Kävin Verkkokauppa.comin myymälässä

Kylmät kädet

Maikkulassa kun asuu, on kävelymatkan päässä se Verkkokaupan myymälä Kaakkurissa. Jumakauta, kuin olisi hypännyt tulevaisuuteen. Se hemmetin kaaritelevisio, vai mikä lie full ultima HD super tv ja siinä pyöri uusin Transformers-elokuva.

Leuka vähän loksahti. Miten ylipäätään ne on voitu edes KUVATA niin tarkasti videoksi?

6

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    •  Kk

      Spurgukin saa aivan rauhassa vaeltaa ja tutkia kaikkia jänniä uutuuksia siinä valtavassa myymälässä, jossa valtavasti myös muita asiakkaita.

      Täysin rauhassa saa tutustua tulevaisuuteen.

    • Kylmät kädet

      Tilasin tämän tuotteen, koska se maksaa itsensä takaisin. Kävin noutamassa suoraan myymälästä, jotta vältin 2.90€ toimituskulut. Näin samalla sen kaaritelevision livenä. Kupera toiseen suuntaan, kuin ne vanhat kuvaputkitelkkarit.

      Jälleen huippu sijoitus:
      http://www.verkkokauppa.com/fi/product/27087/cjnmd/Sony-BCG34HLD4F-BCG34HH4FN-laturi-ja-4kpl-AA-akut-2700-mAh

      Ei enää paristoja mun taskulamppuun, noi akut kestää monta kertaa pidempään ja ne voi ladata yhä uudelleen, ja uudelleen, ja uudelleen, yhä uudelleen..

      • Sokeainkepillä näkee

        Mihin sä tarvitset taskulamppua valkeassa pohjolan yössä katuvalaistuilla alueilla?

        Ja kai sulla on sähköt kämpässäkin vai joko Maikkulan kipinä ja salama on katkaissut sähköt, vai kaatuiko talonpojankankaan tolpat?

        Mutta kumpaan suuntaan kupera se tv on? Sisään vai ulos?


      • Kylmät kädet
        Sokeainkepillä näkee kirjoitti:

        Mihin sä tarvitset taskulamppua valkeassa pohjolan yössä katuvalaistuilla alueilla?

        Ja kai sulla on sähköt kämpässäkin vai joko Maikkulan kipinä ja salama on katkaissut sähköt, vai kaatuiko talonpojankankaan tolpat?

        Mutta kumpaan suuntaan kupera se tv on? Sisään vai ulos?

        Tarvitsen taskulamppua puolustaessani itseäni pimeässä. Olen käynyt intissä kaiken maailman kurssit. Ne valitsi minut niihin mukaan, koska hoksasivat, ettei minulla ole tunteita. Pystyn tappamaan ihmisen ilman, että ilmekkään värähtää.


      • Kylmät kädet
        Kylmät kädet kirjoitti:

        Tarvitsen taskulamppua puolustaessani itseäni pimeässä. Olen käynyt intissä kaiken maailman kurssit. Ne valitsi minut niihin mukaan, koska hoksasivat, ettei minulla ole tunteita. Pystyn tappamaan ihmisen ilman, että ilmekkään värähtää.

        Eläin ei pysty pahuuteen, joten eläimen lopettaminen olisi mulle todella kova pala. Ihmisen tapan aivan leikiten.


    • K-ratsu

      Upeeta - ensin kävit myymälässä ja sitten myit käymälässä. Teitkö kunnon tilin ?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3260
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2842
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2666
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2618
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2496
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2335
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1793
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1737
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1610
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1466
    Aihe