Kuulen ääniä

Raija.H

Sairastuin 2010 vaikeaan masennukseen, masennus oli niin paha, että se tuhosi talouteni, tuli hirveät velat, asunto lähti, ystävät kaikki. Useita lääkkeitä kokeiltiin, mutta mikään muu kuin bentsot eivät auttaneet, kaikki masennuslääkkeet vain pahensivat erittäin rajusti tilaani. Sitten lopetin bentsojen syömisen kuin seinään ja päätin, että kai se on pakko olla ilman lääkkeitä kun ne tekivät muistilleni huonoa, pelkäsin, että muistini tuhoutuu kokonaan. Masennus ei hävinnyt mihinkään edes muutaman vuoden päästä, sitten aloin syömään terveellisesti ja käymään pitkillä metsä lenkeillä. Sitten yht äkkiä masennus vain katosi. Uskokaa tai älkää niin omalla kohdallani parasta masennuslääkettä oli hampunsiemenet ja lähdevesi ja metsälenkit, huomasin myös, että kun kroppa voi hyvin niin myös mieli voi hyvin, nämä 2 on tiukasti sidoksissa toisiinsa.


2013 keväällä tunsin kuin joku morsettaisi oikeaan korvaani, morsetus oli jatkuvaa. Noin 3 päivää morsetuksen alkamiesesta korvastani alkoi kuulua itseään avaruusolennoksi kutsuvan olennon puhetta. Hän sanoi : HERÄÄ NUMERO 23!!! OLEN ANNUNAKKI? ROTUA EDUSTAVA VALOLAIVASTO (joku numero, en muista mikä) KOMENTAJA!!! PÄÄTIMME OTTAA TEIHIN YHTEYTTÄ KOSKA TARVITSEMME APUASI SINUN PITÄÄ TEHDÄ KAIKKESI JOTTA YDINVOIMA LOPPUISI PLANEETALTANNE!! ME TARKKAILEMME MAATANNE SAMALLA TAPAA KUN TE TARKKAILETTE MUURAHAISIA!! ME OLEMME KUUSSA!! KUU ON ELÄVÄ KONE MINKÄ PINTA ON NAAMIOITU NÄYTTÄMÄÄN TEIDÄN AUTIOMAALTA! KUKAAN EI TIEDÄ KUKA TUON KONEEN ON RAKENTANUT JA TUONUT KIERTÄMÄÄN MAATANNE MUTTA SE ON ILMISELVÄSTI TARKKAILU SATELIITTI JONKA ME OLEMME NYKYÄÄN ASUTTANEET!!! TEE KAIKKESI JOTTA YDINVOIMA LOPPUU!! KUULEMIIN!!!


Jotenkin näin tuo uskomaton viesti kuului. Lääkärini ei osannut selittää tuota millään tapaa, sanoi vain, että stressi ja unettomuus on katsottu laukaisevaksi tekijäksi monessa ``kuulen ääniä tapauksessa``. Tuo jäi onneksi ainakin tähän asti ainoaksi kuuloharhaksi. Kyllä sitä ihmisen aivot ovat hämmästyttävät, kun tuottaa tuollaisia kuuloharhoja.

32

256

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Raija.H

      Magneesiumia syön ja riittävän määrän vitamiineja uskon saavani hampunsiemenistä ja vihanneksista. Eräs lääkärini on sanonut, että synteettiset vitamiinit eivät ole läheskään niin hyvä kuin luonnosta saadut.

      ``Psykiatriasta on tullut lääketeollisuuden kultakaivos`` jep, jos mäsis lääkkeet auttaisivat masennukseen niin 800 000 ihmistä Suomessa ei niitä söisi. Eikä niiden tarkoituskaan ole parantaa vaan ajaa vielä huonmpaan kuntoon, että alkaisit kuluttamaan enemmän ja uusia lääkkeitä. Koko masislääkkeiden teho perustuu teoriaan:

      https://www.youtube.com/watch?v=51ZgU5YOId8

      ``Vaadi päästä julkisella puolella terapiaan ja keskustelemaan. Psykiatrit ja yleislääkärit yrittävät painostaa ja mainostaa SSRI-lääkkeiden käyttäjäksi, mutta kannattaa pysyä lujana. Vaadi pelkkää keskusteluterapiaa ongelmiisi. ``

      En pääse terapiaan ja sairaspäivärahani katkesivat, koska en suostunut syömään masennus lääkkeitä, koska jos mä en syö niitä niin mä en kuulma haluu auttaa itseäni. Siltikin vaikka ne pahens mun tilaa ja musta tuli vaarallinen niiden vaikutusten alaisina.

      Kiitos viestistäsi ja neuvoista.

      • ei lääkkeitä ei

        " Eräs lääkärini on sanonut, että synteettiset vitamiinit eivät ole läheskään niin hyvä kuin luonnosta saadut. "

        Tuo on aivan totta. Itse syön hyvin imeytyviä lisäravinteita. esim. D3-vitamiini on sama kuin auringsta, se metapuloituu vain eri lailla.

        " En pääse terapiaan ja sairaspäivärahani katkesivat, koska en suostunut syömään masennus lääkkeitä "

        Kannattaa ostaa lääkkeet (kela näkee, että ne on ostettu) ja sitten jättää syömättä.

        Onneksi itse len aina ostanut kaikk, mitä on määrätty. Syömään en ole pystynyt, koska haittavaiktukset niin kamalat, että vievät viimeisetkin toivonrippeet normaalista olosta.

        Jos on sellainen lääke, jota ei korvata, niin sitä kela ei näe, onko ostettu vai ei.


    • nbgxfgh

      pelottavaa....mistä ihmeestä nuo äänet voivat kuulua?onko se alitajunta kun puhuu vai mikä, todella merkillistä

    • taatitaatitaa
    • ytfjgh

      mistäs sitä voi oikeesti tietää, että oliko ne ufoja ?? eräälle ystävälleni tuli sisällöltään tismalleen sama viesti...

      • ei lääkkeitä ei

        Jos on liikaa yksin ja märehtii omia juttuja, niin voiko kuulla ääniä?

        Päihteet aiheuttaa kaikkea ikävää, myös ääniä, mutta ap tuskin käyttää päihteitä.


      • 6+7
        ei lääkkeitä ei kirjoitti:

        Jos on liikaa yksin ja märehtii omia juttuja, niin voiko kuulla ääniä?

        Päihteet aiheuttaa kaikkea ikävää, myös ääniä, mutta ap tuskin käyttää päihteitä.

        Tarkoitatko vapusta? Vai kuka on ap?


    • Morsettaa

      Entäs jos tuo morsetus johtuu niistä nautituista hampunsiemenistä?

      • Raija.H

        Ei hampun siemenissä ole mitään psykoaktiivista ja sitäpaitsi ne on kuituhampun siemeniä. Normaali ``huume`` kannabiksessakaan ei ole, paitsi noin 3kk kasvattamisen jälkeen.


      • ei lääkkeitä ei

      • HHtAodiXsA5
        ei lääkkeitä ei kirjoitti:

        Voi pyhä pietari näitä pöljiä, jotka eivät osaa käyttää googlea lainkaan sivistääkseen itteään.

        http://hamppufarmi.fi/?gclid=CNirtN732cICFaHHtAodiXsA5g

        ap = alkuperäinen kirjoittaja

        Väärin, silloinhan sen pitäisi olla ak.
        Luulen että ap tarkoitti nimenomaan tätä surullisenkuuluisaa vapunen-nimistä henkilöä, joka viihdytti täällä.

        KVG !


      • morsen ystävä
        ei lääkkeitä ei kirjoitti:

        Voi pyhä pietari näitä pöljiä, jotka eivät osaa käyttää googlea lainkaan sivistääkseen itteään.

        http://hamppufarmi.fi/?gclid=CNirtN732cICFaHHtAodiXsA5g

        ap = alkuperäinen kirjoittaja

        Miten tuo hamppu liittyy morsetukseen? Linkissäsi ei siitä mainittu sanaakaa...


      • Raija.H
        morsen ystävä kirjoitti:

        Miten tuo hamppu liittyy morsetukseen? Linkissäsi ei siitä mainittu sanaakaa...

        Hän laittoi linkin mistä näkee, että hampunsiemenet eivät sisällä THC:tä, kun ylempänä joku luuli, että ne ovat aiheuttaneet äänet mun päähän :) Asiasta toiseen, kävin viime viikolla magneetti ja tt kuvauksissa ja mitään vikaa ei löytynyt, onneksi. Mun psykopolin ylilääkäri sanoi, että ei olisi mikään ihme jos pitkä aikanen unettomuus olisi laukaissut äänet ja kun mussa ei mitään vikaa ole. niin voin olla melkovarma, että äänet eivät uusiudu, jos saan unirytmit pysymään kohillaan ja pidettyä stressitason matalana.


      • ei lääkkeitä ei
        Raija.H kirjoitti:

        Hän laittoi linkin mistä näkee, että hampunsiemenet eivät sisällä THC:tä, kun ylempänä joku luuli, että ne ovat aiheuttaneet äänet mun päähän :) Asiasta toiseen, kävin viime viikolla magneetti ja tt kuvauksissa ja mitään vikaa ei löytynyt, onneksi. Mun psykopolin ylilääkäri sanoi, että ei olisi mikään ihme jos pitkä aikanen unettomuus olisi laukaissut äänet ja kun mussa ei mitään vikaa ole. niin voin olla melkovarma, että äänet eivät uusiudu, jos saan unirytmit pysymään kohillaan ja pidettyä stressitason matalana.

        Tsemppiä omahoitoon.

        Kokeile melatoniinia ja meditaatiota ja onhan niitä vaikka mitä.


      • ei lääkkeitä ei
        HHtAodiXsA5 kirjoitti:

        Väärin, silloinhan sen pitäisi olla ak.
        Luulen että ap tarkoitti nimenomaan tätä surullisenkuuluisaa vapunen-nimistä henkilöä, joka viihdytti täällä.

        KVG !

        ap

        on täällä ain ollut aloittaja

        vapunen on jonkun rekisteröimä nimimerkki


      • Raija.H
        ei lääkkeitä ei kirjoitti:

        Tsemppiä omahoitoon.

        Kokeile melatoniinia ja meditaatiota ja onhan niitä vaikka mitä.

        Kiitos viestistä. Melatoni ei auta mulla ollenkaan, se ei rauhota tai väsytä yhtään.


      • jynkänlahti
        Raija.H kirjoitti:

        Kiitos viestistä. Melatoni ei auta mulla ollenkaan, se ei rauhota tai väsytä yhtään.

        Olen ajoittain kuullut ääniä ja ääniviestejä koko elämäno ajan. Kun aivojen vireystila on hyvä mm, ihastumisen aikoina sanoja ja lauseitakin tulee.
        Kirjoitin niitä ylöskin. Harmittomia. Ei niillä mitään ohjaavaa vaikutusta ole. Sen sijaan merkki aivojen paremmasta vireystilasta.
        Tällä hetkellä vasemmasta korvasta kuuluu monitahoista tinnitysääntä.

        Olen syntymästäni asti ollut hiljainen, erakkotyyppinen jätkä. En puhu näistä. En käytä lääkkeitä, mutta käytän synteettisesti valmistettuja vitamiinivalmisteita.


    • mielenkiiiintoista..

      Jos tuota morsetusta on edelleen runsaasti, niin suosittelen ainakin kirjoittamaan pisteet ja viivat paperille (elleivät tule liian nopeassa tahdissa). Toisekseen on suositeltavaa opetella ainakin sähkötyksen vastaanoton alkeet. Jokuhan siellä antoi jo linkin opetteluunkin.

      • Raija.H

        Se morsetus on ilmeisesti toinen persoonani (1 kerran kuului ja toivottavasti ei enään ikinä kuulu)? Äänet on vissiin kanssa? Vaikka en itse osaa morsettaa tai tiennyt ennen Annunakeista mitään (googletin niin se tarkoittaa tiettyä avaruusolento rotua), niin toinen persoonani tietää. Joku häiriö aivoissa aiheuttaa sen, että pääsee yhteyteen ``korkeampaan`` itseensä/persoonaan joka ei elä ajassa tai materiaalissa, hän tietää kaiken, koska aikaa ei ole niin ei ole tulevaa tai mennytta vaan tulevaisuus ja menneisyys on samassa tilassa. Vaikea selittää, mutta näin olen viisaammilta kuullut. Huom tämä on vain yksi teoria, sillä kukaan ei voi varmasti tietää mikä tämän ilmiön aiheuttaa.


        Sain eilen kuulla aivan sattumalta, että erään kaverini Facebook kaveri on kirjoittanut Facebookkiin (näin itse,tekstit kun kaveri laittoi linkin), aikalailla samankaltaisesta kokemuksesta, hän on kanssa kuullut ääniä avaruusolennoiksi itseään väittäviltä tahoilta mitkä ovat kertoneet näin, että kuu on biologinen robotti ja voi muuttaa, tuhota, kadottaa kaiken maapallolta, edes ``avaruusoliot`` ketkä on kuun asuttanut sisältä päin, eivät tiedä mistä se on tuotu tänne ja kuka ja miten se on rakennettu.

        Ihmeellisiä juttuja nämä, nyt mun jutut alkavat olla jo sillä rajalla, että en uskalla enempää kertoa, ettei joku huolestunut ihminen soita musta lääkärille ja hommaa mua hoidontarpeen arviointiin :)

        Tämä tyyppi joka oli kuullut äänet, niin hänellä on luokiteltu skitsofrenia. Sairaudesta huolimatta on mielenkiintoinen homma, sillä lääkäritkään eivät tiedä tarkalleen mikä skitsofrenia on ja mistä äänet ja mahdolliset hallusinaatiot tulee.

        En tietenkään usko, että äänet ovat oikeasti avaruusolioilta, uskon, että joku häiriö sai mun päähän ne äänet jotenkin. Ihmis aivot ovat vielä niin tuntemattomat, mutta jokupäivä tämäkin asia selviää melko varmasti. Voisikohan olla, että joku häiriö saa aikaan sen, että aivot käy muistia läpi ``ääneen``? Vaikka en muista kuulleeni mistään Annunakeista niin olen silti voinut kuulla niistä ja se on jäänyt alitajuntaani?


    • bfdgd

      todella mielenkiintoista ja samalla pelottavaa... itse en tiedä mitä tekisin jos kuulisin tuollaisia ääniä, menisin varmaankin shokkiin...

    • kokeile.

      Muuta ruokavalio ja syö kunnon ravintolisiä.

      Ainakin viljat pois.

      purkista

      C
      D
      Beet
      magnesium
      jodi

      • terve raato

        Mitäpä jos itse kokeilisit jättää mainitsemasi myrkyt kokonaan pois!
        Tai tarkoititkin tietysti että myös purkista pois.


    • Terve yli 60nen

      Hyvä Raija H, nimimerkki111 11 1 tuolla ylempänä ei tarkoittanut sinua vaan nimimerkkiä ei lääkkeitä ei. Hän puhui asiaa. Ei lääkkeitä ei on pitkän aikaa tuputtanut järkyttäviä vitamiinimääriä ihmisille eri nimimerkeillä, olipa tauti melkein mikä hyvänsä.

      Ei kenenkään elimistö siedä pitkään noita määriä, aineenvaihdunta menee sekaisin ja elimistö on kohta kyvytön ottamaan luonnollisesta ruoasta tarvitsemansa vitamiinit.

      Ihan olet oikeilla jäljillä kun huomasit lenkkeilyn ja vihannekset (ja tavallinen terveelllinen perusruoka) olevan paras lahde, lääkärisi on sanonut ihan oikein että ne riittävät.

      Yhdestä lääkkeestä olen samaa mieltä, d-vit kannattaa ottaa talvisaikaan 10 mkrorammaa päivässä, jos sen lisäksi syö kalaa kolme kertaa viikossa, jos vähemmän niin 20 migrogramaa loka-helmikuun ajan.

      • Raija.H

        ``Terve yli 60nen``

        Joo minä tajusin vasta sen jälkeen kun olin kirjoittanut kommentin, pitkät piuhat mulla välillä :) Mun mielestä ihan kiva, että hän yrittää auttaa ja laittaa vinkkejä, vaikka mä en välttämättä noista synteettisistä vitamiineista olekkaan hänen kanssaan samaa mieltä.

        Joo ei synteettisiä vitamiineista ole puolueettomasti voitu todistaa, että ihminen niitä tarttis. Ihminen ei osaa kopioida luontoa, vaikka niin väittää markkinointi mielessä. Vitamiini teollisuuskin on bisnestä ja jos ne oikeasti valmistais kunnon vitamiineja, niin ei muita lääkkeitä tarvittais eikä lääkäreitä, lääke ja terveydenhuolto bisnes kaatuisi siihen paikkaan. Ja on myös tutkimuksia synteettisistä vitamiineista, että ne aiheuttavat jopa kuolleisuutta ja elimistö suhtautuu niihin vierasperäisinä aineina, mitkä se pyrkii poistamaan kehostaan eli myrkkynä!

        ``kokeile.``

        ``Apteekin synteettinen jodi on myrkyllistä ja se suojaa osaltaan vain radioaktiiviselta jodilta: se ei estä radioaktiivisen jodin pääsyä keuhkoihin ja verenkiertoon, jossa radioaktiivinen aine aiheuttaa tuhoa vaan estää osittain, tuon radioaktiivisen jodin pääsyn kilpirauhaseen mutta ei suojaa sitäkään täysin.
        Koska itsessään tuo synteettinen jodi vahingoittaa kilpirauhasta, on syytä käyttää apteekkijodia vain akuutin hengenvaaran tilanteessa viimeisenä keinona. Koska ihmisille syötetään labrasuolan seassa tuota synteettistä jodia, on syntynyt yksi kansansairaus lisää mm. kilpirauhasen vajaa- tai ylitoiminta. Synteettinen jodi sekoittaa kilpirauhasen toiminnan ja täten, vaikuttaa koko kehon toimintoihin jolloin muutkin sairaudentilat: ilmenevät helpommin.``

        Teksti on lainattu täältä :http://bonekobrothers.com/archives/274

        Näistä mun väittämistä asioista en nyt kerkiä etsimään englanninkielisiä tiede julkaisuja, mutta Googlettamalla niitä löytyy. Nämä ei ole keksittyjä juttuja vaan tutkittuja.


    • Nikodeemuss

      mielenkiintoista, kaverini kirjoitti juuri 2 päivää sitten twitteriin, että avaruusoliot puhuu ja morsettaa hänen korvaansa. hän on kyllä vaikeasti masentunut, alkoholisoitunut ja käyttää useita ssri ja psykoosilääkkeitä. luulen että hänellä stressi, masennus ja lääkkeet saavat nuo jutut aikaseksi. hän on vasta 23v nainen. tai mistäs sitä ikinä tietää vaikka aiheutuis pelkästään lääkkeistä?

      • Nikodeemuss

        hän eroaa siinä tapauksessa merkittävästi aloittajasta, koska kaverini luulee oikeasti, että ne on avaruusolentojen tuottamia ääniä.


    • tonzaaaa

      Ois kyllä siistiiä jos ne ois oikeesti avaruusolioita :D

    • NGFHHTFHYUJ67Y7TRUT8

      OLIKO ÄÄNET IHAN SELVIÄ JA TAUKOOMATTOMIA

    • ääniä kuulematon

      toihan on totta. kuu on satelliitti ja titaania ja naamioitu erämaaksi ja asuttu kyttäpaikka

      • kuuukko kukkuu

        miten niin totta perustele


    • Oolioxicci 3s

      Mitä laitteita tarttisin että minäkin kuulisin ääniä? Liikennemelua yms. kuulen ihan hyvin mutta en mitään avaruuden takaisia??

    • Raija.H

      En minäkään kuule mitään avaruuden takaisia ääniä. Mistä sä repäsit ton jutun? Melko outo kommentti.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      156
      2722
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2001
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1806
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1550
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe