Haluiaisin olla mies

blobfish

En tunne itseeni transsukupuoliseks tai mitään mut haluisin vaan enemmän kun mitää muuta olla mies. En tiiä miks, mutta miehen rooli tuntuu helpommalta. Ei arvosteltais niin paljon kuin naisia, ei tarvitsis pelätä kulkee yksin yöllä/pimeellä... En haluis olla transsukupuolinen vaan haluisin vaan painaa jotain ihmenappia ja muuttua mieheks, mikä on tietenkin mahdotonta :D onko muilla ikinä tällasii tuntemuksii?

20

196

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • original blobfish

      jaa lainasit sit mun nimimerkkii?

      • alottaja

        sori en tajunnu xd


    • jöö öh

      No ittellä on ollu joskus sellane tunne et ois kiva joskus kokeilla millasta on olla mies :D

      • The Mies

        Ei se miehenkään elämä aina niin helppoa ole kuin te naiset ajattelette.
        "Ei tarvitse pelätä pimeällä" -jaa miksi ei? Luuletteko tosissanne että miehet ovat superihmisiä jotka eivät pelkää mitään ja pieksevät rosvot mennen tullen? Ei todellakaan ole näin. Todella moni mies pelkää asioita kuten pimeyttä, tai vaikka kissoja.
        Jos maahan syttyy sota, meidän miesten pitää tarttua aseeseen ja tappaa toisia ihmisiä, arvaa vaivaako se ketään miestä koskaan?
        Miehien on myös todella paljon hankalampi kertoa huolistaan kenellekkään kuin naisten.

        Älä ajattele että miehenä olisi helpompaa.


      • *-*
        The Mies kirjoitti:

        Ei se miehenkään elämä aina niin helppoa ole kuin te naiset ajattelette.
        "Ei tarvitse pelätä pimeällä" -jaa miksi ei? Luuletteko tosissanne että miehet ovat superihmisiä jotka eivät pelkää mitään ja pieksevät rosvot mennen tullen? Ei todellakaan ole näin. Todella moni mies pelkää asioita kuten pimeyttä, tai vaikka kissoja.
        Jos maahan syttyy sota, meidän miesten pitää tarttua aseeseen ja tappaa toisia ihmisiä, arvaa vaivaako se ketään miestä koskaan?
        Miehien on myös todella paljon hankalampi kertoa huolistaan kenellekkään kuin naisten.

        Älä ajattele että miehenä olisi helpompaa.

        Yhdyn tähän. miehenä ei tosiaan ole helppo olla, Miehet voii pelätä samanlailla pimeää, kuin mitä tahansa muutakin. Miehet näyttää ulospäin rohkeilta (mutta todellisuus voii olla toinen) Elämä pakottaa siihen että miehen pitää olla se vahvempi osapuoli, joka auttaa ja tukee esmimerkiksi naisia elämän eri tilanteissa, saman lailla kuin naisen on tarkotus tukea miestä.

        Vaikeet tilanteet on kyllä samanlailla myös miehillekin vaikeita. Esimerkiksi toisen ihmisen kuolema se tuntuu samanlailla miehestä pahalta, mutta miehet ei näytä niitä tunteitaan ulos päin yhtä helpolla kuin naiset. Koska miehen "pitää" olla se mikä ei koskaan pelkää eikä itke.


      • Tyttö99
        *-* kirjoitti:

        Yhdyn tähän. miehenä ei tosiaan ole helppo olla, Miehet voii pelätä samanlailla pimeää, kuin mitä tahansa muutakin. Miehet näyttää ulospäin rohkeilta (mutta todellisuus voii olla toinen) Elämä pakottaa siihen että miehen pitää olla se vahvempi osapuoli, joka auttaa ja tukee esmimerkiksi naisia elämän eri tilanteissa, saman lailla kuin naisen on tarkotus tukea miestä.

        Vaikeet tilanteet on kyllä samanlailla myös miehillekin vaikeita. Esimerkiksi toisen ihmisen kuolema se tuntuu samanlailla miehestä pahalta, mutta miehet ei näytä niitä tunteitaan ulos päin yhtä helpolla kuin naiset. Koska miehen "pitää" olla se mikä ei koskaan pelkää eikä itke.

        Kyllä naisetkin tarttuu aseisiin sotien tullessa. Itse ajattelin käydä intin... Ja eikös nyt miehet itse ole luoneet nuo "minkälainen miehen tulee olla" -normit..? Yleistää ei tietenkään saa. T. Hetero/bi/transu/a


      • niinnojaa
        Tyttö99 kirjoitti:

        Kyllä naisetkin tarttuu aseisiin sotien tullessa. Itse ajattelin käydä intin... Ja eikös nyt miehet itse ole luoneet nuo "minkälainen miehen tulee olla" -normit..? Yleistää ei tietenkään saa. T. Hetero/bi/transu/a

        Tuo ajatus tapa on varmasti peräisin jo jostai aikakauden alusta. Miehiä on kai alettu pitämään jonain ihme ihmisinä että miehet ei pelkää mitään, syystä että mies on lihaksikkaampi ja vähän ronskimpi luustonen yms.


      • fdsdgvfd
        Tyttö99 kirjoitti:

        Kyllä naisetkin tarttuu aseisiin sotien tullessa. Itse ajattelin käydä intin... Ja eikös nyt miehet itse ole luoneet nuo "minkälainen miehen tulee olla" -normit..? Yleistää ei tietenkään saa. T. Hetero/bi/transu/a

        "Itse luoneet" Mitä????

        Kuule miehen on aika vaikea lakata luomasta noita rooleja.
        Ja onhan sitä kiva mennä kokeilemaan inttiä, kun ei ole pakko.


      • -.-'
        fdsdgvfd kirjoitti:

        "Itse luoneet" Mitä????

        Kuule miehen on aika vaikea lakata luomasta noita rooleja.
        Ja onhan sitä kiva mennä kokeilemaan inttiä, kun ei ole pakko.

        Eihän miestenkään ole pakko käydä inttiä... onhan sitä esim. totaalikieltäytyjiä ja uskonnollisista syistä kieltäytyjiä. Aistin loukkaantuneen egon...


      • -.-' kirjoitti:

        Eihän miestenkään ole pakko käydä inttiä... onhan sitä esim. totaalikieltäytyjiä ja uskonnollisista syistä kieltäytyjiä. Aistin loukkaantuneen egon...

        Miehen ei ole pakko mennä inttiin, olet oikeassa. Toinen vaihtoehto on vankila :)

        Harvinaisen tyhmää porukkaa taas liikkeellä. Kasvakaa ensin hieman ja tulkaa pohtimaan kyseistä asiaa ku tiedätte jotain tästä maailmasta.


      • night boogie reggae
        jyyrgen kirjoitti:

        Miehen ei ole pakko mennä inttiin, olet oikeassa. Toinen vaihtoehto on vankila :)

        Harvinaisen tyhmää porukkaa taas liikkeellä. Kasvakaa ensin hieman ja tulkaa pohtimaan kyseistä asiaa ku tiedätte jotain tästä maailmasta.

        et Jykä ole tainnut kuulla siviilipalveluksesta....


    • KUMAJÄLLI

      NO VITTU OLE!!!!!!!!!!!!

    • dsfgfvdrsgv

      Sanoisin ett miehen rooli on vapaampi. Mies saa sanoa mielipiteensä ihan mistä vain eikä kukaan tule sanomaan "ole akka hiljaa".

      Toisaalta miehen myös pitää olla vahva selviytyjä.

      • ddndöd

        Miettikääs ihan tollasia arkipäiväisiä asioita. Nainen voi käyttäytyä kuinka kusipäisesti vaan, jos mies tekee samoin niin turpaan tulee. Miehiä myös hakataan paljon useammin kuin naisia.


    • 4vuodenpäästäimies

      Vastaisin tähän inttiin itse että sehänn on valinta kysymys, mutta sivariin, armeijaan tai vankilaan on mentävä, puoli vuotta turhuutta... lisäää miehien huolia on muuten (kuten varmaan jos tätä keho-palstaa olet lukenut tiedäätkin) peniksen koko. Ja seksin paineet..

      • Mies, vai nainen?

        Moni mies taas haluaisi olla nainen. Mieti sitä! Miksiköhän?


    • hjjkuk

      mulla on sama, haluaisin tosin olla nainen, Koska haluaisin et mulla ois tissit ja pillu ja et oisin seksikäs, ja voisi ostaa kaikkea sälää syynä "shoppailu" :).kun miehenä menee shoppailemaan niin naiset valittaa heti kaikesta heidän mielestään turhasta mitä olen ostanut. myös miesten viettely olisi mukava kokemus.

    • asahii

      Miksi ihmeessä? Ei ne munat oo niin helppo kantaa, varsinkaan niin isot kun mulla, painaa ainakin kilon ja sitäpaitsi ne on aina tiellä.
      Sitäpaitsi niitä juilii myötäänsä ja jos ei saa pimppiä niin aika pahahan se on.

    • naiseksipfiiuuh

      ite haluisin olla nainen:D naisille tehää paljo enemmä vaatteit ja sais meikata ilman sen suurempaa huomiota yms:D ja tuol aiemmi mainittaa jo hyvii syit^

    • TheSexyOne

      Todellakin, mäkin haluaisin olla mies. Tosin ehkä myös tunnen itteni pojaks tavallaan.
      Mut se on FAKTAA että nainen on fyysisesti heikompi ja siks suuremmas "vaarassa" ja naisia raiskataan enemmän ku miehiä et sen takii ehkä pelottaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 171
      5042
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4563
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2921
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1937
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1719
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1710
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1706
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1623
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe