"Näiden tähtien alla sua odottamalla..

mä......

..kulutan aikaani uskoen, että Rakkaus on laava, joka kuljettaa.."

..Sinut tänne takaisin..
..tuletko vielä joskus takaisin? Onko sinulla vielä tunteita? Hymyilen, kun ajattelen sinua..vaikka ikävä tekeekin kipeää, on tehnyt jo niin pitkään, kaipaus raastaa sielua..siltikin tiedän, että olet siellä jossain ja tulen hyvälle tuulelle..ihana ihminen, poikkeuksellinen yksilö, vailla vertaansa...tuttu, tuntematon mies.

.."Sydämeeni kirjattu nimesi.."

22

615

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yx Hannu

      teeppä lisää aloituksia sille Hannulle, kyl joku viel tajuaa ja tunnistaa ja varoittaa sitä Hannua susta sekoäästä. Sun kaltaiset sekopää akat on pelottavia ja arvaamattomia.

      • ap.vastaa..

        ..juu ei ole Hannulle. Ajatuksia täällä, todellisuus on faktaa. Ei luulis ketään häiritsevän. Bittiavaruuteen täällä on hyvä purkaa ajatuksia..."mulla on tapana ylös laittaa kokemukset vaikeat ja eron hetket haikeat.."


      • kirjattu nimi
        ap.vastaa.. kirjoitti:

        ..juu ei ole Hannulle. Ajatuksia täällä, todellisuus on faktaa. Ei luulis ketään häiritsevän. Bittiavaruuteen täällä on hyvä purkaa ajatuksia..."mulla on tapana ylös laittaa kokemukset vaikeat ja eron hetket haikeat.."

        olisipa sitten minulle...tulen kyllä...läpi ikiroutaisen isänmaan..tunteet ei ole hävinneet mihinkään...vain vahvistuvat..vaikka sitä et minusta huomaa...


      • tietäisi tahtosi

        Jos noin paljon haluat, että joku ei täällä kirjoittaisi Hannulle, niin laitaan viestiä tälle kirjoittajalle suoraan.


    • ....

      Tunteet on totta ja pysyy..toivottavasti ei tarvise enää kauaa riutua..ne pienet hetket irl toistemme lähellä kertoo totuuden..vielä tulee aika,kun se sama tunne virtaa meidän lävitsemme joka päivä..joka yö (silloin ehkä vielä kahta kauheemmin)..se tunne ja olo,jonka vain sinä ja minä voimme toisilemme antaa..kuin mietti niitä pieniä hetkiä niin..päätyy aina samaan totuuteen.,sitä onnellisempia,mitä lähempänä toisiamme..

      "....Me kuulumme yhteen kuin taivas ja maa
      ei meitä voi erottaa >3....."

      • ....i

        ...toivoisin niin, samoin aatoksin aattelen..voisko mua koskettaa tää, kaunista niin..kirjoitat, untako tää vaan ollutkin joskus aattelin..siksi sua kaipaan, kuuntelen..ettet unohtanu mua oo, uskon, jaksan..kun tiedän. Jos ei..minulle niin kovin samaa..kuin omassaa


      • Lupaan.
        ....i kirjoitti:

        ...toivoisin niin, samoin aatoksin aattelen..voisko mua koskettaa tää, kaunista niin..kirjoitat, untako tää vaan ollutkin joskus aattelin..siksi sua kaipaan, kuuntelen..ettet unohtanu mua oo, uskon, jaksan..kun tiedän. Jos ei..minulle niin kovin samaa..kuin omassaa

        Kysy suora kysymys, tiedät kyllä mitä kautta, niin minä vastaan suorasti!


      • ...i
        ....i kirjoitti:

        ...toivoisin niin, samoin aatoksin aattelen..voisko mua koskettaa tää, kaunista niin..kirjoitat, untako tää vaan ollutkin joskus aattelin..siksi sua kaipaan, kuuntelen..ettet unohtanu mua oo, uskon, jaksan..kun tiedän. Jos ei..minulle niin kovin samaa..kuin omassaa

        Samat toiveet..samat aatokset..ja sielu yhteinen..vielä kun sais silitellä iltaisin tuon korvaamattoman herkkupalan kanssani yhteiseen uneen >3.....


      • ap.vastaa..
        ...i kirjoitti:

        Samat toiveet..samat aatokset..ja sielu yhteinen..vielä kun sais silitellä iltaisin tuon korvaamattoman herkkupalan kanssani yhteiseen uneen >3.....

        ..sitä minäkin toivon. Vain yhden halauksen verran sain maistaa hänen läheisyyttä. Sisälleni jäi ikuinen polte...


      • yks hali
        ap.vastaa.. kirjoitti:

        ..sitä minäkin toivon. Vain yhden halauksen verran sain maistaa hänen läheisyyttä. Sisälleni jäi ikuinen polte...

        Onko siitä halauksesta abauttia kolmisen kuukautta.
        Jos oli niin soita ja sovi aika useisiin lisähalauksiin.


      • ...i
        ap.vastaa.. kirjoitti:

        ..sitä minäkin toivon. Vain yhden halauksen verran sain maistaa hänen läheisyyttä. Sisälleni jäi ikuinen polte...

        Ei täsmää..mutta se ei ole täällä mikään yllätys..minun ja hänen läheisyys ei jäänyt silloin aikanaan lyhyistä hetkistä huolimatta ihan yhteen haliin..


      • sinä....ii
        ...i kirjoitti:

        Ei täsmää..mutta se ei ole täällä mikään yllätys..minun ja hänen läheisyys ei jäänyt silloin aikanaan lyhyistä hetkistä huolimatta ihan yhteen haliin..

        paljonkos siitä on sitten aikaa


      • ...i
        sinä....ii kirjoitti:

        paljonkos siitä on sitten aikaa

        enemmän kuin vuosi..


      • ok...
        ...i kirjoitti:

        enemmän kuin vuosi..

        ok


      • milloin..
        ...i kirjoitti:

        enemmän kuin vuosi..

        ..tapasit hänet viimeksi, mille vuodelle menee?..olitteko fyysisesti läheisempiä kuin yhden halin verran?


      • ...i
        milloin.. kirjoitti:

        ..tapasit hänet viimeksi, mille vuodelle menee?..olitteko fyysisesti läheisempiä kuin yhden halin verran?

        So what..antaa olla,kun ei osunut kuiteskaan..


      • ratkaisu?
        ap.vastaa.. kirjoitti:

        ..sitä minäkin toivon. Vain yhden halauksen verran sain maistaa hänen läheisyyttä. Sisälleni jäi ikuinen polte...

        Mene uudelleen halailemaan.


    • Kaipausta edelleen

      Teksti jotenkin osui ja upposi, mutta totuuden nimissä en uskottele tätä aloitusta itselleni.
      Silti vastaisin jos olisi, että yhteyttä ottamalla on mahdollisuus olla yhdessä vaikka joka päivä ;)

    • Elämä jatkuu!

      Niinpä niin! Sitä odotellessa...hihhih! ; )

    • Otterman

      Upeasti kirjoitettu. Tuli uskomattoman hyvä olo tätä lukiessa. Sinulla on vielä tunteita häntä kohtaan- tuttua ja kuitenkin tuntematonta miestä kohtaan. Niin on minullakin häntä- tuttua ja kuitenkin tuntematonta naista kohtaan. Ilmeisesti kerran elämässä kohtaa ihmisen, joka tuntuu tutulta ja ihastuttavalta. Sellaisesta tunteiden myrskystä on vaikea irroittautua. Aitojen ihastuksen tunteiden myrskystä joka johti lopulta rakastumiseen. Näin se menee joskus ja se tekee kipeää. Toivon ainakin sinun löytävän hänet. Hyvää yötä.

      • En aloittaja

        Ihanasti itsekin kirjoitit...


      • ap.vastaa..

        ..kiitos, samoin otterman. Niin sinäkin kirjoitat kauniisti. Meitä on täällä useita kaipaavia..kovin samankaltaista kaipausta. Rakkauteen ei löydy yhdenmukaista reseptiä, ei vaikka sen kirjoittamisesta olisi kokemusta. Oireiden mukainen hoito on parasta..sitä kukin hoitaa tyylillään. Tänne kirjoittaminen on yks..jos ei ole muita keinoja. Mutta tunteet pitäisi elää todeksi..se on totta..Itsekin haluaisin, mutta vastakappaleen olen kadottanut..Häneen Rakastuin..enkä ole päässyt irti näistä tunteista, enkä pääsekkään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      2353
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2197
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1991
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1432
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1374
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1373
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1282
    Aihe