nou name

kerran käynyt

baarissa katsotaan yli 50 vuotiasta ihmeissään.2 tuntia odotin pyytämääni kappaletta jota ei soitettu kun se ei iltaan sopinut ,vaikka sunna sanoi että, sitä soitetaan mitä asiakkaat toivovat.että ei toivota aikuisia nuorten ns-räkälään. pliis tulkaa joku pitämään ikahovia aikuis väestölle,missä aikuinen vois tanssia kun ei kylpyläkään aina innosta. nouneim saa haistaa pitkän v....n

34

482

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • räkälästä

      Joo mutta kun jankutit ja jankutit sitä samaa. Luuletko että joku jaksais kuunnella höpötystäsi? Pyytämäsi kappale oli niin paska ettei sellasta edes viitti soittaa. Hyvä että susta päästiin ja voit aivan itse haistaa sen pitkän v...n.

    • entinen asiakas

      rahan ahneus iski enkä pyytänyt kappaletta kuin kerran jota odotin 2tuntia eikä tullut aikuis asiakkaista ei näin ollen ole välitetä ,viinaa ku ostaa niin pitäjä on mielissään

      • räkälästä

        Joo joo, lopeta toi höpötys ja mee johonki muuhun kapakkaan. En viitsi tässä nyt koko yötä sun kans jauhaa kun sali on täys ja kiiru pukkaa. En halua nähä sun naamaa enää ikinä täälä.


    • mukana ollut

      kas ku nyt vasta huomasit ei sinne yli 30 kymmpisiä huolita olen huommannut tän jo ajat sitten sunna ku ottaa vaan nuoret ja niitten rahat

      • räkälästä

        Mikä v...u teitä vaivaa. Menkää muualle jos meno ei miellytä.


    • vapaavalinta.

      entinen asiakas voi hipsutella kotio kuunteen homotangoo XD

    • ei toista kertaa

      kas ku menit olen jo ajat sitten huommannut että ei ole aikuisten paikka .sunna rahastaa vaan nuoria

      • paikalla ollut

        antaa aikuisten olla.nuoret pitäköön räkälänsä jossa muuten on he------ likaiset vessat


    • räkälästä

      En aio asiasta enempää teiän kans kinata. Ja teiän naamoja en halua enää ikäpäivänä nähä. Työt kutsuu. Menkää aikuiset nukkuun...

    • M.Kekäläinen

      Hyvä huomio. Huomasimme täs taannoin ,että kyseinen paikka ei ole aikusiavarten.Menessämme sisään me 4 porukka 40 kymppisiä heti kuitattiin et mitä rollaatori porukkaa nyt tuli .Menkää aikuiset Kankaanpään iskelmä baariin siellä on kaiken ikäisille menoa ja meininkiä ja siistiä: moon Jalasjärviläinen M Kekäläinen eikä mun tohri piiloutua nimimerkin taa.

    • M.Kekäläinen

      Hyvä huomio. Huomasimme täs taannoin ,että kyseinen paikka ei ole aikusiavarten.Menessämme sisään me 4 porukka 40 kymppisiä heti kuitattiin et mitä rollaatori porukkaa nyt tuli .Menkää aikuiset Kankaanpään iskelmä baariin siellä on kaiken ikäisille menoa ja meininkiä ja siistiä: moon Jalasjärviläinen M Kekäläinen eikä mun tohri piiloutua nimimerkin taa.

    • jopas jotakin

      OHO.Johan menee kapakan pitäjällä hyvin kun ei ,halua asiakkaitaan nähdä euroilla vanhakin paukkunnsa maksaa.Pistä lappu oveen että K yli 50; oon muuten Kekäläisen kans samaa mieltä iskelmäbaarist hyvä paikka

    • kunnontyöntekijä

      Jopas jotaki. Kummia väitteitä täällä etteikö nonameen toivottaisi vanhempaa väkee=O. Samaa rahaa se on, tulee sitte teiniltä tai aikuselta. Näin 3-kymppisen näkökulmasta tosin oon kyl siel asiakaskunnas vanhimmast pääst mut kyl mut on sisäl päästetty vanhemmas herraseuraski et ihan voitte ikärasismisyytöksillänne pyyhkiä lattiaa.

    • räkälästä

      Vanhat idiootit haluuvat vain aukoa päätään. Eipä senpuoleen heidän suunsoittonsa haittaa. Menkööt muualle niin ei sitten ole tarvetta arvostella baariani.

      • Sulla on kyllä

        säälittäviä yrityksiä viestittää että olisit muka töissä / omistaisit "räkälää".
        Luulekko että joku tohon halpaan menee?


      • poro npurija
        Sulla on kyllä kirjoitti:

        säälittäviä yrityksiä viestittää että olisit muka töissä / omistaisit "räkälää".
        Luulekko että joku tohon halpaan menee?

        Etkö ole jo ajat sitten huomannut että täällä muutama vajakki keksii aiheita joilla keskustelua saisi aikaan. Kun homokortti ei tahdo enää toimia, niin sitten on siirrytty paikallisten yrittäjien kiusaajiksi.

        Aina voi lohduttautua sillä että nuo ihmisten yksityisyyteen menijät ovat elämässään jääneet usein hopealle kun on elämän valttikortteja ollut pelissä tarjolla. Heille on jäänyt kouraan mustaPekka ja luultavasti tälläkin hetkellä ovat katkeria lähes kaikesta mitä muilla on ja heillä itsellään ei. Minkäs teet, tyhmyydestäkään ei voi sakottaa vaikka sanonta toisin väittääkin.


    • Deepsouthmc

      Hyvin asiallisesti on toiminut hommat nonamessa, jopa satunnaisesti poikkeavan ulkopaikkakuntalaisen silmin. Vaikka olen vanhempi "herrasmies". Yleensä ei tarvitse edes omaan lompakkoon koskea. Ja pää on loppuehtoosta aivan täynnä.

    • Jarmo Hoikkala täti

      Olen jo 65 vuotias enkä ole havainnut Nonamessa ikärasismia. Olen aina ollut yhdenvertainen nuoremman väen kanssa. Olen jokseenkin varma, että aloittaja on ollut väärällä asenteella liikkeellä. Ihmisiä on niin monenlaisia.

    • Mökkikäinen

      Entisenä ikaalilaisena ja nykyisenä kesämökkivieraana olen muutaman kerran No Namessa käynyt kääntymässä. Täytyy sanoa, että vienti on parempaa kuin kylpylässä. Lisäksi nämä pissikset eivät pahastu jos haistelen heidän pöksyjään. Eläleläisvarikset pitävät pervona.

      Onko muuten mukavampaa kuin panna tyttärensä ikäistä likkaa?

      • pano vaari

        Tyttäreni on kolmen kympin paikkeilla , minä se panen pari kympisiä , joko rahalla tai ilman


      • äiiiteee pyyyhkiiiin
        pano vaari kirjoitti:

        Tyttäreni on kolmen kympin paikkeilla , minä se panen pari kympisiä , joko rahalla tai ilman

        Vajakkimme ovat taas vauhdissa. Irtoaako tuollaiset tekstit
        pelkästään kepukaljalla ?


      • panen 16-25 v
        äiiiteee pyyyhkiiiin kirjoitti:

        Vajakkimme ovat taas vauhdissa. Irtoaako tuollaiset tekstit
        pelkästään kepukaljalla ?

        sinä hinttari se panet nuoria sällejä ja lau ot niitten niskaan.pidäkkö ittees viisaampana kun tyttöjen paniat


      • Isi pyyhkii äitee
        äiiiteee pyyyhkiiiin kirjoitti:

        Vajakkimme ovat taas vauhdissa. Irtoaako tuollaiset tekstit
        pelkästään kepukaljalla ?

        äiiteeee pyyyhkiiin on trolli.


      • piliäsi nylkytät
        panen 16-25 v kirjoitti:

        sinä hinttari se panet nuoria sällejä ja lau ot niitten niskaan.pidäkkö ittees viisaampana kun tyttöjen paniat

        Yleensä se ei pane joka siitä huutelee.


      • äiiiteee pyyyhkiin
        Isi pyyhkii äitee kirjoitti:

        äiiteeee pyyyhkiiin on trolli.

        Taas tuli osuma vesirajaan.


      • älä pane piliä
        piliäsi nylkytät kirjoitti:

        Yleensä se ei pane joka siitä huutelee.

        virtasen jouniako nylkytät ?


      • namusedät liikkeellä
        äiiiteee pyyyhkiin kirjoitti:

        Taas tuli osuma vesirajaan.

        Demarit ovat aloittaneet suklaan jakamisen pienyritäjille.
        Yleensä tuollainen tietää pienyrittäjille lisää veroja ja
        byrokratiaa.


      • rusina161
        namusedät liikkeellä kirjoitti:

        Demarit ovat aloittaneet suklaan jakamisen pienyritäjille.
        Yleensä tuollainen tietää pienyrittäjille lisää veroja ja
        byrokratiaa.

        Siis, antaako ne suklaa silmää ??


      • Isi pyyhkii äitee
        äiiiteee pyyyhkiin kirjoitti:

        Taas tuli osuma vesirajaan.

        äiiiteee pyyyhkiin on trolli.


      • reijo paananen
        rusina161 kirjoitti:

        Siis, antaako ne suklaa silmää ??

        Tottakait antavat ja siksihän lähes kaikki demariedustajat äänestivät
        tasa-arvoisen avioliittolain puolesta.


    • itsekkin yrittäjä

      Paikallisesta kapakasta vielä.Missähän yrittäjä on oppinsa saanut kun ei asiakkaita halua nähdä.Meidän kurssilla opettiin pitämään asiakkaista kiinni,ja toivottaa tulemaan toistekin,tai sanoa ainakin että nähdään.Mutta jos on väsynyt ja liikaa asiakkaita,niin ymmärrän tuonkin tavan.

      • Portshari

        Itsekkin yrittäjälle tiedoksi, että ravintola-alalla ihmiset ovat tervetulleita asiakkaita siihen saakka kun osaavat käyttäytyä. Kun käyttäytyminen lakkaa, tervetulo lakkaa, oli sitä rahaa tai ei. Yleensä tässä vaiheessa asiakas on sen verran päihtynyt,että jo lain mukaan anniskelu on kielletty. Joten ei-toivottu asiakas on poistettava.

        Asiaa vahvistamassa anniskeluliikkeessä on asiansa osaava portsari, joka mielellään kantaa ei-toivotut asiakkaat karmien kautta pihalle.


      • Savikko
        Portshari kirjoitti:

        Itsekkin yrittäjälle tiedoksi, että ravintola-alalla ihmiset ovat tervetulleita asiakkaita siihen saakka kun osaavat käyttäytyä. Kun käyttäytyminen lakkaa, tervetulo lakkaa, oli sitä rahaa tai ei. Yleensä tässä vaiheessa asiakas on sen verran päihtynyt,että jo lain mukaan anniskelu on kielletty. Joten ei-toivottu asiakas on poistettava.

        Asiaa vahvistamassa anniskeluliikkeessä on asiansa osaava portsari, joka mielellään kantaa ei-toivotut asiakkaat karmien kautta pihalle.

        Ettex te ny hoksaa et toi joka käyttää nimimerkkiä Räkälästä,ei todellakaa
        oo Sunna,joka siellä kirjottelee...


      • Bar jees nome
        Savikko kirjoitti:

        Ettex te ny hoksaa et toi joka käyttää nimimerkkiä Räkälästä,ei todellakaa
        oo Sunna,joka siellä kirjottelee...

        koki viestiketjuhan on taas jonkun onnettoman yksinpuhelua. Ei kai näitä suoli24 höpinöitä kukaan tosissaan ota. Kai?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      99
      2870
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2430
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2210
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      2022
    5. 171
      1852
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1846
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1797
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1736
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1539
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe