nyt niskasta kiinni!

kiitos1

Joo elikkäs elikkäs oon nyt yrittäny jotenki epämääräsesti laihtuu jo monta vuotta ikää on siis 14 pituutta 164 ja painoa melkein 75. Täytän maaliskuussa kyllä 15 mutta joo. Haluisin siis tiputtaa ennen konfirmaatiota noin 10-15 (konfis on heinäkuun alussa) onko se mahdollista. En jaksa oikein liikkua koulu stressin takia sillä kokeita on todella paljon samoin läksyjä. Uloskaan ei oikeen pakkasella tee mieli mennä kun on liukastakin.... toivoisin siis että kertoisitte viikkoon sopivia ruokia niinkun aamupalasta iltapalaan viikon jokaiselle päivälle joissa ei siis ole paljoon kaloreita. Ja myös viikon urheilu ohjelma vinkkejä.
Onko muuten mahdollista laihtua pelkällä ruokavalion muutoksella? Olen vähentäny kaloreita viikon aikana ja painoa on vain tullut lisää mistä johtuu?
Tarvitsen siis tukea tässä jotta onnistun, kiitos teille jos autatte ♥

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onnistuin itsekin

      Ekana huomasin, että tahtoo sulla on, mutta ei välttämättä asennetta. Jos haluaa laihtua pitää olla valmis menemään ulos ja tekemään treeniä. Tää ihan vaan sen takia, että kun oot täysillä mukana alusta asti ja positiivisella mielellä niin kilot ei tuu niin helposti takasin.
      Mun vinkki siis on että teet joka päivälle aikataulun. Eli läksyjä tän aikaa ja treeniä tän aikaa yms.
      Kannattaa tutustuu myös amerikkalaiseen bloggaajaan ja youtuben kautta urheilua ohjaavaan naiseen. Eti netistä ja youtubesta "blogilates" Siellä on treenejä, valmiita ruokaohjelmia ja kuukausittaisia treeniohjelmia.
      Vika vinkki on vielä että teet kaikki ruoat viikkoa varten valmiiksi vaikka sunnuntaina, niin ei tu kouluhommien ja treenauksen takia kiire laittaa ruokaa. :)

      tsemppii!!

      • kiitos1

        Kiitos vinkistä


    • täällänäin

      Täällä toinen apua kaipaava

    • ....

      No... Ensinnäki kaikki liikunta auttaa. Käy vaikka lenkillä ainakin parikolme kertaa viikossa tai joka päivä. Näin talvella myös hiihtäminen ja luistelu ovat hyviä vaihtoehtoja joillekkin päiville. Tärkeintä on että et tähtää liian korkealla vaan vaikkapa että joka päivä jos ei oli yli 20C pakkasta niin käyt tunnin ulkona tai vähintään puoli tuntii. Sit ruuan suhteen jos haluaa laihtuu niin jätä herkut kuten suklaat karkit sipsit pullat yms. Pois tai ainakin vähennä niitä kertaan viikossa. Syö terveellistä ja monipuolista ruokaa ja tarkkaile ruuan määrää esim. Kahta jätti annosta ei kannata välttis syödä päivittäi. Näillä neuoilla laihdut ehkä vähän hitaasti mutta sitten kun onnistut niin jatka soveltaen niin paino pysyy hallinnassa

      • kiitos1

        Kiitos vinkistä sinullekkin. Mutta haluisin tietää niitä sopivia ruokia kun en oikeen tiiä mikä on hyväksi ja mikä ei.....


    • Liian laiha(ko) ?

      Ota huomioon et sulla voi olla isot luut.
      Ite oon 170cm pitkä, painoa 59, 14v ja olen kuin luuranko!
      näytän joltaki vitun anoreetikolta.. alunperin painoin 68 mut aloin laihduttaa ja kappas oon liian laiha! :DD

      • kiitos1

        Sekin voi olla mahollista mut en oikeen usko mitä nyt kattoo kaikkea läskiä ympärilläni. Miten laihduit?


    • Järkimukaan

      Antaakaa tuossa iässä painon viel heitellä niin luusto ynm. kehittyy ja kun ootte esim. 16 alkakaa laihduttaa. Ja ääh pelkkä laihdutus sana kuvottaa kun tulee mieleen pikku tytöt jotka puristelee onnettomia "läskejää" kuvitellen painavansa tuhat kiloa. ELÄMÄNTAPAMUUTOS!! Liikunta ja kunnon ruokaa niin et tulee täyteen. Ei mätä ruokaa nopeesti ja pureskelee kunnolla. ja tanssi tekee hyvää. mut ei kiitos mitään rääkkään itseäni diettiä, jolla yleensä paino vain lähtee nousuu kun elimistö ei reagoi oikein.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 183
      1975
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1888
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      141
      1447
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1184
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1118
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    Aihe