Hei! Minulle laitettiin noin 2 vko. sitten kuparikierukka. Olen synnytttänyt 3kk sitten.
Kyselisinkin että kuuluuko verta tulla asennuksen jälkeen oikein kunnolla,aivan kuin olisi kunnon menkat ja vuoto on jokseenkin myös erittäin limaista ja hyytelömäistä.
Lääkäri kyllä kertoi että tiputtelu vuotoa voi esiintyä,mutta että tämmöistä????
Onko normaalia? Mitä pitäisi tehdä?
Kuparikierukasta...
5
437
Vastaukset
- kierukan käyttäjä
Yleensä kuparikierukan käyttäjällä tulee runsasta vuotoa ja muita negatiivisia sivuvaikutuksia. Kuparikierukka on just sellainen,joka aiheuttaa inhottavia oireita. Eli sinun kannattaisi laitattaa hormoonikierukka. Se auttaisi asiaan paljon. Hormoonikierukka vaikuttaa elimistöön myönteisemmin kuin kuparikierukka. Se mm. vähentää kuukautisvuodon määrää merkittävästi ja joillakin kuukautiset loppuvat kokonaan. Hormoonikierukan laittamisen jälkeen on aluksi tiputteluvuotoja muutaman kuukauden ajan,mutta ajan myötä nekin vähenevät ja jopa loppuvat kokonaan. Suosittelen sinulle hormoonikierukkaa. Itselläni on hormoonikierukka,jonka ansiosta minulla ei ole kuukautisia. Se on tyystin lopettanut ne. Aluksi mulla esiintyi tiputteluvuotoja muutaman kuukauden ajan,niin kuin kuuluukin olla,mutta sitten ne pikkuhiljaa vähenivät ja lopulta loppuivat kokonaan. Itse olen ollut tyytyväinen hormoonikierukkaan ja olen vieläkin.
- copper
E-pillerit rupesivat vuosien käytön jälkeen aiheuttamaan haluttomuutta ja verenpainetta, joten vaihdoin kuparikierukkaan. Nyt on aivan toinen olo kuin hormoneita napsiessa, toki kuukautiset ovat runsaat, mutta päänsäryt ja väsymys ovat tipotiessään. Suosittelen...jotenkin tuntuu että on terveellisempää että se kuukautisveri syntyy ja poistuu elimistöstä...
- miisu
Itse en ikinä uskaltaisi laittaa sellaista, varsinkaan kun yksi tuttuni kärsi lapsettomuudesta, kun oli 'myrkyttänyt' itsensä kuparikierukalla. Monen vuoden käytön jälkeen kehoon oli liuennut kuparia ja hän sai kaikennäköisiä terveysongelmia, allergiaa, lapsettomuus, psoriasis..
En missään nimessä halua säikytellä, mutta jos tulee uusia ongelmia terveyden suhteen, niin syytä voi etsiä ainakin siitä. Homeopaatilla nämä myrkytykset sitten on kyllä hoidettu, ja lapsiakin perheeseen tuli sitten myöhemmin! : )- Äiti 36
Tosiaankin kuparikierukkasta liukenee kuparia elimistöön kannattaa ehdottomasti poistaa jos tälläinen vielä on.
- väärä palsta
miten tuo liittyy mielenterveyteen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole192176Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi392075Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä281970Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma471386- 741326
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46873Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?56802Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8741- 52713
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi32698