kannattaa lukea

5000 euroo

11

150

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cvbtunyiulo

      W

    • öljy palaa

      Vittumaista kieltämättä. Onneksi itse otin selvää asiasta ja ostin Audin joka vie 1l/5000km mikä sekin on aika paljon. Mutta eipä tuo pahemmin haittaa, sillä öljyä tuntuu syövän moni muukin nykyauto.

      • Naurettavaa1

        No ei minun ranskalaiseni ainakaan. Mutta audin öljynkulutushan onkin audin o m i n a i s u u s eli hyväksytään hiljaa ja selitellään ettei se ole vika. Niinpä niin, kuten aina. En hanki öljysyöppöä.


      • naura vaan
        Naurettavaa1 kirjoitti:

        No ei minun ranskalaiseni ainakaan. Mutta audin öljynkulutushan onkin audin o m i n a i s u u s eli hyväksytään hiljaa ja selitellään ettei se ole vika. Niinpä niin, kuten aina. En hanki öljysyöppöä.

        Luehan tuo iltasanomien juttu viime vuodelta. Minulla oli 10v sitten vm.98 Peugeot 406 2l koneella ja tuokin söi öljyä 1l/8000km. Ja oli alle 100tkm ajettu.


    • niin pä
    • Kyllä kannatti

      Tuota samaa konetta on esim. Skodissa. Kumma juttu että Skodapalstalta ei löydy näitä öljynkulutus juttuja.

      Itse ajelin 3v Audilla joka kulutti aivan liikaa öljyä n.1l/2000km. Tuo oli kuitenkin toleransseissa ja moottorin sisuskaluja ei vaihdettu takuuseen. Huohotin puolta säädettiin ja tiivistesarjaa vaihdettiin. Noilla ei ollut mitään vaikutusta öljyn kulutukseen.

      Ostin viime vuonna 2013 mallia olevan Audi A4:sen ja 22000 ajetun kilometrin jälkeen öljyä ei ole tarvinnut lisätä. Eli ongelma on uudessa koneversiossa poistunut.

    • Skodassa ei ongelmaa

      Audihan kulkee edellä tuotekehittelyssä. Skoda varustetaan vanhemmalla tekniikalla joka on Audissa käytetty jo vuosi/pari. Tässä myös on selitys Skodan luotettavuuteen, jota tavalliset käyttäjät arvostavat.

      • osssss

        Ja jos premiumin laittaa niin mitäs ne rikkaalle öljykulut haittaa vaikka menis 500e huoltovälillä...


      • kyllä on.

        Ei pidä paikkaansa. Kaikissa VAG-konsernin bensakoneissa on tuo sama ongelma, uudemmista malleista näyttää poistuneen.


      • päivitys 2.1

        Wanhaa tietoa pojalla. Nykyisin kaikkiin konsernin autoihin tulee sama tekniikka suunnilleen samaan aikaan ja öljyn syönti ei ole enään ongelma.


      • Tämähän todistaa sen
        päivitys 2.1 kirjoitti:

        Wanhaa tietoa pojalla. Nykyisin kaikkiin konsernin autoihin tulee sama tekniikka suunnilleen samaan aikaan ja öljyn syönti ei ole enään ongelma.

        Mistä täällä väitellään päivittäin, elikkä Audi, ja Skoda ovat sama auto. Toinen tietenkin hieman koristeltuna eri hintaluokassa. Kyllähän poika tiesi, mutta kaivasipa totuuden esiin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      67
      1666
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1379
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1222
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1194
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1086
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      68
      842
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      825
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      186
      732
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      92
      717
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe