Oletko tyytyväinen ulkonäköösi?

utelen...

Miten sinulla ikä näkyy kasvoissasi? Mitä muuttaisit,jos voisit?

Toinen mielenkiintoinenkysymys,näytätkö valokuvassa samalta kuin peilikuvassa?Usein sanotaan,että ihminen näkee itsensä erilaisena kuvassa ja peilissä.

5

63

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuin nuoret likat

      No ei mitenkään, mä oon kun parikymppinen todella kaunis, ei rypyn ryppyä. Miehet luulee et oon parikymppinen vaikka oon 58 iäinen, todella hyvät keenit ja säilyvyys.

      Loikin kun neito ja hoikka oon menee koko S, ja korkkarit jalassa ja oon tosi kaunis.

      Mun mies on niin mustis, etten saa mennä töihin muuten joku vie.

    • dddsss

      Olen 28-vuotias kahden pienen äiti, ja olen huomannut viimeisen vuoden aikana kasvoissani rypyn silmien välissä, ja silmäluomien "roikkumisen" tai ovat laskeutuneet alemmas. Näytän mielestäni väsyneeltä.... Tissit on tyhjät nahkapussit imetysten jäljiltä. Ne tulen ehkä joskus korjauttamaan, samoin silmäluomet jos tuosta paljon pahenevat seuraavan viiden vuoden aikana.

      Näytän mielestäni valokuvassa samalta kuin peilistä. Jos tosi hyvä valokuva niin saatan yllättyä miten hyvältä sittenkin näytän... Toisaalta joskus järkytyn miten kamalalta näytänkään...

    • grtwretw

      Oon 41-vuotias, 3-vuotiaan pienen tytön äiti ja yrittäjä. Näytän mielestäni peilissä paremmalta, kuin valokuvissa :D totuus kai paljastuu niiden kautta... Ulkonäössäni muuttaisin kasvojen ihon :/ minulla ei ole vielä ryppyjä, mutta sain riesakseni ruusufinnin kun täytin 40v. Muuten olen tyytyväinen.

    • äiti 60v

      Olen kuuskymppinen kolmen aikuisen lapsen äiti ja ikä ei näy vielä kasvoissa paljoakaan. Ei ole ryppyjä eikä veltostumista, mutta kiloja on tullut vähän liikaa. No sehän ei ole ikäkysymys, vaan kilot tulivat jo kolmekymppisenä. Tissit on vielä ennallaan tai nyt hiukan paremmat kuin heti imetysten jälkeen.

      Valokuvissa näytän hiukan tukevammalta kuin peilin edessä. En tiedä kumpaa uskoisin. Kokonaisuudessaan olen ihan tyytyväinen ulkonäkööni, mutta totuttelen jo ajatukseen että 10-20 vuoden kuluttua muutoksia alkaa näkyä. Mutta kyllähän ihminen saakin näyttää ikäiseltään.

    • Cloetta

      Olen 50-ikäinen kolmen aikuisen lapsen äiti. Minulla on kengurupussimaha, isot roikkuvat rinnat, sellulliittia muutoin kyllä hoikissa säärissä ja takamus on valahtanut reippaasti alaspäin. Tätä sanotaan vanhenemiseksi ja minulle se on ihan normaalia. En haikaile nuoruuden sorjaa ja jäntevää vartaloa koska en ole enää nuori.

      Kasvoni ovat keski-ikäisen naisen kasvot, joidenkin mielestä jopa kauniit, itsestäni aivan tavalliset. Aamulla on aika kamala ilmestys mutta meikillä korjailen sen minkä korjailen. Pukeudun naisellisesti. Eniten pidän itsessäni kiiltävästä paksuhkosta mustasta tukastani.

      Miehelleni olen yhä kaunein nainen ja se riittää. Mikään kaunotar en edes halua olla vaan mielelläni keskityn itsetuntemuksen lisäämiseen ja sen kautta itsetunnon vahventamiseen.

      Olenko siis tyytyväinen ulkonäkööni? Pakko myöntää, että kysymys on hieman vieras koska kannattaako tuollaista edes ajatella?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4895
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3096
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1797
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1750
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1611
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1471
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1223
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1187
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1187
    Aihe