Miten vietät joulun?

Minä vietän sen kotona rentoutuen mieheni ja koiran kanssa. Herkuttelemme, katsomme jouluohjelmia tv:stä, käymme kävelyllä.. :)

32

116

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joulupukin kuuma linja telkusta aatto-aamuna virittää mukavasti joulumielen kohdilleen:)

      Toinen joulumielen kohottaja on käynti hatuunmaalla. Tuhannet kynttilät pimeän keskellä tekevät tunnelmasta ja näkymästä upean...

      • Minäkin katson sitä kuumalinja-ohjelmaa, kun olen aamuvirkku. Kiva kuunnella lapsia jotka innoissaan odottavat joulupukki / lahjoja.. :)

        Kun asuin Klassa, kävin myös hautausmaalla, siellä oli kyllä kaunis tunnelma kynttilöineen..


      • TOSIrealisti Kokkola

        Nekrofilia ja pelkkä sen ajattelu on kriminalisoitu Suomen laissa! Todellinen joulumielenkohottaja, hyi helv...


      • TOSIrealisti Kokkola kirjoitti:

        Nekrofilia ja pelkkä sen ajattelu on kriminalisoitu Suomen laissa! Todellinen joulumielenkohottaja, hyi helv...

        Onpa se nyt kamalaa kun käydään laittamassa sukulaisten haudalle kynttilää! Siinä ei ole mitään nekrofiliaa.


    • sikspäkki

      ei kannata syödä herkkuja, tulee ruman näköiseksi

      • Kohtuudella saa herkkuja syödä. :)


    • Ihan perheen kanssa vietän. Käynti vanhempien haudallakin kuuluu asiaan sekä tietty myös eläinten hautausmaallekkin pitää viedä kynttilät. .Melkeenpä se sitten menee siinä touhutessa jouluruokien kanssa ja myöhemmin telkkua katsoessa. :)

      • Kuulostaa hienolta. :) Joulu onkin perhejuhla.


      • kittie2 kirjoitti:

        Kuulostaa hienolta. :) Joulu onkin perhejuhla.

        Juu,..on se kiva,ku kaikki on yhdessä. :)

        Toisaalta joulupäivä taas on jotenki ihmeellinen,kun ihmisiä ei näy missään. Tuntuu, kuin ois koko maallma pysähtynyt.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Juu,..on se kiva,ku kaikki on yhdessä. :)

        Toisaalta joulupäivä taas on jotenki ihmeellinen,kun ihmisiä ei näy missään. Tuntuu, kuin ois koko maallma pysähtynyt.

        Joo, on jännä tunnelma miehen ja koiran kanssa kävelyllä ollessa joulun aikana, kun todellakin on rauhallista ulkona.. :)


    • turhuudet

      Kertokaa missä liikutte, että tiedän kulkea turvallisempia polkuja.

      Taas koiran kakkaa*****************

      • Ehkä myös sinä voisit kertoa missä liikut.

        Tieto olisi tärkeä koirien ulkoiluttajille. Tietäisivät sitten missä kakit on syytä kerätä talteen MYÖS ojien pohjilta...


      • Näitä eläinvihaajia sitten riittää.. Onneksi myös eläinrakkaita. Usein tulee koiran kanssa ulkoilessa ihmiset juttelemaan ja ihastelemaan koiraani.. :)


    • Ja joulukuusi pitää tietenkin olla aito ja oikea suomen kuusi. Se antaa ihanan tuoksun taloon, joulun tuoksun. Lisäksi tietenkin tuoksukynttilöitä.

      Muovikuuset ymmärrän vanhuksilla ilman auttavia omaisia. Periaatteessa kuitenkin vastustan niitä.

      Muovi on 'Luonnoton saaste - myrkky - turhuus - euronnielijä' ym ym . Tämä on lainaus erään muovikasseja inhoavan mutta muovikuusia kannattavan näkemyksistä.

      • Täytyy myöntää että meillä on muovikuusi, sen helppouden takia ja kun en henno ottaa elävää kuusta.. mutta lapsena kotona oli oikea kuusi, ja olen samaa mieltä sen tuoksu oli ihana.. :)


      • kittie2 kirjoitti:

        Täytyy myöntää että meillä on muovikuusi, sen helppouden takia ja kun en henno ottaa elävää kuusta.. mutta lapsena kotona oli oikea kuusi, ja olen samaa mieltä sen tuoksu oli ihana.. :)

        Noh tossun alla kun olen hyväksyn toki tuon... Mutta vain sinun osalta kittie:)


      • toljanter kirjoitti:

        Noh tossun alla kun olen hyväksyn toki tuon... Mutta vain sinun osalta kittie:)

        Kiitos! :)


    • Aamuvuoron kolli

      Vietän joulun rakkaan vaimoni ja kahden kissamme kanssa. Sukulaisissa emme kiertele, vaan pyhitämme joulun kahdenkeskiselle laatuajalle. Laitamme ruokaa, otamme rennosti ja teemme mitä mieleen ikinä juolahtaa. Aattona olen vaimolleni pukkina, koska se on hänelle tärkeä juttu :))

      • Itse toimin myös pukkina useita vuosia mutta jäin eläkkeelle pari vuotta sitten. Toki 325v pukille yhä tulee pyyntöjä töihin palaamiseen. Kieltäydyin kyllä mutta saapas nähdä...


      • Ihana joulu teillä!


      • TOSIrealisti Kokkola
        kittie2 kirjoitti:

        Ihana joulu teillä!

        Tosirealistin laajaan repertuaariin kuuluu myös kunnioitettuna joulupukkina esiintyminen monissa arvostetuissa juhlissa ja pikkujouluissa, joten pikku "piipahdus" on ehkä paikallaan, ellei venäläinen eunukkimiehesi kykene "pukittelemaan".


      • TOSIrealisti Kokkola kirjoitti:

        Tosirealistin laajaan repertuaariin kuuluu myös kunnioitettuna joulupukkina esiintyminen monissa arvostetuissa juhlissa ja pikkujouluissa, joten pikku "piipahdus" on ehkä paikallaan, ellei venäläinen eunukkimiehesi kykene "pukittelemaan".

        Kiitos EI! Miehessäni ei ole mitään vikaa, ja saano TAAS, oma mieheni on suomalainen.


      • TOSIrealisti Kokkola
        kittie2 kirjoitti:

        Kiitos EI! Miehessäni ei ole mitään vikaa, ja saano TAAS, oma mieheni on suomalainen.

        Kyllä on "siellä päässä" vikaa, kun ei suostu joulupukiksi ihanalle Kittie2:lle... Voit piipahtaa Tosirealistin joulusaunassa aattoiltana ja lahjojen availun jälkeen otetaan vähän viiniä pikku lisukkeineen... Tervetuloa!


      • TOSIrealisti Kokkola kirjoitti:

        Kyllä on "siellä päässä" vikaa, kun ei suostu joulupukiksi ihanalle Kittie2:lle... Voit piipahtaa Tosirealistin joulusaunassa aattoiltana ja lahjojen availun jälkeen otetaan vähän viiniä pikku lisukkeineen... Tervetuloa!

        Minu mies on täysin terve ja kykenevä.


      • TOSIrealisti Kokkola
        kittie2 kirjoitti:

        Minu mies on täysin terve ja kykenevä.

        Kaikki "viat" lähtee Tosirealistin joulusaunassa, glögin ja pikku lisukkeiden äärellä...


      • TOSIrealisti Kokkola kirjoitti:

        Kaikki "viat" lähtee Tosirealistin joulusaunassa, glögin ja pikku lisukkeiden äärellä...

        Ei onnistu!!


    • turhuudet

      Voi vitttu ettekö te keksi muuta kuin yhden taulun johon yritätte osua, keksikää jotakin muuta tehän olette kuin lastentarhalaiset jotka aidan sisäpuolelta yritättte päästä katsomaan maailmaa.

      • Koeta rauhoittua

        Kovastipa asia sua vaivaa. Olisit ollut silloin yhtä aktiivinen, kun sukulaismiehesi ilkkui täällä kuolleita ja heidän omaisiaan.

        Hommaa ukko hoitoon.


      • turhuudet
        Koeta rauhoittua kirjoitti:

        Kovastipa asia sua vaivaa. Olisit ollut silloin yhtä aktiivinen, kun sukulaismiehesi ilkkui täällä kuolleita ja heidän omaisiaan.

        Hommaa ukko hoitoon.

        Taidat puhua omista sukulaisista, koska minun sukulaismiehet asuvat aivan muualla kuin saasteisessa Kokkolassa.

        Minua ei vaivaa mikään, mutta totean että nuo teidän jutut ovat kuoleitten ja heidän omaistensa surkutteluita, joissa ei päätä eikä häntää.

        Kovastipa asia sua vaivaa heti kun joku poikkeaa teidän typeryyksistä.

        Ei muuta kuin mene jatkohoitoon, koska näytät halitsevan senkin kokemuspuolen.


    • turhuudet

      Onko totuus siis lopputulos se, että joku TOSIrealisti Kokkola on teitä kiusannut ja siitä on tullut teille alemmuuskompleksi jota pyöritätte näillä palstoilla kuin "mielipuolet" ?

      Lukeaa omia juttujanne ja viekää ne vaikka johonkin testiin, niin näette mikä on lopputulos.

      Teillä on varmaan niissä rasvakoostumuksissa niitä nuijapäitä jotka tarttuu ja tukkii kaikki suonet ja estävät järkevän ajatuksen kulun.

      Suosittelen erikoislääkärin vastaanottoa ensi tilassa, koska myöhemmin voi käydä, niin että ette osaa hakeutua itsenäisesti oikean lääkärin vastaanotolle ja kukaan kavereistanne ei edes suouriudu niin vaikeasta tehtävästä.

    • virallinenvalvoja

      joulurauhaa tällekin palstalle ei kirjoiteta enään paskaa tänne

    • säätiönpomo

      menkää säätiölle ostamaan joululahjoja

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2783
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2360
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2140
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1924
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1776
    6. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1757
    7. 132
      1744
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe