The Look rintaimplanttitarjous

sabrina1

implantit 2500 euroa ! Leikkaavat nykyään suomessa. Taisin löytää just käyttöä mun veronpalautuksille :)

31

149

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kysynpä vaan

      Minkä merkkiset implantit saa tohon hintaan?

      • Endgame

        pip implantit Lookin piiloista, samoin kaikille takuille voi sanoa samantien good bye. Firma on konkurssin partaalla jälleen kerran. Nähtävästi asiat on mokattu nyt jo Vironkin puolella ja nuo kielitaidottomat puoskarit on tuotu Suomeen leikkaamaan. Nyt kerätään kaikki irtoava raha ja koska tuosta hinnasta ei jää käteen mitään, ellei jätä jollekulle maksamatta, niin homma loppuu täälläkin lyhyeen. Henkilökuntaa on jo täälläkin lähtenyt lätkimään, sillä Look / Suvi Pitkänen etsii facessa (!?!) leikkaussalihoitajaa kiireellisesti..


      • waterffall63

        kyl taa suomi on kateelista-mita millaan on valia jos ei koske teita kateelisen vihasia ihmisia-on se kun muitten elama noin kiinnostaa ja viha sisalla!YAK!!!


    • tisulit

      Endgame - älämölöä! Saahan sitä henkilökuntaa etsiä jos on tarjota niille töitä. Varmaan v..tuttaa kilpailijoita noi hinnat mut ainakin mulle kelpaa. Ja ainakin itselle laitetaan Mentorit

    • Silikonimamma

      Voi olla, että saat hyvät implantit. Mutta tuolla hinnalla tule yrittäjälle takkiin pahasti, JOS veroasiat ovat kunnossa. Jo kirurgin, anestesialääkärin ja hoitajien palkat ylittävät tuon 2500 euron summan. Lisäksi leikkaussali ja -välineet plus kaikki muu.

      Jokin tuossa yhtälössä mättää. Mutta ei silti, hyvät rinnat voi kuluttaja silti saada...

      • Jossain mättää

        Niin ja tuokin epäilyttää että Look leikkaisi Suomessa, tuntuu mahdottomalta yhtälöltä. Minne Look olisi perustanut klinikan ja keitähän lääkäreitä on palkannut. Aiemminkin Look vain välitti leikkauksia virolaisiin klinikoihin kalliimmalla hinnalla ja silti teki useamman konkurssin.


      • huolestunut...

        "voi olla että saat hyvät implantit"??? Ei kai nyt kukaan järkevä ihminen mene riskillä ottamaan implantteja jos ei ole varmuutta siitä onko ne laadukkaat ja FDA:n hyväksymät. Yrittäjähän ei tappiolla myy tuotteita tai palvelujaan. 2500 euron hinta pitäen sisällään laadukkaat implantit, kirurgin palkkion, leikkaussalin ja verot on vaan mahdoton. En halua edes arvata missä säästetään. Kyllä pitäisi hälyytyskellojen nyt soida asiakkailla. Ettei vaan olisi klinikka lopettelemassa toimintaansa? Se niistä takuista sitten.


      • Lisää tietoa?
        huolestunut... kirjoitti:

        "voi olla että saat hyvät implantit"??? Ei kai nyt kukaan järkevä ihminen mene riskillä ottamaan implantteja jos ei ole varmuutta siitä onko ne laadukkaat ja FDA:n hyväksymät. Yrittäjähän ei tappiolla myy tuotteita tai palvelujaan. 2500 euron hinta pitäen sisällään laadukkaat implantit, kirurgin palkkion, leikkaussalin ja verot on vaan mahdoton. En halua edes arvata missä säästetään. Kyllä pitäisi hälyytyskellojen nyt soida asiakkailla. Ettei vaan olisi klinikka lopettelemassa toimintaansa? Se niistä takuista sitten.

        Aloittajahan voi kertoa tarkempia lisätietoja missä leikkaus tapahtuu, kuka leikkaa ja miten leikkaus suoritetaan. Tuollainen hinta edellyttää ainakin nukutuksesta luopumista ja kotiutusta välittömästi leikkauksen jälkeen (=komplikaatiot hoidetaan julkisen puolen päivystyssairaalassa).


      • 1lapsenmamma
        Jossain mättää kirjoitti:

        Niin ja tuokin epäilyttää että Look leikkaisi Suomessa, tuntuu mahdottomalta yhtälöltä. Minne Look olisi perustanut klinikan ja keitähän lääkäreitä on palkannut. Aiemminkin Look vain välitti leikkauksia virolaisiin klinikoihin kalliimmalla hinnalla ja silti teki useamman konkurssin.

        Kyllä The Lookilla hyvin pyyhkii. Jos et ole sattunut sitä huomaamaan he tekevät jo yhteistyötä italialaisten lekurien kanssa. Onko muuten kukaan viellä käynyt Tiinan Rooman paikassa leikattavana?

        Itse olen implantit ottanut Lookissa 2 vuotta sitten lapsen saannin jälkeen ja kaikki meni onnistuneesti.


      • Jatkoa seuraa
        1lapsenmamma kirjoitti:

        Kyllä The Lookilla hyvin pyyhkii. Jos et ole sattunut sitä huomaamaan he tekevät jo yhteistyötä italialaisten lekurien kanssa. Onko muuten kukaan viellä käynyt Tiinan Rooman paikassa leikattavana?

        Itse olen implantit ottanut Lookissa 2 vuotta sitten lapsen saannin jälkeen ja kaikki meni onnistuneesti.

        Nyt ei sitten enää virolaisetkaan suostuneet yhteistyöhön.

        Samalla kirurgilla olen minäkin käynyt kuin Lookin entiset potilaat, mutta toisen firman kautta.


      • aina_asiakas
        Jatkoa seuraa kirjoitti:

        Nyt ei sitten enää virolaisetkaan suostuneet yhteistyöhön.

        Samalla kirurgilla olen minäkin käynyt kuin Lookin entiset potilaat, mutta toisen firman kautta.

        Kyllä virolaiset ovat mukana. Jos virolaiset kyllästyttävät niin ei muuta kun Rooman puolelle uusiin maisemiin leikattavaksi. The Lookki vain laajenta bisnestään ja sehän on huippu juttu.


      • Epäilyttää
        aina_asiakas kirjoitti:

        Kyllä virolaiset ovat mukana. Jos virolaiset kyllästyttävät niin ei muuta kun Rooman puolelle uusiin maisemiin leikattavaksi. The Lookki vain laajenta bisnestään ja sehän on huippu juttu.

        Niinpä - siirrytään siihen maahan missä ei ole vielä tehty konkurssia.


      • Roooma
        Epäilyttää kirjoitti:

        Niinpä - siirrytään siihen maahan missä ei ole vielä tehty konkurssia.

        Viro jatkaa kyllä mukana, mutta Lookki laajentaa bisnestään Roomaan. Onko kukaan ollut viellä Roomassa leikattavana?


      • En luota
        Roooma kirjoitti:

        Viro jatkaa kyllä mukana, mutta Lookki laajentaa bisnestään Roomaan. Onko kukaan ollut viellä Roomassa leikattavana?

        Tämä jatkuva mainostus alkaa muistuttaa sitä kun taannoin kyseltiin koska televisio tekee uuden sarjan Tiinan leikkauksista että pääsisi itsekin halvemmalla leikattavaksi kameroiden eteen.

        Tuntuu vaan kovin oudolta että firma nousee toistuvasti takaisin konkurssin jälkeen. Onhan se tietenkin helppo tarjota halvalla kun velat kuitataan konkurssilla. Mutta mitä tuumaa ne viimeiset asiakkaat jotka maksavat leikkauksensa mutta konkurssin tullen eivät enää pääsekään leikkaukseen. Rahat meni.


      • Ihmetteliasilikoni

        Mielestäni ulkonäkö on kaikkien ihmisten oma asia. Minullakin on lookissa hankitut silarit ja botoxia naamassa. Miksi ihmiset haluaa hyökätä sen takia?


      • sande00
        Jatkoa seuraa kirjoitti:

        Nyt ei sitten enää virolaisetkaan suostuneet yhteistyöhön.

        Samalla kirurgilla olen minäkin käynyt kuin Lookin entiset potilaat, mutta toisen firman kautta.

        Lookilla on edelleen leikkaustoimintaa Tallinnassa ja nykyään leikataan myös Kreikassa. Kysyntä vain kasvaa...


      • Pysyperässä

        Eikös se ollut Italiassa? Ja Heinolassa oma sairaala? Mitenkäs niitten on käynyt..? Ai niin, vaihtelu virkistää. Ei nyt mitenkään muita syitä voi olla :)


      • Ei_pysy
        Pysyperässä kirjoitti:

        Eikös se ollut Italiassa? Ja Heinolassa oma sairaala? Mitenkäs niitten on käynyt..? Ai niin, vaihtelu virkistää. Ei nyt mitenkään muita syitä voi olla :)

        Look teettää leikkauksia siellä missä vastapuoli suostuu tekemään sopimuksen.
        Omaa sairaalaa ei ole ollut koskaan.


    • Teerentäti

      En usko että kukaan uskaltaa tehdä sekundatyötä tai laitta huonoja implantteja. Nykyisin on somen takia jo niin kova kontrolli ja lehdet ovat kiinnostuneita epäonnistuneista leikkauksista joten uskon että kaikki klinikat ovat erittäin tarkkoja että ei tapahdu ongelmia potilaille

    • Tammikuussarinnat

      Itse hankin tuon tarjouksen, olen ollut aina pienirintainen ja nyt asiaan tulee muutos, Leikkausta odotellessa!

      • Joko selvisi

        Minne menet leikkaukseen ja kuka leikkaa?


      • Kokemuksia??
        Joko selvisi kirjoitti:

        Minne menet leikkaukseen ja kuka leikkaa?

        Mietin juuri aikataulujani menisinkö leikattavaksi Roomaan vai Viroon. Mielenkiinnolla voisin mennäkki tuonne Roomaan. Onko kukaan käynyt siellä? Kokemuksia olisi mukava kuulla.


      • Mentor
        Kokemuksia?? kirjoitti:

        Mietin juuri aikataulujani menisinkö leikattavaksi Roomaan vai Viroon. Mielenkiinnolla voisin mennäkki tuonne Roomaan. Onko kukaan käynyt siellä? Kokemuksia olisi mukava kuulla.

        Jos Roomaan meet niin tuskin sisältyy matkat hintaan. Eks toi tarjous ollu vaan Virossa?


      • Joulutarjous
        Mentor kirjoitti:

        Jos Roomaan meet niin tuskin sisältyy matkat hintaan. Eks toi tarjous ollu vaan Virossa?

        Mulla ainakin leikkaus Suomessa Heinolassa tammikuun lopussa just tällä tarjouksella.


      • Mietteliäsneito
        Joulutarjous kirjoitti:

        Mulla ainakin leikkaus Suomessa Heinolassa tammikuun lopussa just tällä tarjouksella.

        Menetkö kenen kirurgin leikattavaksi? Itse olen miettinyt rintojen laittoa lookissa.


    • isabelle

      Mä sain joululahjaksi noi lookin 2500€ rinnat. Jännää! oon kyl käyny aiemminku huulitäytöissä ja oon ollu tyytyväinen :)

      • ?????????

        Missä kävit?


    • aspat

      Lookkiin....

    • Wwerna

      Kuka on leikkaava kirurgisi? Itse kävin vuosi sitten virossa laittamassa rinnat. Ja mietin uutta leikkausta jalkoihin. Mietin josko olisi mahdollista suomessa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4809
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      125
      4383
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2851
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1921
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1699
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1690
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      104
      1665
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1593
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe