olenko sopivan kokoinen?:D

normaalia?

Olen 15vuotias tyttö. Pituus on n.158 ja paino 41. Tuntuu että mun reidet on tosi isot D: Sanokaa miten voisin kiinteyttää reisiä ja mahaa pois ilman painon laskemista koska terkkari "ei tykkää". Sanokaa mielipiteitä mun painosta yms.onko muuten normaalia että mul ei ole menkkoja ollenkaa?

16

255

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitenjokueitiedä??

      Itseasias toi sun asenne on aika normaali. Monella tytöllä on semmonen ja se on ihan väärä. Sun paino on liian alhanen.
      Ja jos sul on kerta isot reidet niin niis on joko läskiä, jolloin sun oikee paino olis kyll korkeempi. Tai sitt lihasta jolloin paino olis myös korkeempi.
      Sinä siis valehtelet painosi tai reisiesi koon. Se ett sulla ei oo menkkoja voi johtuu alipainosta tai siitä ett ne ei vaa oo viel alkanu. Joillain alkaa menkat vasta tosi myöhään.

      Vatsaa ja reisi pystyy kiinteyttää urheilemalla. Paino ei silloin laske jos syöt oikein ja monipuolisesti. Kannattaa vaikka kysyy sun vanhemmilta tai joltain muulta ihmiseltä joka tietää kerta ite et tiiä.

      • alottaja (:

        Siis ootsä tosissas että valehtelisin tänne mun painon? Eihän siin ois mitää järkee ainakaa tässä tilantees ku kysyn apuu mut ainakin mun mielestä mulla on isot reidet verrattuna muuten mun kokoon. Urheilen n.10h/vko ja syön normaalisti..mutta pelkään lihomista nii yritän syyä välillä vähemmän ja en syö paljoo herkkuja.


      • tiedän nää jutut
        alottaja (: kirjoitti:

        Siis ootsä tosissas että valehtelisin tänne mun painon? Eihän siin ois mitää järkee ainakaa tässä tilantees ku kysyn apuu mut ainakin mun mielestä mulla on isot reidet verrattuna muuten mun kokoon. Urheilen n.10h/vko ja syön normaalisti..mutta pelkään lihomista nii yritän syyä välillä vähemmän ja en syö paljoo herkkuja.

        Läski tulee sillä että syö vähemmän kun normaalisti... -.- koska keho aattelee että nyt on ruuasta puute joten säilötään kaikki mitä saadaan.....


    • Laske painosi

      Ootko kokeillu nuorten painoindeksilaskuria? Kannatta käydä kattoo. Se on aika hyvin suuntaa antava.

      • alottaja (:

        Oon kokeillu eikä mua kiinnosta mitä se näyttää en usko tollasii hirveesti
        :D


    • köhköh öhöm

      Helvetin aliravittu kakara.perkeleen anorektikko.vitun huomiohuora.mee hoitoo.

    • Mr.Pervo

      Kuules tyttö: isot reidet on melkein yhtä seksikkäät, kuin isot pakarat.

      Kuntoilu on aina hyvästä, mutta älä häpeä reisiäsi.

      Itse asiaan voin sanoa, että kannattaa syödä riittävästi, mutta myös terveellisesti.
      Aerobinen liikunta, eli liikunta, joka rasittaa lihaksia pitkään, (esim. Pitkät juoksulenkit) on parasta, jos haluat laihduttaa.
      Jos haluat hyväkuntoiset lihakset, netti on täynnä vinkkejä.

      Ps. Kannattaa kyykätä. Kyykkääminen kehittää pakaralihaksia. ;)

    • kukkakeppi?

      Aika laiha olet.

      • alottaja (:

        Ihan normaali olen.:) enkä kuitenkaa iha kukkakeppi koska rinnat on 65B ja olen urheilullinen nii en haluukkaa isoi rintoi ne olis muuten tiellä.:) Persekki löytyy;)mut noi mun reidet on ongelma :/ koska jos jännitän niitä niin sisäpuolelle ylös jää sellasta löllyvää :(


      • jaa semmosta
        alottaja (: kirjoitti:

        Ihan normaali olen.:) enkä kuitenkaa iha kukkakeppi koska rinnat on 65B ja olen urheilullinen nii en haluukkaa isoi rintoi ne olis muuten tiellä.:) Persekki löytyy;)mut noi mun reidet on ongelma :/ koska jos jännitän niitä niin sisäpuolelle ylös jää sellasta löllyvää :(

        Seksikäs mutta huomio huora... Ei poikii kiinnosta moiset


    • ykstyyppivaa1

      TE jotka haukutte alkuperäistä kirjoittajaa ootte just niitä miks te häntä haukutte

    • ykstyyppivaa1

      Et oo lihava mulla samat mittasuhteet painoa vähän enemmän.

    • ykstyyppivaa1

      Googleta ittelles hyvä liikunta suunnitelma. Sillä hoituu

    • ykstyyppivaa1

      Iha norm et menkat ei oo alkanu. Jos ei ala parin vuoden kuluttua, sano terkalle

    • Hei!
      BMI- kaavan avulla voit laskea painoindeksisi. Olisi hyvä, jos paino osuu "normaalin" moniin kohtiin. Aivosi ja sydämesi tarvitsevat energiaa, jota saat ravinnosta. Myös kuukautiskiertosi saattaa lähteä käyntiin, kun saat lisää painoa.
      Ymmärrän nuorten ulkonäköpaineita. Pitkän ja hyvän elämän lähtökohdat ovat kuitenkin terveellisissä elämäntavoissa.
      Tsemppiä kasvun tiellä!

    • Samaongelma

      Moi, mulla on toi sama ongelma reisien kanssa. Ja sä olet vähän alipainoinen koska ite oon 14w 155/44

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1920
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1509
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      130
      1307
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1298
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1210
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      1009
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      962
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      925
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      110
      890
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      47
      733
    Aihe