaanmatkoista.

        Valmistuttuani minulla on ollut vaikeaa löytää koulutusta vastaavia visualistin töitä, joten hain tänä keväänä SAMK:iin ja pääsin sisään. Olen nyt ensimmäisen vuoden liiketalouden opiskelija. Heikkouteni on vanhemmat (ja mielellään varakkaat) herrasmiehet. Tämä heikkous on ihan uusi juttu. En ole aikaisemmin miettinyt vakavasti sellaista kuviota, mutta yksi kaverini asuu Helsingissä ja tapailee kuulemma jotain vanhempaa miestä ja on tosi tyytyväinen tilanteeseen.

        Harrastuksiini kuuluu body fitness ja masturbointi, joista jälkimmäistä ihmiset jostain syystä harvemmin mainitsevat harrastuksenaan vaikka käytännössä kaikki tuntemani ihmiset sitä harrastavat, jotkut vieläpä monta kertaa viikossa! Olen avoin ja kokeilunhaluinen. Tutustun mielellään uusiin ihmisiin, varsinkin varakkaisiin miehiin. XOXO

        Voitko kuvailla ulkonäköäsi, jotta tunnistan Sinut keskiviikkona.

        Itse olen vaalea ja erittäin komea,vaikka sen itse sanonkin.

        En ole tottunut yksinoloon ja herrasmiehen kriteerit täytän kiireestä kantapäähän.

        Olen valmistunut Turun yliopistosta maikaksi.

        Opetan lukiossa psykaa.

        Asun nimenomaan perintöni turvin Meilahdessa, P/penthousessa..

        Voimme tulla myös sitten myöhemmin tänne ja "katsot/näet" asuntoni ja mut vielä t a r k a s t i.

        Olen 179/86 ja ikää on siis 41.

        Olen sairaslomalla kolarin takia. Terve, jos seuralainen löytyy.


      • kuvottava läski
        ei yksin kirjoitti:

        Voitko kuvailla ulkonäköäsi, jotta tunnistan Sinut keskiviikkona.

        Itse olen vaalea ja erittäin komea,vaikka sen itse sanonkin.

        En ole tottunut yksinoloon ja herrasmiehen kriteerit täytän kiireestä kantapäähän.

        Olen valmistunut Turun yliopistosta maikaksi.

        Opetan lukiossa psykaa.

        Asun nimenomaan perintöni turvin Meilahdessa, P/penthousessa..

        Voimme tulla myös sitten myöhemmin tänne ja "katsot/näet" asuntoni ja mut vielä t a r k a s t i.

        Olen 179/86 ja ikää on siis 41.

        Olen sairaslomalla kolarin takia. Terve, jos seuralainen löytyy.

        "Olen 179/86 ja ikää on siis 41"

        Painoindeksi huitelee läskibontson kohdalla.Olet vielä vaarikin.


      • Musckles or not
        kuvottava läski kirjoitti:

        "Olen 179/86 ja ikää on siis 41"

        Painoindeksi huitelee läskibontson kohdalla.Olet vielä vaarikin.

        kuvottava läski:lle

        Unohdit painostani lihakset:))


      • ostajaksi mäkin

        tyttö tuollainen:lle

        Tukeaaa ja turrrrvaa tuletkin saamaaaaan.

        Myös oppaana voit viedä minne vaaaaan. Ostoksille.


      • tositositosi
        kuvottava läski kirjoitti:

        "Olen 179/86 ja ikää on siis 41"

        Painoindeksi huitelee läskibontson kohdalla.Olet vielä vaarikin.

        kuvottava läsli:lle:

        Olet reipas reviirisi puolustaja.

        Kunnioitan sitä ominaisuutta, joskaan en kehnoja ja epätosia keinojasi.


    • tytsy 28

      Tuun, jos sulta löytyy paksu lompakko ja iso mul.......

      • me kans

        hei, siel on pian koko vuosikurssimme kaikki tytöt kieli pitkällä Cumun aulassa ;)


    • Bella Bambina

      pakko sanoo et tää ketju on uimassa sellaisiin syvyyksiin et joku pitäis tästä mielikuvituksellisesta sepitteestä palkita. mieleen tulee yksi nimi mut sitä tyyppii ei koskaa palkita mistää ku ei se oikeesti oo nii hyvä mitä jotkut luulee

      mut siis hei kyl mäkin oon vähän kiinnostunu. nykysin just tällaset säädöt on tosi hot juttu. luin lehestä et yks entinen porilainen kissa oli mikael jungnerin kanssa linnan juhlissa. miettikää hei! ne seukkaa.

      tulva portit on avattu. kaikki mun ikäset eli 90 luvun alus syntyneet muijat nii me halutaan vanhempi mies rahaa ja rakkautta.

      • säälittävää ap

        aripekan aloitushan tuo selvästi on ja vastailee myös itselleen.sellaista se on kun on vieläkin neitsyt eikä saa naista mistään.elämän kohokohta on kuolata toisten omaisuutta ja kirjoitella unelmiaan nettiin.


      • Jazzzzzzzzzzzz
        säälittävää ap kirjoitti:

        aripekan aloitushan tuo selvästi on ja vastailee myös itselleen.sellaista se on kun on vieläkin neitsyt eikä saa naista mistään.elämän kohokohta on kuolata toisten omaisuutta ja kirjoitella unelmiaan nettiin.

        säälittävää ap:lle

        En ole mikään aripekka enkä tunne Porista kuin ulkonäöltä ja parista juttutuokiosta Jyrki Kankaan.


      • ap.
        Jazzzzzzzzzzzz kirjoitti:

        säälittävää ap:lle

        En ole mikään aripekka enkä tunne Porista kuin ulkonäöltä ja parista juttutuokiosta Jyrki Kankaan.

        Totta. Aloittaja en ole minä. Minä kuitenkin kirjoitin ketjuun "tyttö tuollainen" ja "Bella Bambina" -nimimerkeillä.

        Toinen minäni, alter egoni, taitaakin olla opiskelijatyttö.

        - Ari-Pekka


    • tämän jälkeen
    • uus juttu Poris
    • sonk

      Vedä kuule alottaja käteen :( Pilailulta kuulostaa ja itse kuulostat tosi
      vanhalta ja vanhanaikaselta.

      • Stadin herraleski

        Mites sinä netistä mua oikein kuuntelet?

        Olen 41v.

        Jos se on vanhanaikaista niin on.

        Mutta muista todella komee ulkonäköni.


      • Stadin kingi
        Stadin herraleski kirjoitti:

        Mites sinä netistä mua oikein kuuntelet?

        Olen 41v.

        Jos se on vanhanaikaista niin on.

        Mutta muista todella komee ulkonäköni.

        Aloittajaa uhattiin pahoinpitelyllä, jos Cumuun/Poriin(?) tulee.

        Olen pahoillani. Tekstini oli täällä jo eilen aamulla, mutta se oli poistettu.

        Reviiriajattelu Porin joillakin pojilla menee yli ja pahasti.

        Väkivaltainen on kaupunki muutaman hörhönne takia.

        Herrasmies Stadista pahoittelee, muttei ota turpiinsa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14861
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    5. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    6. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3054
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    8. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    9. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3046
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe