Mikähän meni pieleen?

työmies.

Mikähän niillä ihmisillä on mennyt pieleen kun on pitänyt Suomesta pois muuttaa juttujen perusteella? Ihmissuhteet, rahat, velat, vai mikä?

154

703

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      kellä ihmisillä?

      Kyllä tämä Suomen ilmasto on se seikka, joka ainakin minut ajaa unelmoimaan etelämaisesta kohteesta.

    • whoknowswins

      Tunnetuin viimeaikojen lähtijöistä lienee Björn Wahlroos. Onnisen omistaja Maarit Toivanen taas sanoi olevansa lähdössä Suomesta Portugaliin. Syyt he ovat kertoneet ja ne ovat kiistattomia. Tuskimpa heillä mitään on sen ihmeemmin pieleen mennyt, Suomi vain jostain syystä tekee sinne jäämisen kalliiksi verottamalla kaiken mahdollisen aivan henkihieveriin.

      Minäkin lähdin, vaikka olenkin paljon vähävaraisempi, tosin ylimpään tulodesiiliin aina kirkkaasti kuulunut.
      Suurin syy oli Suomen kelvoton ilmasto. Syksy 6 kk, talvi 3kk, kevät 2 kk ja "kesä" 1kk. Se on ulkoilmaihmiselle täysin kelvoton asetelma.
      Toinen syy oli rasittava pimeys lokakuun lopusta helmikuun loppuun.
      Kolmas syy olivat hirvittävät verot. Sen tajuat sinäkin sitten joskus jos tienaat riittävästi, vaikkapa 100 000 vuodessa, et ennen.
      Neljäs syy olivat Suomen kalliit hinnat. Etelässä eurolla saa asiasta riippuen elämän perusasioita ostettua murto-osalla Suomen hinnoista. Esim. 2000 -luvun 250 neliön okt noin 100 tonnilla tai litra viiniä 75 centtiä. Miksi siis kiusata itseään työnteolla pimeässä ja sohjoisessa lamassa kun rahat riittävät mukavaan elämään auringossa?

      Siinä noita ensialkuun. Suomi on erinomainen maa keskitason toimijoille ja erilaisille alisuorittajille. Siksi sinne suuntautuva muuttoliike koostuu tyystin sosiaaliturvan perässä tulevista. Lähtijät taas koostuvat sen samaisen sosiaaliturvan nettomaksajista tai sellaisiksi kehittymässä olevista älykkäistä nuorista.

      Ymmärtääkseni aniharva lähtenyt on velkainen, asia on tyystin päinvastoin. Velkaiset ovat pakosta jumissa Suomessa. Lähtijöillä on massia moninverroin enemmän kuin Suomeen jäävillä. Ihmissuhteet olen kokenut täällä erityisen antoisiksi. Etelä-Amerikasta kotoisin oleva naisystäväni on häkellyttävän paljon paitsi suomalaisia naisia kauniimpi, myös hyväluonteisempi.

      • työmies.

        Oikeasti kukaan ei jätä Suomea ilmaston vuoksi. Tai jos jättää niin on yksinäinen, epäsuosittu tai muita henkilökohtaisia ongelmia niin tälläisillä ihmisillä on vaikeuksia sopeutua yhteiskuntaan. Kuka haluaisi jättää kavereita ja yhteisiä kuvioita tänne jonkin sään vuoksi. Niin, no onhan niitä psykopaatteja olemassa.


      • Ei voi olla totta!

        "Etelä-Amerikasta kotoisin oleva naisystäväni on häkellyttävän paljon paitsi suomalaisia naisia kauniimpi, myös hyväluonteisempi."

        Yritin tosissani keksiä jotain vielä pahempaa yleistämistä kuin tämä, mutta enpä keksinyt! Ei voi kuin ihmetellä. Kaiken maailman mielipiteitä sinne "ylempään tulodesiiliin" mahtuukin.


      • aasswwqqqwwxxxcccccc

        No eipä sullakaan ainakaan henkilökohtaista kokemusta kovin paljon ulkomaista voi olla, jos tosissasi sen kanssa olet kun kirjoittelet ikäänkuin et mitään hyviä puolia Suomessa näkisi ja toisaalta niissä ulkomaiden olosuhteissaa ja ulkomaiden elävissä pelkästään vain hyviä puolia näkisit.


      • hurjaa on

        eikös whoknowswins joskus kertonut, että eli perheenisän elämää Espoossa. Jätti sitten piltit ja niiden äidin ja seilasi etelään ? Ja sieltä hankki uuden misukan ? Aika vastuutonta menoa, jos noin on.


      • whoknowswins
        hurjaa on kirjoitti:

        eikös whoknowswins joskus kertonut, että eli perheenisän elämää Espoossa. Jätti sitten piltit ja niiden äidin ja seilasi etelään ? Ja sieltä hankki uuden misukan ? Aika vastuutonta menoa, jos noin on.

        Skloddit on aikuisia jo.


      • hurjaa on
        whoknowswins kirjoitti:

        Skloddit on aikuisia jo.

        Whoknowswins luulottelee olevansa aikuinen. "skloddit" jo aikuisia. Muilla jälkikasvu on lapsia. Jos wins olisi viiskymppinen, niin nehän ne niitä nuoria latinottaria poimivat vaimoikseen. Aitoa rakkautta ? Oliko erikoistarjouksessa tummakutri ? Heh !


      • paossa se on
        hurjaa on kirjoitti:

        Whoknowswins luulottelee olevansa aikuinen. "skloddit" jo aikuisia. Muilla jälkikasvu on lapsia. Jos wins olisi viiskymppinen, niin nehän ne niitä nuoria latinottaria poimivat vaimoikseen. Aitoa rakkautta ? Oliko erikoistarjouksessa tummakutri ? Heh !

        verottajaa, ulosottomiestä, ex-vaimoa ja elatusapuja.


      • työmies.
        paossa se on kirjoitti:

        verottajaa, ulosottomiestä, ex-vaimoa ja elatusapuja.

        Ei tuollainen tyyppi pysty luomaan senttiäkään varallisuutta, mutta ihan kivaan nettiprovoiluun on kykyjä. Tosin ei ole paikkoja missä tästä taidosta maksettaisiin.


    • notwarewins

      Juuri näin, itse lähdin ilmaston vuoksi, maksoin veroni Suomeen mielelläni, koska olen isänmaallinen, enkä karkuri, kuten eräät, mutta pitkä talvi ei sovi minulle ja kun myin yritykseni 31 vuotiaana, mahdollisti se eläkkeelle siirtymisen.
      Australian lämössä perheen kesken nautitaan laatuaikaa, täällä asuttu jo 5 vuotta, talot on omat, veneet ja muut kulkupelit.
      Toimeton en ole, vaan hyviä harrastuksia, nautin auringosta ja kovista urheilulajeista, maratonjuoksu, kuntosali ja Kyokushinkai ovat intohimoni.

      Tänään ollut taas hieno päivä 26 astetta varjossa lämmintä ja otettiin keskipäivän aikaan dojolla kypärällä ja rintapanssarilla kunnon knockdownia, 20 ottelua putkeen, hurmos päällä ja mawaa sisään, ilalla vielä treenaan säkkiä ja makiwaraa. OSU.

      • niinpä niin

        Helppohan sitä on täällä huudella vaikka mitä. Jos itse oikeasti asuisit Australiassa, niin tuskin Suomi24 tulisi päivittäin mieleen. Kukaan siellä asuva (esim vanhat sukulaiseni) ei koskaan sano asuvansa Australiassa, vaan sanovat asuinpaikkakunnan. Sama kuin sanoisit asuvasi Afrikassa.


      • sherlock holmes
        niinpä niin kirjoitti:

        Helppohan sitä on täällä huudella vaikka mitä. Jos itse oikeasti asuisit Australiassa, niin tuskin Suomi24 tulisi päivittäin mieleen. Kukaan siellä asuva (esim vanhat sukulaiseni) ei koskaan sano asuvansa Australiassa, vaan sanovat asuinpaikkakunnan. Sama kuin sanoisit asuvasi Afrikassa.

        Heheh. Hyvä pointti, taisi notwarewins trolli paljastua.

        BUAHHAHHAHHAHHAHAAAAA


      • notwarewins
        sherlock holmes kirjoitti:

        Heheh. Hyvä pointti, taisi notwarewins trolli paljastua.

        BUAHHAHHAHHAHHAHAAAAA

        Melko vähäjärkinen olet, minä asun Australiassa ja olen 36 v, enkä vanha sukulaisesi tai sinä hourulassa.
        Tyyppillistä kaamoksen porojen rääkymistä, minä tein valintani ilmaston takia. OSU.

        Mas Oyamaa lainaten rystysten kuva puhelinpylvääseen, siihen valmistavat kymmenettuhannet rystyspunnerrukset ja Makiwara harjoittelu. OSU.


      • mieti nyt vähän
        niinpä niin kirjoitti:

        Helppohan sitä on täällä huudella vaikka mitä. Jos itse oikeasti asuisit Australiassa, niin tuskin Suomi24 tulisi päivittäin mieleen. Kukaan siellä asuva (esim vanhat sukulaiseni) ei koskaan sano asuvansa Australiassa, vaan sanovat asuinpaikkakunnan. Sama kuin sanoisit asuvasi Afrikassa.

        Miksi sinä et kerro täällä kotipaikkakuntaasi tai peräti osoitettasi?


      • notwarewins
        mieti nyt vähän kirjoitti:

        Miksi sinä et kerro täällä kotipaikkakuntaasi tai peräti osoitettasi?

        Minä olen kertonut asuvani Melbournessa Australiassa, kahvilleko ajattelit tulla?
        Kova treenipäivä tänään ja täällä jo nukkumaanmenoaika, joten Long Way ja tervetuloa Kyokushinkai treeneihin, siellä mies punnitaan. OSU:


      • no just
        notwarewins kirjoitti:

        Melko vähäjärkinen olet, minä asun Australiassa ja olen 36 v, enkä vanha sukulaisesi tai sinä hourulassa.
        Tyyppillistä kaamoksen porojen rääkymistä, minä tein valintani ilmaston takia. OSU.

        Mas Oyamaa lainaten rystysten kuva puhelinpylvääseen, siihen valmistavat kymmenettuhannet rystyspunnerrukset ja Makiwara harjoittelu. OSU.

        asutko ihan Australian keskustassa vai lähiössä? OK vai KT?


      • notwarewins kirjoitti:

        Minä olen kertonut asuvani Melbournessa Australiassa, kahvilleko ajattelit tulla?
        Kova treenipäivä tänään ja täällä jo nukkumaanmenoaika, joten Long Way ja tervetuloa Kyokushinkai treeneihin, siellä mies punnitaan. OSU:

        Säätä läksit Suomesta karkuun, ja kuitenkin siellä on melkein yhtä kylmä.

        Mikset lähtenyt "piireille" kuten kukavoittaja?

        Trollipa hyvinkin, OSU


      • Hojo hojo.... HUTI
        notwarewins kirjoitti:

        Melko vähäjärkinen olet, minä asun Australiassa ja olen 36 v, enkä vanha sukulaisesi tai sinä hourulassa.
        Tyyppillistä kaamoksen porojen rääkymistä, minä tein valintani ilmaston takia. OSU.

        Mas Oyamaa lainaten rystysten kuva puhelinpylvääseen, siihen valmistavat kymmenettuhannet rystyspunnerrukset ja Makiwara harjoittelu. OSU.

        Mitä pelleilyä. Minä taas osaan karatekaa. Tässä näyte: Hojo hojo hojo
        HUTI

        Hiaaa...ce
        HUTI

        Joko hama humahutan
        HUTI

        BUU-HUAHHAHAHHAHAAAAAAAAAAA!!! :D


      • Hojo hojo.... HUTI kirjoitti:

        Mitä pelleilyä. Minä taas osaan karatekaa. Tässä näyte: Hojo hojo hojo
        HUTI

        Hiaaa...ce
        HUTI

        Joko hama humahutan
        HUTI

        BUU-HUAHHAHAHHAHAAAAAAAAAAA!!! :D

        heh päivän paras..

        "Hiaa -ce!"

        Osui kyllä


      • kylmä viluttaa
        laupias60 kirjoitti:

        Säätä läksit Suomesta karkuun, ja kuitenkin siellä on melkein yhtä kylmä.

        Mikset lähtenyt "piireille" kuten kukavoittaja?

        Trollipa hyvinkin, OSU

        http://www.foreca.fi/Australia/Melbourne/tenday

        Ottamatta kantaa näihin erilaisiin trolleihin, kuten whoknowswins ja notwarewins ja Laupias ym, niin Laupiaan maantieto huono, jos tuolla on yhtä kylmä, kuin Suomessa, niin miksi täällä palellaan, linkin mukaan Ausseissa jopa 33 astetta lämmintä luvassa ja Suomessa 15 pakkasta ei ymmarra..


      • whoknowswins
        niinpä niin kirjoitti:

        Helppohan sitä on täällä huudella vaikka mitä. Jos itse oikeasti asuisit Australiassa, niin tuskin Suomi24 tulisi päivittäin mieleen. Kukaan siellä asuva (esim vanhat sukulaiseni) ei koskaan sano asuvansa Australiassa, vaan sanovat asuinpaikkakunnan. Sama kuin sanoisit asuvasi Afrikassa.

        Nyt olet osin väärässä. Suomalaiset kun ovat olleet rauhanturvaajina Namibiassa ja Eritreassa, he olivat aina Afrikassa. Se kuulostaa niin pirun paljon lesommalta sanoa niin. Ja perunannostajia kotopuolessa kyrsi. Hehee, just niin. Aamulla lähtee leko Seutulasta Afrikkaan. Niin se tosiaan oli.


      • kuva olis kiva
        notwarewins kirjoitti:

        Melko vähäjärkinen olet, minä asun Australiassa ja olen 36 v, enkä vanha sukulaisesi tai sinä hourulassa.
        Tyyppillistä kaamoksen porojen rääkymistä, minä tein valintani ilmaston takia. OSU.

        Mas Oyamaa lainaten rystysten kuva puhelinpylvääseen, siihen valmistavat kymmenettuhannet rystyspunnerrukset ja Makiwara harjoittelu. OSU.

        Vieläkö AUSTRALIA:ssa on PUHELINPYLVÄITÄ ? Taitaa olla aika takapajuinen maa !?!?!? LOL !!


      • kylmä viluttaa kirjoitti:

        http://www.foreca.fi/Australia/Melbourne/tenday

        Ottamatta kantaa näihin erilaisiin trolleihin, kuten whoknowswins ja notwarewins ja Laupias ym, niin Laupiaan maantieto huono, jos tuolla on yhtä kylmä, kuin Suomessa, niin miksi täällä palellaan, linkin mukaan Ausseissa jopa 33 astetta lämmintä luvassa ja Suomessa 15 pakkasta ei ymmarra..

        Talvella keskimäärin 7-14 astetta. On se kai nyt kymmenkunta astetta enemmän kuin meillä...

        Saman verran enemmän kesällä. :)


      • whoknowswins kirjoitti:

        Nyt olet osin väärässä. Suomalaiset kun ovat olleet rauhanturvaajina Namibiassa ja Eritreassa, he olivat aina Afrikassa. Se kuulostaa niin pirun paljon lesommalta sanoa niin. Ja perunannostajia kotopuolessa kyrsi. Hehee, just niin. Aamulla lähtee leko Seutulasta Afrikkaan. Niin se tosiaan oli.

        Vain kolme rauhanturvaajaa kaveripiirissä, mutta jokainen kyllä mainitsee maan nimen, jossa on sattunut olemaan...


      • halvat huvit
        whoknowswins kirjoitti:

        Nyt olet osin väärässä. Suomalaiset kun ovat olleet rauhanturvaajina Namibiassa ja Eritreassa, he olivat aina Afrikassa. Se kuulostaa niin pirun paljon lesommalta sanoa niin. Ja perunannostajia kotopuolessa kyrsi. Hehee, just niin. Aamulla lähtee leko Seutulasta Afrikkaan. Niin se tosiaan oli.

        Eipä ne rauhanturvaajat ole koskaan niitä penaalin terävimpiä kyniä olleetkaan.


      • kylmä viluttaa kirjoitti:

        http://www.foreca.fi/Australia/Melbourne/tenday

        Ottamatta kantaa näihin erilaisiin trolleihin, kuten whoknowswins ja notwarewins ja Laupias ym, niin Laupiaan maantieto huono, jos tuolla on yhtä kylmä, kuin Suomessa, niin miksi täällä palellaan, linkin mukaan Ausseissa jopa 33 astetta lämmintä luvassa ja Suomessa 15 pakkasta ei ymmarra..

        "Ausseissa jopa 33 astetta "

        No, silloin kun kirjoitin ja katsoin, niin 20c oli

        Maantiedosta puheenollen, ei siinä mitään vikaa ole.
        Melbourne on melko etelässä.

        Tiedoksi, että mitä etelämpi, ei aina tarkoita että sitä lämpimämpi..


      • whoknowswins kirjoitti:

        Nyt olet osin väärässä. Suomalaiset kun ovat olleet rauhanturvaajina Namibiassa ja Eritreassa, he olivat aina Afrikassa. Se kuulostaa niin pirun paljon lesommalta sanoa niin. Ja perunannostajia kotopuolessa kyrsi. Hehee, just niin. Aamulla lähtee leko Seutulasta Afrikkaan. Niin se tosiaan oli.

        En ole kenenkään kuullut käyttävän termiä leko, sentään ilmavoimien raukki käyty.
        HeKo -termi oli yleisesti kyllä


      • notwarewins
        laupias60 kirjoitti:

        "Ausseissa jopa 33 astetta "

        No, silloin kun kirjoitin ja katsoin, niin 20c oli

        Maantiedosta puheenollen, ei siinä mitään vikaa ole.
        Melbourne on melko etelässä.

        Tiedoksi, että mitä etelämpi, ei aina tarkoita että sitä lämpimämpi..

        https://australiaan.wordpress.com/2011/01/07/melbournen-saa-kesalla/

        Nimerkki Laupiaan on syytä tutustua asioihin, sanoit, että Australiassa on yhtä viileää, kuin Suomessa! Oletko koskaan käynyt Tallinnaa pidemmällä, epäilen, että et.
        Melbournen lämpötila tällä hetkellä kotitalon mittarissa varjossa 31 astetta lämmintä, paljonko Suomessa on pakkasta? Luulen, että lämpötilaero on 50 astetta maiden väillä.
        Melbournen ilmasto mahtava, päivän sisällä sää voi muuttua 40 ja 20 välillä.
        Talviaikaan taas täällä yleensä päivälämpötila 15 astetta, yöllä lämpötila laskee , mutta ei koskaan pakkasen puolelle, tai onhan se Melbournen pakkasennätys mitattu vuonna 1896, jolloin oli yöllä -2 astetta, tuolloinkin päivälämpötila nousi yli 10 asteen.

        Kerrassaan upea maa ja upea ilmasto ja pystyy harrastamaan ja olemaan, palella ei tarvitse ja itsellä itse rakennetettu talo, on lämmöneristykset ja lämmitys talviöitä varten ja Suomlainen sauna löytyy, sekä kotidojokin, jossa tatami ja punttivälineet.
        Älä kadehdi, se tukehduttaa sinut, pyri voittamaan itsesi, niillä mennään, jotka on ansaittu. OSU.


      • työmies.
        notwarewins kirjoitti:

        https://australiaan.wordpress.com/2011/01/07/melbournen-saa-kesalla/

        Nimerkki Laupiaan on syytä tutustua asioihin, sanoit, että Australiassa on yhtä viileää, kuin Suomessa! Oletko koskaan käynyt Tallinnaa pidemmällä, epäilen, että et.
        Melbournen lämpötila tällä hetkellä kotitalon mittarissa varjossa 31 astetta lämmintä, paljonko Suomessa on pakkasta? Luulen, että lämpötilaero on 50 astetta maiden väillä.
        Melbournen ilmasto mahtava, päivän sisällä sää voi muuttua 40 ja 20 välillä.
        Talviaikaan taas täällä yleensä päivälämpötila 15 astetta, yöllä lämpötila laskee , mutta ei koskaan pakkasen puolelle, tai onhan se Melbournen pakkasennätys mitattu vuonna 1896, jolloin oli yöllä -2 astetta, tuolloinkin päivälämpötila nousi yli 10 asteen.

        Kerrassaan upea maa ja upea ilmasto ja pystyy harrastamaan ja olemaan, palella ei tarvitse ja itsellä itse rakennetettu talo, on lämmöneristykset ja lämmitys talviöitä varten ja Suomlainen sauna löytyy, sekä kotidojokin, jossa tatami ja punttivälineet.
        Älä kadehdi, se tukehduttaa sinut, pyri voittamaan itsesi, niillä mennään, jotka on ansaittu. OSU.

        Ihmettelen minä, etteikö siellä "Australiassa" ole rikkaana ja varakkaana muuta tekemistä kuin päivystää Suomi24-palstalla provoilemassa?


      • noin se käy
        notwarewins kirjoitti:

        https://australiaan.wordpress.com/2011/01/07/melbournen-saa-kesalla/

        Nimerkki Laupiaan on syytä tutustua asioihin, sanoit, että Australiassa on yhtä viileää, kuin Suomessa! Oletko koskaan käynyt Tallinnaa pidemmällä, epäilen, että et.
        Melbournen lämpötila tällä hetkellä kotitalon mittarissa varjossa 31 astetta lämmintä, paljonko Suomessa on pakkasta? Luulen, että lämpötilaero on 50 astetta maiden väillä.
        Melbournen ilmasto mahtava, päivän sisällä sää voi muuttua 40 ja 20 välillä.
        Talviaikaan taas täällä yleensä päivälämpötila 15 astetta, yöllä lämpötila laskee , mutta ei koskaan pakkasen puolelle, tai onhan se Melbournen pakkasennätys mitattu vuonna 1896, jolloin oli yöllä -2 astetta, tuolloinkin päivälämpötila nousi yli 10 asteen.

        Kerrassaan upea maa ja upea ilmasto ja pystyy harrastamaan ja olemaan, palella ei tarvitse ja itsellä itse rakennetettu talo, on lämmöneristykset ja lämmitys talviöitä varten ja Suomlainen sauna löytyy, sekä kotidojokin, jossa tatami ja punttivälineet.
        Älä kadehdi, se tukehduttaa sinut, pyri voittamaan itsesi, niillä mennään, jotka on ansaittu. OSU.

        Googlesta voi katsoa, ei tarvitse mennä paikan päälle. Asiasta toiseen, kerrohan hieman tietoja Melbournelaisen ok-talon sähköjärjestelmästä? Mitä eroa suomalaiseen?


      • notwarewins kirjoitti:

        https://australiaan.wordpress.com/2011/01/07/melbournen-saa-kesalla/

        Nimerkki Laupiaan on syytä tutustua asioihin, sanoit, että Australiassa on yhtä viileää, kuin Suomessa! Oletko koskaan käynyt Tallinnaa pidemmällä, epäilen, että et.
        Melbournen lämpötila tällä hetkellä kotitalon mittarissa varjossa 31 astetta lämmintä, paljonko Suomessa on pakkasta? Luulen, että lämpötilaero on 50 astetta maiden väillä.
        Melbournen ilmasto mahtava, päivän sisällä sää voi muuttua 40 ja 20 välillä.
        Talviaikaan taas täällä yleensä päivälämpötila 15 astetta, yöllä lämpötila laskee , mutta ei koskaan pakkasen puolelle, tai onhan se Melbournen pakkasennätys mitattu vuonna 1896, jolloin oli yöllä -2 astetta, tuolloinkin päivälämpötila nousi yli 10 asteen.

        Kerrassaan upea maa ja upea ilmasto ja pystyy harrastamaan ja olemaan, palella ei tarvitse ja itsellä itse rakennetettu talo, on lämmöneristykset ja lämmitys talviöitä varten ja Suomlainen sauna löytyy, sekä kotidojokin, jossa tatami ja punttivälineet.
        Älä kadehdi, se tukehduttaa sinut, pyri voittamaan itsesi, niillä mennään, jotka on ansaittu. OSU.

        Ai nyt olet jo ehtinyt useita vuosia asustella ja itselle rakentaa?

        Epäilit, olenko Tallinnaa pidemmällä käynyt?
        heh, taisitkin juuri paljastaa sen nykyisen "eteläsi" ihan vahingossa..

        "Talviaikaan taas täällä yleensä päivälämpötila 15 astetta,"
        Ei siinä tarkene.

        Palele siinä dojjossa, täällä ympätään pökköä pesään, mikäli ymmärsit mitä tarkoitan. HUTI!


      • notwarewins
        laupias60 kirjoitti:

        Ai nyt olet jo ehtinyt useita vuosia asustella ja itselle rakentaa?

        Epäilit, olenko Tallinnaa pidemmällä käynyt?
        heh, taisitkin juuri paljastaa sen nykyisen "eteläsi" ihan vahingossa..

        "Talviaikaan taas täällä yleensä päivälämpötila 15 astetta,"
        Ei siinä tarkene.

        Palele siinä dojjossa, täällä ympätään pökköä pesään, mikäli ymmärsit mitä tarkoitan. HUTI!

        Huomenta Laupias(järjenjätti) Pitääköhän sinulle pirtää asiat, oletko tyhmä ja vajaakuntoinen? Täällä on kesä nyt ja lämpöä luvassa 30 astetta, siellä taitaa olla aika paljon pakkasta.
        Australian talvi vaihtelee 15-20 asteen välillä päivälämpötila, mahtava ilmasto, miksi palelisin, kun talvisin lämmitys, kesäkuumilla taas ilmastointi.
        Dojolla tulee hiki, sinulle ei taida olla tuttu termi,kun puhutaan fyysisestä suorituksesta. Laupias risukäsi, älä käytä Osu sanaa, kun et tiedä mitä se tarkoittaa ja et ole sen arvoinen

        Minä lähden nyt aamulenkille maastoon, palele sinä siellä Suomessa järkkyneen mielesi kanssa. Kyokushinkai spirit. OSU.


      • joka kuti huti
        notwarewins kirjoitti:

        Huomenta Laupias(järjenjätti) Pitääköhän sinulle pirtää asiat, oletko tyhmä ja vajaakuntoinen? Täällä on kesä nyt ja lämpöä luvassa 30 astetta, siellä taitaa olla aika paljon pakkasta.
        Australian talvi vaihtelee 15-20 asteen välillä päivälämpötila, mahtava ilmasto, miksi palelisin, kun talvisin lämmitys, kesäkuumilla taas ilmastointi.
        Dojolla tulee hiki, sinulle ei taida olla tuttu termi,kun puhutaan fyysisestä suorituksesta. Laupias risukäsi, älä käytä Osu sanaa, kun et tiedä mitä se tarkoittaa ja et ole sen arvoinen

        Minä lähden nyt aamulenkille maastoon, palele sinä siellä Suomessa järkkyneen mielesi kanssa. Kyokushinkai spirit. OSU.

        HUTI meni!

        Täyttä soopaa


      • porvarihallitus
        joka kuti huti kirjoitti:

        HUTI meni!

        Täyttä soopaa

        "Australian talvi".. hehheh =)

        No minkälainen se Aasian talvi tai Amerikan talvi on? Eurooppalaista talvea unohtamattakaan. Ei hyvää päivää mikä pälli.


      • notwarewins
        porvarihallitus kirjoitti:

        "Australian talvi".. hehheh =)

        No minkälainen se Aasian talvi tai Amerikan talvi on? Eurooppalaista talvea unohtamattakaan. Ei hyvää päivää mikä pälli.

        https://australiaan.wordpress.com/2011/06/02/melbournen-saa-talvella/

        Minä kun puhun Australiasta, puhun Melbournesta eli koitipaikastani, mikä on vähemmän järkisen vaikea ymmärtää. Tänään täällä on 26 astetta lämmintä mitattu kotitalon mitarista(varjossa= on kesä.
        Melbournen talvi kestää 3 kuukautta ja päivälämpötilat noin 15 asteen paikkeilla plussaa ja voi nousta jopa 20 asteeseenkin, Suomessahan on talvisin pakkasta saman verran, kummasta tykkää.
        Ehkä vähämielinen ei siellä Pönttövuorella ymmärrä, että muualla maailmassa on elämää ja parempaakn elämää, minä en nautin lumesta ja pakkasesta siksi täällä.
        Vaikka Australian talvi on lyhyt ja lämmin, mutta kostea, teetin taloni Suomalaisen mallin mukaan, talo on lämpöeristetty kivitalo ja Suomalainen sauna tietysti kuuluu asiaan.

        Jatkakaa märehtimistä. Kova lenkki juostu aamulla, tunnin punttitreeni kotisalilla ja nyt Dojolle, Kumitea ja Kihonia. OSU.


      • porvarihallitus
        notwarewins kirjoitti:

        https://australiaan.wordpress.com/2011/06/02/melbournen-saa-talvella/

        Minä kun puhun Australiasta, puhun Melbournesta eli koitipaikastani, mikä on vähemmän järkisen vaikea ymmärtää. Tänään täällä on 26 astetta lämmintä mitattu kotitalon mitarista(varjossa= on kesä.
        Melbournen talvi kestää 3 kuukautta ja päivälämpötilat noin 15 asteen paikkeilla plussaa ja voi nousta jopa 20 asteeseenkin, Suomessahan on talvisin pakkasta saman verran, kummasta tykkää.
        Ehkä vähämielinen ei siellä Pönttövuorella ymmärrä, että muualla maailmassa on elämää ja parempaakn elämää, minä en nautin lumesta ja pakkasesta siksi täällä.
        Vaikka Australian talvi on lyhyt ja lämmin, mutta kostea, teetin taloni Suomalaisen mallin mukaan, talo on lämpöeristetty kivitalo ja Suomalainen sauna tietysti kuuluu asiaan.

        Jatkakaa märehtimistä. Kova lenkki juostu aamulla, tunnin punttitreeni kotisalilla ja nyt Dojolle, Kumitea ja Kihonia. OSU.

        Et tajunnut taaskaan pointtia.

        Australia on niin iso maa jossa on erilaisia alueita, ettei voi sanoa että "Australian" talvi. Tuo taas todistaa sen, ettet ole Australiaa nähnytkään muuta kuin karttapallolla ja märissä unissa =)


      • pistäpä kuva
        notwarewins kirjoitti:

        https://australiaan.wordpress.com/2011/06/02/melbournen-saa-talvella/

        Minä kun puhun Australiasta, puhun Melbournesta eli koitipaikastani, mikä on vähemmän järkisen vaikea ymmärtää. Tänään täällä on 26 astetta lämmintä mitattu kotitalon mitarista(varjossa= on kesä.
        Melbournen talvi kestää 3 kuukautta ja päivälämpötilat noin 15 asteen paikkeilla plussaa ja voi nousta jopa 20 asteeseenkin, Suomessahan on talvisin pakkasta saman verran, kummasta tykkää.
        Ehkä vähämielinen ei siellä Pönttövuorella ymmärrä, että muualla maailmassa on elämää ja parempaakn elämää, minä en nautin lumesta ja pakkasesta siksi täällä.
        Vaikka Australian talvi on lyhyt ja lämmin, mutta kostea, teetin taloni Suomalaisen mallin mukaan, talo on lämpöeristetty kivitalo ja Suomalainen sauna tietysti kuuluu asiaan.

        Jatkakaa märehtimistä. Kova lenkki juostu aamulla, tunnin punttitreeni kotisalilla ja nyt Dojolle, Kumitea ja Kihonia. OSU.

        vaikka siitä lämpömittarista, paikallisesta lehdestä ja Suomi24 sivusta. Kyselin aiemmin myös, mitä eroa on sinun ok-talosi sähköasennuksissa verrattuna suomalaiseen.


      • buhahahaa
        porvarihallitus kirjoitti:

        Et tajunnut taaskaan pointtia.

        Australia on niin iso maa jossa on erilaisia alueita, ettei voi sanoa että "Australian" talvi. Tuo taas todistaa sen, ettet ole Australiaa nähnytkään muuta kuin karttapallolla ja märissä unissa =)

        Hahhahhah... Eiköhän tämä karate-poju ole oikeasti joku kassulla asuva pikku-ukkeli, jonka mielikuvitus laukkaa vimmatusti. Ainakin tässä on jo tullut paljon todistusaineistoa, että ei voi oikein muuhun johtopäätökseen enään tulla :D


      • tri tsykologi
        notwarewins kirjoitti:

        https://australiaan.wordpress.com/2011/06/02/melbournen-saa-talvella/

        Minä kun puhun Australiasta, puhun Melbournesta eli koitipaikastani, mikä on vähemmän järkisen vaikea ymmärtää. Tänään täällä on 26 astetta lämmintä mitattu kotitalon mitarista(varjossa= on kesä.
        Melbournen talvi kestää 3 kuukautta ja päivälämpötilat noin 15 asteen paikkeilla plussaa ja voi nousta jopa 20 asteeseenkin, Suomessahan on talvisin pakkasta saman verran, kummasta tykkää.
        Ehkä vähämielinen ei siellä Pönttövuorella ymmärrä, että muualla maailmassa on elämää ja parempaakn elämää, minä en nautin lumesta ja pakkasesta siksi täällä.
        Vaikka Australian talvi on lyhyt ja lämmin, mutta kostea, teetin taloni Suomalaisen mallin mukaan, talo on lämpöeristetty kivitalo ja Suomalainen sauna tietysti kuuluu asiaan.

        Jatkakaa märehtimistä. Kova lenkki juostu aamulla, tunnin punttitreeni kotisalilla ja nyt Dojolle, Kumitea ja Kihonia. OSU.

        Mielikuvitus on vaan rikkautta. :)

        Minusta on kiva lukea näitä tarinoita, paitsi tietysti ne, missä uhataan piekseä vastapuoli, ne on jollain tavalla ala-arvoisia. Ne pitäisi kitkeä täältä kokonaan pois!

        Kun Suomessa on kylmä ja pitkä talvi, ja oletetaan, että kirjoittelija asustelee yksin kerrostalohuoneistossa, niin onhan se kiva kuvitella kaikkea kivaa, asuvansa huvipurressa etelä-Euroopassa tai sitten vaikka lämpimässä Australiassa. Näihin tarinoihin voi sitten kassukeijo itsekin eläytyä ja hetken kuvitella olevansa lämpimällä aurinkorannalla. Kun antaa mielikuvituksen laukata oikein kunnolla, niin voi olla, että kassulla istuessa hetken aikaa jopa oikeasti tuntee sen auringon lämmön iholla.

        Ehkä nämä tarinat tietyllä tavalla ovat juuri se tämän palstan suola :D


      • notwarewins
        pistäpä kuva kirjoitti:

        vaikka siitä lämpömittarista, paikallisesta lehdestä ja Suomi24 sivusta. Kyselin aiemmin myös, mitä eroa on sinun ok-talosi sähköasennuksissa verrattuna suomalaiseen.

        Minäkö ryhtyisin mielenterveyspotilaille kuvia laittamaan, johan te kyseliite tältä toiselta ulkosuomalaiselta veneen kuvia ja kun laittoi, niin ei kelvannut.
        Köyhille en kuvia laittele, sen verran on ruutia myös hihassa.

        Australian ilmastosta oli kyse, siksi, kun tämä potilas/laupias, väitti, että Ausseissa on yhtä kylmä kuin Suomessa, jotain rajaa sairaankin puheilla, minä kerron faktaa Melbournen säästä, joka on mahtava ja kaikin puolin mahtava paikka asua ja lunta ei ole, eikä pakkasta, talvellakaan, pitkä kesä nytkin lämpö 26 astetta varjossa.

        Minä en ole taloni sähköasennuksia tehnyt, ne teki alan ammattimies ja oli Suomalaiset rakentajat mukana, Harvian kiuas on saunassa, talo on kuin unelma, laadulla ja rakkaudella rakennetettu.
        OSU:


      • juippi.
        notwarewins kirjoitti:

        Minäkö ryhtyisin mielenterveyspotilaille kuvia laittamaan, johan te kyseliite tältä toiselta ulkosuomalaiselta veneen kuvia ja kun laittoi, niin ei kelvannut.
        Köyhille en kuvia laittele, sen verran on ruutia myös hihassa.

        Australian ilmastosta oli kyse, siksi, kun tämä potilas/laupias, väitti, että Ausseissa on yhtä kylmä kuin Suomessa, jotain rajaa sairaankin puheilla, minä kerron faktaa Melbournen säästä, joka on mahtava ja kaikin puolin mahtava paikka asua ja lunta ei ole, eikä pakkasta, talvellakaan, pitkä kesä nytkin lämpö 26 astetta varjossa.

        Minä en ole taloni sähköasennuksia tehnyt, ne teki alan ammattimies ja oli Suomalaiset rakentajat mukana, Harvian kiuas on saunassa, talo on kuin unelma, laadulla ja rakkaudella rakennetettu.
        OSU:

        Mikään noista sun jutuista ei viittaa, että niitä kirjoitellaan Australiasta.

        Yksiöstä Himagalla kylläkin.


      • tekemättä tietää
        notwarewins kirjoitti:

        Minäkö ryhtyisin mielenterveyspotilaille kuvia laittamaan, johan te kyseliite tältä toiselta ulkosuomalaiselta veneen kuvia ja kun laittoi, niin ei kelvannut.
        Köyhille en kuvia laittele, sen verran on ruutia myös hihassa.

        Australian ilmastosta oli kyse, siksi, kun tämä potilas/laupias, väitti, että Ausseissa on yhtä kylmä kuin Suomessa, jotain rajaa sairaankin puheilla, minä kerron faktaa Melbournen säästä, joka on mahtava ja kaikin puolin mahtava paikka asua ja lunta ei ole, eikä pakkasta, talvellakaan, pitkä kesä nytkin lämpö 26 astetta varjossa.

        Minä en ole taloni sähköasennuksia tehnyt, ne teki alan ammattimies ja oli Suomalaiset rakentajat mukana, Harvian kiuas on saunassa, talo on kuin unelma, laadulla ja rakkaudella rakennetettu.
        OSU:

        Ei tarvitse kuin katsella ;-)


      • monipäinen on
        tri tsykologi kirjoitti:

        Mielikuvitus on vaan rikkautta. :)

        Minusta on kiva lukea näitä tarinoita, paitsi tietysti ne, missä uhataan piekseä vastapuoli, ne on jollain tavalla ala-arvoisia. Ne pitäisi kitkeä täältä kokonaan pois!

        Kun Suomessa on kylmä ja pitkä talvi, ja oletetaan, että kirjoittelija asustelee yksin kerrostalohuoneistossa, niin onhan se kiva kuvitella kaikkea kivaa, asuvansa huvipurressa etelä-Euroopassa tai sitten vaikka lämpimässä Australiassa. Näihin tarinoihin voi sitten kassukeijo itsekin eläytyä ja hetken kuvitella olevansa lämpimällä aurinkorannalla. Kun antaa mielikuvituksen laukata oikein kunnolla, niin voi olla, että kassulla istuessa hetken aikaa jopa oikeasti tuntee sen auringon lämmön iholla.

        Ehkä nämä tarinat tietyllä tavalla ovat juuri se tämän palstan suola :D

        Jeps, nämä Ok-Loordi, pohatta, ruhtinaat ja muut örvelöpiripää jutut ja rikkaat ok-lääkärit, tylsät ja muut heinähatut, ovat saman notwarewinsin ja whokonowswinsin, pelleily seis, porvarihallitus ym tyypin tekemiä, joku kassukeke kyseessä, ja selviä mielenterveysongelmia, aikaa on palstalla viettää ja kehua ok-asumisiaan ja elämäänsä. Aika säälittävää.


      • juurihan todettu
        monipäinen on kirjoitti:

        Jeps, nämä Ok-Loordi, pohatta, ruhtinaat ja muut örvelöpiripää jutut ja rikkaat ok-lääkärit, tylsät ja muut heinähatut, ovat saman notwarewinsin ja whokonowswinsin, pelleily seis, porvarihallitus ym tyypin tekemiä, joku kassukeke kyseessä, ja selviä mielenterveysongelmia, aikaa on palstalla viettää ja kehua ok-asumisiaan ja elämäänsä. Aika säälittävää.

        että ok-asuminen lisää työttömyyttä.


      • porvarihallitus
        juurihan todettu kirjoitti:

        että ok-asuminen lisää työttömyyttä.

        Kyllä se minulla ainakin on töitä lisännyt melkoisesti.


      • kuva ois kiva
        notwarewins kirjoitti:

        Minäkö ryhtyisin mielenterveyspotilaille kuvia laittamaan, johan te kyseliite tältä toiselta ulkosuomalaiselta veneen kuvia ja kun laittoi, niin ei kelvannut.
        Köyhille en kuvia laittele, sen verran on ruutia myös hihassa.

        Australian ilmastosta oli kyse, siksi, kun tämä potilas/laupias, väitti, että Ausseissa on yhtä kylmä kuin Suomessa, jotain rajaa sairaankin puheilla, minä kerron faktaa Melbournen säästä, joka on mahtava ja kaikin puolin mahtava paikka asua ja lunta ei ole, eikä pakkasta, talvellakaan, pitkä kesä nytkin lämpö 26 astetta varjossa.

        Minä en ole taloni sähköasennuksia tehnyt, ne teki alan ammattimies ja oli Suomalaiset rakentajat mukana, Harvian kiuas on saunassa, talo on kuin unelma, laadulla ja rakkaudella rakennetettu.
        OSU:

        Vai pitänyt australian wins ottaa ihan Suomesta rakennusmiehet mukaan ? Niillä sitten se paras tietämys paikallisista rakennusmenetelmistä ja määräyksistä ? Että tällätavalla ! :-D

        Se on nyt sitten bye bye NOTWAREWINS:lle tältä palstalta jos et halua mielenterveyspotilaiden kanssa jutella ! LOL !!!
        Käy nyt kuitenkin kerta vielä ja kerro mikä ihme se sai nuoren miljunäärin tänne kaukaisen Suomen palstalle kirjoittelemaan ? Niin, yksi syyhän oli se mielenkiinto kun kuulit paikallisella SUOMI-talolla, että täällä palstala on mielenterveyspotilaita ? LOL !!! Aika kova väite sieltä kaukaa pallon toiselta puolelta !
        Mutta sen ymmärtää, että kyllähän se alkaa pääluussa huipata kun veri pakenee pääluusta jalkoihin. Kun olette siellä pää alaspäin, toisella puolen palloa ! LOL !!!!


      • kuva olis kiva
        kuva ois kiva kirjoitti:

        Vai pitänyt australian wins ottaa ihan Suomesta rakennusmiehet mukaan ? Niillä sitten se paras tietämys paikallisista rakennusmenetelmistä ja määräyksistä ? Että tällätavalla ! :-D

        Se on nyt sitten bye bye NOTWAREWINS:lle tältä palstalta jos et halua mielenterveyspotilaiden kanssa jutella ! LOL !!!
        Käy nyt kuitenkin kerta vielä ja kerro mikä ihme se sai nuoren miljunäärin tänne kaukaisen Suomen palstalle kirjoittelemaan ? Niin, yksi syyhän oli se mielenkiinto kun kuulit paikallisella SUOMI-talolla, että täällä palstala on mielenterveyspotilaita ? LOL !!! Aika kova väite sieltä kaukaa pallon toiselta puolelta !
        Mutta sen ymmärtää, että kyllähän se alkaa pääluussa huipata kun veri pakenee pääluusta jalkoihin. Kun olette siellä pää alaspäin, toisella puolen palloa ! LOL !!!!

        eikun siis menee veri pääluuhun. :-D
        Se mitä on tyhjää tilaa, siltä keltaiselta nesteeltä ja umpiluulta, DOJO-nyrkkeilysäkin/heittopussin nupissa.


      • että Harvia
        notwarewins kirjoitti:

        Minäkö ryhtyisin mielenterveyspotilaille kuvia laittamaan, johan te kyseliite tältä toiselta ulkosuomalaiselta veneen kuvia ja kun laittoi, niin ei kelvannut.
        Köyhille en kuvia laittele, sen verran on ruutia myös hihassa.

        Australian ilmastosta oli kyse, siksi, kun tämä potilas/laupias, väitti, että Ausseissa on yhtä kylmä kuin Suomessa, jotain rajaa sairaankin puheilla, minä kerron faktaa Melbournen säästä, joka on mahtava ja kaikin puolin mahtava paikka asua ja lunta ei ole, eikä pakkasta, talvellakaan, pitkä kesä nytkin lämpö 26 astetta varjossa.

        Minä en ole taloni sähköasennuksia tehnyt, ne teki alan ammattimies ja oli Suomalaiset rakentajat mukana, Harvian kiuas on saunassa, talo on kuin unelma, laadulla ja rakkaudella rakennetettu.
        OSU:

        Minkähän tehoinen se sinun Harviasi on? Onkos liesi muuten sähkö vai kaasu ja moniko vaiheinen?


      • AUS-Trölli
        että Harvia kirjoitti:

        Minkähän tehoinen se sinun Harviasi on? Onkos liesi muuten sähkö vai kaasu ja moniko vaiheinen?

        15tuhatta Australian paunawattia. Täällä Australiassa ei ole kilo-yksikkö käytössä. Liesi on 3-vaiheinen kaasukäyttöinen.


      • notfartwins

      • Hahhah muahhah buahh

      • notfartwins
        Hahhah muahhah buahh kirjoitti:

        BUAHHAHHHAHAHAAAA!!

        Paljastuit!! :D

        "Googlen mukaan ..."

        Jos tarkkaan katsot, niin ... annanpa vinkin. "Ei pieru voita!?!"


      • muhahh buahhah ruah
        notfartwins kirjoitti:

        Jos tarkkaan katsot, niin ... annanpa vinkin. "Ei pieru voita!?!"

        Oho, etpä paljastunutkaan. Anteeksi.


    • Mukana ollaan

      Itse suunnittelen myös lähtöä. En ole päättänyt mihin. Mihin kannattaisi ilmaston ja edullisuuden perässä....portugaliin?

      • whoknowswins

        Portugal on hyvä valinta, mielestäni parempi kuin Espanja. Ihmiset ovat kohteliaita, puhuvat englantia, eikä kukaan ole missään tyrkyttämässä mitään. Algarvessa on aika kallista, Euroopan golfaavat kuplamuulit lomailevat siellä ja hintaa tahtoo olla kaikessa vähän liikaa. Noin muuten hinnat ovat puolet Suomen tasosta.Lissabon on hiukan rähjäinen, samoin Porto.
        Lennä Lissaboniin, vuokraa auto ja lähde tsiigaamaan mestoja. Jonnekin pysähdyt ja jäät lopuksi ikää. Itse en ole vielä maata lyönyt lukkoon. Saattaa olla että lähden Etelä-Amerikkaan.


      • työmies.
        whoknowswins kirjoitti:

        Portugal on hyvä valinta, mielestäni parempi kuin Espanja. Ihmiset ovat kohteliaita, puhuvat englantia, eikä kukaan ole missään tyrkyttämässä mitään. Algarvessa on aika kallista, Euroopan golfaavat kuplamuulit lomailevat siellä ja hintaa tahtoo olla kaikessa vähän liikaa. Noin muuten hinnat ovat puolet Suomen tasosta.Lissabon on hiukan rähjäinen, samoin Porto.
        Lennä Lissaboniin, vuokraa auto ja lähde tsiigaamaan mestoja. Jonnekin pysähdyt ja jäät lopuksi ikää. Itse en ole vielä maata lyönyt lukkoon. Saattaa olla että lähden Etelä-Amerikkaan.

        Pohjois-Korea on hyvä valinta, mielestäni parempi kuin Etelä-Korea. Ihmiset ovat kohteliaita, puhuvat englantia, eikä kukaan ole missään tyrkyttämässä mitään. Pjongjanigissa on aika kallista, Euroopan golfaavat kuplamuulit lomailevat siellä ja hintaa tahtoo olla kaikessa vähän liikaa. Noin muuten hinnat ovat puolet Suomen tasosta. Pjongjang on hiukan rähjäinen, samoin Sinanju.
        Lennä Pjongjangiin, vuokraa auto ja lähde tsiigaamaan mestoja. Jonnekin pysähdyt ja jäät lopuksi ikää. Itse en ole vielä maata lyönyt lukkoon. Saattaa olla että lähden Kuubaan.


      • työmies.
        työmies. kirjoitti:

        Pohjois-Korea on hyvä valinta, mielestäni parempi kuin Etelä-Korea. Ihmiset ovat kohteliaita, puhuvat englantia, eikä kukaan ole missään tyrkyttämässä mitään. Pjongjanigissa on aika kallista, Euroopan golfaavat kuplamuulit lomailevat siellä ja hintaa tahtoo olla kaikessa vähän liikaa. Noin muuten hinnat ovat puolet Suomen tasosta. Pjongjang on hiukan rähjäinen, samoin Sinanju.
        Lennä Pjongjangiin, vuokraa auto ja lähde tsiigaamaan mestoja. Jonnekin pysähdyt ja jäät lopuksi ikää. Itse en ole vielä maata lyönyt lukkoon. Saattaa olla että lähden Kuubaan.

        Himanka on hyvä valinta, mielestäni parempi kuin Kalajoki. Ihmiset ovat kohteliaita, puhuvat englantia, eikä kukaan ole missään tyrkyttämässä mitään. Kokkolassa on aika kallista, Euroopan golfaavat kuplamuulit lomailevat siellä ja hintaa tahtoo olla kaikessa vähän liikaa. Noin muuten hinnat ovat puolet Suomen tasosta. Himanka on hiukan rähjäinen, samoin Kalajoki. Lennä Himangalle, vuokraa auto ja lähde tsiigaamaan mestoja. Jonnekin pysähdyt ja jäät lopuksi ikää. Itse en ole vielä maata lyönyt lukkoon. Saattaa olla että lähden Peräseinäjoelle.


    • ilmiselvä trolli

      TROLLI.

    • luuserit

      whoknowswins / notwarewins Teillä muka kovat tulot ja mukava elämä siellä lämmössä ja kuitenkin roikutte suomi24 palstalla päivät pitkät.

      • whoknowswins

        Nyt on aikaa roikuskella netissä, kesällä taas kokka kuohuu. Silloin kun elämä on hyvin, on ihan jees nähdä tuota rahvaan todellisuutta lama-Suomessa. Se vasta kauheeta olisi että roikkuisi Suomesta käsin palstalla kaiket päivät.


      • kuva olis kiva
        whoknowswins kirjoitti:

        Nyt on aikaa roikuskella netissä, kesällä taas kokka kuohuu. Silloin kun elämä on hyvin, on ihan jees nähdä tuota rahvaan todellisuutta lama-Suomessa. Se vasta kauheeta olisi että roikkuisi Suomesta käsin palstalla kaiket päivät.

        notwarewins kertoo olevansa eläkeläinen. Saa siis jostain/jonkun maksamaa eläkettä ? Mielenterveyssyistä eläkkeellä ?
        Aika sattumaa, että tälle palstalle sattuu päivystämään kaksi ulkomaille muuttanutta rahamiestä ? Ja vielä samanoloisin nimmerkein :-D
        Niinkuin on jo moni todennutkin, niin itsekin keksisin kyllä muutakin tekemistä jos olisin tuollaisessa asemassa/tilanteenssa, että asuisin ulkomailla ja rahaa olisi miljoonia (euroja).
        Notwarewins. Kerropas meille mitä yrität sanoa tuolla nimimerkilläsi. Kenties jotain tälläistä: EI TAVARA VOITA ??!?!

        whoknowswins: pistäppä taas parit kuvat 500 000 EUR jahdistasi. Niin voimme olla kateellisia. Vaikkapa wc-pytystä tällä kertaa. Paskosäiliöstä jo laitoitkin.

        PS: ne on nuo etelä-amerikan neitoset sellaisia tasaisia luonteeltaan ?! Vai ?!
        Taitaa olla toisinperinpäin. Temperamenttia taitaa löytyä. Tosin, voihan poikkeus vahvistaa säännön. Kyllähän tuollainen SNIIDUILIJA pokaa naisen kuin naisen ?!?! LOL !!!


      • whoknowswins
        kuva olis kiva kirjoitti:

        notwarewins kertoo olevansa eläkeläinen. Saa siis jostain/jonkun maksamaa eläkettä ? Mielenterveyssyistä eläkkeellä ?
        Aika sattumaa, että tälle palstalle sattuu päivystämään kaksi ulkomaille muuttanutta rahamiestä ? Ja vielä samanoloisin nimmerkein :-D
        Niinkuin on jo moni todennutkin, niin itsekin keksisin kyllä muutakin tekemistä jos olisin tuollaisessa asemassa/tilanteenssa, että asuisin ulkomailla ja rahaa olisi miljoonia (euroja).
        Notwarewins. Kerropas meille mitä yrität sanoa tuolla nimimerkilläsi. Kenties jotain tälläistä: EI TAVARA VOITA ??!?!

        whoknowswins: pistäppä taas parit kuvat 500 000 EUR jahdistasi. Niin voimme olla kateellisia. Vaikkapa wc-pytystä tällä kertaa. Paskosäiliöstä jo laitoitkin.

        PS: ne on nuo etelä-amerikan neitoset sellaisia tasaisia luonteeltaan ?! Vai ?!
        Taitaa olla toisinperinpäin. Temperamenttia taitaa löytyä. Tosin, voihan poikkeus vahvistaa säännön. Kyllähän tuollainen SNIIDUILIJA pokaa naisen kuin naisen ?!?! LOL !!!

        On kyllä temperamenttia kerrakseen, se on tosi. Mutta perushäijyys puuttuu sekä tarve olla joka saakelin asiassa miehen veroinen. Sniiduilla ei passaa latinomimmien kanssa, mies on heidän lanssaan aitomaattisesti maksaja joka asiassa. Se on oikein jees niin.

        Kyse ei niinkään ole pokaamisesta, vaan ennemminkin pokatuksi tulemisen välttämisestä. Jahtihommissa vienti on aina aikamoista jo Suomessa. Heinäkuussa Suokissa, Nokalla, Hangossa tai Mariksessa on lyyliä tarjolla yllinkyllin. Naantalissa kuulemma myös, mutta sinne en matalien siltojen vuoksi koskaan päässyt.

        En ole armeijan puolivälin jälkeen joutunut pokkuroimaan tahi tottelemaan itseäni köyhempiä, joten en sitä nytkään tee. En siten postaa uusia kuvia. Jos kiinnostaa, on palstan ketjussa "Faktaa", avaajana Porvarihallitus, linkki ketjun lopulla tuoreeseen kuvaan täältä etelästä. Taisin vastata sillä kuvalla toiselle palstan entisistä jenkkirassilla pimpparallia ajaneelle kaiffarille, Pelleily seis'lle. Se toinenhan olet sinä.


      • teknokuplan tekijät
        kuva olis kiva kirjoitti:

        notwarewins kertoo olevansa eläkeläinen. Saa siis jostain/jonkun maksamaa eläkettä ? Mielenterveyssyistä eläkkeellä ?
        Aika sattumaa, että tälle palstalle sattuu päivystämään kaksi ulkomaille muuttanutta rahamiestä ? Ja vielä samanoloisin nimmerkein :-D
        Niinkuin on jo moni todennutkin, niin itsekin keksisin kyllä muutakin tekemistä jos olisin tuollaisessa asemassa/tilanteenssa, että asuisin ulkomailla ja rahaa olisi miljoonia (euroja).
        Notwarewins. Kerropas meille mitä yrität sanoa tuolla nimimerkilläsi. Kenties jotain tälläistä: EI TAVARA VOITA ??!?!

        whoknowswins: pistäppä taas parit kuvat 500 000 EUR jahdistasi. Niin voimme olla kateellisia. Vaikkapa wc-pytystä tällä kertaa. Paskosäiliöstä jo laitoitkin.

        PS: ne on nuo etelä-amerikan neitoset sellaisia tasaisia luonteeltaan ?! Vai ?!
        Taitaa olla toisinperinpäin. Temperamenttia taitaa löytyä. Tosin, voihan poikkeus vahvistaa säännön. Kyllähän tuollainen SNIIDUILIJA pokaa naisen kuin naisen ?!?! LOL !!!

        > notwarewins kertoo olevansa eläkeläinen. Saa siis jostain/jonkun maksamaa eläkettä ? Mielenterveyssyistä eläkkeellä ?

        Jonkinlaisia sijoitusgurujakin ovat olevinaan, mutta jutuista pastaa läpi, että taisi tulla hieman turskaa tehtyä. Nää on just sitä sakkia, joka vuosituhannen vaihteessa vannoi uuden talouden nimiin. Eli

        - metalliteollisuus yms on vanhaa & väsynyttä, moiseen ei kannata sijoittaa

        - tekno-osakkeisiin kannattaa sijoittaa, ne ovat osa uutta taloutta & nousevat ikuisesti, eihän sellainen firma voi romahtaa, jonka tärkein tuote on kasvu (siis henkilömäärä kasvaa 100 % vuodessa ja menot 200 %).... tässähän ei yhtään haittaa, vaikkei olisi vielä saatu myyntiin ainuttakaan tuotetta ;-D

        - omaan asuntoon ei kannata rahoja sitoa, vaan asutaan vuokralla ja tahkotaan pörssistä kymmenien prosenttien tuottoja

        Hesarissa/kuukausiliitteessä taannoin yksi toimittaja tunnusti tälle tielle lähteneensä ja tehneensä sen vuoksi sata tonnia tms turskaa. Pääasiassa, kun ei ostanut omaa asuntoa ajoissa. Hän myös mainitsi, ettei moni ikätoveriestaan vielä ollut suostunut tosiasioita myöntämään, vaan kuvitteli vielä voivansa kääntään kelloa vuosikymmenen taaksepäin. Tätä edustaa juurikin nämä "ennustukset" tulevasta hintaromahduksesta ym. Yritetään pelotella jengiä myymään alihinnalla, jottei tarttis ihan 100 k€ tappiota odottelusta niellä...


      • burn out
        teknokuplan tekijät kirjoitti:

        > notwarewins kertoo olevansa eläkeläinen. Saa siis jostain/jonkun maksamaa eläkettä ? Mielenterveyssyistä eläkkeellä ?

        Jonkinlaisia sijoitusgurujakin ovat olevinaan, mutta jutuista pastaa läpi, että taisi tulla hieman turskaa tehtyä. Nää on just sitä sakkia, joka vuosituhannen vaihteessa vannoi uuden talouden nimiin. Eli

        - metalliteollisuus yms on vanhaa & väsynyttä, moiseen ei kannata sijoittaa

        - tekno-osakkeisiin kannattaa sijoittaa, ne ovat osa uutta taloutta & nousevat ikuisesti, eihän sellainen firma voi romahtaa, jonka tärkein tuote on kasvu (siis henkilömäärä kasvaa 100 % vuodessa ja menot 200 %).... tässähän ei yhtään haittaa, vaikkei olisi vielä saatu myyntiin ainuttakaan tuotetta ;-D

        - omaan asuntoon ei kannata rahoja sitoa, vaan asutaan vuokralla ja tahkotaan pörssistä kymmenien prosenttien tuottoja

        Hesarissa/kuukausiliitteessä taannoin yksi toimittaja tunnusti tälle tielle lähteneensä ja tehneensä sen vuoksi sata tonnia tms turskaa. Pääasiassa, kun ei ostanut omaa asuntoa ajoissa. Hän myös mainitsi, ettei moni ikätoveriestaan vielä ollut suostunut tosiasioita myöntämään, vaan kuvitteli vielä voivansa kääntään kelloa vuosikymmenen taaksepäin. Tätä edustaa juurikin nämä "ennustukset" tulevasta hintaromahduksesta ym. Yritetään pelotella jengiä myymään alihinnalla, jottei tarttis ihan 100 k€ tappiota odottelusta niellä...

        Mainittakoot sekin, että 10 v. talouspuolen/johto hommissa voi hyvin riittää siihen, että palaa loppuun / rupeaa nupista vippaamaan -> ei ole vapaa-ajasta pulaa, kun ei ole enää työhön kykenevä.


      • kuva olis kiva
        whoknowswins kirjoitti:

        On kyllä temperamenttia kerrakseen, se on tosi. Mutta perushäijyys puuttuu sekä tarve olla joka saakelin asiassa miehen veroinen. Sniiduilla ei passaa latinomimmien kanssa, mies on heidän lanssaan aitomaattisesti maksaja joka asiassa. Se on oikein jees niin.

        Kyse ei niinkään ole pokaamisesta, vaan ennemminkin pokatuksi tulemisen välttämisestä. Jahtihommissa vienti on aina aikamoista jo Suomessa. Heinäkuussa Suokissa, Nokalla, Hangossa tai Mariksessa on lyyliä tarjolla yllinkyllin. Naantalissa kuulemma myös, mutta sinne en matalien siltojen vuoksi koskaan päässyt.

        En ole armeijan puolivälin jälkeen joutunut pokkuroimaan tahi tottelemaan itseäni köyhempiä, joten en sitä nytkään tee. En siten postaa uusia kuvia. Jos kiinnostaa, on palstan ketjussa "Faktaa", avaajana Porvarihallitus, linkki ketjun lopulla tuoreeseen kuvaan täältä etelästä. Taisin vastata sillä kuvalla toiselle palstan entisistä jenkkirassilla pimpparallia ajaneelle kaiffarille, Pelleily seis'lle. Se toinenhan olet sinä.

        whoknowswins:lle...
        Että ihan etelä-amerikasta on puoliso. Löysitkö/ostitko sen sieltä MARINA:sta , Aurinkorannikon satamasta ?!??
        Kovasti tuntuu sinua MAAILMANMIES:tä häiritsevän, että joku ajelee JENKKIRASSI:lla täällä ex-kotomaassasi, SUOMESSA...

        Minulla sentäs ihan oikea ja aito asia, tuo harrasteauto. Mutta sinulla tuo JAHTI taitaa tosiaan olla vain päiväunissasi. :-D
        Minun harrasteauton merkki on Cadillac. Kunto lähes kuin uudessa. Vaikka on 60-luvulta. On kuule sillä aika kiva cruisailla kesäiltoina.
        Sinä se purjehdit vain unissasi, mutta hyvä edes se, että on mielikuvitusta vielä jäljellä !
        Pussaa sitä mielikuvitus etelä-amerikka misua meidän puolesta. Anna vaikka sellainen kielipusu ! LOL !


      • mutta mutta
        kuva olis kiva kirjoitti:

        whoknowswins:lle...
        Että ihan etelä-amerikasta on puoliso. Löysitkö/ostitko sen sieltä MARINA:sta , Aurinkorannikon satamasta ?!??
        Kovasti tuntuu sinua MAAILMANMIES:tä häiritsevän, että joku ajelee JENKKIRASSI:lla täällä ex-kotomaassasi, SUOMESSA...

        Minulla sentäs ihan oikea ja aito asia, tuo harrasteauto. Mutta sinulla tuo JAHTI taitaa tosiaan olla vain päiväunissasi. :-D
        Minun harrasteauton merkki on Cadillac. Kunto lähes kuin uudessa. Vaikka on 60-luvulta. On kuule sillä aika kiva cruisailla kesäiltoina.
        Sinä se purjehdit vain unissasi, mutta hyvä edes se, että on mielikuvitusta vielä jäljellä !
        Pussaa sitä mielikuvitus etelä-amerikka misua meidän puolesta. Anna vaikka sellainen kielipusu ! LOL !

        Eikös tämä whoknows-whowins? olekin postittanut jo useampia kuvia luxusjahdistaan? Luulisi palstan kateellisille pelleille jo tulleen selväksi, että kyseessä ei ole mikään mielikuvitus-pursi, vaan luksusluokan jahti.

        Mitä kadehdittavaa siinä on jos jollain menee hyvin? Tai on vene. Minullakin on vene. Vaikka olen köyhä (tosin pari kolme nollaa hinnasta pois verrattuna tietäjävoittajan huvipurteen).


      • kuva olis kiva
        mutta mutta kirjoitti:

        Eikös tämä whoknows-whowins? olekin postittanut jo useampia kuvia luxusjahdistaan? Luulisi palstan kateellisille pelleille jo tulleen selväksi, että kyseessä ei ole mikään mielikuvitus-pursi, vaan luksusluokan jahti.

        Mitä kadehdittavaa siinä on jos jollain menee hyvin? Tai on vene. Minullakin on vene. Vaikka olen köyhä (tosin pari kolme nollaa hinnasta pois verrattuna tietäjävoittajan huvipurteen).

        Mikä niistä kuvista kertoo, että Kaikkitietävän jahti olisi luxus-tasoa ? Kuva muovikehyksisistä mittareista,makkisäiliöstä, lämpötila-ilmanpainemittarista ?

        Mitä sinä "mutta mutta" tiedät enemmän, että sinulla kompetenssia nimitellä kaikkitietävää kommentoivia pelleiksi ja vieläpä kateellisiksi sellaisiksi ?


      • porvarihallitus
        mutta mutta kirjoitti:

        Eikös tämä whoknows-whowins? olekin postittanut jo useampia kuvia luxusjahdistaan? Luulisi palstan kateellisille pelleille jo tulleen selväksi, että kyseessä ei ole mikään mielikuvitus-pursi, vaan luksusluokan jahti.

        Mitä kadehdittavaa siinä on jos jollain menee hyvin? Tai on vene. Minullakin on vene. Vaikka olen köyhä (tosin pari kolme nollaa hinnasta pois verrattuna tietäjävoittajan huvipurteen).

        Minä olen kysynyt, että mitä niistä kuvista pitäisi tulkita. Vastaus on jäänyt saamatta.

        Minusta on huvittavaa että joku vaivautuu tekemään anonyyminen nettiprovoiluun niin paljon =) Eikö ole tosiaankaan muuta tekemistä =))


      • whoknowswins
        kuva olis kiva kirjoitti:

        whoknowswins:lle...
        Että ihan etelä-amerikasta on puoliso. Löysitkö/ostitko sen sieltä MARINA:sta , Aurinkorannikon satamasta ?!??
        Kovasti tuntuu sinua MAAILMANMIES:tä häiritsevän, että joku ajelee JENKKIRASSI:lla täällä ex-kotomaassasi, SUOMESSA...

        Minulla sentäs ihan oikea ja aito asia, tuo harrasteauto. Mutta sinulla tuo JAHTI taitaa tosiaan olla vain päiväunissasi. :-D
        Minun harrasteauton merkki on Cadillac. Kunto lähes kuin uudessa. Vaikka on 60-luvulta. On kuule sillä aika kiva cruisailla kesäiltoina.
        Sinä se purjehdit vain unissasi, mutta hyvä edes se, että on mielikuvitusta vielä jäljellä !
        Pussaa sitä mielikuvitus etelä-amerikka misua meidän puolesta. Anna vaikka sellainen kielipusu ! LOL !

        Jamppahan kilahti vielä rajummin kuin palstan pari muuta öykkärikuplauunoa, Peltsi ja Porvari!
        Tuosta tuli mieleen että jo kauan sitten eräässä rekrytointiprosessissa minulle tehtiin älykkyystesti. Työsopparin allekirjoitustilaisuudessa oli testin palautekeskustelu, jossa minua erikseen varoitettiin käyttämästä verbaalista lahjakkuuttani itseäni yksinkertaisempien henkilöiden nujertamiseen. Nyt tuo saamani ohje unohtui ja vastineesi kirjoitukseeni onkin aivan malliesimerkki mainitusta asiasta.

        Soiko Matchboxin rockabilly kun kahdesti kesässä heität Kaivarin rundin Caddyllä? Useamminhan et voi, koska sataa ja silloin Suavet valuvat hiuksistasi turvonneelle naamallesi.

        Olen sen verran monta ja todistetusti eri aikoina otettua kuvaa jahtihommistani postannut tänne, ettei kovapäisimmälläkään palstalaisella liene aitoa epäilystä elämäntapani aitoudesta. Suurin osa ottaa sen ihan neutraalisti, mutta muutamat teistä kyrpiintyvät totaalisesti raivon partaalle. Tämä johtuu siitä että te tiedätte ettei omassa elämässänne koskaan tule mahdolliseksi mikään vastaava. Tavoitteita teillä oli, osaaminen ja rahkeet loppuivat kesken.

        Jätän kommenttisi naisten ostamisesta samaan nolla-arvoon kuin muutkin puheesi. Mahdollisesti olet niitä Pattayalla porsastelevia sikaniskoja, joille tuollainen toiminta on ollut vahvan euron aikana tuttua.


      • porvarihallitus
        whoknowswins kirjoitti:

        Jamppahan kilahti vielä rajummin kuin palstan pari muuta öykkärikuplauunoa, Peltsi ja Porvari!
        Tuosta tuli mieleen että jo kauan sitten eräässä rekrytointiprosessissa minulle tehtiin älykkyystesti. Työsopparin allekirjoitustilaisuudessa oli testin palautekeskustelu, jossa minua erikseen varoitettiin käyttämästä verbaalista lahjakkuuttani itseäni yksinkertaisempien henkilöiden nujertamiseen. Nyt tuo saamani ohje unohtui ja vastineesi kirjoitukseeni onkin aivan malliesimerkki mainitusta asiasta.

        Soiko Matchboxin rockabilly kun kahdesti kesässä heität Kaivarin rundin Caddyllä? Useamminhan et voi, koska sataa ja silloin Suavet valuvat hiuksistasi turvonneelle naamallesi.

        Olen sen verran monta ja todistetusti eri aikoina otettua kuvaa jahtihommistani postannut tänne, ettei kovapäisimmälläkään palstalaisella liene aitoa epäilystä elämäntapani aitoudesta. Suurin osa ottaa sen ihan neutraalisti, mutta muutamat teistä kyrpiintyvät totaalisesti raivon partaalle. Tämä johtuu siitä että te tiedätte ettei omassa elämässänne koskaan tule mahdolliseksi mikään vastaava. Tavoitteita teillä oli, osaaminen ja rahkeet loppuivat kesken.

        Jätän kommenttisi naisten ostamisesta samaan nolla-arvoon kuin muutkin puheesi. Mahdollisesti olet niitä Pattayalla porsastelevia sikaniskoja, joille tuollainen toiminta on ollut vahvan euron aikana tuttua.

        Niin, no kuvien arvoa lisää se, että kerrot mitä niistä pitäisi tulkita ja millä perusteella. Jokin tarvehan sinulla on keksiä täällä tarinoita, mutta meitähän nämä jutut viihdyttävät. Hyvä että löytyy pelle joukosta.


      • kelpaisi kyllä
        kuva olis kiva kirjoitti:

        Mikä niistä kuvista kertoo, että Kaikkitietävän jahti olisi luxus-tasoa ? Kuva muovikehyksisistä mittareista,makkisäiliöstä, lämpötila-ilmanpainemittarista ?

        Mitä sinä "mutta mutta" tiedät enemmän, että sinulla kompetenssia nimitellä kaikkitietävää kommentoivia pelleiksi ja vieläpä kateellisiksi sellaisiksi ?

        Jostain syystä Nauticat Yachts Oy on päätynyt VDO:n mittarien ja Wempe:n ilmanpuntarien käyttöön. Se syy on todennäköisesti hyvä laatu, koska noissa veneissä laadusta ei jouduta hinnan takia tinkimään lainkaan. Veneet ovat noin 3,5 kertaa kalliimmat kuin vastaavat massatuotantoveneet.


      • kuva ois kiva
        whoknowswins kirjoitti:

        On kyllä temperamenttia kerrakseen, se on tosi. Mutta perushäijyys puuttuu sekä tarve olla joka saakelin asiassa miehen veroinen. Sniiduilla ei passaa latinomimmien kanssa, mies on heidän lanssaan aitomaattisesti maksaja joka asiassa. Se on oikein jees niin.

        Kyse ei niinkään ole pokaamisesta, vaan ennemminkin pokatuksi tulemisen välttämisestä. Jahtihommissa vienti on aina aikamoista jo Suomessa. Heinäkuussa Suokissa, Nokalla, Hangossa tai Mariksessa on lyyliä tarjolla yllinkyllin. Naantalissa kuulemma myös, mutta sinne en matalien siltojen vuoksi koskaan päässyt.

        En ole armeijan puolivälin jälkeen joutunut pokkuroimaan tahi tottelemaan itseäni köyhempiä, joten en sitä nytkään tee. En siten postaa uusia kuvia. Jos kiinnostaa, on palstan ketjussa "Faktaa", avaajana Porvarihallitus, linkki ketjun lopulla tuoreeseen kuvaan täältä etelästä. Taisin vastata sillä kuvalla toiselle palstan entisistä jenkkirassilla pimpparallia ajaneelle kaiffarille, Pelleily seis'lle. Se toinenhan olet sinä.

        Ei s-tana !!! LOL !! :-D

        Tätä kaikkitietävää ! Jurpo laittanut jostain laiturilta ihan kuvan !
        Näkyy tabletin/android-luurin näyttö siinä. Paskainen/ruostunut kaide ja palanen laiturilankkua. Tai kenties jotain uimatasoa. Visiteerasit sitten taas luvatta, jonkun paatissa ?

        Tosi hienoa, että ihan "älyluuri" tietäjällä. Kenties se lisää hänen vaatimatonta AÖ:tä. Tai sitten ei !!!
        Ja edelleen. Tuokaan kuva ei todista omistuksista mitään. EI tosin vaikuttanut 500 000 euron hintaisen paatin osalta !! :-D
        Nyt kyllä naurattaa tämä reppana !


        "whoknowswins
        18.1.2015 20:58
        4
        Sulje
        http://aijaa.com/JVx3aq

        Tuossa kuvaa tältä päivältä, sinun hengentuotteesi kera. Hajoo siihen. "


      • kuva ois kiva
        whoknowswins kirjoitti:

        Jamppahan kilahti vielä rajummin kuin palstan pari muuta öykkärikuplauunoa, Peltsi ja Porvari!
        Tuosta tuli mieleen että jo kauan sitten eräässä rekrytointiprosessissa minulle tehtiin älykkyystesti. Työsopparin allekirjoitustilaisuudessa oli testin palautekeskustelu, jossa minua erikseen varoitettiin käyttämästä verbaalista lahjakkuuttani itseäni yksinkertaisempien henkilöiden nujertamiseen. Nyt tuo saamani ohje unohtui ja vastineesi kirjoitukseeni onkin aivan malliesimerkki mainitusta asiasta.

        Soiko Matchboxin rockabilly kun kahdesti kesässä heität Kaivarin rundin Caddyllä? Useamminhan et voi, koska sataa ja silloin Suavet valuvat hiuksistasi turvonneelle naamallesi.

        Olen sen verran monta ja todistetusti eri aikoina otettua kuvaa jahtihommistani postannut tänne, ettei kovapäisimmälläkään palstalaisella liene aitoa epäilystä elämäntapani aitoudesta. Suurin osa ottaa sen ihan neutraalisti, mutta muutamat teistä kyrpiintyvät totaalisesti raivon partaalle. Tämä johtuu siitä että te tiedätte ettei omassa elämässänne koskaan tule mahdolliseksi mikään vastaava. Tavoitteita teillä oli, osaaminen ja rahkeet loppuivat kesken.

        Jätän kommenttisi naisten ostamisesta samaan nolla-arvoon kuin muutkin puheesi. Mahdollisesti olet niitä Pattayalla porsastelevia sikaniskoja, joille tuollainen toiminta on ollut vahvan euron aikana tuttua.

        Nimimerkki "whoknowswins:lle"...
        Ei kuule soi tulitukkubandin soitto minulla. Ihan muut musiikit kiinnostaa, kiitos kysymästä.
        Caddyssä alkuperäinen AC DELCO AM/FM-radio, joka soittaa juuri sitä, mikä kanava kulloinkin on valittuna. Tiedät varmaan radion käyttöidean ja sen toimintaperiaatteen ?!?
        Viime kesänäkin tuli muutaman kerran enemmän kuin vain pari lenkkiä cruisattua. Mutta tälläisestähän sinä et ymmärä mitään (vanha-auto harrastuksesta).

        Ajattelit niillä parilla vielä jäljelläolevalla aivosolullasi varmaan alitajuntaisesti omaa pöhöttynyttä pärstävärlkkiäsi, kun ulostit tuon postauksen jossa kommentoit cruisailukertojani yms...
        Kyllä se pärstä pöhöttyy, kun lipittää 75 centin litrahintaista viinikuraa päivät pitkät !
        On 500 000 euron paattijurpolla halpa viinimaku. Taitaa mielikuvitus-paatin ylläpito olla raskasta !! :-D
        Muuhunhan sinulla ei enää varaa kuin viinin lipittelyyn. Ulosottomies huohottaa niskaasi ja kohta löytääkin. Loppuu se tuttavajuopon luona punkkaaminen ja Suomen leivätön pöytä kutsuu !! LOL !!!
        ps. oletko miten monta kertaa saanut ns. "lähöt" kun olet kiipeillyt veneissä ja omistaja yllättänyt ?!?! LOL !!!


      • aika hurjaa
        whoknowswins kirjoitti:

        Nyt on aikaa roikuskella netissä, kesällä taas kokka kuohuu. Silloin kun elämä on hyvin, on ihan jees nähdä tuota rahvaan todellisuutta lama-Suomessa. Se vasta kauheeta olisi että roikkuisi Suomesta käsin palstalla kaiket päivät.

        hei kuulitteko, whoknowswins:llä on kokka !
        On se hurja juttu, kun on loistojahdissa kokka !

        http://www.suomisanakirja.fi/kokka


    • notwarewins

      Kateellisille Pelleille Suomessa, täällä Melbourne/Australia säätila nyt 30 astetta varjossa, päivä on kuuma ja miellyttävä, oma talo sijaitsee 100 metrin päässä rannasta, joten tuuli mukavasti vilvoittaa.
      Aamupäivä meni palautellen elistä kovaa Knockdown treeniä, aamulenkki 10 kilometriä juosten, pakolliset etunojat ja vatsa ja selkäpunnerrukset, kevyt varjonyrkkeily, uimaan ja omalla altaalla aurinkoa.
      Eläkkeellä olen ihan itse maksetulla, kun myin yritykseni ja rahoitan sillä itseni ja perheeni elämän, näin 36 vuotiaana on mukava aika olla ja intensiivisesti harrastaa.

      Häiriintyneille tiedoksi, tästä palstasta on puhuttu Suomi talolla ja puheet pitävät paikkansa, tervetuloa Melbourneen, lupaan otella kanssanne, jos sitä haluatte ja voin pyyhkiä teillä Dojon lattiaa. OSU.

      • työmies.

        Kateellisille Pelleille Suomessa, täällä Himaka/Kalajoki säätila nyt-10 astetta varjossa, päivä on kuuma ja miellyttävä, oma talo sijaitsee 100 metrin päässä rannasta, joten tuuli mukavasti vilvoittaa. Aamupäivä meni palautellen elistä kovaa Knockdown treeniä, aamulenkki 10 kilometriä juosten, pakolliset etunojat ja vatsa ja selkäpunnerrukset, kevyt varjonyrkkeily, uimaan ja omalla altaalla aurinkoa. Eläkkeellä olen ihan itse maksetulla, kun myin yritykseni ja rahoitan sillä itseni ja perheeni elämän, näin 36 vuotiaana on mukava aika olla ja intensiivisesti harrastaa.

        Häiriintyneille tiedoksi, tästä palstasta on puhuttu Suomi talolla ja puheet pitävät paikkansa, tervetuloa Himangalle, lupaan otella kanssanne, jos sitä haluatte ja voin pyyhkiä teillä Dojon lattiaa. OSU.


      • notwarewins
        työmies. kirjoitti:

        Kateellisille Pelleille Suomessa, täällä Himaka/Kalajoki säätila nyt-10 astetta varjossa, päivä on kuuma ja miellyttävä, oma talo sijaitsee 100 metrin päässä rannasta, joten tuuli mukavasti vilvoittaa. Aamupäivä meni palautellen elistä kovaa Knockdown treeniä, aamulenkki 10 kilometriä juosten, pakolliset etunojat ja vatsa ja selkäpunnerrukset, kevyt varjonyrkkeily, uimaan ja omalla altaalla aurinkoa. Eläkkeellä olen ihan itse maksetulla, kun myin yritykseni ja rahoitan sillä itseni ja perheeni elämän, näin 36 vuotiaana on mukava aika olla ja intensiivisesti harrastaa.

        Häiriintyneille tiedoksi, tästä palstasta on puhuttu Suomi talolla ja puheet pitävät paikkansa, tervetuloa Himangalle, lupaan otella kanssanne, jos sitä haluatte ja voin pyyhkiä teillä Dojon lattiaa. OSU.

        Olet päästäsi sekaisin työmies, ottaisin ilomielin sparria kanssasi, saisit maistaa sääriluuta se sattuu.
        Huomaan, että kadehdit meitä ulkomailla asuvia ja oman elämänsä kuntoon hoitaneita kansalaisia.
        Kovasti sinua totuus sattuu, Na Inchi, koita jaksaa.

        Melbourne/Australia OSU.


      • dsfg435dsg435

        Itse juuri lamasuomesta katselen muualle muuttoa, joten ajattelin kysyä että mikä olisi se mesta auringossa välimerellä jonne se aines kuten minä pienimmällä budjetilla kannattaa muuttaa. Englanti hallussa mutta ei todellakaan mikään latino kieli.


      • työmies.
        notwarewins kirjoitti:

        Olet päästäsi sekaisin työmies, ottaisin ilomielin sparria kanssasi, saisit maistaa sääriluuta se sattuu.
        Huomaan, että kadehdit meitä ulkomailla asuvia ja oman elämänsä kuntoon hoitaneita kansalaisia.
        Kovasti sinua totuus sattuu, Na Inchi, koita jaksaa.

        Melbourne/Australia OSU.

        Taisi mennä pointti ohi =)


      • älähän höpötä

        Vaikka olisit 31 vuotiaana jotain Suomessa myynytkin, niin et vielä 36 vuotiaana olisi saanut Australian kansalaisuutta ja jossain tuolla Brighton Eastin vuokraslummissa asuisit.


      • kuva olis kiva

        notwarewins-nimimerkille ...
        Tämä palsta on asuntojen hintapalsta-keskustelua varten. Ei jotain mielikuvitus nyrkkkeily-uhoa varten.
        Jokaiselle uhoajalle löytyy se "kengittäjä". Aivan varmasti. Sinullekin. USO:t sie ?!! No siehän sälli oot, jos et USO !!! LOL !!!!


      • whoknowswins
        dsfg435dsg435 kirjoitti:

        Itse juuri lamasuomesta katselen muualle muuttoa, joten ajattelin kysyä että mikä olisi se mesta auringossa välimerellä jonne se aines kuten minä pienimmällä budjetilla kannattaa muuttaa. Englanti hallussa mutta ei todellakaan mikään latino kieli.

        Albania saattaisi sopia sinulle, jos ehdottomasti Välimeren puoli on mielessä. Onhan se sitä kähtävämeininkiä, mutta matala hintataso on edelleen tosiasia.

        http://finalbania.com/viewpage.php?page_id=3


    • Harald-

      Mina lahdin tyon perassa. Kyllastyin julkisen puolen ilmapiiriin, esimiesportaan heikkoon ammattiosaamiseen ja ainaiseen resurssipulaan. Aloin katsella yksityisen puolen tyopaikkoja ja netista loysin kiinnostavan ilmoituksen. Laitoin hakemuksen sisaan ja loppu onkin historiaa. Samassa maassa en ole enaa ja kohta on taas muutto edessa kun jaan tana kevaana elakkeelle (55). Kaakkois-Aasiassa on kesamokki odottamassa.

      • kuva olis kiva

        Voi Haarald !


        Ihanko totta, että Kaakkois-Aasiassa on KESÄMÖKKEJÄ ?!
        Eikös siellä ole ainainen kesä ? Jos näin Suomi-näkökulmasta asiaa katsoo ?!??


      • whoknowswins
        kuva olis kiva kirjoitti:

        Voi Haarald !


        Ihanko totta, että Kaakkois-Aasiassa on KESÄMÖKKEJÄ ?!
        Eikös siellä ole ainainen kesä ? Jos näin Suomi-näkökulmasta asiaa katsoo ?!??

        Harald on lähestynyt oikealla tavalla asiaa. Kuplauunoille on hyvä puhua yksinkertaisilla termeillä, kuten kesämökki ja vene. Villa ja jahti menevät muuleilta yli tajunnan ja syntyy primitiivisiä vastareaktioita.

        Hyvä veto Harald, tsemppiä ja lunkeja eläkepäiviä!


      • ihmettä kerrakseen
        whoknowswins kirjoitti:

        Harald on lähestynyt oikealla tavalla asiaa. Kuplauunoille on hyvä puhua yksinkertaisilla termeillä, kuten kesämökki ja vene. Villa ja jahti menevät muuleilta yli tajunnan ja syntyy primitiivisiä vastareaktioita.

        Hyvä veto Harald, tsemppiä ja lunkeja eläkepäiviä!

        Kolme "ulkomaan elävää" tässä yhdessä ja samassa ketjussa kirjoittamassa.


      • ihmettä kerrakseen kirjoitti:

        Kolme "ulkomaan elävää" tässä yhdessä ja samassa ketjussa kirjoittamassa.

        Ja kaikki eläkkeellä 36-vuotiaana :)


      • ihmettä kerrakseen
        laupias60 kirjoitti:

        Ja kaikki eläkkeellä 36-vuotiaana :)

        Ja koneelta, puhelimesta puuttuvat skandimerkit. Ainakin useimmiten kun tänne kirjoittavat.


      • Harald-
        ihmettä kerrakseen kirjoitti:

        Ja koneelta, puhelimesta puuttuvat skandimerkit. Ainakin useimmiten kun tänne kirjoittavat.

        Kiitos vaan kommenteista. Aakkoset havisivat kun paivitin Ubuntun enka ole jaksanut kaivella asetuksia.

        Mokki ja mokki, on siina 400 neliota mutta en ajatellut sita niin hehkuttaa. Rakentaminen on siella toki halvempaa kuin taalla mutta maa maksaa siellakin, varsinkin aidatuilla alueilla.

        Turha sitten kadehtia. Suomessa annetaan erittain hyvat lahtokohdat elamalle ja ne on kaikille samat. Miten ne sitten hyodyntaa on kunkin omalla kontolla.


      • aika hurjaa
        Harald- kirjoitti:

        Kiitos vaan kommenteista. Aakkoset havisivat kun paivitin Ubuntun enka ole jaksanut kaivella asetuksia.

        Mokki ja mokki, on siina 400 neliota mutta en ajatellut sita niin hehkuttaa. Rakentaminen on siella toki halvempaa kuin taalla mutta maa maksaa siellakin, varsinkin aidatuilla alueilla.

        Turha sitten kadehtia. Suomessa annetaan erittain hyvat lahtokohdat elamalle ja ne on kaikille samat. Miten ne sitten hyodyntaa on kunkin omalla kontolla.

        Haarald ja puuttuvat skandit. Missäs sitä haarald onkaan, kun kirjoittaa "rakentaminen halvempaa siella kuin taalla." Pohjois-Karjalasta vai jostain muusta kehityksen etulinjastapäin se haarald nyt kirjoittelee? Väitätkö, että Suomessa rakentaminen jo halvempaa kuin vaikkapa Aasiassa, jossa haaraldin kesämökki ?


    • työmies.

      Lisäisin tähän, että ihmeellistä näin hyvin menevillä ihmisillä on aikaa ja motivaatiota viettää aikaa palstalla. Kyllä elämässä on hyvin sisältöä =)

      • mitäs luulet

        Saako kielitaidoton, öykkärimäisesti käyttäytyjä ja huonosti viinaa kestävä Suomipoika ystäviä maailmalla?


    • Ok-Loordi

      Loordiakin kadehditaan kovasti, Loordilla on johtava lääkärin virka ja aikaa vierailla palstallakin ja sekös tuhnuja harmittaa, Reino ja Eino tas eilen persnilesaunavuorossa ja sisäkkäin, auts, näinhän se kassulla..

      Loordikin voisi ostaa ulkomailta talon ja osakkeita ja Loordi on Espanjassa näissä merkeissä käynytkin, mutta Loordi pysyy kotimaassa, velaton iso omakotitalo ja kaksi sijoitusasuntoa, talvilomalla Loordi lähtee taas Mauritiuksen paratiisisaarelle, lomailua ja tarkastuksia, tummista kikuleista on tutkimusta tehty.

      Loordi arvostaa molempia Winssejä, ovat rahamiehiä kuten Loordikin ja varmasti parempia ok-asukkaita.
      Loordin saunassa kunnon ok-miehet ja upseerit saunovat ja kimppakivaakin tehdään, aika onnettomia nämä tyffelipojat eli tuhnut.

      • Loordi on multi

        pikku ok-loordi on palstan anusveikko ja mielikuvituslääkäri, aikaa on palstalla notkua ja multipersoonana heilua, ok-loordi heh, lääkäri, heh, mielentervesypotilas, joo.


      • Ystävän neuvo

        Koitas nyt OK-loordi kehittää uusi mielikuvituspersoona jossa olet äveriäs leidaripoikien ympäröimä koroillaaneläjä Thaimaassa. Noilla nykyisilla jutuilla jäät meinaan jalkoihin kun nyt on muotia elellä rikkaana tropiikissa.


    • että semmosta

      Ompas hupikeskustelu.

      Ulkomailla asuvat kyttäämässä suoli24 hupipalstaa suomen asutojen hinnoista. Ja samaan aikaan kovaan ääneen hinkummassa kuin muualla on kaikki paremmmin.

      HAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAAHHAHAHAHAHA

      • kuva olis kiva

        vielä lisäkommenttia "notwarewins":lle...

        Kamppailulajien harrastajat (jotka siis edes jollain tavalla täyspäisiä), eivät kehuskele taidoillaan EIVÄTKÄ MISSÄÄN NIMESSÄ; KÄYTÄ KOSKAAN TAITOJAAN TOISTEN IHMISTEN VAHINGOITTAMISEEN !
        Henkilöt, jotka käyttävät taitojaan toisten vahingoittamiseen, heitetään välittömästi seuroistaan ulos, eivätkä voi osallistua ottelukamppailu-kisoihin. Ja joutuvat "julkiseen häpeäpaaluun".
        Ilmeisesti, et ole täyspäinen !
        Näitä jiutsu, karate yms,,, lajien "harrastajia", jotka oppineet kenties pari liikettä ja potkua, uhovat tuolla kaduilla ja sekopäissään käyvät satunnaisten ohikulkijoiden kimppuun ja useimmiten vielä joukolla.
        Näitä muunmuassa nämä afrikan sarvesta tulleet moniosaaja-rikastajat, jotka olleet hyvin edustettuina ao.rikostilastoissa.

        Ei muuta kuin laitamme AUSTRALIAAN SUOMI-talolle postia, että yksi suomipoju (sellainen 36v ja omistaa 36 miljuunaa ja vielä talon, lentokoneen, veneen ja autoja)... Tällä tuntomerkeillä jäänet varmasti kiinni siellä AUSTRALIASSA ! :-D

        Ja kaikki SUOMI-talon suomalaiset alkavat dissata sinua ja poistavat sinut kaveripiiristään. :-D
        Silloin taitaa OSUA !?!???? :-D


      • notwarewins.
        kuva olis kiva kirjoitti:

        vielä lisäkommenttia "notwarewins":lle...

        Kamppailulajien harrastajat (jotka siis edes jollain tavalla täyspäisiä), eivät kehuskele taidoillaan EIVÄTKÄ MISSÄÄN NIMESSÄ; KÄYTÄ KOSKAAN TAITOJAAN TOISTEN IHMISTEN VAHINGOITTAMISEEN !
        Henkilöt, jotka käyttävät taitojaan toisten vahingoittamiseen, heitetään välittömästi seuroistaan ulos, eivätkä voi osallistua ottelukamppailu-kisoihin. Ja joutuvat "julkiseen häpeäpaaluun".
        Ilmeisesti, et ole täyspäinen !
        Näitä jiutsu, karate yms,,, lajien "harrastajia", jotka oppineet kenties pari liikettä ja potkua, uhovat tuolla kaduilla ja sekopäissään käyvät satunnaisten ohikulkijoiden kimppuun ja useimmiten vielä joukolla.
        Näitä muunmuassa nämä afrikan sarvesta tulleet moniosaaja-rikastajat, jotka olleet hyvin edustettuina ao.rikostilastoissa.

        Ei muuta kuin laitamme AUSTRALIAAN SUOMI-talolle postia, että yksi suomipoju (sellainen 36v ja omistaa 36 miljuunaa ja vielä talon, lentokoneen, veneen ja autoja)... Tällä tuntomerkeillä jäänet varmasti kiinni siellä AUSTRALIASSA ! :-D

        Ja kaikki SUOMI-talon suomalaiset alkavat dissata sinua ja poistavat sinut kaveripiiristään. :-D
        Silloin taitaa OSUA !?!???? :-D

        Säälittävää pelkurin lässytystä ja sinä taidat olla se työmieskin, tosiaan minulle on kerrottu, että tämä on mielenvikaisten palsta, siksi tulin uteliaisuudesta tänne, koska olen ulkosuomalainen ja suomen kieltäkin haluan käyttää, mutta että näin hulluja ja agressiivisia henkilöitä.

        Olenko minä kertonut vahingoittavani jotakin, vastasin vinkuville pelkureille, jotka nimittelivät, että tervetuloa SALILLE ottamaan sparria, sitä otetaan jatkuvasti ja rehdillä pelillä, alapotkut sallittu, samoin potkut päähän, lyönnit vain vartaloon, mennään Kyokushinkain mukaan, jos otetaan hanskat käteen, niin lyödäkin saa päähän.
        Itselläni on 20 vuoden kokemus kamppailulajeista.
        Todella säälittävää kateutta, jos minulla on rahaa niin itse ansaittua, yrittämisen aloitin jo 18 vuotiaana ja markkinarako oli oikea.
        Suomen talvessa en viihdy, mutta ensi kesänä taas tulen käymään Suomessa, joten jos asiaa, niin voidaan tavata ja laita sinäkin niitä kuvia.
        Kaltaisesi pelkurit kakkahousut naurattavat minua, eihän teihin voi vakavasti suhtautua.
        Whoknowswinsin vuodatuksen ymmärrän myös, kun saman kateuden kohteena on.


      • kuva olis kiva
        notwarewins. kirjoitti:

        Säälittävää pelkurin lässytystä ja sinä taidat olla se työmieskin, tosiaan minulle on kerrottu, että tämä on mielenvikaisten palsta, siksi tulin uteliaisuudesta tänne, koska olen ulkosuomalainen ja suomen kieltäkin haluan käyttää, mutta että näin hulluja ja agressiivisia henkilöitä.

        Olenko minä kertonut vahingoittavani jotakin, vastasin vinkuville pelkureille, jotka nimittelivät, että tervetuloa SALILLE ottamaan sparria, sitä otetaan jatkuvasti ja rehdillä pelillä, alapotkut sallittu, samoin potkut päähän, lyönnit vain vartaloon, mennään Kyokushinkain mukaan, jos otetaan hanskat käteen, niin lyödäkin saa päähän.
        Itselläni on 20 vuoden kokemus kamppailulajeista.
        Todella säälittävää kateutta, jos minulla on rahaa niin itse ansaittua, yrittämisen aloitin jo 18 vuotiaana ja markkinarako oli oikea.
        Suomen talvessa en viihdy, mutta ensi kesänä taas tulen käymään Suomessa, joten jos asiaa, niin voidaan tavata ja laita sinäkin niitä kuvia.
        Kaltaisesi pelkurit kakkahousut naurattavat minua, eihän teihin voi vakavasti suhtautua.
        Whoknowswinsin vuodatuksen ymmärrän myös, kun saman kateuden kohteena on.

        Sinut on "korkattu". Notwarewins ! ;-D (Siis yhtäkuin whoknowswins jne.... ).

        Kukaan, ei siis KUKAAN, kamppailulajin AITO HARRASTAJA, tule haastamaan muita kuin saman lajin harrastajia, otteluun !!!

        Että pitäisi olla kateellinen, tuollaiselle mielenterveys-ongelmaiselle ? Sääli on paremmin kuvaava termi.

        Onko siellä Niuvanniemessä vielä netti auki miten pitkään, näin arki-iltana ?


      • älä uhoa
        notwarewins. kirjoitti:

        Säälittävää pelkurin lässytystä ja sinä taidat olla se työmieskin, tosiaan minulle on kerrottu, että tämä on mielenvikaisten palsta, siksi tulin uteliaisuudesta tänne, koska olen ulkosuomalainen ja suomen kieltäkin haluan käyttää, mutta että näin hulluja ja agressiivisia henkilöitä.

        Olenko minä kertonut vahingoittavani jotakin, vastasin vinkuville pelkureille, jotka nimittelivät, että tervetuloa SALILLE ottamaan sparria, sitä otetaan jatkuvasti ja rehdillä pelillä, alapotkut sallittu, samoin potkut päähän, lyönnit vain vartaloon, mennään Kyokushinkain mukaan, jos otetaan hanskat käteen, niin lyödäkin saa päähän.
        Itselläni on 20 vuoden kokemus kamppailulajeista.
        Todella säälittävää kateutta, jos minulla on rahaa niin itse ansaittua, yrittämisen aloitin jo 18 vuotiaana ja markkinarako oli oikea.
        Suomen talvessa en viihdy, mutta ensi kesänä taas tulen käymään Suomessa, joten jos asiaa, niin voidaan tavata ja laita sinäkin niitä kuvia.
        Kaltaisesi pelkurit kakkahousut naurattavat minua, eihän teihin voi vakavasti suhtautua.
        Whoknowswinsin vuodatuksen ymmärrän myös, kun saman kateuden kohteena on.

        Taidat olla sellainen jätepala, 160 cm pipo.


      • notwarewins
        kuva olis kiva kirjoitti:

        Sinut on "korkattu". Notwarewins ! ;-D (Siis yhtäkuin whoknowswins jne.... ).

        Kukaan, ei siis KUKAAN, kamppailulajin AITO HARRASTAJA, tule haastamaan muita kuin saman lajin harrastajia, otteluun !!!

        Että pitäisi olla kateellinen, tuollaiselle mielenterveys-ongelmaiselle ? Sääli on paremmin kuvaava termi.

        Onko siellä Niuvanniemessä vielä netti auki miten pitkään, näin arki-iltana ?

        Näkee, että et tiedä mitään kamppailulajeista, hyvinkin usein otellaan eri tyylejä ja lajeja vastaan, mitään vanhan koulun kuppikuntaisuutta ei meillä ole.
        Itsekin useamman lajin parissa olleena tiedän asiat sinua paremmin.
        Kyokushinkai on knockdown suuntaus ja nyrkkeily ja kickboxing kavereitten kanssa on oteltu, samoin Savate kavereitten kanssa, myöskin painiharjoittelulla meidän kavereita käy vapaaottelukisoissa, jopa Bjj.n parissa.
        Olet tosiaan luonnevikainen ja varmaankin sietlä Niuvaniemestä ja vielä säälittävä pelkuri. OSU.


      • voihvoi
        notwarewins. kirjoitti:

        Säälittävää pelkurin lässytystä ja sinä taidat olla se työmieskin, tosiaan minulle on kerrottu, että tämä on mielenvikaisten palsta, siksi tulin uteliaisuudesta tänne, koska olen ulkosuomalainen ja suomen kieltäkin haluan käyttää, mutta että näin hulluja ja agressiivisia henkilöitä.

        Olenko minä kertonut vahingoittavani jotakin, vastasin vinkuville pelkureille, jotka nimittelivät, että tervetuloa SALILLE ottamaan sparria, sitä otetaan jatkuvasti ja rehdillä pelillä, alapotkut sallittu, samoin potkut päähän, lyönnit vain vartaloon, mennään Kyokushinkain mukaan, jos otetaan hanskat käteen, niin lyödäkin saa päähän.
        Itselläni on 20 vuoden kokemus kamppailulajeista.
        Todella säälittävää kateutta, jos minulla on rahaa niin itse ansaittua, yrittämisen aloitin jo 18 vuotiaana ja markkinarako oli oikea.
        Suomen talvessa en viihdy, mutta ensi kesänä taas tulen käymään Suomessa, joten jos asiaa, niin voidaan tavata ja laita sinäkin niitä kuvia.
        Kaltaisesi pelkurit kakkahousut naurattavat minua, eihän teihin voi vakavasti suhtautua.
        Whoknowswinsin vuodatuksen ymmärrän myös, kun saman kateuden kohteena on.

        Yleensä sellaiset henkilöt, joilla on paljon omaisuutta ja asuvat ulkomailla eivät vaivaudu kerskailemaan omaisuudellaan nimettömänä keskustelupalstalla. On järjettömän helppoa kehitellä satuja ja nuo täällä näytetyt kuvatkin ovat nollan arvoisia. Kuka tahansa pystyy helposti ottamaan samanlaisia kuvia omistamatta mitään. Ja oikeastaan, yksi hailee siitä, onko sinulla rahaa paljon rahaa tai ei. Tieto on yhtä arvokas kuin tieto kusesi väristä kello kolmelta yöllä. Ehkä kerskailusi tuntuu hyvältä kaltaisellesi narsistille, mutta oikeasti sillä ei ole mitään merkitystä kenellekään koko maailmassa.


      • menehän nukkumaan
        notwarewins kirjoitti:

        Näkee, että et tiedä mitään kamppailulajeista, hyvinkin usein otellaan eri tyylejä ja lajeja vastaan, mitään vanhan koulun kuppikuntaisuutta ei meillä ole.
        Itsekin useamman lajin parissa olleena tiedän asiat sinua paremmin.
        Kyokushinkai on knockdown suuntaus ja nyrkkeily ja kickboxing kavereitten kanssa on oteltu, samoin Savate kavereitten kanssa, myöskin painiharjoittelulla meidän kavereita käy vapaaottelukisoissa, jopa Bjj.n parissa.
        Olet tosiaan luonnevikainen ja varmaankin sietlä Niuvaniemestä ja vielä säälittävä pelkuri. OSU.

        Kellohan on siellä Melbournessa jo melkein 2 yöllä, silmät kiinni ja kädet peiton päälle ;-)


      • 14+12
        voihvoi kirjoitti:

        Yleensä sellaiset henkilöt, joilla on paljon omaisuutta ja asuvat ulkomailla eivät vaivaudu kerskailemaan omaisuudellaan nimettömänä keskustelupalstalla. On järjettömän helppoa kehitellä satuja ja nuo täällä näytetyt kuvatkin ovat nollan arvoisia. Kuka tahansa pystyy helposti ottamaan samanlaisia kuvia omistamatta mitään. Ja oikeastaan, yksi hailee siitä, onko sinulla rahaa paljon rahaa tai ei. Tieto on yhtä arvokas kuin tieto kusesi väristä kello kolmelta yöllä. Ehkä kerskailusi tuntuu hyvältä kaltaisellesi narsistille, mutta oikeasti sillä ei ole mitään merkitystä kenellekään koko maailmassa.

        olihan tällä keskustelulla merkitystä sullekin luuseri kun vaivauduit vastaamaan. kuten mullekin vaikka en olekaan luuseri kuten sä :D


      • voihvoi
        notwarewins kirjoitti:

        Näkee, että et tiedä mitään kamppailulajeista, hyvinkin usein otellaan eri tyylejä ja lajeja vastaan, mitään vanhan koulun kuppikuntaisuutta ei meillä ole.
        Itsekin useamman lajin parissa olleena tiedän asiat sinua paremmin.
        Kyokushinkai on knockdown suuntaus ja nyrkkeily ja kickboxing kavereitten kanssa on oteltu, samoin Savate kavereitten kanssa, myöskin painiharjoittelulla meidän kavereita käy vapaaottelukisoissa, jopa Bjj.n parissa.
        Olet tosiaan luonnevikainen ja varmaankin sietlä Niuvaniemestä ja vielä säälittävä pelkuri. OSU.

        Ja mitä tekemistä joillain harrastamillasi kamppailulajeilla on tekemistä asuntojen hintojen kanssa? Harrastit sinä niita tai et, ei sillä sen enempää merkitystä kuin jos sanoisit harrastavasi piereskelyä. Enemmän ärsyttää, että kakaramainen kerskailusi haittaa järkevän keskustelun lukemista. Et todista mitään muuta teksteilläsi kuin sen, että olet narsistinen moukka. Nimittäin suurin osa rikkaistakin pitää kerskailijoita idiootteina.


      • kuva olis kiva
        notwarewins kirjoitti:

        Näkee, että et tiedä mitään kamppailulajeista, hyvinkin usein otellaan eri tyylejä ja lajeja vastaan, mitään vanhan koulun kuppikuntaisuutta ei meillä ole.
        Itsekin useamman lajin parissa olleena tiedän asiat sinua paremmin.
        Kyokushinkai on knockdown suuntaus ja nyrkkeily ja kickboxing kavereitten kanssa on oteltu, samoin Savate kavereitten kanssa, myöskin painiharjoittelulla meidän kavereita käy vapaaottelukisoissa, jopa Bjj.n parissa.
        Olet tosiaan luonnevikainen ja varmaankin sietlä Niuvaniemestä ja vielä säälittävä pelkuri. OSU.

        Taisi tosiaan OSU:a "notwarewins":iä leukaan ! LOL!
        Että ihan AUSTRAALIA:sta asti pitää netissä kommentoida SUOMI-palstalla ja sille kirjoittajia. pelkureiksi.
        Miten voit olla varma, kumpi meistä lähtisi jalat edellä ambulanssiin, jos kohdattaisiin ?!?? :-D
        Mutta kyllähän sitä sentäs ihan AUSTRAALIA:sta käsin, voi uhota. Kun on 36 miljuunaa, lentokone, vene, autoja ja talokin. Ja vielä (sairas)eläkekin juoksee.
        Lopetan tämän nyt tähän. Hauskaa oli taasen.
        PS. Muista kurvailla PUHELINTOLPPIEN välistä, kun lentelet LENTOKONE:ellasi !! LOL !!!
        PS PS: Yhtään kuvaa et ole tainnut omaisuudestasi/olemisistasi, tänne vielä laittaa ?!?!
        Vaikka siitä LENTOKONE:esta ! LOL !!!


      • 19+18
        voihvoi kirjoitti:

        Ja mitä tekemistä joillain harrastamillasi kamppailulajeilla on tekemistä asuntojen hintojen kanssa? Harrastit sinä niita tai et, ei sillä sen enempää merkitystä kuin jos sanoisit harrastavasi piereskelyä. Enemmän ärsyttää, että kakaramainen kerskailusi haittaa järkevän keskustelun lukemista. Et todista mitään muuta teksteilläsi kuin sen, että olet narsistinen moukka. Nimittäin suurin osa rikkaistakin pitää kerskailijoita idiootteina.

        katkeran valitusta. et ole ainakaan rikas, eli olet idiootti ja luuseri :D


      • zzxxccddeewwqqqqqqqq
        voihvoi kirjoitti:

        Yleensä sellaiset henkilöt, joilla on paljon omaisuutta ja asuvat ulkomailla eivät vaivaudu kerskailemaan omaisuudellaan nimettömänä keskustelupalstalla. On järjettömän helppoa kehitellä satuja ja nuo täällä näytetyt kuvatkin ovat nollan arvoisia. Kuka tahansa pystyy helposti ottamaan samanlaisia kuvia omistamatta mitään. Ja oikeastaan, yksi hailee siitä, onko sinulla rahaa paljon rahaa tai ei. Tieto on yhtä arvokas kuin tieto kusesi väristä kello kolmelta yöllä. Ehkä kerskailusi tuntuu hyvältä kaltaisellesi narsistille, mutta oikeasti sillä ei ole mitään merkitystä kenellekään koko maailmassa.

        Voisitko kuvitella vakkapa jonkun entisen formulakuskin kuten Keke Rosbergin kehuskelevan oloillaan Monacossa ja samalla haukkuvan ja tuomitsevan Suomen olot alimpaan helvettiin. Ja ennen muuta tekevän tätä nimenomaan alituiseen päivystämällä 'Suomi24 asuntojen hinnat' palstalla, ja pihtaroivan siinä ajatuksessa että nimenomaan asuntojen hinnat meillä täällä romahtaisivat.


      • ROOSBERIROOSBERI
        zzxxccddeewwqqqqqqqq kirjoitti:

        Voisitko kuvitella vakkapa jonkun entisen formulakuskin kuten Keke Rosbergin kehuskelevan oloillaan Monacossa ja samalla haukkuvan ja tuomitsevan Suomen olot alimpaan helvettiin. Ja ennen muuta tekevän tätä nimenomaan alituiseen päivystämällä 'Suomi24 asuntojen hinnat' palstalla, ja pihtaroivan siinä ajatuksessa että nimenomaan asuntojen hinnat meillä täällä romahtaisivat.

        Kyllä fuck te ootte köyhiä siellä peräkylässä. Mulla on jahdit, pelit ja vempeleet täällä Monakossa. Ei puutu mitään. 1000 neliötä eikä rommaa, prkl.

        Silti kiva päivystää täällä köyhien palstalla vaikka mestarismies olenkin!!!


      • olisiko tää näinnnnn
        notwarewins. kirjoitti:

        Säälittävää pelkurin lässytystä ja sinä taidat olla se työmieskin, tosiaan minulle on kerrottu, että tämä on mielenvikaisten palsta, siksi tulin uteliaisuudesta tänne, koska olen ulkosuomalainen ja suomen kieltäkin haluan käyttää, mutta että näin hulluja ja agressiivisia henkilöitä.

        Olenko minä kertonut vahingoittavani jotakin, vastasin vinkuville pelkureille, jotka nimittelivät, että tervetuloa SALILLE ottamaan sparria, sitä otetaan jatkuvasti ja rehdillä pelillä, alapotkut sallittu, samoin potkut päähän, lyönnit vain vartaloon, mennään Kyokushinkain mukaan, jos otetaan hanskat käteen, niin lyödäkin saa päähän.
        Itselläni on 20 vuoden kokemus kamppailulajeista.
        Todella säälittävää kateutta, jos minulla on rahaa niin itse ansaittua, yrittämisen aloitin jo 18 vuotiaana ja markkinarako oli oikea.
        Suomen talvessa en viihdy, mutta ensi kesänä taas tulen käymään Suomessa, joten jos asiaa, niin voidaan tavata ja laita sinäkin niitä kuvia.
        Kaltaisesi pelkurit kakkahousut naurattavat minua, eihän teihin voi vakavasti suhtautua.
        Whoknowswinsin vuodatuksen ymmärrän myös, kun saman kateuden kohteena on.

        Mä luulen että olet saanut kamppailulajeja harrastessasi jo turhan paljon iskuja päähäsi. Ne päähän osuneet iskut kun pakkaavat vauriottamaan päätä ja sen toimintaa ja vielä pysyväisluonteisesti.


      • hallusinaatioharhaa
        menehän nukkumaan kirjoitti:

        Kellohan on siellä Melbournessa jo melkein 2 yöllä, silmät kiinni ja kädet peiton päälle ;-)

        Selkeä havainto ja samantien notwarewins katosi tajuttuaan mokansa. Kävi tosiaan tiivistä keskustelua kahden aikaan yöllä kuin ei mitään.


      • ainoa virka
        14+12 kirjoitti:

        olihan tällä keskustelulla merkitystä sullekin luuseri kun vaivauduit vastaamaan. kuten mullekin vaikka en olekaan luuseri kuten sä :D

        kyllä oot tyhmä perskärpänen!


      • hallusinaatioharhaa kirjoitti:

        Selkeä havainto ja samantien notwarewins katosi tajuttuaan mokansa. Kävi tosiaan tiivistä keskustelua kahden aikaan yöllä kuin ei mitään.

        Sitä tuollee miljonääreillä on tuota aikaa niin paljon näköjään


      • notwarewins
        kuva olis kiva kirjoitti:

        Taisi tosiaan OSU:a "notwarewins":iä leukaan ! LOL!
        Että ihan AUSTRAALIA:sta asti pitää netissä kommentoida SUOMI-palstalla ja sille kirjoittajia. pelkureiksi.
        Miten voit olla varma, kumpi meistä lähtisi jalat edellä ambulanssiin, jos kohdattaisiin ?!?? :-D
        Mutta kyllähän sitä sentäs ihan AUSTRAALIA:sta käsin, voi uhota. Kun on 36 miljuunaa, lentokone, vene, autoja ja talokin. Ja vielä (sairas)eläkekin juoksee.
        Lopetan tämän nyt tähän. Hauskaa oli taasen.
        PS. Muista kurvailla PUHELINTOLPPIEN välistä, kun lentelet LENTOKONE:ellasi !! LOL !!!
        PS PS: Yhtään kuvaa et ole tainnut omaisuudestasi/olemisistasi, tänne vielä laittaa ?!?!
        Vaikka siitä LENTOKONE:esta ! LOL !!!

        Kylläpä tikkukädellä on asiaa, itse otan sparria ketä vastaan vaan, kadulla en tappele, kuin äärimmäisessä tilanteessa.
        Kateellinen köyhä, ulkosuomalaisia on helppo kadehtia, minä tein itse omaisuuteni ja oivalsin myydä oikeaan aikaan,koita niellä katkeruutesi.
        Olen sanonut tule salille, jos asiaa, tai kesällä Suomessa, mennään johonkin saliin ja otetaan ottelu. Tosipaikassa lasket housuusi ennen aloitusta.
        Tämä asia on PISTE.

        Mahtava päivä täällä taas 30 lämpötila, jopa yli, 20 kilometrin juoksulenkki aamulla ja kohta dojotreenit. OSU:


      • lopeta jo
        notwarewins kirjoitti:

        Kylläpä tikkukädellä on asiaa, itse otan sparria ketä vastaan vaan, kadulla en tappele, kuin äärimmäisessä tilanteessa.
        Kateellinen köyhä, ulkosuomalaisia on helppo kadehtia, minä tein itse omaisuuteni ja oivalsin myydä oikeaan aikaan,koita niellä katkeruutesi.
        Olen sanonut tule salille, jos asiaa, tai kesällä Suomessa, mennään johonkin saliin ja otetaan ottelu. Tosipaikassa lasket housuusi ennen aloitusta.
        Tämä asia on PISTE.

        Mahtava päivä täällä taas 30 lämpötila, jopa yli, 20 kilometrin juoksulenkki aamulla ja kohta dojotreenit. OSU:

        tuo satuilu ja paskanjauhanta.


      • kuva olis kiva
        notwarewins kirjoitti:

        Kylläpä tikkukädellä on asiaa, itse otan sparria ketä vastaan vaan, kadulla en tappele, kuin äärimmäisessä tilanteessa.
        Kateellinen köyhä, ulkosuomalaisia on helppo kadehtia, minä tein itse omaisuuteni ja oivalsin myydä oikeaan aikaan,koita niellä katkeruutesi.
        Olen sanonut tule salille, jos asiaa, tai kesällä Suomessa, mennään johonkin saliin ja otetaan ottelu. Tosipaikassa lasket housuusi ennen aloitusta.
        Tämä asia on PISTE.

        Mahtava päivä täällä taas 30 lämpötila, jopa yli, 20 kilometrin juoksulenkki aamulla ja kohta dojotreenit. OSU:

        Kuuleppas dojojurpo. Et osaa keskustella kuin käsivälitteisesti ? Salilla tms... Saat turpaasi päivittäin, sekä salilla että täällä palstoilla. Noh! Huvinsa kullakin. Ps. Yritä notware hieman muuttaa tuota kirjoitustyyliäsi. On niin samat jutut ja tyyli kuin tuolla toisella persoonallasi, knowswins:llä. Lol ! Molemmat nikit länkyttää tuota kateellinen-teemaa koko ajan. Tyypillinen piirre mieleltään järkkyneelle, narsistiselle. Mutta, kyllä se siitä vielä. Meneppäs nyt sinne dojo-harkkoihin. Pääluutasi hakkuuttamaan.


      • työmies.
        kuva olis kiva kirjoitti:

        Kuuleppas dojojurpo. Et osaa keskustella kuin käsivälitteisesti ? Salilla tms... Saat turpaasi päivittäin, sekä salilla että täällä palstoilla. Noh! Huvinsa kullakin. Ps. Yritä notware hieman muuttaa tuota kirjoitustyyliäsi. On niin samat jutut ja tyyli kuin tuolla toisella persoonallasi, knowswins:llä. Lol ! Molemmat nikit länkyttää tuota kateellinen-teemaa koko ajan. Tyypillinen piirre mieleltään järkkyneelle, narsistiselle. Mutta, kyllä se siitä vielä. Meneppäs nyt sinne dojo-harkkoihin. Pääluutasi hakkuuttamaan.

        Kun lueskelee näitä juttuja, niin minusta tuo oli hyvä otsikko näille tyypeille


      • whoreknowswins
        19+18 kirjoitti:

        katkeran valitusta. et ole ainakaan rikas, eli olet idiootti ja luuseri :D

        lopeta jo perskärpänen.. kai ymmärrät suunnattoman tyhmyytesi.


      • aika hurjaa
        notwarewins. kirjoitti:

        Säälittävää pelkurin lässytystä ja sinä taidat olla se työmieskin, tosiaan minulle on kerrottu, että tämä on mielenvikaisten palsta, siksi tulin uteliaisuudesta tänne, koska olen ulkosuomalainen ja suomen kieltäkin haluan käyttää, mutta että näin hulluja ja agressiivisia henkilöitä.

        Olenko minä kertonut vahingoittavani jotakin, vastasin vinkuville pelkureille, jotka nimittelivät, että tervetuloa SALILLE ottamaan sparria, sitä otetaan jatkuvasti ja rehdillä pelillä, alapotkut sallittu, samoin potkut päähän, lyönnit vain vartaloon, mennään Kyokushinkain mukaan, jos otetaan hanskat käteen, niin lyödäkin saa päähän.
        Itselläni on 20 vuoden kokemus kamppailulajeista.
        Todella säälittävää kateutta, jos minulla on rahaa niin itse ansaittua, yrittämisen aloitin jo 18 vuotiaana ja markkinarako oli oikea.
        Suomen talvessa en viihdy, mutta ensi kesänä taas tulen käymään Suomessa, joten jos asiaa, niin voidaan tavata ja laita sinäkin niitä kuvia.
        Kaltaisesi pelkurit kakkahousut naurattavat minua, eihän teihin voi vakavasti suhtautua.
        Whoknowswinsin vuodatuksen ymmärrän myös, kun saman kateuden kohteena on.

        Mielenvikaisten nettipalstat ne vetää puoleensa ulkomaille Suomesta muuttaneet voittajat miljoonineen. Että tällätavalla ! Notwarewins sen nyt paljasti. Oman mielenvikaisuutensa. Kaikkia "wins"-tyyppejä näyttää yhdistävän samat asiat: Oman omaisuuden ja erinomaisuutensa? kehuminen. Luulisi tosiaan, että päivän tunnit kuluisi mm. omaisuuden hallintaan ja busineksiin mutta ei. Winssit ne vain kettuilevat netissä. En tosiaankaan haluaisi olla miljonääri jos se tuollaista elämää on. Juoda 75 eurosentin tölkkiviiniä tai hakkuuttaa päätään kehässä, päivästä toiseen.


      • notwarewins kirjoitti:

        Kylläpä tikkukädellä on asiaa, itse otan sparria ketä vastaan vaan, kadulla en tappele, kuin äärimmäisessä tilanteessa.
        Kateellinen köyhä, ulkosuomalaisia on helppo kadehtia, minä tein itse omaisuuteni ja oivalsin myydä oikeaan aikaan,koita niellä katkeruutesi.
        Olen sanonut tule salille, jos asiaa, tai kesällä Suomessa, mennään johonkin saliin ja otetaan ottelu. Tosipaikassa lasket housuusi ennen aloitusta.
        Tämä asia on PISTE.

        Mahtava päivä täällä taas 30 lämpötila, jopa yli, 20 kilometrin juoksulenkki aamulla ja kohta dojotreenit. OSU:

        https://www.google.fi/search?q=sää melbourne&rlz=1CASMAE_enFI613FI619&oq=sää melbourne&aqs=chrome..69i57.3335j0j1&sourceid=chrome&ie=UTF-8

        Muista se aamulenkki, eiku hetkinen, kellohan on Tallinnassa vasta ilta. Eiku


      • sanonpahan vain
        kuva olis kiva kirjoitti:

        vielä lisäkommenttia "notwarewins":lle...

        Kamppailulajien harrastajat (jotka siis edes jollain tavalla täyspäisiä), eivät kehuskele taidoillaan EIVÄTKÄ MISSÄÄN NIMESSÄ; KÄYTÄ KOSKAAN TAITOJAAN TOISTEN IHMISTEN VAHINGOITTAMISEEN !
        Henkilöt, jotka käyttävät taitojaan toisten vahingoittamiseen, heitetään välittömästi seuroistaan ulos, eivätkä voi osallistua ottelukamppailu-kisoihin. Ja joutuvat "julkiseen häpeäpaaluun".
        Ilmeisesti, et ole täyspäinen !
        Näitä jiutsu, karate yms,,, lajien "harrastajia", jotka oppineet kenties pari liikettä ja potkua, uhovat tuolla kaduilla ja sekopäissään käyvät satunnaisten ohikulkijoiden kimppuun ja useimmiten vielä joukolla.
        Näitä muunmuassa nämä afrikan sarvesta tulleet moniosaaja-rikastajat, jotka olleet hyvin edustettuina ao.rikostilastoissa.

        Ei muuta kuin laitamme AUSTRALIAAN SUOMI-talolle postia, että yksi suomipoju (sellainen 36v ja omistaa 36 miljuunaa ja vielä talon, lentokoneen, veneen ja autoja)... Tällä tuntomerkeillä jäänet varmasti kiinni siellä AUSTRALIASSA ! :-D

        Ja kaikki SUOMI-talon suomalaiset alkavat dissata sinua ja poistavat sinut kaveripiiristään. :-D
        Silloin taitaa OSUA !?!???? :-D

        Jos tämä nww-tollo jatkaa samaa tahtia trollaustaan ympäri nettiä ja todennäköisesti myös IRL, niin enpä ihmettelisi vaikka saisi porttarin Melbournen Suomi-Talolle ja Melbournen Kyokushinkai Dojolle. Joku raja pitäisi olla sillä kuinka typerästi käyttäytyy ja mainitsee ihan oikeita paikkoja ja yhdistyksiä aivan kuin omistaisi ne. Pelkkä eläkeläisen status 36-vuotiaana ei anna siihen oikeuksia.


      • aika hurjaa
        notwarewins. kirjoitti:

        Säälittävää pelkurin lässytystä ja sinä taidat olla se työmieskin, tosiaan minulle on kerrottu, että tämä on mielenvikaisten palsta, siksi tulin uteliaisuudesta tänne, koska olen ulkosuomalainen ja suomen kieltäkin haluan käyttää, mutta että näin hulluja ja agressiivisia henkilöitä.

        Olenko minä kertonut vahingoittavani jotakin, vastasin vinkuville pelkureille, jotka nimittelivät, että tervetuloa SALILLE ottamaan sparria, sitä otetaan jatkuvasti ja rehdillä pelillä, alapotkut sallittu, samoin potkut päähän, lyönnit vain vartaloon, mennään Kyokushinkain mukaan, jos otetaan hanskat käteen, niin lyödäkin saa päähän.
        Itselläni on 20 vuoden kokemus kamppailulajeista.
        Todella säälittävää kateutta, jos minulla on rahaa niin itse ansaittua, yrittämisen aloitin jo 18 vuotiaana ja markkinarako oli oikea.
        Suomen talvessa en viihdy, mutta ensi kesänä taas tulen käymään Suomessa, joten jos asiaa, niin voidaan tavata ja laita sinäkin niitä kuvia.
        Kaltaisesi pelkurit kakkahousut naurattavat minua, eihän teihin voi vakavasti suhtautua.
        Whoknowswinsin vuodatuksen ymmärrän myös, kun saman kateuden kohteena on.

        Tarkoittiko austraalian wins tätä kuumaa markkinarakoa ?

        https://www.youtube.com/watch?v=3fxCL9cMKzQ


    • työmies.

      Niin, mitään ei ole pystytty vastaamaan työmiehen ihmettelyyn.

      • lähtee jotka kykenee

        Miksi tuollaiselle jollekin työmiehelle pitäisi jotain vastata? Olisit lukenut koulukirjoja aikoinaan yhtä paljon kuin runkkasit niin olisi sinustakin tullut jotain.


      • työmies.
        lähtee jotka kykenee kirjoitti:

        Miksi tuollaiselle jollekin työmiehelle pitäisi jotain vastata? Olisit lukenut koulukirjoja aikoinaan yhtä paljon kuin runkkasit niin olisi sinustakin tullut jotain.

        Niin no eikö sitä voi kysyä? Silloinhan sitä pitäisi pystyä vastaamaan helposti kouluja käymättömälle..?


      • gghhddgffssrraa
        työmies. kirjoitti:

        Niin no eikö sitä voi kysyä? Silloinhan sitä pitäisi pystyä vastaamaan helposti kouluja käymättömälle..?

        No ei se taida osta puhua paljon muusta kuin jostain runkkausjutuista.


    • 4+13

      VEROTTAJA, VEROTTAJA. VEROTTAJA.

      siinä ongelmien juurisyy jos olet yrittäjä, kuten lähtöä suunnittelevat yleensä ovat.

      valtion/kuntien elätit eivät jostain syystä ole lähdössä. heistä 30-40% pitäisi ajaa pois täältä niin tapahtuisi vähemmän vahinkoa :D

    • Luki.

      Alkuperäiseen kysymykseen vastaus.

      "Mikähän niillä ihmisillä on mennyt pieleen kun on pitänyt Suomesta pois muuttaa"

      Sitä sopinneen kysyä herroilta jotka suomen ajoi totaaliseen lamaan,se on tämän tuottosta tämä muuttaminen paremmille maille.

      • aawwccdddaaaeeerrrrr

        Kun puhut suomalaisperinteiseen tapaan siitä miten 'herrat' ovat asiat sotkeneet päin helveetttiä, niin ketä ja mitä tahoa näillä herroilla oikeastaan tarkoitat ? Monopolististen ammattiliittojen härskejä ahneita pamppuja, vaiko härskejä suuripalkkaisia byrokraatteja jotka loisivat viroissaan ja vielä hirmueläkkeillään, vaiko n.s. militaristijuntteja joilla tärkeimmät arvot maailmassa on sotilas-arvoja eikä muulla niin mitään väliä, vai mitä oikeastaan tarkoitat ?


      • no-one wins
        aawwccdddaaaeeerrrrr kirjoitti:

        Kun puhut suomalaisperinteiseen tapaan siitä miten 'herrat' ovat asiat sotkeneet päin helveetttiä, niin ketä ja mitä tahoa näillä herroilla oikeastaan tarkoitat ? Monopolististen ammattiliittojen härskejä ahneita pamppuja, vaiko härskejä suuripalkkaisia byrokraatteja jotka loisivat viroissaan ja vielä hirmueläkkeillään, vaiko n.s. militaristijuntteja joilla tärkeimmät arvot maailmassa on sotilas-arvoja eikä muulla niin mitään väliä, vai mitä oikeastaan tarkoitat ?

        ei tätä lukia voi todesta ottaa.
        Sillä on herravihaa kuin tyhmällä punikkipersulla vaan voi olla.


    • Vanhan neuvo

      Mikä Monaco vs. Helsinki tappelu tämä oikein on? :D

      Kun olin pieni lapsi, niin eräs vanhempi mies silloin (jo kauan aikaan sitten kuollut) antoi minulle yhden elämänohjeen, jota en unohda koskaan.

      Se kuului näin:
      "Muista poika, että älä ikinä tappele kenenkään kanssa. Älä osallistu nyrkkitappeluun, vaikka vastapuoli kuinka härnäisi, vaan poistu mielummin paikalta".

      Ja tämän neuvon antaja, vanhempi herra, oli itse järkäleen kokoinen, 150-160 kg painava. Vahva kuin karhu. No, minähän sitten lapsena en tietenkään tätä neuvoa ensin uskonut. Ennen, kuin jouduin ensimmäisen kerran tappeluun, ja tuli turpiin. Nyt vanhempana muistan sen kyllä lopun ikääni.

      Olisipa tämä vanha herra vielä hengissä, ja neuvoisi näitä palstan räyhääjiä. Täällä pitäisi keskustella asuntojen hinnoista, ei siitä miten pieksetään keskustelukumppani, tuo vastaanväittäjä.

    • perintövero

      Verot

    • minä täällä taas

      Huh hellettä! On niin aurinkoinen ja lämmin päivä taas täällä syvän etelän lämpimässä. Tätä se on täällä kuukaudesta toiseen läpi vuoden ihanaa aurinkoista ja joskus silloin tällöin virkistävä sadekuuro. Pitää muistaa juoda riittävästi ettei keho kuivu ja uima-altaassa on hyvä käydä vilvoittelemassa välillä kieltämättä aika tummaksi ajan mittaan paahtunutta nahkaansa. Kuinkas muuten siellä Suomaassa? Onko pakkasta vai loskakeliä kun en nyt jaksa käydä sääsivuillakaan katsomassa? Muistakaa laittaa se skodanne taas illalla töpseliin jos pakastaa että se lähtee aamulla käyntiin ja pääsette töihin. Täällä paikallinen naapuri katseli epäuskoisen näköisenä kun kerroin että pohjoisen serkut joutuu lämmittämään autoaan sähköjohdon päässä tuntitolkulla saadakseen sen käyntiin. Ilmiselvästi luuli että yritän huijata sitä ja repesi lopulta täyteen nauruun kun kerroin vielä kuinka lumi pitää kolata ensin pois että pääsee sitten lähtemään sillä autolla. Totesi vain että hulluhan sen ihmisen pitää olla joka sellaisessa paikassa asuu.

      Niinpä.

      • paras huvitus mielikuvi

        Pääsit etelän mies käymään netissä. Onko Niuvassa ne nettivuorot 15 min per potilas ?


      • no terve terve

        minä taas täältä kellokoskelta terve!


      • minä vielä sen verra
        no terve terve kirjoitti:

        minä taas täältä kellokoskelta terve!

        Ai kauheeta mutta nyt onkin osunut johonkin pahasti. Olen pahoillani jos alkoi skodamiehiä ahdistaa. En minä sitä sanonut että niuvanhullu pitää olla asuakseen pakkasissa vaan tuo paikallinen naapuri täällä etelässä. Tottahan tuo silti haastoi ja täytyykin ihmetellä mikä ne alkusuomalaiset aikoinaan sai asettumaan kaikista maailman paikoista juuri sinne syviin lumikinoksiin. Ei ne ihan luolamiesten mensan jäseniä ole olleet kun väenvängällä niihin kauhupakkasiin perhensä veivät palelemaan. Olisi sitä ollut mukavampaa ilmastoa tarjolla silloinkin. Onneksi myöhemmistä jälkipolvista on löytynyt joitakin vähän välkympiä ja ovat osaltaan korjanneet erehdyksen. No ei mulla muuta tästä asiasta nyt kun se tuntuu muutamilla purevan kovin. Kirjoitellaan taas joskus eli heippa vaan taas nassukat.


      • Wareswinz
        minä vielä sen verra kirjoitti:

        Ai kauheeta mutta nyt onkin osunut johonkin pahasti. Olen pahoillani jos alkoi skodamiehiä ahdistaa. En minä sitä sanonut että niuvanhullu pitää olla asuakseen pakkasissa vaan tuo paikallinen naapuri täällä etelässä. Tottahan tuo silti haastoi ja täytyykin ihmetellä mikä ne alkusuomalaiset aikoinaan sai asettumaan kaikista maailman paikoista juuri sinne syviin lumikinoksiin. Ei ne ihan luolamiesten mensan jäseniä ole olleet kun väenvängällä niihin kauhupakkasiin perhensä veivät palelemaan. Olisi sitä ollut mukavampaa ilmastoa tarjolla silloinkin. Onneksi myöhemmistä jälkipolvista on löytynyt joitakin vähän välkympiä ja ovat osaltaan korjanneet erehdyksen. No ei mulla muuta tästä asiasta nyt kun se tuntuu muutamilla purevan kovin. Kirjoitellaan taas joskus eli heippa vaan taas nassukat.

        Sano Loordille terveisiä siihen vesisängyn toiselle laidalle. Pistäkää kokka kuohumaan ja päästäkää maininki valloilleen. Kun heräät niin dojon tatami onkin tyhjä pizzalaatikko.


      • minä vielä sen verra kirjoitti:

        Ai kauheeta mutta nyt onkin osunut johonkin pahasti. Olen pahoillani jos alkoi skodamiehiä ahdistaa. En minä sitä sanonut että niuvanhullu pitää olla asuakseen pakkasissa vaan tuo paikallinen naapuri täällä etelässä. Tottahan tuo silti haastoi ja täytyykin ihmetellä mikä ne alkusuomalaiset aikoinaan sai asettumaan kaikista maailman paikoista juuri sinne syviin lumikinoksiin. Ei ne ihan luolamiesten mensan jäseniä ole olleet kun väenvängällä niihin kauhupakkasiin perhensä veivät palelemaan. Olisi sitä ollut mukavampaa ilmastoa tarjolla silloinkin. Onneksi myöhemmistä jälkipolvista on löytynyt joitakin vähän välkympiä ja ovat osaltaan korjanneet erehdyksen. No ei mulla muuta tästä asiasta nyt kun se tuntuu muutamilla purevan kovin. Kirjoitellaan taas joskus eli heippa vaan taas nassukat.

        "Kirjoitellaan taas joskus eli heippa vaan taas nassukat."
        Heippa!

        Suomalaiset sai aikanaan tulemaan Suomeen juuri raikas ilmasto, varmat työpaikat ja alati nousevat asuntojen hinnat.
        Ja hyvinhän he oikeaan OSU!


      • kuva ois kiva
        minä vielä sen verra kirjoitti:

        Ai kauheeta mutta nyt onkin osunut johonkin pahasti. Olen pahoillani jos alkoi skodamiehiä ahdistaa. En minä sitä sanonut että niuvanhullu pitää olla asuakseen pakkasissa vaan tuo paikallinen naapuri täällä etelässä. Tottahan tuo silti haastoi ja täytyykin ihmetellä mikä ne alkusuomalaiset aikoinaan sai asettumaan kaikista maailman paikoista juuri sinne syviin lumikinoksiin. Ei ne ihan luolamiesten mensan jäseniä ole olleet kun väenvängällä niihin kauhupakkasiin perhensä veivät palelemaan. Olisi sitä ollut mukavampaa ilmastoa tarjolla silloinkin. Onneksi myöhemmistä jälkipolvista on löytynyt joitakin vähän välkympiä ja ovat osaltaan korjanneet erehdyksen. No ei mulla muuta tästä asiasta nyt kun se tuntuu muutamilla purevan kovin. Kirjoitellaan taas joskus eli heippa vaan taas nassukat.

        Katos, "kauheeta"-poju a.k.a winssi-multiperssoona täällä taasen ulostanut, syvältä ETELÄ:stä.
        Skodat ne mielessä vaan winssillä. heh !

        Mites mielikuvitus-jahdilla seilaus on sujunut ? KOKKA on kohissut kovasti ?


    • johnnyBgoody

      Mikä meni pieleen?

      Sitä on vaikea sanoa,, vähän kuin esittäisit kysymyksen miehelle joka tuntee olevansa naisen ruumiissa että mikä meni pieleen?

      Onneksi emme sentään asu venäjälle niin jokainen saa itselleen tehdä sen minkä haluaa. Kerran täällä eletään ja turhauttavaa se olisi jos joku olisi määräämässä kuinka sinun tulee elää se yksi ja ainut elämä.

    • Luki.
    • mitäs-söit-kuhan-söi

      Mä olen jo vanha äijä ja kiertänyt yli 25 vuotta duunini takia jotain 35 -40 maata. Afrikassa en ole käynyt enkä sinne ole mielinytkään. Ihan harvoja poikkeuksia lukuunottamatta Skandinavian maat on ihan omassa kastissa. Olin vuoden verran Eteläisessä Espanjassa komennuksella. Ihan heti en sellaiseen työttömyyden ilmapiirin murjomaan alakuloon muuttaisi. Enkä brasseihin, Peruun enkä Chileen. Meksikossa vihataan gringoja. Aasiassa rakkaus käsite on kovin erilaista vaikkapa kiinassa Intiassa, Indonesiassa tai Filippiineillä. Jos sulla on massia sua kohdellaan hyvin ainoastaan sen takia. Ja luonto on järjestään paskaisempaa. Kiinassa et löydä mistään puhdasta luontoa, jos löydät olet siellä 10000 muun kanssa odottamassa vuoroasi että näet jotain. Ihmiset ihmettelevät siellä mitä ihmeellistä on olla yksin luonnon kanssa. Pelkäävät.

      • weird or what

        Ei tarvita kuin yksi todiste siitä, että etenkin Australian wins on mielinuvituksen tuotetta. Rahamiljonäärit eivät satavarmasti kuluta aikaansa, etenkään tälläisillä palstoilla. Asia tietty voi olla sitten toisin jos on vaikkapa sellainen miljonääri kolla Turkin rahaa. Siellä ei yksi tai kymmenen miljoonaa paikallista rahaa, ole tuskin mitään euroissa tai vaikkapa USD-rahassa. Ja kerta vielä. Mukaan ei voi ymmärtää, mikä ajaisi Suomen tomut jaloistaan pyyhkineen, toiselle puolen palloa muuttaneen, kuluttamaan aikaansa tälläisellä palstalla. Maailmassa on miljoonia nettipalstoja. Miksi juuri tämä Suomi24 vetää ulkomaailman ex-suomalaisia miljönäärejä/rahakkaita ? Ja että ihan Australian Suomi-taloilla tästä palstasta puhutaan !?! Mutta, maailmassa on paljon kummallista !


      • nyyhyhyyyy
        weird or what kirjoitti:

        Ei tarvita kuin yksi todiste siitä, että etenkin Australian wins on mielinuvituksen tuotetta. Rahamiljonäärit eivät satavarmasti kuluta aikaansa, etenkään tälläisillä palstoilla. Asia tietty voi olla sitten toisin jos on vaikkapa sellainen miljonääri kolla Turkin rahaa. Siellä ei yksi tai kymmenen miljoonaa paikallista rahaa, ole tuskin mitään euroissa tai vaikkapa USD-rahassa. Ja kerta vielä. Mukaan ei voi ymmärtää, mikä ajaisi Suomen tomut jaloistaan pyyhkineen, toiselle puolen palloa muuttaneen, kuluttamaan aikaansa tälläisellä palstalla. Maailmassa on miljoonia nettipalstoja. Miksi juuri tämä Suomi24 vetää ulkomaailman ex-suomalaisia miljönäärejä/rahakkaita ? Ja että ihan Australian Suomi-taloilla tästä palstasta puhutaan !?! Mutta, maailmassa on paljon kummallista !

        Totta. Täällä palstalla kirjoittaa vain kaltaisiasi elämässään epäonnistuneita itkemässä ja kiukuttelemassa.


      • Tosi kuin vesi
        nyyhyhyyyy kirjoitti:

        Totta. Täällä palstalla kirjoittaa vain kaltaisiasi elämässään epäonnistuneita itkemässä ja kiukuttelemassa.

        Nyyhyyhyy ilmoittautui elämässään epäonnistuneeksi, Suoraselkäistä toimintaa ja julistus, reppanalta.
        ps. joko on perjantan kalsarikännipöhnät aloitettu teillä ja naapurin Reiska tullut kalja/puuhakassin kanssa kuppaiseen vuokraläävääsi ? Ja netin homopornovideot laitettu pyörimään ?


    • Ok-Loordi

      Palstan kasarmikeijot eli Reinot ja Einot ovat riehaantuneet vallan, kun palstalla kaksi varakasta ulkosuomalaista uskaltaa kertoa elämästään.
      Whoknowswins ja Notwarewins, Loordi kunnioittaa teitä, olette saaneet elämässänne jotain aikaan, toisin, kun aaltopellinpalan päällä grillaavat ja ördäävät Keijot.
      Loordiakin on paljon kadehdittu palstalla, Loordi toimii korkeassa lääkärin virassa ja mm Usan armeijan palvelukseen on Loordia pyydetty korkeaan virkaan, eli Loordkin voisi muuttaa ulkosuomalaiseksi, mutta Loordi viihtyy uudehkossa omakotitalossaan, koska Loordin talossa on mm. F 7 tason suodattimet ja korkea hygienia, toisin kuin kassuasunnoissa..

      Loordilla alkaa kohta korkean tason saunavieraitten viihdyttäminen, upseeriporukkaa on tulossa ja kovan tason suonikasta, Loordi tietää.
      Oman talon pihalla saa virtsata ja säästää vesilaskussa, kassulla sekin on kielletty, persenileen peittämämillä lauteilla Reino ja Eino peräkkäin ja päällekkäin, huono hygienia Loordi sanoo.

      Loordi ottaa nyt XO:ta kunnon tujauksen ja Kylpykuntoon, upseeriporukka ajaa pihaan, Lukia ei ole vaan vieläkään kuulunut, vaikka selänpesusta ja kesteistä on puhetta ollut ja Luumäen kartanon tilanteesta.

      • kaikenlaita ihmettä

        Mahtaa pitää kiirettä winsseillä, ehtiä saunomaan ja XO:ta siemailemaan ! Ai, niinhän se olikin, että mielikuvitushenkilöt pääsevät valon nopeudella paikalle. Ei tarvitse lauhtuvassa talvikelissä ajella !
        Luistavat kelit tiedossa Loordilla. Tummeli-purkki jo avattu ja persusreikä voideltu ?
        Oletko jo sitä rektaalivoidetta testannut, jota telkkarissa kovasti mainostetaan ?
        Auttaa kuulemma rektaalin haavaumiin. Tököttiä saa ilman reseptiä.


      • OK-loordi on Out

        Kehitäs nyt OK-loordin kirjoittaja äkkiä uusi mielikuvitushahmo. Kato nyt on IN olla rikas koroillaeläjä subtropiikissa tai paatissa.


      • aika hurjaa
        OK-loordi on Out kirjoitti:

        Kehitäs nyt OK-loordin kirjoittaja äkkiä uusi mielikuvitushahmo. Kato nyt on IN olla rikas koroillaeläjä subtropiikissa tai paatissa.

        mikä mahtaa olla in ? Ja mikä on out ?

        https://www.youtube.com/watch?v=A9wc4PnN4C0


    • porvarihallitus

      Tällä palstalla ei olla köyhiä, ei kipeitä. Jostain syystä tänne tuppaa tulemaan vain varakkaat henkilöt. Mikähän siinäkin on?

      • Harald-

        En tieda muista enka tieda olenko niin rikaskaan mutta omasta puolestani kaipaan valilla lukea aidinkielellani ja nailla palstoilla suomen kieli on rikasta.


      • aika hurjaa
        Harald- kirjoitti:

        En tieda muista enka tieda olenko niin rikaskaan mutta omasta puolestani kaipaan valilla lukea aidinkielellani ja nailla palstoilla suomen kieli on rikasta.

        no katsos, haarald palstalla ! Mitapa haaraldille kuuluu ! Hyvinko haaraldilla menee ?
        Mites kesamokki jakselee siella aasiassa ?
        Jaiko ne aakkoset haaraldilla pois kaytosta ?!!

        Onkos se haarald siella vai taalla ?


    • Kotimaata rakastava

      kaikille Suomesta pakoon lähteneille raukoille kusipäille !

      Se Suomi antoi sinullekin ilmaisen koulutuksen ja terveydenhoidon. Sinunkin saattaminen aikuisikään, maksoi "pitkän pennin"...

      Nyt sitten kiitit koti-Suomea, tällä tavalla. Säälittävä raukka.

      Niinkuin laulussakin sanotaan, "...raukat ne menkööt rajan taa."

      Tulenet sitten vanhoilla päivilläsi, tänne Suomeen takaisin, sairastelemaan ja saamaan kalliita hoitoja, ennen saapasmäkeen joutumista. Suomen kansalaisuuden lienet tottakai säilyttänyt. Raukka *****.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1920
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1509
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      130
      1307
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1298
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1210
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      1009
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      962
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      925
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      110
      890
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      47
      733
    Aihe