maksusuunnitelma svea

...

Onko kokemuksia maksusuunnitelman tekemisestä? Minulla on kertalaina pikavippi.fi-palvelusta (OPR-vakuus), enkä pysty maksamaan lainaa eräpäivään mennessä enkä kerralla. Lasku on tullut Svea Ekonomin kautta. Se ei vielä ole erääntynyt, mutta ymmärsin nettsivuilta että svean kanssa hoidetaan laskuun liittyvät asiat. En halua menettää luottotietojani ja haluan maksaa lainan pois, mutta se onnistuu vain useammassa erässä :/.

5

615

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • svea&sven

      Svea on perintätoimistoista mukavimpia. Varmaan saat osiksi yleensä n 70-100 eur/kk on tuollainen kohtuullinen summa.

      • ....

        Se lainasumma on 300 euroa mutta lasku siis 375.

        Mutta ei kai tuo aiheuta maksuhäiriömerkintää? Luin että kulutusluottofirmat voivat laittaa merkinnän jo 60 päivän jälkeen, jos laina on maksamatta. Mutta kai tuo tarkoittaa vain siinä tapausessa että laina on kokonaan laiminlyöty eikä mitään maksusuunnitelmaa ole tehty?


    • Ei, vaan jos yksikin erä on myöhässä 60 vrk voidaan tuollainen merkintä laittaa. Ikävä ylläri jos esim epähuomiossa yksi erä jäänyt välistä... kannattaa olla tarkka.

      • ....

        Okei eli jos sovin maksusuunnitelman ja noudatan sitä, niin merkintää ei tule...


    • Tuo velkahan täytyy eräännyttää kokonaisuudessaan ennenkuin lähettävät sen perintäyhtiölle jonka kanssa sitten voi sopia ehkä kohtuullisemman maksusuunnitelman. Mutta yksikin 60 vrk myöhässä oleva erä, niin alkup velkoja voi laittaa merkinnän koska tahansa tämän jälkeen. Itse sain merkinnän ja tämän jälkeen laittoivat sitten perintäyhtiölle koko saatavan. En sopinut maksusuunnitelmaa vaan maksoin koko roskan pois kerralla. Merkintä jäi 2 vuodeksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3280
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2852
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2676
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2628
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2496
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2345
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1803
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1747
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1620
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1466
    Aihe