Minä saisin kirjoitettua juoneltaan rikkaampaa ja idealistisempaa kirjallisuutta. Jos minunkin elämässäni olisi vain rahanhimoa voisin ruveta kirjoittamaan moista yllätyksetöntä roskaa, jolla täytetään lasten päät typerillä ideoilla.
Rowling on tusinakirjailija.
8
415
Vastaukset
- Sanelma
ei kukaan estä, siitä vaan. Olisin suorastaan iloinen, jos vaivautuisit, sillä kyllä nautittavalle kirjallisuudelle aina löytyy lukijoita.
Mikäli rahanhimo-kysymys vaivaa, niin Suomessa ja maailmalla on lukuisia järjestöjä ja instituutioita, jotak mielellään vastaanottavat lahjoituksia!- Minä
rikas mies. Mutta en aineellisessa mielessä. En jostakin syystä ymmärrä joidenkin ihmisten rahanhimoa. (Olen kaiketi poikkeava.)
Fantasiakirjallisuus pitäisi pitää vakavana kirjallisuuden alalajina. Rowlingin tusinakirjat vetävät taidetta lokaan. - story
Minä kirjoitti:
rikas mies. Mutta en aineellisessa mielessä. En jostakin syystä ymmärrä joidenkin ihmisten rahanhimoa. (Olen kaiketi poikkeava.)
Fantasiakirjallisuus pitäisi pitää vakavana kirjallisuuden alalajina. Rowlingin tusinakirjat vetävät taidetta lokaan.Niin, se on tietysti mielipide kysymys. Mielenkiintoista kuulla, että joku on tosiaan tuota mieltä. Olet varmasti lukenut kaikki kirjat..? No tietenkin, olempa minä typerä. Eihän sinulla muuten voisi olla noin jyrkkää mielipidettä asiasta. Ihmettelenpä vain, miten jaksoit lukea kirjat, jos ne olivat mielestäsi niin surkeita.
- Matami Huiski
story kirjoitti:
Niin, se on tietysti mielipide kysymys. Mielenkiintoista kuulla, että joku on tosiaan tuota mieltä. Olet varmasti lukenut kaikki kirjat..? No tietenkin, olempa minä typerä. Eihän sinulla muuten voisi olla noin jyrkkää mielipidettä asiasta. Ihmettelenpä vain, miten jaksoit lukea kirjat, jos ne olivat mielestäsi niin surkeita.
Jos Harry Potter ei vedä puoleensa, niin ei voi mitään. Ja mitä hemmettiä sinä sitten teet Harry Potter -keskustelufoorumissa? Aika hääppöiset syyt on ihmisten tulla vain haukkumaan, eikös? Mieshyvä ottaa nyt omasta mielestään hyvän kirjan kätösiinsä ja menee nyt lukemaan. Mars jo siitä...
En pysty ymmärtämään niitä henkilöitä, jotka tietoisesti ja järjestelmällisesti etsivät oivia kohteita, joissa voivat käydä 'tökkimässä muurahaispesää'. En ymmärrä alkuunkaan. En väitä, että nimimerkillä -minä- tekisi niin, mutta liian moni kyllä vaan tekee. Jos ei ole mitään sen järkevämpää asiaa tulla Harry Potter -keskustelufoorumiin, kuin herjata J.K. Rowling, hänen perheensä, Harry Potter ja sen oma maailmansa ja samantien vaikka Äiti Teresa saatananpalvoksi, huonoksi ihmiseksi, huumeliigan pyörittäjäksi, huonoksi kirjailijaksi ja samaan syssyyn kokiksi, niin voisipa vähän miettiä esimerkiksi mikä itse on. Hyvää päivänjatkoa Teille! Annetaan kaikkien kukkien kukkia, mutta eroitellaan ne kukat vain oikeisiin puutarhoihin. Muuten käy niin, että lihansyöjäkasvit syövät ruusut... - Minä
Matami Huiski kirjoitti:
Jos Harry Potter ei vedä puoleensa, niin ei voi mitään. Ja mitä hemmettiä sinä sitten teet Harry Potter -keskustelufoorumissa? Aika hääppöiset syyt on ihmisten tulla vain haukkumaan, eikös? Mieshyvä ottaa nyt omasta mielestään hyvän kirjan kätösiinsä ja menee nyt lukemaan. Mars jo siitä...
En pysty ymmärtämään niitä henkilöitä, jotka tietoisesti ja järjestelmällisesti etsivät oivia kohteita, joissa voivat käydä 'tökkimässä muurahaispesää'. En ymmärrä alkuunkaan. En väitä, että nimimerkillä -minä- tekisi niin, mutta liian moni kyllä vaan tekee. Jos ei ole mitään sen järkevämpää asiaa tulla Harry Potter -keskustelufoorumiin, kuin herjata J.K. Rowling, hänen perheensä, Harry Potter ja sen oma maailmansa ja samantien vaikka Äiti Teresa saatananpalvoksi, huonoksi ihmiseksi, huumeliigan pyörittäjäksi, huonoksi kirjailijaksi ja samaan syssyyn kokiksi, niin voisipa vähän miettiä esimerkiksi mikä itse on. Hyvää päivänjatkoa Teille! Annetaan kaikkien kukkien kukkia, mutta eroitellaan ne kukat vain oikeisiin puutarhoihin. Muuten käy niin, että lihansyöjäkasvit syövät ruusut...oli hyvä ihminen.
Sovitaan, että minä olen taidekriitikko. Taidekriitikon etiikalle on vastaista pitää suunsa kiinni. - Minä
Matami Huiski kirjoitti:
En pysty ymmärtämään niitä henkilöitä, jotka tietoisesti ja järjestelmällisesti etsivät oivia kohteita, joissa voivat käydä 'tökkimässä muurahaispesää'. En ymmärrä alkuunkaan. En väitä, että nimimerkillä -minä- tekisi niin, mutta liian moni kyllä vaan tekee. Jos ei ole mitään sen järkevämpää asiaa tulla Harry Potter -keskustelufoorumiin, kuin herjata J.K. Rowling, hänen perheensä, Harry Potter ja sen oma maailmansa ja samantien vaikka Äiti Teresa saatananpalvoksi, huonoksi ihmiseksi, huumeliigan pyörittäjäksi, huonoksi kirjailijaksi ja samaan syssyyn kokiksi, niin voisipa vähän miettiä esimerkiksi mikä itse on. Hyvää päivänjatkoa Teille! Annetaan kaikkien kukkien kukkia, mutta eroitellaan ne kukat vain oikeisiin puutarhoihin. Muuten käy niin, että lihansyöjäkasvit syövät ruusut...oli hyvä ihminen.
Sovitaan, että minä olen taidekriitikko. Taidekriitikon etiikalle on vastaista pitää suunsa kiinni. - Minä
Matami Huiski kirjoitti:
Sovitaan, että minä olen taidekriitikko. Taidekriitikon etiikalle on vastaista pitää suunsa kiinni.
- jonna
...kerran pystyisit parempaan, kirjoita ihmeessä.
Ei siihen mitään rahanhimoa tarvita.
Ainakin itse lukisin tuotoksiasi suurella mielenkiinnolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole192136Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi352016Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä161899Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma461347- 731277
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46853Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?51721Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8711- 49661
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi32658