Kajaanin sankarit

einomies1

70-luvun sankarit Piplu ja Nakki.

35

1435

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • telakka2

      Kuurnan poikii. Toinen kasvanut horsmaa vuosikymmenet, toinen veivari meni yöjunalla eduskuntaan.

      • vilikki3

        Niin...hollannikkaat jalassa kännäilivät Centrumin yläbaarissa. Pieksivät nuorempia,jos eivät saaneet tupakkaa pummattua.


      • einomies1

        Se toinen idiootti ,Nakki sai nimensä,siitä kun oli lihakunnalla töissä.


      • einomies porkkakoski

        Turpiin tuli,kun ei annettu tupakkia näille pummeille,Teräksen edessä Kauppakadulla.Vuosi oli 70-luvun alkua.


    • Keplo1

      Oikeat nimet... tai siis elossa olevan??

      • muistoja, muistoja

        Piiraisen Piplu ( ns. kansanedustaja ) ja Krökin Hande ( hukku kesäniemeen ) koitti sotkamon pojilta viedä viinat rehjansaaressa -70 luvulla, huonosti kävi. Kuusiston poika pisti kuurnan poikia pataan, muut luikki karkuun pitkin saarta.......kyllä on naurettu monet kerrat.


      • kaks er hlöö?
        muistoja, muistoja kirjoitti:

        Piiraisen Piplu ( ns. kansanedustaja ) ja Krökin Hande ( hukku kesäniemeen ) koitti sotkamon pojilta viedä viinat rehjansaaressa -70 luvulla, huonosti kävi. Kuusiston poika pisti kuurnan poikia pataan, muut luikki karkuun pitkin saarta.......kyllä on naurettu monet kerrat.

        Krökin Hante ei kyllä ollut se Nakki jonka minä tunsin ja taisimpa muutaman illan "seurustellakin" hänen kanssaan...


      • Sitä on sulle
        kaks er hlöö? kirjoitti:

        Krökin Hante ei kyllä ollut se Nakki jonka minä tunsin ja taisimpa muutaman illan "seurustellakin" hänen kanssaan...

        sattunna varmaan vaikka minkälaista nakkia taikka kyrsää vastaan joten unoha identiteetti ja anna kaikkien nakkien nakkia vaan.


    • Tunareita

      Eikös se tämä piiraisen ketale ollut siellä Kainuulaislähetystössä kun ne menivät muka pelastamaan Kajaanin yöjunavuoroa aikoinaan.

      Hommalta putosi pohja kun kysyttiin enismmäisenä "karvalakkilähetystöltä" tyyliin:

      "Noh! Tulikos pojat yöjunala sieltä Kajjjaanista"!?

      ...no pakko kai oli ollut myöntää että koneella tultiin ilmojen halki....


      että se siitä yöjunasta ja sen tarpeesta....

      • durak1

        Osaa se ainakin nyökytellä päätä eduskunnan istuntosalissa...


    • seventyone

      Vanhoja hyviä aikoja! Kyllä sa sotkamolaisjuntit pataansa muutamankin kerran. Eivät älynneet pysyä heinäpelloillaan, niin tietäähän siinä miten käy. Viinat vietiin ja lätty lätisi. Olivat sentään eri miehiä nämä kajaanilaiset.

    • kopikopi kengät

      Krökin veljekset Hande ja Jussi kuolleet, niinkuin Nakkikin. Eli Nakki ja Hannu oli eri henkilöitä, kuurnan poikia kumminkin. Nakin kanssa olet varmaan "seurustellut" jos olet nainen, jos taas olet mies niin ....! Piplu nyt on mitä on. Oli niitä muitakin kuurnalainia Mölö, Jetso, Lakri jne.

      • =D..............

        Juu siis nainen olen, kun tuossa aikaisemmin kommentoin. Lakrinkin muistan hämärästi...


      • ei sankari
        =D.............. kirjoitti:

        Juu siis nainen olen, kun tuossa aikaisemmin kommentoin. Lakrinkin muistan hämärästi...

        Piplu eli Raimo Piirainen ruennut olemaan esillä palstoilla kun vaalit lähenee. Piirainen vaatii sitä ja tätä, voi ihmettä. Mies ei ole saanut mitään aikaan, haukottelee istunnoissa. Homo äänestyksessäkin tuli kurkku kipeäksi, jätti senkin tekemättä. Ei ole veturinlämmittäjästä sankariksi.


      • juna kulkee
        ei sankari kirjoitti:

        Piplu eli Raimo Piirainen ruennut olemaan esillä palstoilla kun vaalit lähenee. Piirainen vaatii sitä ja tätä, voi ihmettä. Mies ei ole saanut mitään aikaan, haukottelee istunnoissa. Homo äänestyksessäkin tuli kurkku kipeäksi, jätti senkin tekemättä. Ei ole veturinlämmittäjästä sankariksi.

        voisiko todeta niin ettei ollut veturinlämmittäjästä tuhkaluukun tonkijaksi?


      • HK-LENKKI

        Onkohan niitä 70-luvun moottorpyörä jenkiläesie ennee yhtään henkissä? Peinos Lera ym.lekentat?


      • Capoprikaati
        ei sankari kirjoitti:

        Piplu eli Raimo Piirainen ruennut olemaan esillä palstoilla kun vaalit lähenee. Piirainen vaatii sitä ja tätä, voi ihmettä. Mies ei ole saanut mitään aikaan, haukottelee istunnoissa. Homo äänestyksessäkin tuli kurkku kipeäksi, jätti senkin tekemättä. Ei ole veturinlämmittäjästä sankariksi.

        Se persepano ns"kansanedustaja" .!!! Onko rikosrekisteri kohillaan???? ...sankari....pitäs antaa turpiin oikein kunnolla takasi,mitä se teki nuoremmille!!!!! Vitun luuseri "kansanedustaja!!!!!!


      • tivolin huorat
        ei sankari kirjoitti:

        Piplu eli Raimo Piirainen ruennut olemaan esillä palstoilla kun vaalit lähenee. Piirainen vaatii sitä ja tätä, voi ihmettä. Mies ei ole saanut mitään aikaan, haukottelee istunnoissa. Homo äänestyksessäkin tuli kurkku kipeäksi, jätti senkin tekemättä. Ei ole veturinlämmittäjästä sankariksi.

        ...kainalossa...piplu ja nakki....kauppatorilla....tivoli....70-luku..kännikalat...olipa surullista katsottavaa...hyi -iiiiiii....ja nyt ns."kansanedustaja"....hyi-iiiii.....


    • OHOH

      oN SE VARMAAN IHAN TARPEEKSEEN NIITÄ LUUKKUJA JO TONKINUTKIN.

    • erkka3

      hande oli ihan hyvä jätkä!..

      • einomies1

        Minä muuten olen J-Pennasen kaveri mitähän me vintillä tehdään ?.


      • motskariukko

        Samalla työmaalla olin 70 luvulla kun rakennettiin uutta sahaa kajaani oy:llä.Hieno 900 Kawasaki,joka taisi etupäässä seisoa lemmenkukkulalla...


      • original ei no mies
        einomies1 kirjoitti:

        Minä muuten olen J-Pennasen kaveri mitähän me vintillä tehdään ?.

        Elä höpötä joutavie....minä oun oekea einomies1


      • naverkatti
        motskariukko kirjoitti:

        Samalla työmaalla olin 70 luvulla kun rakennettiin uutta sahaa kajaani oy:llä.Hieno 900 Kawasaki,joka taisi etupäässä seisoa lemmenkukkulalla...

        Vaihtoi kawan valianttii, jota katui. Loppu ajan käytti tabuja ja brenkkua, sitten sihisi. Oltiin kumpikin raudoittajia parilla työmaalla. Taisi olla loppujen lopuksi h- pändin miehiä.


      • sahanmies
        naverkatti kirjoitti:

        Vaihtoi kawan valianttii, jota katui. Loppu ajan käytti tabuja ja brenkkua, sitten sihisi. Oltiin kumpikin raudoittajia parilla työmaalla. Taisi olla loppujen lopuksi h- pändin miehiä.

        Niin oli raudoittaja sahan työmaalla,Keke S. taisi olla myös samalla työmaalla hondallaan.


      • 70-luvun aikoja
        sahanmies kirjoitti:

        Niin oli raudoittaja sahan työmaalla,Keke S. taisi olla myös samalla työmaalla hondallaan.

        Mahtaako nyky nuoriso tietää niitä nostalgisia aikoja,mitä oli Kajaanissa 70-luvulla?Legendoja jo eläessään...:-)


      • surinasussu
        70-luvun aikoja kirjoitti:

        Mahtaako nyky nuoriso tietää niitä nostalgisia aikoja,mitä oli Kajaanissa 70-luvulla?Legendoja jo eläessään...:-)

        Isoja pyöriä oli silloinkin, kuutiot kasvoi -80 luvun alussa. Kiva oli katsella poikien ajeluita.


      • einomies1
        original ei no mies kirjoitti:

        Elä höpötä joutavie....minä oun oekea einomies1

        original einomies1 venyttelen esinahkaani nyt vintillä mutten sano kenen.


      • etelän tyttöjä
        surinasussu kirjoitti:

        Isoja pyöriä oli silloinkin, kuutiot kasvoi -80 luvun alussa. Kiva oli katsella poikien ajeluita.

        Kajaani ajoilta muistan kun pääsin Jussin ja Masan mukaan ajelulle. Kruununpuodin mäellä oli joku grilli ja KOP-pankki oli Raatihuoneen torin kulmassa. Ei kuulemma ole kuin Taneli enää vanhalla paikalla. Pitänee tulla kesällä käymään entisessä kotikaupungissa. Kivoja aikoja oli.


    • Galvanoikaa

      Yllättävn paljon oli kuulemma suklaapuolen miehiä noissa porukoissa. Ilmankos niissä ei juuri naisia pyörinytkään, olivat enemoi kiinnostuneita pakoputkine rassaamisesta.

    • puhe mistä puute

      On se harmi kun näillä palstoilla kirjoittelee nämä samat ihmiset typerine kommenteineen. En ole millään muilla keskustelu palstoilla törmännyt näihin juk juk, pennas ym. juttuihin. Ollaan muka hauskoja kun nälvitään milloin kapakan pitäjiä, kansanedustaji, työläisiä, urheiluseuroja jne. jne. Tuleppa joskus ihan nokatusten esittämään kommenttisi vaikka nyt sinne kapakkaan tai muille ketä nälvit. Saattaa se kyyti olla kylmää eikä maksa mitään.

      • puhe mistä puute

        unohtui mainita olen gay-homo


    • Galvanoikaa

      nimenomaan saattaa olla kylmää, mutta tuskin kuitenkaan. Maha on sekaisin ja piplu valuu pitkin kinttua.

      • vuorotyöläinen

        Pane vaippa ja mene töihin.


    • jiihaa7

      Me ollaan sankareita kaikki kuin oikein silmiin katsotaan!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      110
      1907
    2. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      9
      1539
    3. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1499
    4. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1477
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      150
      1415
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      107
      1350
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1307
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      648
      1239
    9. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      16
      1147
    10. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      1108
    Aihe