Vuosi 2015 lähestyy

Kysymyksen esittäjä

Onko jotain toiveita, tavoitteita tai odotuksia ensi vuodelle rakkauden suhteen?

22

464

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Samaa vanhaa...

      No sama kuin edellisvuosille: että Hän (mies) ottais viimein yhteyttä ja kysyis, että mitä kuuluu?

    • Suurin toiveeni

      No että minusta ja hänestä tulisi viimein ME, mutta toki olisihan se mukava nähdä jo ennen vuoden vaihdetta :)

    • fearlesss

      ei enää mitään. olen menettänyt uskoni miehiin ja rakkauteen, pelkkää illuusiota ja itserakkautta.

      • OnnellisestiVapaa

        Minä niin samaa mieltä. Ei vakavia suhteita enää ikinä :)


    • Hänvain

      Joskus tässä ensi vuoden alussa tapahtuu se, mitä en haluaisi. Hän vaitaa työpaikkaa ja sen jälkeen en häntä nää edes slloin tällöin, niin kuin nyt töissä. Vaikka kauaksi hän ei mene, silti en häntä nää. Tiedän, että tulen kaipaamaan häntä vielä pitkään tai voin sanoa, että hän ei unohdu milloinkaan. Tiedän, että se päivä tulee olemaan kyynelten peittämä. Vaikka vahva nainen olenkin, hänen suhteensa olen kuin pieni lapsi. Toivon kuitenkin hänelle menestystä ja onnea. Haluaisin vain olla osa hänen elämäänsä, mutta ei voi mitään. Nieltävä on karvaat kyyneleet ja uohdettava se kaikki ,mitä hän minussa aiheuttaa. Jos se ylipäätänsä on mahdollista.

    • Haavetta kai

      Toivoisin, että eräs valonainen näyttäisi minulle jollain tavalla vihreää valoa. Mutta punaista taitaa vaan tulla..

      • Kiinnostuin

        Onko päivää, jolloin saattaisit tavata tälaisen naisen?
        Vihreää vilkkuu.:)


      • Haavetta kai
        Kiinnostuin kirjoitti:

        Onko päivää, jolloin saattaisit tavata tälaisen naisen?
        Vihreää vilkkuu.:)

        Olen tässä tapauksessa valmis ihan mihin tahansa ja koska vain. Ehdotuksia?


      • Kiinnostuin
        Haavetta kai kirjoitti:

        Olen tässä tapauksessa valmis ihan mihin tahansa ja koska vain. Ehdotuksia?

        Kerrotko missä päin liikutaan? Haluan tavata vain hänet ja hän on melko lähellä, vaikka menevä mies monella tapaa onkin.:)


      • Haavetta kai
        Kiinnostuin kirjoitti:

        Kerrotko missä päin liikutaan? Haluan tavata vain hänet ja hän on melko lähellä, vaikka menevä mies monella tapaa onkin.:)

        Olisi kai se aika ihmeellistä jos täällä löytäisi sen juuri oikean ihmisen. Aiemmin oltiin aika lähellä, mutta ei enää. Oikealla näyttäisi olevan molemmat jalat ilmassa..


    • varmaanmonenmuunkin

      Toive (mielellään jo tälle vuodelle), että onnistun kitkemään itseni pois täältä palstalta.

      • Töpinää

        Luottakaa intuitioon ja siihen mitä teette irl. Tuloksia ei tule, ellei ota askeleita
        siellä ihastuksen luona.


    • jos vanhat merkit

      ja edelliset vuodet paikkansa pitää,
      niin sama apatia ja epäusko jatkuu...
      Ei ketään ei mitään...

    • Tarpeeksi kiusannut

      Unkohtaa koko ihminen vuoden 2015 aikana.

      • samoilla linjoilla

        jossain menee aina raja mitä ei enään tarvitse sietää.


    • parempi ettei mitään

      aika sitten näyttää mitä eteen tulee.

    • sitämätoivon

      että rakastaisin elämää että näkisin elämässä positiivisesti asiat että nauttisin pienistä asioista että tuntisin läheisyyttä että olisi joku joka rakastaisi minua omana itsenäni että arki tuntuisi elämisen arvoiselta että jaksaisin joka päivä suoda hyvän ajatuksen läheisille ihmisille että olisin onnellinen että voisin jakaa onnea myös muille

    • 2 0 1 5

      On toiveita, tavoitteita ja odotuksia.

    • Riikka*

      Sen suhteen ei ole vaateita. Ovi on avoinna, joten tulkoot, jos on tullakseen.
      Hartain toive olisi pysyä hengissä ja voittaa sairaus vihdoin.

    • aina tulevaisuudessa

      ainahan tääl on näitä tulevaisuuteen asioita työntäviä, jotka kirjoittaa esim. keväällä tyyliin " kunhan syksy koittaa, otan sinuun yhteyttä", tai syksyllä kirjoittaa " kunhan kevät koittaa ja muuttolinnut ovat saapuneet, me saamme toisemme".

    • Sitä normaalia

      tasaista elämää.

      • Onnenpipanoita

        Juuri sitä. Sellaista toivon minäkin. Otetaan vastaan, mikä tulee. Tuttua ja turvallista arkea. Ja toivotaan että niitä onnenpipanoitakin, vaikka pieniäkin, osuisi silloin tällöin tasaisesti koko vuodelle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3209
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2822
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2638
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2598
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2476
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2315
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1763
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1717
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1580
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1436
    Aihe