Lauri Larmialle olisi saatava median tiedonjulkistamis-palkinto.
Paljasti toyotan heikkouden.
28
783
Vastaukset
- Toi ota!
Kunnolliset renkaat alle niin tilanne korjaantuu täysin.
Pahin ominaisuus on vaihteiston järjettömät aavikkovälitykset yhdistettynä huonosti vääntävään moottoriin. - O key
Olisiko se testitulos ollut sitten millään tavoin parempi?
- gorillapappa
Sain tänään koti kyläni Toyota kerholta kierto kirjeen jossa puheen johtaja kategorisesti kielsi meitä kerholaisia tilaamasta tai edes lukemasta Tuuli lasi lehteä tuon pöyristyttävän kesto testi provokaation vuoksi sillä siinähän kadehditun premium valmistajan huippu tuotetta kohdeltiin tarkoituksellisen epä oikeuden mukaisesti.
- 4+6
Tuliko mitään ohjetta kiimasuojan kiinnittämisestä? Ei nyt ollut Toyotalle mitenkään hyvää mainosta tuo Toyota-kuskien perversion julkitulo, eli maskin nusauttelu. Sitäkös te aina niissä kokouksissanne harrastatte, oikeen kunnon orgiat kun papat kiertää Toyotan luota toisen luo, ja tuuppaavat korahdellen mällit maskiin.
- tyyppiTero
yhdyssanat on vaikea hallita?
- Toy Ota
tyyppiTero kirjoitti:
Hehe. Tero otti taas kaikki kirjoitukset tosissaan.
- Tyhmä tyhmempi Tero
4+6 kirjoitti:
Tuliko mitään ohjetta kiimasuojan kiinnittämisestä? Ei nyt ollut Toyotalle mitenkään hyvää mainosta tuo Toyota-kuskien perversion julkitulo, eli maskin nusauttelu. Sitäkös te aina niissä kokouksissanne harrastatte, oikeen kunnon orgiat kun papat kiertää Toyotan luota toisen luo, ja tuuppaavat korahdellen mällit maskiin.
Arveluttavan hiljaisia ovat Terot tästä maskinpanojutusta. Edes Corolla pappa ei ole ollut julistamassa koko asiaa hupun pupuksi. Taitaa olla liian henkilökohtainen asia.
- niin oot7
tyyppiTero kirjoitti:
tyyppi tero hoooooooooooooo. haista paska.mulkvist.
- Aikuiset ihmiset
Tyhmä tyhmempi Tero kirjoitti:
Arveluttavan hiljaisia ovat Terot tästä maskinpanojutusta. Edes Corolla pappa ei ole ollut julistamassa koko asiaa hupun pupuksi. Taitaa olla liian henkilökohtainen asia.
eivät vaivaudu kommentoimaan varhaispuberteetti-ikäisen juttuja ylä-asteelta. Aikuinen miettii että missä kohtaa lasten kasvatus on mennyt näin pieleen.
- Hahah
ProAcessa on julkistettu ekat takaisinkutsut.
- Luotettava Logo
Siksipä juurikin myy paljon paremmin Suomessa kuin konkurssikypsän
PSA:n patonkivankkurit ja vielä kallimmalla hinnalla. - vitun pösösitikka
vitun idiootti... proacessa ei oo muuta toyotaa ku merkki :D
- :) ....
Tosin ProAce ei ole Toyota vaan PSA:n tuote.
- ihahah
kerro yksikin auto joka ei saa takaisinkutsuja.
- köfffffffff
taasko toyota paska hajos ja monesko kerta ..haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. tuliko takas kutsu. hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii. hajosko kansdiiselistä hä.hööööööööööööööööööööööööööö. no menikö jarrut niinkun avesta on tapana mennä haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. 2007 ave paaliin näin se menee tero haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.hoooooooooooooooooooooooooooooooooooooo.hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.tero tero.paaliin.hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
- Kellokoskelta apua?
@köfffffffff. Ei näytä olevan sullakaan kaikki lepakot tapulissa !
Otan osaa.Koita parantua !
- F250
Mielummin transit kuin proace.
- jp 60000
transit -kurjenpaska
- WurumPuf
Toyota on japanilainen autonvalmistaja. Yhtiön valmistamat autot ovat tunnettuja kierrosherkistä moottoreistaan ja ylivoimaisensta kiihtyvyydestään, jonka vuoksi nuoret amikset käyttävät niitä. Suomessa elää sitkeästi käsitys japanilaisten autojen keskimääräistä paremmasta kestävyydestä. Tämä myytteihin perustuva uskomus on peräisin 1970-luvulta, jolloin mm. saksalaiset autot olivat kalliita eivätkä vastaavasti ranskalaiset olleet vielä täysin sisäistäneet laatuajattelua autonvalmistuksessa. Kun vielä huomattavan osan Suomen autokannasta muodostivat neuvostoliittolaisvalmisteiset autot, oli helppo suunnata lapsenuskoinen autojumalointi halpoihin japanilaisautoihin, joiden ajettavuus oli jo silloin huomattavan alkeellisella tasolla.
Tätä helpottivat vielä suomalaisluonteen sinisilmäinen herkkäuskoisuus sekä saituus. Heikkoon ajettavuuteen yhdistyi Suomen oloissa hilpeä ruostumisherkkyys, mikä kuutioitui korin osien korjauskelvottomuutena, kun silkkipaperin ohuita peltejä ei voinut korjata hitsaamalla niiden ruostuttua puhki jo alle kahden vuoden käytön jälkeen Suomelle tyypillisessä tiesuolakylvyssä. Tosiasiassa japanilaiset autot eivät ole muiltakaan osin kestäneet käyttöä ns. länsimaalaisia autoja paremmin milloinkaan.
Ajettavuudeltaan ja tilojen käytöltään tämän hetken japanilaisautomallit vastaavat melko tyypillisesti vuoden 1974 Lada 1200 L:ää. Japanilaisten autojen suosio perustuu samaan uudistumis- ja aloitekyvyttömyyteen ja epäitsenäisyyteen, joka on johtanut Suomessa erilaisiin tuhoisiin ilmiöihin, kuten sosialidemokratia, peruskoulu ja talvinopeusrajoitukset.
Nykyään tästä itäautojen massatuotteesta on saatavilla myös korealais-vietnamilainen halpamalli Lexus, jonka erkoisuuksiin kuuluu mm. veivillä käynnistettävä starttimoottori. Toyotan tavoin myös Lexus on suunniteltu muita kopioimalla, vaihtelevalla menestyksellä tosin. Tehdas on joutunut ottamaan takaisin myynnistä eriä, joissa on kampiakselin karvapäällysteen nukka tukkinut airbagin laukaisumekanismin. Toyotan airbagit ovat Romaniasta alihankinnalla tuotettuja käytettyjä vuohen keuhkoja.
Toyota on leluauto, senhän huomaa jo nimestäkin, onhan siinä "toy", sekä nykyään toyotan muovipuskurit ruostuvat.- 13+17
Vaikuttavaa tekstiä. Ja silti tojo on laadukaampi kuin yksikään ranskalainen tai volkkarikonsernin viritelmä.
- 11+16
13+17 kirjoitti:
Vaikuttavaa tekstiä. Ja silti tojo on laadukaampi kuin yksikään ranskalainen tai volkkarikonsernin viritelmä.
Tuo teksti on hikipediasta kopsattu, ei petterit keksi koskaan mitään omaa.
- subbe1
Minun velipojallani on avensis vm. 2014 olen ajanut sillä muutampia satoja kilometrejä.minun henkohtainen kokemus on että jotka haukkuvat tojon ajoominaisuuksia niin puhuvat ihan puhdasta paskaa niin kuin sinä WurumPuf.
Mulla on itselläni Ford Fogus ja empä ole huomannut juurikaan mitään eroa ajoominaisuuksissa paitsi ave on paljon hiljaisempi.Lupaan sinulle kun autoni "jos nyt fordia voi siksi kutsua"tänä keväänä vaihtuu niin se tuskin tulee olemaan "oorti"tai saksanseisoja ensinäkään.Olen omistanut 9 sakemannia nyt se tie on varmaan kuljettu loppuun ainakin toistaiseksi.Kokeilen varmaan seuraavaksi MitsunAxs.ää tai Subarun nelikkoa.
P.s Fordilla kun ajaa niin vetarin suojakumi tilaus täytyy olla jatkuvasti voimassa. - kasvahan vielä
subbe1 kirjoitti:
Minun velipojallani on avensis vm. 2014 olen ajanut sillä muutampia satoja kilometrejä.minun henkohtainen kokemus on että jotka haukkuvat tojon ajoominaisuuksia niin puhuvat ihan puhdasta paskaa niin kuin sinä WurumPuf.
Mulla on itselläni Ford Fogus ja empä ole huomannut juurikaan mitään eroa ajoominaisuuksissa paitsi ave on paljon hiljaisempi.Lupaan sinulle kun autoni "jos nyt fordia voi siksi kutsua"tänä keväänä vaihtuu niin se tuskin tulee olemaan "oorti"tai saksanseisoja ensinäkään.Olen omistanut 9 sakemannia nyt se tie on varmaan kuljettu loppuun ainakin toistaiseksi.Kokeilen varmaan seuraavaksi MitsunAxs.ää tai Subarun nelikkoa.
P.s Fordilla kun ajaa niin vetarin suojakumi tilaus täytyy olla jatkuvasti voimassa.Kirjoitustaidosta päätellen olet 9-10-vuotias kloppi. Ei niiden Matchbox-autojen "ajo-ominaisuuksissa" eroja olekaan.
- subbe2
kasvahan vielä kirjoitti:
Kirjoitustaidosta päätellen olet 9-10-vuotias kloppi. Ei niiden Matchbox-autojen "ajo-ominaisuuksissa" eroja olekaan.
Jaa ei minun varmaan tarvi enään kasvaa olen 51v. ja pituus 191cm.painoa 111kg kirjoitustaidoista tässä minun kirjoituksessa on pohjoispohjanmaan murretta, mutta et kait sinä taliaivo vajakki sitä ymmärrä. Minun ja sinun ei varmaankaan tarvi verrata sitä kumpi on ajanut enemmän autolla.mulla on muutaman auton kuljetusfirma ja olen ihan varmaan peruuttanut Scaniaa moskovassa pitemmästi kun sinä hinuri olet istunut edes auton kyydissä.Tais tämä kirjoitukseni sattua sinua reppanaa verikavioon.(huom.tämäkin oli murretta)
- 13+17
subbe2 kirjoitti:
Jaa ei minun varmaan tarvi enään kasvaa olen 51v. ja pituus 191cm.painoa 111kg kirjoitustaidoista tässä minun kirjoituksessa on pohjoispohjanmaan murretta, mutta et kait sinä taliaivo vajakki sitä ymmärrä. Minun ja sinun ei varmaankaan tarvi verrata sitä kumpi on ajanut enemmän autolla.mulla on muutaman auton kuljetusfirma ja olen ihan varmaan peruuttanut Scaniaa moskovassa pitemmästi kun sinä hinuri olet istunut edes auton kyydissä.Tais tämä kirjoitukseni sattua sinua reppanaa verikavioon.(huom.tämäkin oli murretta)
jaa se on Pikku-Tero vaihtanut taktiikkaa, nyt koettaa esiintyä aikuisena miehenä, joka on olevinaan isokin. Samaa paskaa kuitenkin näppäimistö edelleen suoltaa, vaikka halusikin eri lähteistä eri murteilla tukea tarinoilleen. Sehän onkin täällä hauskaa kun jokainen voi kertoa olevansa ihan mitä vain.
- 14+17
13+17 kirjoitti:
jaa se on Pikku-Tero vaihtanut taktiikkaa, nyt koettaa esiintyä aikuisena miehenä, joka on olevinaan isokin. Samaa paskaa kuitenkin näppäimistö edelleen suoltaa, vaikka halusikin eri lähteistä eri murteilla tukea tarinoilleen. Sehän onkin täällä hauskaa kun jokainen voi kertoa olevansa ihan mitä vain.
Ei olet jälleen pahasti hakoteillä jälleen kerran mulkvist.Minusta alkaa tuntumaan että silloin kun äitisi ja isäsi tuhersivat sinua niin ukolta pääsi siinä eräässä vaiheessa hiukan pissaa lirahtamaan.Ei minun tarvi sepostaa ammatistani ei se niin herkkuhommaa ole.Mutta kuitenkin ajan noin 250000km/v.kuljetusliike mulla ollut 20v.Että vie naapurillesi tämä laskutehtävä paljonko siitä tulee.Itse sulla ei riitä kapasiteetti.Eivän sitä voi kauhalla vaatia jos on lusikalla annettu.Oletko se sinä josta kerrotaan, että sinut on heitetty lapsena kuudesti ilmaan ja yhdesti vaan otettu kiinni ja sekin vasta "pompusta"
- 12+17
14+17 kirjoitti:
Ei olet jälleen pahasti hakoteillä jälleen kerran mulkvist.Minusta alkaa tuntumaan että silloin kun äitisi ja isäsi tuhersivat sinua niin ukolta pääsi siinä eräässä vaiheessa hiukan pissaa lirahtamaan.Ei minun tarvi sepostaa ammatistani ei se niin herkkuhommaa ole.Mutta kuitenkin ajan noin 250000km/v.kuljetusliike mulla ollut 20v.Että vie naapurillesi tämä laskutehtävä paljonko siitä tulee.Itse sulla ei riitä kapasiteetti.Eivän sitä voi kauhalla vaatia jos on lusikalla annettu.Oletko se sinä josta kerrotaan, että sinut on heitetty lapsena kuudesti ilmaan ja yhdesti vaan otettu kiinni ja sekin vasta "pompusta"
Pistää naurattamaan Teron raivonpurkaus. Mahtava huumoria, joskin täysin tahatonta.
- Hoitsu pohojammaalta
Toi ota, jos muuta et saa. Näin tokaisi mulle mersun myyjä.
Mun avensis -98 ja rav 4-14 ovat luottamuksensa osoittaneet. Näiltä kaveruksilta vain heikkouret puuttuvat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751146
- 1151109
- 671078
- 75971
- 68905
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33813