mieheni huonot veriarvot

riima

Mieheni kävi työterveydessä verikokeissa ja poikkeavia tuloksia löytyi useampia: B-hb 125, E-MCV 74 (viitearvo 82-98), E-MCH 22,5 (normaali 27-33), E-MCHC 303 (normaali 320-355) ja B-trom 123 (normaali 150-360). Tähystettiin peräsuoli ja paksusuoli, tuloksissa ei mitään poikkeavaa. Verta ollut satunnaisesti ulosteessa kuulemma jo vuosikausia, kirkasta verta ja vähän (ei ole ymmärtänyt tästä huolestua yhtään, koska muutoin on ollut ihan hyvässä kunnossa). !!! Ulosteverinäytteistä löytyi verta.

Nyt pelkään aivan hirveästi että miehelläni on jokin syöpä!! Mieheni on vasta 37-vuotias ja kolmen lapsen isä. :( Lääkäri soittaa miehelleni ylihuomenna, liittyen ulosteverilöydöksiin ja mahdollisesti jatkotutkimuksiin. Mikähän tässä vi olla kyseessä, onko kenelläkään antaa mitään suuntaa antavaa infoa??? Anemiahan selvästi on ja jostain jokin vuotaa koska ulosteessa verta. Valkosoluarvot oli kuitenkin ihan normaaalit.

4

127

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hoit-su

      nyt ei kannata arvailla, vaan odottaa lääkärin soittoa. Voi olla niinkin pieni juttu kuin vuotavat peräpukamat.

    • riima

      Seuraavana on vuorossa mahalaukun tähystys...

    • peräpukamajenkka

      kandee käyttää suihkuu sen pyyhkimisen sijaan jos on pukamat pahana.

    • tähystykseen vaan

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3440
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2912
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2790
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2688
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2594
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2395
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      233
      1962
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1827
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      42
      1733
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      154
      1596
    Aihe