Gallerian kasvatit

~WaveHunter~

Uutena piip-show tyyppisenä harrasteenani olen aika-ajoin tallustellut katselemaan gallerian antia. Yhtä monta kertaa kuin olen sinne ajautunut, olen myös ihmetellyt muutamaa sieltä esille tunkevaa seikkaa.

On suht helppoa kategorioida muutama perusgalleristi. Yhtenä johtavana ryhmänä on vankilakuvansa ylpeänä kavalkadiin ähissyt aikamiespoikien komppania. Yhteistä näille kuville on se että ne ovat suttuisia, musta-valkoisia ja niissä esiintyy aivan vallan tavattoman luotaantyöntävän näköinen, ilmeisesti toisten katiskoita kajaanilaisella korpijärvellä salaa katsova ruokkoamaton ukki. Tavattoman yleistä on liittää mukaan "reilusti suomalainen" teksti josta käy ilmi että ei paljoa puhuta tai pussata mutta sen mitä akan hakkaamisesta aikaa riittää, se kuluu öljylampun valossa röstiperunareseptejä kokeillen, tai umpeen ruostuneen perintöhaulikon tukkia öljyten.

Toisena valtaryhmänä itseään ylpeänä edustaa 35 vuotta ylittäneet naiset, joiden kantavana ajatuksen lankana on joko pikkutuhman ja valheellisia mielikuvia herättävän, tai spanielin silmin maailmaa katsovan nyyhkyneidin nikki. Useinmiten mukana on anonyymi meiliosoite johon toivotaan mukavaa postia siitäkin huolimatta että kaikki tietävät sinne tulvivan keskenkasvuisten pojankoltiaisten naperkulliaisista kamerakännykällä tuherrettuja pikaotoksia.

Yksi mielenkiintoisimmista alalajeista on sekä alle 20 vuotiaat pojat että alle 18 vuotiaat tytöt. Poikien otoksia hallitsee halu tuoda esille karvattoman paljas ja uljaasti luinen ylävartalo, jonka kuvitellaan olevan se kuuluisa kuuspakkaus. Nikit ovat reilusti gangsta-tyyppisiä ja luovat harhaa katu-uskottavuudesta jolle tosiasiassa myllypuron vanhainkodin asukitkin soittavat nauraen hoosiannaa rollaattireiden kilikelloilla.
Tyttöjen osalta pääasia on kertoa se että ollaan "ihan seko muijia" ja tykätään pilettämisestä. Pahimmat reppanat kiskaisevat kuvan napapaidassa töröttävistä naisellisuutta vasta ujosti tutkivista rinnanypyköistä, ja liittävät mukaan oman oikean nimensä ja asuinkuntansa. Siinä sitä on kaikenmaailman sedillä otolliset apajat hassuttaa itselleen takapenkkirikos.

Seassa on pullistelevaa anabolistia, wannabe harrikkaansa esittelevää linjatyöläistä, norjalaisvillapaidoissaan autereisesti vuonoa katsovaa keski-iän kriisissä kamppailevaa kotiäitiä, vihaista, kaihoisaa, satanistia, jeesustelijaa ja vaikka mitä.

Yhteistä suurimmalle osalle edellämainituista on se että lähes kaikilla kävisi seuranhaku huomattavasti paremmin ilman sitä kuvaa !

Onko ihmisten seuranhakuharraste ja yksinäisyyden tuska tosiaan niin tavattoman suurta että sadat tuhannet tunkevat pärstänsä kaiken maailman katsottavaksi ? Sehän on itsestään selvää että eihän heistä kukaan seuraa hae. Muuten vaan laittavat yhteystietonsa, kuvansa sekä analyysin persoonastaan halukkaiden seulottavaksi.

Huikean säälittävä, mutta omalla tavallaan myös melko söötti hätähuuto elämänkumppanin löytämiseksi. Saapa nähdä kuinka pian saamme jatkoksi uudessakin elämässään epäonnistuneiden, nettiparisuhteiden raiskaamien laajakaistarakastujien sääligallerian.

~W~

166

19991

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rymy

se on elämää. Ja elämä on koetettava elellä ihan itse. Sulla tuntuu olevan aikaa analysoida muiden tekemisiä ja tekemättä jättämisiä ihan vaan kuvien perusteella. Tai muutamasta lauseesta. Huolellisesti raapusteltu alustus oli mielestäni pohjanoteeraus jopa naapuriaan kyttäävältä oloneuvokselta. Saati sulta.

• Tatti

Heh, parempaa analyysiä en itse olisi kyennyt kirjoittamaan!

• allu

harvinaisen samaa mieltä kanssasi.

• tukkusutija

tietysti pitää kiistää oman galleriakuvan edustavan jotain vähemmän haluttavaa tyyppiä.

mutta jutussa on runsaasti aihetta ajatuksiin.

ps. jatkoa tulee

• Märkäkorva

Kaiketi täältä haetaan kuitenkin enimmäkseen,mielipide,riitely yms. kirjoittelun merkeissä tapahtuvaa kontaktia.
      Onhan täällä toki erikseen palstat, mistä haetaan intiimimpää kontaktia, jolloin kuva galleriassa kertoo sanaa enemmän...olisko nykyajan korvike tanssilavoille ja baareille??

• tukkusutija

se palstojen inhotttu ja ihailtu sankari, jota kirosi puolet ja toinen puoli vaipui vuoksensa nirvanaan.

olen pari juttua hänen kirjoittamaansa lukenut eikä jytissyt ei niin yhtään. ei siten että pitäisi suurta huutoa pitää.

historiassa varmaan on olut parempaa.

• Märkäkorva

Kyllä nykyajan olut on paljon parempaa....

Anteeksi en voinut vastustaa kiusausta....

• kaikki

multinikit vaipuivat nirvanaan. :=)))))

• ~W~

Kokemukseni mukaan voisin suosittaa montaakin historiallista olutta, mutta koskapa en usko että kultivoitunut makusi jaksaa kiinnostua pussikaljaa kummemmasta, jätän asian sikseen =)))

noo, vitsi vitsi...

~W~

• tukkusutija
        ~W~ kirjoitti:

Kokemukseni mukaan voisin suosittaa montaakin historiallista olutta, mutta koskapa en usko että kultivoitunut makusi jaksaa kiinnostua pussikaljaa kummemmasta, jätän asian sikseen =)))

noo, vitsi vitsi...

~W~

että menyt ei ole kaikkea huomiotasi oleellisesta vienyt. paljon kuitenkin. pusikaljat kuuluvat ikäpolvesi repetuaariin. älä jätä mitään kuitenkaan sikseen.

• MillaN

...saanen kysyä yhden kysymyksen "tappeluskaveri"?

Mihin kategoriaan sinä kuulut? :D

• ~W~

Kuten ylen tarkkana tarinoitsijana huomasit, noiden ryhmien ulkopuolelle jää vielä valtaisa katras erilaista ihmistä. Itse kuulun siihen toistaiseksi vielä suurimpaan ryhmään joka ei katso tarpeelliseksi kaupata itseään digitaalisesti.

En siis sano että "ei ole tarvis, seuraa saa muutenkin", enkä mitään muutakaan. Toetan vain että olen hämmentynyt siitä määrästä ja intensiteetistä jolla ihmiset asettavat itsensä näyteikkunaan ostettavaksi.

Kiva kuulla sinustakin =)

~W~

• MillaN
        ~W~ kirjoitti:

Kuten ylen tarkkana tarinoitsijana huomasit, noiden ryhmien ulkopuolelle jää vielä valtaisa katras erilaista ihmistä. Itse kuulun siihen toistaiseksi vielä suurimpaan ryhmään joka ei katso tarpeelliseksi kaupata itseään digitaalisesti.

En siis sano että "ei ole tarvis, seuraa saa muutenkin", enkä mitään muutakaan. Toetan vain että olen hämmentynyt siitä määrästä ja intensiteetistä jolla ihmiset asettavat itsensä näyteikkunaan ostettavaksi.

Kiva kuulla sinustakin =)

~W~

...aivan hämilläni, että vaivauduit vastaamaan "tappeluskaverille".:D

En nyt sanoisi noin raa'asti, että ihmiset "kauppaisivat itseään". Jokaisella on varmasti omat syynsä ja ajatuksensa miksi ovat julkistaneet galleriansa.

Itselläni ei myöskään ole mitään tarvetta avata gallerian ovea. Itsesuojeluvaistoni suorastaan kehoittaa pitämään gallerian oven suljettuna.:D

Samoin, kiva kuulla sinustakin...hmmm...ehkä muissa merkeissä.:DD

• ihmettelix

gallerioiden käyttöön otto huono ajatus? Oletko pettynyt chat-ystäviisi, nähtyäsi heidän kuvansa galleriassa?

Milloin luot oman galleriasi, millaisen kuvan laitat siihen itsestäsi?

• Foto.

avaaja kehtaisit kuvaasi laittaa näkyviin. Liian monella olisi vaara kuolla nauruun.

• Simanainen

Olen niin useaan otteeseen kehunut
        kullan ulkonäköä, että uteliaisuutesi
        on täysin ymmärrettävää. :)

• Stone-Man
        Simanainen kirjoitti:

Olen niin useaan otteeseen kehunut
        kullan ulkonäköä, että uteliaisuutesi
        on täysin ymmärrettävää. :)

Ainahan sinä kehua voit, mutta on aivan eri asia kuka sinuun uskoo, en ainkaan minä, eikä kukaan muukaan täysissä järjissään oleva. Ikävä kärynne muistetaan kyllä vakkarien keskuudessa, joten uskottavuutenne on tasan NOLLA!

• Simanainen
        Stone-Man kirjoitti:

Ainahan sinä kehua voit, mutta on aivan eri asia kuka sinuun uskoo, en ainkaan minä, eikä kukaan muukaan täysissä järjissään oleva. Ikävä kärynne muistetaan kyllä vakkarien keskuudessa, joten uskottavuutenne on tasan NOLLA!

Jauhamasi käry on vain omien
        korviesi välissä. :))

Minuun uskoo jumalatkin, miksei
        sitten tavallinen ja täysipäinen kansa?

Pelkurit eivät uskalla nähdä totuutta,
        mutta se ongelma ei kosketa minua. :)

Potki sinä vain tutkainta vastaan,
        hyvä jos sinulla on edes jotain tekemistä. :D

• sitruuna®

....analyysi....wautsi!

Ei muuta sanottavaa:)))

No paitsi puuuuuss....

• Iron-Mike

tyypillinen nuoleskelu taas kyseessä!

• sitruuna®

....no....olihan se ihan loistava tietenkin:))

Ihmettelen vaan, että olen ollut täällä kirjoittelemassa? Kun en ole kuitenkaan ollut??

hmmmmm..pitäisköhän kuitenkin rekata..ja tehdä toi galleriasivu?

Kirjoitustyylini näkyy olenvan tosi helposti matkittava:dd

No ei se mitään...hyvää keskiviikkopäivää myös sinulle...joka pidät minusta niin paljon, että viitsit jopa kirjoittaa nikilläni!

Sinulle tosi iso puss......sköt om dig:))

*halii*

• sitruuna®
        Iron-Mike kirjoitti:

tyypillinen nuoleskelu taas kyseessä!

...vaikka käteen, jos et muuta keksi!

En nuoleskele avauksen tekijää..en edes tiedä kuka hän on???

Mukavaa päivää myös sinulle...

toivoopi *ihan oikea sitruuna*

• Simanainen
        sitruuna® kirjoitti:

....no....olihan se ihan loistava tietenkin:))

Ihmettelen vaan, että olen ollut täällä kirjoittelemassa? Kun en ole kuitenkaan ollut??

hmmmmm..pitäisköhän kuitenkin rekata..ja tehdä toi galleriasivu?

Kirjoitustyylini näkyy olenvan tosi helposti matkittava:dd

No ei se mitään...hyvää keskiviikkopäivää myös sinulle...joka pidät minusta niin paljon, että viitsit jopa kirjoittaa nikilläni!

Sinulle tosi iso puss......sköt om dig:))

*halii*

No minä jo hieman ajattelinkin!;D

Onhan Wave nukkunut niin usein meidän
        välissä, että jos tuota miestä ei tunneta,
        niin sitten ei kukaan!

*pussata pläjäyttää sitten keskelle suuta*

• sitruuna®
        Simanainen kirjoitti:

No minä jo hieman ajattelinkin!;D

Onhan Wave nukkunut niin usein meidän
        välissä, että jos tuota miestä ei tunneta,
        niin sitten ei kukaan!

*pussata pläjäyttää sitten keskelle suuta*

...wautsi...on ollut ikävä suo ihan oikeesti...

*pussaa kanssa keskelle suuta*

Ps. se, että ollaan ihan oikeesti se ketä ollaan olevinamme...työntää ison palan just sitä suklaata...sitä D-kirjaimella alkavaa...simussukan suukkiin...ja kielaisee murut pois mussukan suupielistä:))

• Simanainen
        sitruuna® kirjoitti:

...wautsi...on ollut ikävä suo ihan oikeesti...

*pussaa kanssa keskelle suuta*

Ps. se, että ollaan ihan oikeesti se ketä ollaan olevinamme...työntää ison palan just sitä suklaata...sitä D-kirjaimella alkavaa...simussukan suukkiin...ja kielaisee murut pois mussukan suupielistä:))

Oma kulta mussukka!*halaa ja pyörittää*
        Ottaa kiltisti palan suuhun ja maiskuttaa...

Niin ollaankii...*katsoo himoiten
        loppupalaa* :))

Hmmm...saas nähdä, kuinka kauan
        kommentit saapi olla. Aika
        paljon on klikkailtu jo pois.
        Toivotaan, että sais kivan keskustelun kerrankin
        aikaan. :)

• sitruuna®
        Simanainen kirjoitti:

Oma kulta mussukka!*halaa ja pyörittää*
        Ottaa kiltisti palan suuhun ja maiskuttaa...

Niin ollaankii...*katsoo himoiten
        loppupalaa* :))

Hmmm...saas nähdä, kuinka kauan
        kommentit saapi olla. Aika
        paljon on klikkailtu jo pois.
        Toivotaan, että sais kivan keskustelun kerrankin
        aikaan. :)

..siksi tänne ei viitsi enään kirjoitellakaan kun viestit häipyy alta aikayksikön! Ainakin määrättyjen nikkien *viittoo ympäriinsä..sima...liltsu ja sittis*

Miksiköhän? Kuitenkin luulen, että, nämä meidän jutut on sieltä harmittomammasta päästä? Vai mitä...mussukkani?

mizäs jos me tehtäsi taas joku reissu johonkin....jossain vaiheessa? Niinkuin kesällä, olis muillakin hauskaa...ehkä? tai sit ei...((

• Simanainen
        sitruuna® kirjoitti:

..siksi tänne ei viitsi enään kirjoitellakaan kun viestit häipyy alta aikayksikön! Ainakin määrättyjen nikkien *viittoo ympäriinsä..sima...liltsu ja sittis*

Miksiköhän? Kuitenkin luulen, että, nämä meidän jutut on sieltä harmittomammasta päästä? Vai mitä...mussukkani?

mizäs jos me tehtäsi taas joku reissu johonkin....jossain vaiheessa? Niinkuin kesällä, olis muillakin hauskaa...ehkä? tai sit ei...((

Molen monta kertaa sanonut, että meidän
        viestit on usein asiapitoisia, mutta liian
        osuvia ja tyhjentäviä...poisklikkaajat on helppo päätellä. :))

Hei...JOOO! Mitäs jos vietäänkin Joulu
        yhdessä?! :DD

Sinä, minä Liltsu ja roudataan Wavekin
        maalle?*suunnittelee kybällä* Tanssia kuusen
        ympärillä, pelkkä tonttulakki päässä...
        Joulusauna luhtyjen valossa...avantouintia...
        mut hei! Otetaanko me muita miehiä muukaan kun Wave?

*kirjottaa kynä sauhuten listaa ja pakkaa jo kasseja...* :D

Psst! Ei kerrota muille niitä kaikkein hauskimpia
        juttuja?;)

• sitruuna®
        Simanainen kirjoitti:

Molen monta kertaa sanonut, että meidän
        viestit on usein asiapitoisia, mutta liian
        osuvia ja tyhjentäviä...poisklikkaajat on helppo päätellä. :))

Hei...JOOO! Mitäs jos vietäänkin Joulu
        yhdessä?! :DD

Sinä, minä Liltsu ja roudataan Wavekin
        maalle?*suunnittelee kybällä* Tanssia kuusen
        ympärillä, pelkkä tonttulakki päässä...
        Joulusauna luhtyjen valossa...avantouintia...
        mut hei! Otetaanko me muita miehiä muukaan kun Wave?

*kirjottaa kynä sauhuten listaa ja pakkaa jo kasseja...* :D

Psst! Ei kerrota muille niitä kaikkein hauskimpia
        juttuja?;)

...otetaan jermu....waffen...tukkusutkija..kadunmiäs..ja coomi ehdottomasti mukaan ainaksi meidän jouluun::DD

Ja onhan niitä muitakin...sä varmaan muistat ne paremmin kun olet pitempään täällä riekkunut:))

Kaikki ehdottomasti noi miespuoliset meidän kanssa joulua viettämään...

ja sit muuten simussukka...mä haluun tehdä kaikki laatikot...olen sellainen "kotihengetäsr" (tohon muuten sellainen enkulankuva...mikä sätissä on)

tota noin...ei oikein ole hirveesti joulumieltä kun kuuntelen rammsteiniä...pitäiskö muuttaa siihen koivumäen paulan kappaleeseen...kun ....kuuntelen tomppaaaaa....?

*pusihalii simussukan ihan jokapaikasta*

• Simanainen
        sitruuna® kirjoitti:

...otetaan jermu....waffen...tukkusutkija..kadunmiäs..ja coomi ehdottomasti mukaan ainaksi meidän jouluun::DD

Ja onhan niitä muitakin...sä varmaan muistat ne paremmin kun olet pitempään täällä riekkunut:))

Kaikki ehdottomasti noi miespuoliset meidän kanssa joulua viettämään...

ja sit muuten simussukka...mä haluun tehdä kaikki laatikot...olen sellainen "kotihengetäsr" (tohon muuten sellainen enkulankuva...mikä sätissä on)

tota noin...ei oikein ole hirveesti joulumieltä kun kuuntelen rammsteiniä...pitäiskö muuttaa siihen koivumäen paulan kappaleeseen...kun ....kuuntelen tomppaaaaa....?

*pusihalii simussukan ihan jokapaikasta*

*kieriskelee suukkosateessa*:D

Ai paha! Meinaan toi kuuntelen Tomppaaaaa...
        *hirnuu ääneen*tää on niin hyvä juttu, mutta sitä ei voi täällä kertoo :(. :DDD

Jesh! Noi raappahousut(;D) otetaan ilman muuta mukaan, mutta max life pitäis päästä sisäänajamaan(ei ole testannut virkamiehiä),
        kaikki uusi kiehtoo!. :))

*miettii miesnikkejä*Mut hei! Kui sä Waffenin, eihän sillä ole edes huumorintajua?!:DD

Coomi apus mulle!...nii ja henskelimies kans!:DD

Hmmm..joo, saat tehdä laatikot, mä tykkäänkin
        kul...eiku pullien koristelusta ja
        sitten kaikesta nikkaroimisesta. Mä
        haen poikien kanssa kuusen metsästä! :))*suunnittelee* Kinkku on myös mun juttu ja
        pipperitalo!*selaa onnikka-aikataulua*

Eiks me voitas lähteä jo tänään?:DD

No mutta pupuseni, maalle kun päästään,
        niin Joulufiilis odottaa siellä valmiina!
        Valkeat hanget ja rauhaa huokuva luonto.
        Me kun tullaan sinne, niin Joulu voi alkaa. :))

*kikattaa enkulankuvalle ja näkee tilalle
        ihan muunlaisen kuvan* ;)

Ps. Wave pannaan kiertoon sinne kylälle, siellä
        on niin paljon emäntiä, joille Wave olisi
        maailman paras joululahja! :DD

• tukkusutija

jotenkin perverssinä pelaajana olisin toivonut tämän avauksen olleen päiväsaikaan.

1. olisi voitu katsastaa käykö sefu vai "klikki" nopeasti

2. kuin ka nopeasti nikki~W~ nostaa viihteen, vimman tai vihan kliimaksin ja lyö puitteet yhteen siman ja veivin haukkumiseen. Ja pallukat lähestyy

3. jokainen voi jatkaa omalla älyllisellä tavallaan

• Simanainen

Kelailin tuota samaa ja
        tässä huomaan juuri, että omia,
        täysin asiallisia kommenttejani
        klikkaillaan pois ahkeraan. ;)

Pitele sinä sitä hevosta nyt,
        minä yritän...siis puhua. :)

Katsotaan miten homma etenee.

• Lilli-65

...ylläpito EI sittenkään omaa kuvaani julkaissut *huokaisee* :D:D Tuon perusteella mitä kirjoitit niin parempi näin, jään kaikille vain mielikuviin kenelle mitenkin, hyvä niin :D:D *nauraa kikattaa*. Ai niin moi ja hyvää yötä :b

• pepaan :)

kylläpäs sitä nyt taas oltiin niin Tervoa niin Tervoa..eli siis matkittiin sanankäänteisssä tätä virtuoosia jääden kylläkin kaaaaaaaaaaaaaaaus taakse sillä sinun kirjoituksissasi on väkinäisyyden maku, olet varmaan kieli nenässä ja ja varvas suussa miettinyt housunpersuksesi puhki eri munansaannoksia ja tässä oli lopputulos.....sanoisin kouluarvosanoin 7- ja tuokin tulee siitä hyvästä että kielioppivirheitä aika vähän !

muuten...miksei sinulla ole kuvaa galleriassa itsestäsi, nimittäin vasta sitten voi arvostella muita kun on itsekin laittanut itsensä likoon, puskasta huutelijat kyllä tiedetään...
      ...ai niin unohdin, olet etsintäkuulutettu :))))

• hammastelija

setä vaan mikään peeping tom ole? No ei se mitään, dyykkauszonelle mahtuu kyllä.

• En pidä galleriaa sen ihmeellisempänä asiana kuin julkisilla paikoillakaan kasvojensa näyttämistä.

• Korpifilosofi

Ihmisen, jolla on terve itsetunto, ei tarvitse keskittyä pönkittämään omaa minäänsä jokapäiväisissä vuorovaikutustilanteissa, vaan hän voi antaa ja jakaa omaa osaamista ja itseään muiden käyttöön, myös kuvansa tänne jos sitä tuntuu. Se ei ole keneltäkään pois, ei myös sinulta.

Empatian tunne on kuitenkin kaukana uhrautumisen tunteesta, joka on toisten hyväksi tekemistä pelkän palkkion perässä.

Empaattinen ihminen tietää mitä tahtoo, eikä tunne uhrautuvansa kuunnellessaan, lohduttaessaan ja neuvoessaan toisia ihmisiä.

Hän voi tehdä kaiken tämän, koska ei tunne itseään riistettävän millään tavalla, vaan päinvastoin kokee yksinkertaisesti palkkiona toisten auttamisen. Sinä toimit päin vastoin.

Terveen itsetunnon omaava ihminen on niin psyykkisesti kypsä, ettei hänen missään tilanteessa tarvitse keskittyä itsensä esille tuomiseen vaan hänellä on varaa kurkottautua itsestä poispäin - kohti toisia.

Sinulla on kirjoitustesi perusteella kohtuullisen huono itsetunto, jota yrität peitellä muita aliarviomalla, mutta samalla alennat tietämättä itsesi.

• sitruuna®

...esitän minäkin mielipiteeni galleriasivuista nyt kun siihen tuli mahdollisuus::DD

Olen ehdottomasti sitä mieltä, että kaikkien "sättäreiden" pitäisi tehdä oma sivu ja julkistaa valokuvansa!
      Miksikö? No siksi, että minä ainakin "juttelen" paljon mieluummin tuolla *viittoo käsillään johonkin suuntaan* sellaisen tyypin kanssa josta minulla on jonkinlainen mielikuva!

Olen siitä omituinen ihminen, että myönnän suoraan, että minulle ulkonäkö on aika tärkeä asia......en viitsi tulhlata kirjoitusaikaani jonkun täysin urvelonnäköisen kanssa kirjoittelemiseen..
      No seuraava kysymys on tietenkin, että mitä tekemistä ulkonäöllä on sätissä kirjoittelemiseen???

On sillä...sorry vaan mutta kirjoittelen mieluummin sellaisen tyypin kanssa joka miellyttää minua ulkonäöllisesti kuin jonkun...hmph...enpäs sanokaan..se on vaan niin, että kaikki ei voi miellyttää kaikkia...valitettavasti...

Eli galleriasivu pakolliseksi jos haluaa sättäillä!

Ja viimeiseksi...koska olen hyvin empaattinen ja mukava ihminen niin...tämähän on tietenkin vain minun mielipiteeni...suon toki muutkin:))

Mutta....sinulle ~wavehunter~ suon toki myös oman mielipiteesi...sekin oli tärkeä...toivottavasti et kuitenkaan ole "urvelon näköinen"`??

toivoo se oikea sitruuna®

Ps. en edelleenkään sääli itseäni vaikka minulla onkin kuva galleriassa::DD

• Urbalo

Muutama iso dee ei tee kirjoituksestasi tai sinusta ihmistä, jonka kanssa haluaisin chattailla. Ihmisellä, jolle aikaani tuhlaan, on oltava muutakin, kuin kaunis galleriakuva.

Elämänasenteesi ( myös chattaamiseen) on ymmärrettävää, jos edustat kaksikymmentä vuotta sitten syntynyttä jälkikasvua.
        Sinuna minä en näyttäisi kirjoitustasi vanhemmillesi, he tuntisivat epäonnistuneensa kasvatustyössään.

Kuulut ryhmään -antaa kaikkien kukkien kukkia- vaikka ne aiheutaisivatkin aivastuksia.

• Simanainen

Wave on komea mies, aikuisten oikeasti. :)

Sehän on tietysti makuasia, mutta mitä
        itse olen noita kuvia katsellut, Wave
        on komein kaikista näkemistäni miehistä siellä.:))

• BeatGoesOnAndOn-M

1. Kiristääkö vanne päätäsi?
      2. Osaatko varmasti kategorioida hyvin jne
      3. Oletko todennut joskus että tunnelin päässä
      ole valo vaan junan etulamppu?
      4. Oletko liian kevyt verkonpainoksi?
      5. Onko sinulla vahva lääkitys?¨
      6. Onko sinut lempannut kuin 34 ihmistä?
      7. Oletko ajatellut haudankaivajan ammattia?
      8. Oliko tänään hyvä päivä?
      9. Piti kysyä miksei sinulla ole galleiakuva
      jne mutta en kysy koska voisit luulla että vielä vittuilen
      10.
      "sedillä otolliset apajat hassuttaa itselleen takapenkkirikos" - oletko moskovan suuressa sirkusessa klownina
      11. Kannattaisiko elää jos Perttala hautaa halvalla?

• Phyllis

Sulla ainakin on ihana kuva....ja söötti ja söpö. *pusu*

• ZeireeNi

hieno juttu.. noniin ja asiasta toiseen..

ootko muuten sinkku?

ja ny töihin, adios.. :)

• Simanainen

Jakaa vuoteen minun kanssani, mutta
        voit vapaasti yrittää. :DD

• ZeireeNi
        Simanainen kirjoitti:

Jakaa vuoteen minun kanssani, mutta
        voit vapaasti yrittää. :DD

ei kiinnosta se, kenen kanssa sinä jaat vuoteesi.. vaan esitin kysymyksen wavelle, jota en ole yrittämässä, koska olen onnellisesti naimisissa.. :)

p.s. enkä muutoinkaan ole kiinnostunut isäni ikäisistä miehistä 'yrittämis mielessä'.. :P

• Simanainen
        ZeireeNi kirjoitti:

ei kiinnosta se, kenen kanssa sinä jaat vuoteesi.. vaan esitin kysymyksen wavelle, jota en ole yrittämässä, koska olen onnellisesti naimisissa.. :)

p.s. enkä muutoinkaan ole kiinnostunut isäni ikäisistä miehistä 'yrittämis mielessä'.. :P

Tietysti sinua kiinnostaa ja minulla on Waven lupa
        vastata hänelle esitettyihin kyssäreihin. :P

Miten nainen voi olla onnellisesti naimisissa, jos viettää aikansa täällä? Tämä oli vain toteamus. :)

Isäsi ikäisistä? No mutta hei! Olen jälleen ollut oikeassa, kun olen pitänyt sinua lapsena!

Jos Wave on isäsi ikäinen, olet korkeintaan teini-ikäinen(ARVAS!:D), siinäkin tapauksessa,
        vaikka isäsi olisi laittanut sinut alulle itse
        teini-ikäisenä!

*tuulettaa oikeaan osuneeseen näkemykseensä...
        ties monennenko kerran* :DD

• Jermu
        Simanainen kirjoitti:

Miten nainen voi olla onnellisesti naimisissa, jos viettää aikansa täällä? Tämä oli vain toteamus. :)

Isäsi ikäisistä? No mutta hei! Olen jälleen ollut oikeassa, kun olen pitänyt sinua lapsena!

Jos Wave on isäsi ikäinen, olet korkeintaan teini-ikäinen(ARVAS!:D), siinäkin tapauksessa,
        teini-ikäisenä!

Etkös sinäkin sanonut olevasi onnellinen ja minä kanssa sanoin niin..Ja täällä vaan kirjuutellaan...Äläs nyt Simis mene rajan yli...Tässä vanha kääkkä ojentaa..Niiiiiiiiih!

• Simanainen
        Jermu kirjoitti:

Etkös sinäkin sanonut olevasi onnellinen ja minä kanssa sanoin niin..Ja täällä vaan kirjuutellaan...Äläs nyt Simis mene rajan yli...Tässä vanha kääkkä ojentaa..Niiiiiiiiih!

Eihän täällä mitään rajoja ole, tai ainakin ne
        on hämärtyneet miltei olemattomiksi. :))

Olenhan minä onnellinen, mutta minä en olekaan naimisissa...muuta kuin työni kanssa. :)

Älä nyt sekaannu, kun vähän tytöntylleröä kiusin...senkin tosikkovakkari!:D

Mäpäs olen sua vanhempi!...Niiiihhhh!

• ZeireeNi
        Simanainen kirjoitti:

teini-ikäisenä!

älä ole noin läpinäkyvän kateellinen :D

• Jermu
        Simanainen kirjoitti:

Eihän täällä mitään rajoja ole, tai ainakin ne
        on hämärtyneet miltei olemattomiksi. :))

Olenhan minä onnellinen, mutta minä en olekaan naimisissa...muuta kuin työni kanssa. :)

Älä nyt sekaannu, kun vähän tytöntylleröä kiusin...senkin tosikkovakkari!:D

Mäpäs olen sua vanhempi!...Niiiihhhh!

Jooo..olet sinä vanhempi...Kjäh!
        Pitäähän sulle väliä lakia lukea, kun et meinaa raameissa pysyä..Mut on valittu uudeksi sefuksi tonne 35 sättimeen, eli vaeltelen täälläkin oikomassa asenteita...Musta on tullut niiiiiiiiiiiiiiiiin kiltti.

• Simanainen
        Jermu kirjoitti:

Jooo..olet sinä vanhempi...Kjäh!
        Pitäähän sulle väliä lakia lukea, kun et meinaa raameissa pysyä..Mut on valittu uudeksi sefuksi tonne 35 sättimeen, eli vaeltelen täälläkin oikomassa asenteita...Musta on tullut niiiiiiiiiiiiiiiiin kiltti.

Vai niin...VAI KILTTI!*pruiskhauttaa
        pitkän syljen kengän kärjelle*
        SENKIN PETTURI! Jos sinä rupeat kiltiksi, eihän
        tässä ole enää mitään tolkkua! ).

ps. Semmosia raameja ole vielä keksittykkään,
        joissa minä pysyisin. :D
        *hajottaa kaikki raamit ja pomppii
        ne tuusan nuuskaks*

• Simanainen
        ZeireeNi kirjoitti:

älä ole noin läpinäkyvän kateellinen :D

Älähän tyrkytä tapojasi siellä. :D

• Loistava oivallus... Hienosti kirjoitettu... =) kylläpä alkoi heti aamutuimaan hymyilyttämään...

• MäKo

Kuten jo eilen mainitsin, täällä etsitään keskustelu,tappelu jne. kirjoittelu "kavereita".
      Hyvin sohaistu ~W~ tappelukavereita täältä aikakin näköjään saa!!
      Itse mietin eilen ennen nukahtamista sellaista ajatusta, että jos kaikki kirjoittajat olisivat esim. Auditoriassa läppärit käsissä kirjoittamassa ja kommentoimassa ks. asiaa,siis tietämättä kuka kirjoittaa,niin olisiko fyysinen kontakti jossain vaiheessa mahdollinen alun kyräilyn jälkeen?
      Kenelläköhän keittäisi ensin?
      Helevata tulikohan keksittyä uusi reality tv-show?

• Simanainen

Tämä oli aihe, josta keskusteltiinkin.
      Oli hyvä että toit sen esille. :)

Itseäni eniten huolestuttaa nuo
      hyvinkin nuoret tytöt, jotka
      laittavat profiiliinsa oikean
      nimensä ja paikkakunnan.

• Phyllis

Ihan hyvä kirjoitus, vaikka hiukan julma ; )

Ihmiskäsityksestä se kuvallistaminen mielestäni kertoo, halutaan pikakontakteja, halutaan yleensäkin kontakteja tai paremminkin kohtaamisia. Kontaktihan vaatisi jo enemmän. Mitä sen on väliä, millainen karvakasa on vastapuolella, jos siellä esiintyy älyllistä toimintaa ja sydänkin pelaa jotenkin.

En kumminkaan ajattele, että kaikki jotka kuvansa ovat laittaneet, ovat asiaa kovin paljon miettineet. Toisaaltahan se on merkki siitä, että ei ole mitään salattavaa, ei ole esim. salapoikamies.

Itse en kehtais kuvaani laittaa nettiin: olen niin ruma ja paksu. Ja korvesta.

• Meg-

Entäs sitten?

Siinä on jotain todella hurmaavaa, että ihminen uskaltaa näyttää ihmiseltä, ylimielinen asenteesi kaikkea inhimillistä kohtaan on säälittävä.

• -Alina-

Heipä hei!

Vielä sinä täällä näemmä viihdyt, vai oliko tämä sellainen vierailevan tähden armovisiitti? =)

Noh, edelleenkin yhtä viihdyttävää luettavaa kuin aiemminkin, äidiltä myös terveisiä. =))

• puhuu :)

viihdyttävää luettavaa ???
        mitä viihdyttävää on toisten haukkumisessa ja itsensä ylentämisessä ?

taidat olla joku Vewan monista multinikeistä taas asialla :))

• -Alina-
        puhuu :) kirjoitti:

viihdyttävää luettavaa ???
        mitä viihdyttävää on toisten haukkumisessa ja itsensä ylentämisessä ?

taidat olla joku Vewan monista multinikeistä taas asialla :))

Teitääkseni en ole! Ehkä minä vaan en lue kaikkea niin kirjaimellisesti ja ehkä osaan löytää itsenikin noista karrikoiduista hahmoista ja EHKÄ osaan nauraa itsellenikin.

Tämähän on vain viihdettä, elämä on tuolla jossain kaiken tämän ulkopuolella, sen jos minkä olen täältä poisollessani oppinut.

Ja itsenä ylentämistähän me harrastamme kaikki, emmekös vaan? Kuka täällä kehuu olevansa rapajuoppo vaimonhakkaaja tai tylsistynyt lihava kotiäiti tai finninaamainen, murkkuikäinen, ikäkaveriensa hyljeksimä, orpo piru??? Ei niin kukaan!

Viat meissä kaikissa myös tuolla roihun syttyttäjällä, mutta ihmisiä silti kaikki tyynnu ja kirjoittaa tuo kaveri kyllä osaa ja muita viihdyttää tulithan itsekin hänen tuotoksensa lukemaan ja todennäköisesti vain siksi, että sen oli kirjoittanut itse iso W.

• Sättimies

Palautteen tasosta päätellen näemmä piti paikkansa useamman kohdalla :)

• Lord Calvert

Jospa sinäkin alkaisisit elää omaa elämääsi ja jättää noi tirkistelyt, jokainen ihminen on laulun arvoinen...sanoi Veikko Lavi... kova ja hallitsematon teksti on sinusta itsestäsi kumpuava veltto käsi, joka hairahtelee jossain kumman tuntemattomassa paikassa...lähellä ei mitään..oli ihminen mistä hyvänsä, niin se on vain ihminen, ei mikään objekti, jota katsotaan minkä näköinen hän on, jos pelkkä ulkonäkö merkitsee, niin sittenhän sinun pitäisi tehdä se vaikka muovailuvahasta, just sellanen, josta tykkäät...tai vaikka puusta vuolemalla...niinkuin siinä elokuvassa...simpauttaja..aika koomista sellanen..
      vaikka olet ehkä tämän saitin kunkku kirjoitaja, niin toivoisin että otat ihmiset ihmisinä etkä ihmisiä kuvana..kuviin voi rakastua...eriasia on rakastua aitoon ihmiseen...

• Mielestäni se, että rohkenee luoda itsestään kuvineen kaikkineen profiilin galleriaan kertoo jollain tavalla terveestä itsetunnosta. Samalla pärställä varustettuna sitä reaalielämässäkin elää joten mitä ihmeellistä siinä nyt on jos galleriaan kuvansa laittaa.
        Niin ei kaikilla varmaan syynä ole pelkkä pariutumistarve. Toki se ”tarjoaa” myös sen mahdollisuuden.
        Onhan se tavallaan myös itsetuntoa kohottavaa, kun tai jos se profiili houkuttaa saamaan mitä epämääräisempiä ihailijoita.
        Voihan se mainitsemasi toisten analysointi johtaa myös itsensä kehittämiseen. Ehkä toisille se Gallerian tarve on myös sitä.
        Chatti lopultahan se on vain yksi edistynyt ihmisten sosiaalisen kanssakäymisen väline, tätä välinettä galleria tavallaan vahvistaa. Se tekee ”chat”henkilöistä persoonallisempia, uskottavampia ja jollain tavalla pysyvämpiä.

Varmaankin 90 prosentilla gallerian tyypeistä on kuitenkin motiivina se parinetsintä. Lopuilla jokin muu tarve tuoda itseään esille.
        Meissä ihmisissä on kumma tarve luoda jotain ja tuoda toisten tietoon, esim. kirjoittaa juttuja tänne toisten luettavaksi. Vertaisin tuota Galleria-juttua aivan samaan. Laitetaan teksti ja kuva itsestä ja tuodaan se toisten tietoon. Tietenkään se ei ole mitään kovin henkevää, vaan yksi ilmenemismuoto meidän ihmisten moninaisista persoonallisuustekijöistä. Eiköhän lopulta jokaisesta niistäkin ”Galleriahenkilöistä” löydy enemmän syvyyttä ja muita persoonallisia puolia, kuin mitä se yksi galleria sivu kertoo. Mustavalkoinen ihmisten jaottelu karsinoihin yksien tiettyjen yhdistävien piirteiden pohjalta ei mielestäni tee täyttä oikeutta kenellekään.

Heräsi tuosta tekstistäsi ajatus, että otetaan 200 henkilön otanta tavan kaduntallaajia ja 200 henkilön otanta Galleriahenkilöitä. Löytyisiköhän keskiarvona näiden ryhmien ulkonäössä tai jossain muussa piirteessä suuriakaan eroja? En tiedä mielenkiintoinen ajatus.

Kuitenkin kaikkien tekemisiemme syythän ovat tietenkin lopulta itsekkäitä. Tarpeeksi pitkälle kun asioita, omia sekä toisten ihmisten tekemisiä pohtii lopulliset syyt ovat aina itsekkäitä.

• Kämmäystä yhymm...

• sitruuna®
        Lionheart38 kirjoitti:

Mielestäni se, että rohkenee luoda itsestään kuvineen kaikkineen profiilin galleriaan kertoo jollain tavalla terveestä itsetunnosta. Samalla pärställä varustettuna sitä reaalielämässäkin elää joten mitä ihmeellistä siinä nyt on jos galleriaan kuvansa laittaa.
        Niin ei kaikilla varmaan syynä ole pelkkä pariutumistarve. Toki se ”tarjoaa” myös sen mahdollisuuden.
        Onhan se tavallaan myös itsetuntoa kohottavaa, kun tai jos se profiili houkuttaa saamaan mitä epämääräisempiä ihailijoita.
        Voihan se mainitsemasi toisten analysointi johtaa myös itsensä kehittämiseen. Ehkä toisille se Gallerian tarve on myös sitä.
        Chatti lopultahan se on vain yksi edistynyt ihmisten sosiaalisen kanssakäymisen väline, tätä välinettä galleria tavallaan vahvistaa. Se tekee ”chat”henkilöistä persoonallisempia, uskottavampia ja jollain tavalla pysyvämpiä.

Varmaankin 90 prosentilla gallerian tyypeistä on kuitenkin motiivina se parinetsintä. Lopuilla jokin muu tarve tuoda itseään esille.
        Meissä ihmisissä on kumma tarve luoda jotain ja tuoda toisten tietoon, esim. kirjoittaa juttuja tänne toisten luettavaksi. Vertaisin tuota Galleria-juttua aivan samaan. Laitetaan teksti ja kuva itsestä ja tuodaan se toisten tietoon. Tietenkään se ei ole mitään kovin henkevää, vaan yksi ilmenemismuoto meidän ihmisten moninaisista persoonallisuustekijöistä. Eiköhän lopulta jokaisesta niistäkin ”Galleriahenkilöistä” löydy enemmän syvyyttä ja muita persoonallisia puolia, kuin mitä se yksi galleria sivu kertoo. Mustavalkoinen ihmisten jaottelu karsinoihin yksien tiettyjen yhdistävien piirteiden pohjalta ei mielestäni tee täyttä oikeutta kenellekään.

Heräsi tuosta tekstistäsi ajatus, että otetaan 200 henkilön otanta tavan kaduntallaajia ja 200 henkilön otanta Galleriahenkilöitä. Löytyisiköhän keskiarvona näiden ryhmien ulkonäössä tai jossain muussa piirteessä suuriakaan eroja? En tiedä mielenkiintoinen ajatus.

Kuitenkin kaikkien tekemisiemme syythän ovat tietenkin lopulta itsekkäitä. Tarpeeksi pitkälle kun asioita, omia sekä toisten ihmisten tekemisiä pohtii lopulliset syyt ovat aina itsekkäitä.

...kirjoitit juuri sen mitä minä yritin tuolla ylempänä sanoa!

*yhtyy tähän kirjoittelijaan...ihan kirjaimellisesti::DDD*

• Simanainen
        Lionheart38 kirjoitti:

Mielestäni se, että rohkenee luoda itsestään kuvineen kaikkineen profiilin galleriaan kertoo jollain tavalla terveestä itsetunnosta. Samalla pärställä varustettuna sitä reaalielämässäkin elää joten mitä ihmeellistä siinä nyt on jos galleriaan kuvansa laittaa.

Ihan asiaakin tuossa kommentissasi,
        mutta yksi nousi ylitse muiden:

Oletko tosiaankin valmis kehittämään mm.
        itseäsi sen perusteella, mitä palautetta saat täysin sinua tuntemattomalta ihmiseltä? Silkka ajatuskin tuntuu kertakaikkisen absurdilta.

Kuvittelisin kumminkin, että itseään kehittävä ihminen muovautuu siltä osin, kun palaute tulee
        läheisiltä, sinut tuntevalta ihmisjoukolta.

Ymmärrät varmaankin mitä tarkoitan.

• Simanainen kirjoitti:

Ihan asiaakin tuossa kommentissasi,
        mutta yksi nousi ylitse muiden:

Oletko tosiaankin valmis kehittämään mm.
        itseäsi sen perusteella, mitä palautetta saat täysin sinua tuntemattomalta ihmiseltä? Silkka ajatuskin tuntuu kertakaikkisen absurdilta.

Kuvittelisin kumminkin, että itseään kehittävä ihminen muovautuu siltä osin, kun palaute tulee
        läheisiltä, sinut tuntevalta ihmisjoukolta.

Ymmärrät varmaankin mitä tarkoitan.

Niin olet oikeassa ei sitä tietenkään anna niin suurta arvoa täysin tuntemattomien kommenteille.
        Vaan mikäli ne harkinnan jälkeen tuntuvat järkeviltä kommenteilta niin miksikäs ei.
        Tosin koko ajatus ehkä oli kieltämättä hieman kaukaa haettu.
        Koska se itsensä kehittäminen jonkun Galleria kommenttien jälkeen voisi olla korkeintaan jotain kosmeettista ulkomuodon muuttamista erilainen hiustyyli etc...
        Tuskin mitään sisäistä syvällisempää itsekehittämistä sitä kautta saisi aikaan.

• Mariet
        Lionheart38 kirjoitti:

"Mielestäni se, että rohkenee luoda itsestään kuvineen kaikkineen profiilin galleriaan kertoo jollain tavalla terveestä itsetunnosta. Samalla pärställä varustettuna sitä reaalielämässäkin elää joten mitä ihmeellistä siinä nyt on jos galleriaan kuvansa laittaa".

Hienosti ilmaistu.

*uppoutuu Lionheartin sinisiin silmiin*

• Simanainen
        Lionheart38 kirjoitti:

Niin olet oikeassa ei sitä tietenkään anna niin suurta arvoa täysin tuntemattomien kommenteille.
        Vaan mikäli ne harkinnan jälkeen tuntuvat järkeviltä kommenteilta niin miksikäs ei.
        Tosin koko ajatus ehkä oli kieltämättä hieman kaukaa haettu.
        Koska se itsensä kehittäminen jonkun Galleria kommenttien jälkeen voisi olla korkeintaan jotain kosmeettista ulkomuodon muuttamista erilainen hiustyyli etc...
        Tuskin mitään sisäistä syvällisempää itsekehittämistä sitä kautta saisi aikaan.

Tätä minä kysymykselläni juuri hain.

Tuskin itse ainakaan reagoisin edes mihinkään ulkoista
        olemustani koskevaan palautteeseen. Luotan
        niissäkin asioissa enemmän ammattilaiseen ja
        kuuntelisin omia mieltymyksiä, kuten sinäkin sanoit...korkeintaan siinä tapauksessa voisin harkita
        jotain ulkoista muutosta, jos se istuu omaan
        näkemykseeni itsestäni. :)

• Mielestäni se, että rohkenee luoda itsestään kuvineen kaikkineen profiilin galleriaan kertoo jollain tavalla terveestä itsetunnosta. Samalla pärställä varustettuna sitä reaalielämässäkin elää joten mitä ihmeellistä siinä nyt on jos galleriaan kuvansa laittaa.

• Simanainen

mussukkani, osuit taas oikeaan ;)

• Simanainen

Lopeta het minun
        feikkaamiseni. Navetan takana on
        vielä tilaa runsaasti. :D

• Urbalo
        Simanainen kirjoitti:

Lopeta het minun
        feikkaamiseni. Navetan takana on
        vielä tilaa runsaasti. :D

Oletko sama kirjoittaja (Simanainen),
        joka muinoin kohahdutti/ilahdutti sujuvasanaisella annillaan lukusalin ilmaisjakelujen lukijoita?

Kymmenen sanaa ja iso dee pisteineen;
        Tuskin olet.

• Epäilijä
        Urbalo kirjoitti:

Oletko sama kirjoittaja (Simanainen),
        joka muinoin kohahdutti/ilahdutti sujuvasanaisella annillaan lukusalin ilmaisjakelujen lukijoita?

Kymmenen sanaa ja iso dee pisteineen;
        Tuskin olet.

Mielessä käynyt sama ajatus. Ehkä siksi ei ole rekannut nikkiään...
        Se Oikea Simanainen olisi kiva saada palstalle takaisin.

• Vierailija
        Epäilijä kirjoitti:

Mielessä käynyt sama ajatus. Ehkä siksi ei ole rekannut nikkiään...
        Se Oikea Simanainen olisi kiva saada palstalle takaisin.

Itselläni käynyt mielessä onko Simanainen ja tämän keskustelun avaaja Wawe sama ihminen?

• tukkusutija
        Vierailija kirjoitti:

Itselläni käynyt mielessä onko Simanainen ja tämän keskustelun avaaja Wawe sama ihminen?

tämä herraksi heittäytynyt ryysyrannan jooseppi on samaa kynää siman kanssa.

• Hannibal
        tukkusutija kirjoitti:

Vaikka tosi hyvin siinä on vakka kantensa valinnut. Nyt kelpaa siman veiviään esitellä.

• Simanainen
        Vierailija kirjoitti:

Emme ole vieläkään, vaikka sielumme ja ruumiimme
        usein yhtyvätkin. :)

Wave on mies ja minä olen nainen...edelleenkin. :)

• Simanainen
        Hannibal kirjoitti:

Vaikka tosi hyvin siinä on vakka kantensa valinnut. Nyt kelpaa siman veiviään esitellä.

Minun ei tarvitse Weiviä esitellä. Hän lienee tehnyt sen ihan itse kerta toisensa jälkeen, muutaman vuoden ajan. Aina yhtä hurmaavalla tavalla ja näemmä nytkin, ihmiset mukaansa temmaten.

Yleisesti ottaen, olen kanssasi samaa mieltä: Kyllä kelpaa esitellä maailmalla, koskaan ei ole ollut
        aihetta hävetä. ;)

• Lehtori
        Simanainen kirjoitti:

Emme ole vieläkään, vaikka sielumme ja ruumiimme
        usein yhtyvätkin. :)

Wave on mies ja minä olen nainen...edelleenkin. :)

nyt aivan varma? Sattuu niitä erehdyksiä paremmissakin piireissä.

• Simanainen
        Lehtori kirjoitti:

nyt aivan varma? Sattuu niitä erehdyksiä paremmissakin piireissä.

Iiiiiihan varma, asiasta ei voi erehtyä,
        edes tällainen tättähäärä plondi. :)

• Simanainen
        tukkusutija kirjoitti:

Aikanaan hämmensimme tätä soppakatilaa
        oikein urakalla ja yleiseksi tsoukiksi jäi, että
        olemme yksi ja sama persoona. Saimme saman reaktion aikaan kirjoituksillamme.
        Mutta jokainen, joka vähänkin on tekstejämme lukenut, näkee, että on sula mahdottomuus pyörittää hänen kanssaan samaa kynää. Niin
        erilainen on kirjoitustyylimme. :)

• Lehtori
        Simanainen kirjoitti:

täällä on laitettu jakoon?

• utelias
        Simanainen kirjoitti:

jaksat kehua itseäsi, eikö sinulla ole mitään muuta kerrottavaa? Pieni on maailmasi oman napasi ympärillä.

Tunnistan ystäväpiiristäni erään kaltaisesi, jatkuva huomionkipeys ja itsensä ihailu ja ystäväksi kelpaa vain sellainen josta on jotain hyötyä. Meitä on moneksi, ymmärrän ystävääni, ei se siitä muuksi muutu, hyväksyn hänet silti.

• Stone-Man
        Simanainen kirjoitti:

Minun ei tarvitse Weiviä esitellä. Hän lienee tehnyt sen ihan itse kerta toisensa jälkeen, muutaman vuoden ajan. Aina yhtä hurmaavalla tavalla ja näemmä nytkin, ihmiset mukaansa temmaten.

Yleisesti ottaen, olen kanssasi samaa mieltä: Kyllä kelpaa esitellä maailmalla, koskaan ei ole ollut
        aihetta hävetä. ;)

Olet oikeassa! Sinun ei tosiaankaan kannata esitellä takinkääntäjääsi täällä. Hän on jo näyttänyt mikä on miehiään, eli takinkääntäjä ja satusetä.
        Sovitte siis hyvin yhteen ja toivottavasti viihdytte hyvin virtuaalikartanossanne ja virtuaalivuoteessanne:-))) Toivottavasti saatte virtuaalivauvan ja paljon lisää monopolirahaa vauvan vaippoihin ja Pilttiruokiin.

• Simanainen
        Stone-Man kirjoitti:

Olet oikeassa! Sinun ei tosiaankaan kannata esitellä takinkääntäjääsi täällä. Hän on jo näyttänyt mikä on miehiään, eli takinkääntäjä ja satusetä.
        Sovitte siis hyvin yhteen ja toivottavasti viihdytte hyvin virtuaalikartanossanne ja virtuaalivuoteessanne:-))) Toivottavasti saatte virtuaalivauvan ja paljon lisää monopolirahaa vauvan vaippoihin ja Pilttiruokiin.

Wave on sinuun verrattuna mies, eikä
        tuollainen joka tuulen heiluteltavissa
        oleva hiirulainen. ;)

• Simanainen
        Lehtori kirjoitti:

täällä on laitettu jakoon?

Ei kummankaan, se on tuo meidän Jermu!:DD

• Simanainen
        utelias kirjoitti:

jaksat kehua itseäsi, eikö sinulla ole mitään muuta kerrottavaa? Pieni on maailmasi oman napasi ympärillä.

Tunnistan ystäväpiiristäni erään kaltaisesi, jatkuva huomionkipeys ja itsensä ihailu ja ystäväksi kelpaa vain sellainen josta on jotain hyötyä. Meitä on moneksi, ymmärrän ystävääni, ei se siitä muuksi muutu, hyväksyn hänet silti.

Älähän sekoita kehumista ja realismia. :DD

Enhän minä itseäni ihaile vaan muut.
        Minä olen ainoastaan tyytyväinen itseeni. :)

• Lukija.
        Simanainen kirjoitti:

Wave on sinuun verrattuna mies, eikä
        tuollainen joka tuulen heiluteltavissa
        oleva hiirulainen. ;)

Stoneman pani Waweasi nekkuun viime keväänä niin että morgoonit soi:-D:-D

Oli kiva seurata kuinka Wavesi psyyke murtui kun häviö koitti ja puheet puuroituivat, kun Wave jäi valheistaan kiinni.
        Wavehan se vastaa hiirulainen on ja Stoneman on aivan liian älykäs ja kova tyyppi sinulle ja Wavelle.
        Tuuli ei kiveä heiluttele, mutta teitä hameniekkoja kylläkin:-)))))

• Kysyväinen
        Stone-Man kirjoitti:

... virtuaalikartanoita ja virtuaalivuoteita, onhan täällä useita virtuaaliliikemiehiäkin.

• Simanainen
        Kysyväinen kirjoitti:

... virtuaalikartanoita ja virtuaalivuoteita, onhan täällä useita virtuaaliliikemiehiäkin.

Sekä virtuaaliavioliittoja, virtuaalionnea, virtuaaliharrastuksia, virtuaalifaktoja, virtuaalivaaleja, virtuaaliystäviä, virtuaalielämä...jatka listaa, jos siltä tuntuu. ;))

• Löytäjä.
        Simanainen kirjoitti:

Sekä virtuaaliavioliittoja, virtuaalionnea, virtuaaliharrastuksia, virtuaalifaktoja, virtuaalivaaleja, virtuaaliystäviä, virtuaalielämä...jatka listaa, jos siltä tuntuu. ;))

Olet varmaakin kaikkea tuota ja tämän myös osaston ykkönen virtuaaliasiossa.

• V...

..kerrankin juttusi oli osuva.. ja mielenkiintoinen.. Onkos susta luotu vallan huono kuva täällä ja 40 ..???

• missdomina

Jos sinussa on vähääkään miestä, niin kuva esiin ja nopsaan.

• Simanainen

Mielestäni ei ole kovin järkevää laittaa täällä
        kuvaansa esille. Ainakaan, jos on kaunis, tai komea. Oma kuvani oli hetken aikaa ja seuraukset sen mukaiset. Jos Wave laittaisi kuvansa, tehän
        kaivaisitte hänet esiin, vaikka millä keinolla.;)

Näissä foorumeissa olen aina kannattanut
        anonyymiyttä. On varsin epämiellyttävää saada
        peräänsä joku psykopaatti. Minä olen saanut niitä
        täältä kaksin kappalein.

• Uteliaampi
        Simanainen kirjoitti:

kuvaansa esille. Ainakaan, jos on kaunis, tai komea. Oma kuvani oli hetken aikaa ja seuraukset sen mukaiset. Jos Wave laittaisi kuvansa, tehän

täältä kaksin kappalein.

Ne kaksi psykopaattia?

• missdomina
        Simanainen kirjoitti:

täältä kaksin kappalein.

Älä liioittele sentään, sillä pelkän kuvan perusteella ei ketään kaiveta esiin, varsikin jos esiintyy asiallisesti ja fiksusti.

Tuskin oma kuvasikaan on ollut täällä esissä. Wavesi on kuulema jo vitsi täällä, joten olisit voinut uskottavuutesi vuoksi jättää sen aiheen kommentoimatta.
        Panin kuvani tänne, katsotaan mitä siitä seuraa. Toivottavasti ylläpito julkaisee sen, sillä takaan, että vipinää alkaa olla sen jälkeen joukoissa, sillä sitä on livessäkin ihan väsymykseen asti:-))

Minua ei ainakaan pelota lainkaan, sillä kaduilla ja yössä liikkuminen on monin verroin vaarallisempaa, kun kirjoitella täällä kuvan kera. Haiskahtavat vahvasti tekosyiltä nuo sinun puheesi anonyymiyden suojasta.

• Jermu
        missdomina kirjoitti:

Älä liioittele sentään, sillä pelkän kuvan perusteella ei ketään kaiveta esiin, varsikin jos esiintyy asiallisesti ja fiksusti.

Tuskin oma kuvasikaan on ollut täällä esissä. Wavesi on kuulema jo vitsi täällä, joten olisit voinut uskottavuutesi vuoksi jättää sen aiheen kommentoimatta.
        Panin kuvani tänne, katsotaan mitä siitä seuraa. Toivottavasti ylläpito julkaisee sen, sillä takaan, että vipinää alkaa olla sen jälkeen joukoissa, sillä sitä on livessäkin ihan väsymykseen asti:-))

Minua ei ainakaan pelota lainkaan, sillä kaduilla ja yössä liikkuminen on monin verroin vaarallisempaa, kun kirjoitella täällä kuvan kera. Haiskahtavat vahvasti tekosyiltä nuo sinun puheesi anonyymiyden suojasta.

Ei välttämättä olisi kannattanut laittaa valokuvaa tänne..Ja mitähän säpinää siitä seuraisi..Olettamusarvoilla eläminen ei välttämättä ole harhan väärti.

• Utelias
        Jermu kirjoitti:

Ei välttämättä olisi kannattanut laittaa valokuvaa tänne..Ja mitähän säpinää siitä seuraisi..Olettamusarvoilla eläminen ei välttämättä ole harhan väärti.

Etkö halua näyttää orastavaa nöyhtäpartaasi?

• Stone-Man
        missdomina kirjoitti:

mitä järisyttävää tuleman pitää:-) Nikkisi vaikuttaa ainakin lupaavalta.

• Simanainen
        missdomina kirjoitti:

Ainoastaan tutut ja puolitutut tunnistavat ja siitä se kivi sitten jo vierimään lähteekin. :)

Hienoa jos ei peloita, kysyn sitten, jos joku tulee tontillesi. :))

Nämä sinun heittämäsi kuvauhoukset ovat höpöhöpö juttuja, kuva tulee tuskin olemaan omasi. :))

Ottaen huomioon yhteyden, missä tuot asian esille. Että sillä lailla. :DD

• Simanainen
        missdomina kirjoitti:

Missä kohtaa kommenttiani sanoin, että
        sain nuo kaksi miestä perääni kuvani perusteella? :D

• Utelias
        Simanainen kirjoitti:

Ainoastaan tutut ja puolitutut tunnistavat ja siitä se kivi sitten jo vierimään lähteekin. :)

Hienoa jos ei peloita, kysyn sitten, jos joku tulee tontillesi. :))

Nämä sinun heittämäsi kuvauhoukset ovat höpöhöpö juttuja, kuva tulee tuskin olemaan omasi. :))

Ottaen huomioon yhteyden, missä tuot asian esille. Että sillä lailla. :DD

Alat jo olla kovin hermona! Oliko sinun kuvasi oma? Tuskinpa, jos jouduit sen poistamaan mainitsemastasi syystä.

• tukkusutija
        missdomina kirjoitti:

kun joku viirupylly kehuu ominaisuuksiaan huuhaalla.

ei ollut kuvaasi kalenterissa. olisiko käyttöjärjestelmä sen poistanut luullen virushyökkäykseksi.

no olen sen nähnyt aikaisemiin ja kopioinut.

toimii hyvin.

en tarvitse enää apteekissa reseptiä, kun pyydän viagraa, näytän kuvaasi ja sanon:" tää on muija." heti irtoo tupla-annos ilman reseptiä ja rahaa. säälistä. joten se siitä ja tuoreemmat sillit sringeihin.

• Utelias
        Simanainen kirjoitti:

Missä kohtaa kommenttiani sanoin, että
        sain nuo kaksi miestä perääni kuvani perusteella? :D

"Ainakaan, jos on kaunis, tai komea. Oma kuvani oli hetken aikaa ja seuraukset sen mukaiset".

Mitä seurauksia "kauniista" kuvastasi oli?

• Simanainen
        Utelias kirjoitti:

Alat jo olla kovin hermona! Oliko sinun kuvasi oma? Tuskinpa, jos jouduit sen poistamaan mainitsemastasi syystä.

Miksi ihmeessä hermona? Virtuaalin? Kiesus!:DD

Kuva oli omani, mutta toisella nickyllä, sillä jouduin kuvaa varten rekisteröimään jonkun nickyn. :))

• Simanainen
        Utelias kirjoitti:

"Ainakaan, jos on kaunis, tai komea. Oma kuvani oli hetken aikaa ja seuraukset sen mukaiset".

Mitä seurauksia "kauniista" kuvastasi oli?

Lauseet olivat eri kappaleista. Älä jälleen yhdistele väärin tekstejäni. Sinulle ja sinun tarkoituksiisi sopiviksi. :))

• Simanainen
        tukkusutija kirjoitti:

ei ollut kuvaasi kalenterissa. olisiko käyttöjärjestelmä sen poistanut luullen virushyökkäykseksi.

toimii hyvin.

en tarvitse enää apteekissa reseptiä, kun pyydän viagraa, näytän kuvaasi ja sanon:" tää on muija." heti irtoo tupla-annos ilman reseptiä ja rahaa. säälistä. joten se siitä ja tuoreemmat sillit sringeihin.

Kiitos illan parhaasta ja
        oikein kauniita unia. :)

*kainaloituu*

• tukkusutija
        Simanainen kirjoitti:

Kiitos illan parhaasta ja
        oikein kauniita unia. :)

*kainaloituu*

moi

unia

• Utelias.
        Simanainen kirjoitti:

Lauseet olivat eri kappaleista. Älä jälleen yhdistele väärin tekstejäni. Sinulle ja sinun tarkoituksiisi sopiviksi. :))

Miksi poistit kuvasi? Mitä "seurauksia" kuvasi julkaisista muka tuli? Puhut taas kerran muunneltua totutta ja myös pahoin ristiin, sillä olet aiemmin sanonut, ettet ikinä panisi kuvaasi esiin!!! Taas tuli nolo "muistikatkos"!
        Todellisuudessa kuvaasi ei ole koskaan ollut täällä esissä. Valheella on tunnetusti lyhyet jäljet Sima ressukka.

• missdomina
        tukkusutija kirjoitti:

toimii hyvin.

Älä viitsi ainakaan toiste puhua ohi suuren suusi, sillä kuvaani ei ole ollut ennen esissä, joten et ole voinut sitä myöskään mistään kopsata! Aika tyhmää jäädä kiinni valehtelusta!! Juttusi on muutoinkin kuin vähäisen teininöösin söpellystä. Tuskin sinulla ilman Viagraa mikään toimiikaan***Mega Reps***

Ps. Nyt on aika viimeinen panna kopio esiin, sillä huomenna saatat saada siitä ihan oikeita kopioita kättesi iloksi.

• Jermu
        Utelias kirjoitti:

Etkö halua näyttää orastavaa nöyhtäpartaasi?

Sinun kalleriakuvasi perusteella oma partasi kasvaa paremmin niskan puolella..
        Niin tää oli eka rivi..

• tukkusutija

arvelin

juttua riittää. no maailmaan mahtuu.

kuitekin tuplav---n ja airomiken kisailussa oli piirteitä, jotka olisivat saaneet jäädä näkyviin.

valitettavsti joku kylkimyyry kävi valittamassa klikaillen.

mitä olisi nähty?

se että kusipää läksyttää vesipäätä. ja se, että surffari ei ole koskaan katsellut oikeasti rautaa pitkin tappaakseen.

että saisi olla esimerkkejä tälläkin palstalla todelisesta rasismista ja itseriitoisuudesta.

ja minäkin kuvittelin, että stone kykenee ainoana kirjoittajana atavistiseen huuhaahan, mutta ei.

ja jos joku copy plus muuta kopsasi tuplaveivin niskalaukaukset, niin palstoille taas. se olisi kulttuuriteko.

ja sitten ihmetellään, että mistä on kyse.

niin minäkin.

mutta jos iromukin pottunenän peittävä etelänmaan muotilehdessä seissyt kopioitu omakuva vei tuplavaven kumartamaan vappunaamarille niin minä kans.

• paste

NiskalaukausKirjoittanut: ~W~ 1.12.2004 klo 09.09
           Koska tunnen tuotoksesi, ja olen niitä joskus silmäillyt, en jaksa kovin montaa replaa uhrata sinulle. Et yksinkertaisesti ole sillä tasolla että täällä kukaan jaksaisi polvet ruvella kanssasi madella. Siksi niskalaukauksena pari kevyttä aamun sanaa: Pikkumieheksi sanoisin noilla mitoilla aika varovasti ketään. Olet hät'hätää vain noin 10 senttiä pidempi kuin 16 vuotias tyttäreni, joka taas on noin 20 senttiä minua lyhyempi. Tämä matemaattinen huippusuorite kertonee sinullekin että painit vasta keskikastissa mitä miehiin tulee. On aivan selvää että lapsena kibbuthsilta varastamasi appelsiinit ainoana ravintonasi, ovat osasyy luustosi laiskaan kehitykseen ja siitä en sinua liiaksi parjaa. Peität hienosti läjäänlyödyn leukasi suipistelemalla huuliasi, ja uskonkin että sadat juhaföhr fun clubilaiset ovat kerinneet hinkaamaan erogeenisia alueitaan ruudulla näkyviä kasvojasi vasten maailmanlaajuisesti. Ymmärrän toki että kaltaisesi vuokramuulin ympärillä on parveillut naisia. Parveilu nyrkit pystyssä, kamalasti kiljuen on aina kuulunut kansanne vahvimpiin osaamisen ydinalueisiin. On kokonaan toinen asia että mitä sieltä burkhan alta lopulta paljastuu. Mutta ainahan te voitte lain voimalla hakata tai kivittää epäkelvon akan ja mennä torille kiljumaan uutta. Onhan sinullakin jo kolmas menossa ja vasta nelikymppisenä kerkiät koluta tuolla vauhdilla vielä muutaman kymmenen. Toivottavasti ne reppanat ovat tajunneet tehdä avioehdot. Lukuisat ovat ne tarinat joissa erorahoilla kustannetaan uusi ranskalaiskeitin ja muutama sata kiloa varraslihaa. Edellämainitun perusteella uskon että sättilyylien metsästys on samanlaista onnenkauppaa kuin hunnutetun naisen vonkuu, lopputuloksena on kummassakin alistettu sika säkissä. Summa Summarum En pidä sinusta kahdesta syystä: 1) olet huono sanankäyttäjä ja itseään laiskatyylisesti, vedettävän leluapinan lailla toistava kaikkien puskajussien isä. 2) Selvästi muslimina katson sinun olevan jopa AIDSia suurempi riski sivistyneelle ihmiskunnalle ja siksi niin sinut, kuin kaltaisesi muut kiljuvat muslimiapinat tulisi etnisesti puhdistaa, jos se vaan olisi eettisesti hyväksyttävää. Tämä tästä, toivottavasti ehdit lukea tämän ennen poistoa. Ja please, pistä paita päälle seuraavaan kuvaasi, tuot erehdyttävästi mieleeni drag-queenit sun muut sukupuoli-identiteettinsä kadottaneet androgyynit. ~W~ ps. mitä omaan uskallukseesi tulee, kuva ilman tunnistetietoja on aivan sama kuin ei kuvaa ollenkaan. Ainut funktio on saada mainitsemiisi kaappeihin hyväuskoisia uusia sponsoreita =)    

• Lukija.
        paste kirjoitti:

NiskalaukausKirjoittanut: ~W~ 1.12.2004 klo 09.09
           Koska tunnen tuotoksesi, ja olen niitä joskus silmäillyt, en jaksa kovin montaa replaa uhrata sinulle. Et yksinkertaisesti ole sillä tasolla että täällä kukaan jaksaisi polvet ruvella kanssasi madella. Siksi niskalaukauksena pari kevyttä aamun sanaa: Pikkumieheksi sanoisin noilla mitoilla aika varovasti ketään. Olet hät'hätää vain noin 10 senttiä pidempi kuin 16 vuotias tyttäreni, joka taas on noin 20 senttiä minua lyhyempi. Tämä matemaattinen huippusuorite kertonee sinullekin että painit vasta keskikastissa mitä miehiin tulee. On aivan selvää että lapsena kibbuthsilta varastamasi appelsiinit ainoana ravintonasi, ovat osasyy luustosi laiskaan kehitykseen ja siitä en sinua liiaksi parjaa. Peität hienosti läjäänlyödyn leukasi suipistelemalla huuliasi, ja uskonkin että sadat juhaföhr fun clubilaiset ovat kerinneet hinkaamaan erogeenisia alueitaan ruudulla näkyviä kasvojasi vasten maailmanlaajuisesti. Ymmärrän toki että kaltaisesi vuokramuulin ympärillä on parveillut naisia. Parveilu nyrkit pystyssä, kamalasti kiljuen on aina kuulunut kansanne vahvimpiin osaamisen ydinalueisiin. On kokonaan toinen asia että mitä sieltä burkhan alta lopulta paljastuu. Mutta ainahan te voitte lain voimalla hakata tai kivittää epäkelvon akan ja mennä torille kiljumaan uutta. Onhan sinullakin jo kolmas menossa ja vasta nelikymppisenä kerkiät koluta tuolla vauhdilla vielä muutaman kymmenen. Toivottavasti ne reppanat ovat tajunneet tehdä avioehdot. Lukuisat ovat ne tarinat joissa erorahoilla kustannetaan uusi ranskalaiskeitin ja muutama sata kiloa varraslihaa. Edellämainitun perusteella uskon että sättilyylien metsästys on samanlaista onnenkauppaa kuin hunnutetun naisen vonkuu, lopputuloksena on kummassakin alistettu sika säkissä. Summa Summarum En pidä sinusta kahdesta syystä: 1) olet huono sanankäyttäjä ja itseään laiskatyylisesti, vedettävän leluapinan lailla toistava kaikkien puskajussien isä. 2) Selvästi muslimina katson sinun olevan jopa AIDSia suurempi riski sivistyneelle ihmiskunnalle ja siksi niin sinut, kuin kaltaisesi muut kiljuvat muslimiapinat tulisi etnisesti puhdistaa, jos se vaan olisi eettisesti hyväksyttävää. Tämä tästä, toivottavasti ehdit lukea tämän ennen poistoa. Ja please, pistä paita päälle seuraavaan kuvaasi, tuot erehdyttävästi mieleeni drag-queenit sun muut sukupuoli-identiteettinsä kadottaneet androgyynit. ~W~ ps. mitä omaan uskallukseesi tulee, kuva ilman tunnistetietoja on aivan sama kuin ei kuvaa ollenkaan. Ainut funktio on saada mainitsemiisi kaappeihin hyväuskoisia uusia sponsoreita =)    

Aika lapsellista söpellystä taas kerran Wavelta, kun jäi Iron Miken jyrän alle heti alkuun. Huvittavinta jutussa oli, että Wave kasvoi jutun aikana lisää pituutta aiemmin täällä mainittuihin mittoihin nähden:-))))Mike raamit pelottivat Wavea varmaakin liikaa, joten Wavella oli syytäkin saada lisää virtuaalikasvua. Toinen huvittavuus oli puhua muslimista, vaikka Iron Mike tunnetusti suomalainen.

• ~W~
        Lukija. kirjoitti:

Aika lapsellista söpellystä taas kerran Wavelta, kun jäi Iron Miken jyrän alle heti alkuun. Huvittavinta jutussa oli, että Wave kasvoi jutun aikana lisää pituutta aiemmin täällä mainittuihin mittoihin nähden:-))))Mike raamit pelottivat Wavea varmaakin liikaa, joten Wavella oli syytäkin saada lisää virtuaalikasvua. Toinen huvittavuus oli puhua muslimista, vaikka Iron Mike tunnetusti suomalainen.

Jaa että kuinka olinkaan noin tyhmä, suomalainenhan se olikin eikä muslimi.

Kyllä nyt muslimimaan presidentti suuttuu ja evää varmasti muslimimaan ulkoministeriön myöntämän viisumini... voi tuskan ja surun päivää.

~W~

• Stone-Man
        Lukija. kirjoitti:

"Olet hät'hätää vain noin 10 senttiä pidempi kuin 16 vuotias tyttäreni, joka taas on noin 20 senttiä minua lyhyempi"-- sanoo Wave!

Iron Mike on 189 cm, pitkä, eli jo ylipitkä mieheksi, vaikka Wave muuta väittää hädissään. Suomalaisten miesten keskipituus on n. 173 cm. Nuoremmilla miehillä 176 cm.

Jos Simaisen juttuihin on luottaminen, niin Wavehunter oli aiemmin häntä 20 cm pitempi ja kun Simanainen on omien puheittensa mukaan 165 cm pituinen tynkäsäärinen patukka, niin Wavehunter on kasvanut ikämiehenä pituutta noin 15 cm, joka on aika harvinaista yli 40- vuotiaalle:-))
        Tuosta yllättävästä pituuden lisäyksestä voi päätellä, että Wavehuter on sairaan kateellinen häntä ilman muuta komeamman Iron Miken raameista ja muustakin habituksesta.

Satuileva pariskuntamme jäi siis taas kerran kiikkiin valehtelusta.

• Simanainen
        Lukija. kirjoitti:

Et siis tiedä mikä muslimi on, tai mitä se edustaa. :DDD

Ja tällaisten ihmisten kanssa me väännämme
        kättä lähes päivittäin, enää en ihmettele
        lainkaan, miksi se on tuntunut aina niin helpolta. :DDD

Jermu sanoisi tähän:

Yleissivistämättömyys-kyykky!

• Simanainen
        ~W~ kirjoitti:

Kyllä nyt muslimimaan presidentti suuttuu ja evää varmasti muslimimaan ulkoministeriön myöntämän viisumini... voi tuskan ja surun päivää.

~W~

Köh...eikö muslimi voi olla suomalainen? ;)

• Stone-Man
        ~W~ kirjoitti:

~W~

Vieläkö aiot kehua täällä Simapatjasi olemattomilla omaisuuksilla? Miltä tuntui kyykähtää asian tiimoilta keväänä?
        Miten noinkin "komea" mies viitsii ottaa käytöönsä ja hoitoonsa 165 senttisen räpättävän ja valehtelvan tynkäsäären?
        Eikö netin "tavoitelluin" poikamies saanut vuosien epätoivoisen aherruksen jälkeen Simaa kauniimpaa ja älykkämpää naista haaviinsa?:-)))

Olette varmaan huvittavan näköinen pari katukuvassa kauppamatkalta Siwasta:-)
        Sinä noin 2-metrisine virtuaalipituuksinesi ja kainalosauvan pituinen Simanainen kipittämässä vierelläsi, Siwan muovikassit käsissään:-)))

Iron Mike taisi olla sinulle kova pala, kun vuodatit samaan pötköön noinkin pitkän, mutta samalla säälittävän sönkkäyksen, jossa oli vain luuloja, eikä faktatietoja.

• Stone-Man
        Simanainen kirjoitti:

Köh...eikö muslimi voi olla suomalainen? ;)

Jos on muslimiksi muslimimaaassa syntynyt, niin on alkuperältään aina muslimi. Muslimi saattaa saada Suomen kansalaisuuden, muttei ihmisen alkuperä muutu kansalaisuuden myötä suomalaiseksi, eikä myöskään uskonto ja aniharvoin myöskään ajatusmaailma.
        Yleissivistyksessäsi on siis paha aukko, joka johtuneen alhaisesta koulutustasostasi.

Sama tilanne on Waven suhteen, sillä vaikka suomalainen mies on tumma, niin se ei hänestä muslimia, kuten Wave luulotteli kateuksissaan, onhan Iron Mike eittämättä komea ilmestys tässä harmaassa kasvottomassa massassa, johon sinä, Wave ja minäkin kuulumme;-))

Ps. Koska aoit mennä pidentämään tynkäsääriäsi?

• Jermu
        Simanainen kirjoitti:

Jermu sanoisi tähän:

Sanoisin, että uskontokyykky... Sellaista se on, kun tapellaan oletusarvoilla..Kjäh! Muslimimaa...hahaa!

• Simanainen
        Jermu kirjoitti:

Sanoisin, että uskontokyykky... Sellaista se on, kun tapellaan oletusarvoilla..Kjäh! Muslimimaa...hahaa!

Sovitaan sitten niin...että kyse on molemmista,
        myös uskonnosta. Eli, vaan puolikyykky. :D

Suomalainen VOI olla myös muslimi, senkin taulapää! :DD

• Simanainen
        Stone-Man kirjoitti:

Jos on muslimiksi muslimimaaassa syntynyt, niin on alkuperältään aina muslimi. Muslimi saattaa saada Suomen kansalaisuuden, muttei ihmisen alkuperä muutu kansalaisuuden myötä suomalaiseksi, eikä myöskään uskonto ja aniharvoin myöskään ajatusmaailma.
        Yleissivistyksessäsi on siis paha aukko, joka johtuneen alhaisesta koulutustasostasi.

Sama tilanne on Waven suhteen, sillä vaikka suomalainen mies on tumma, niin se ei hänestä muslimia, kuten Wave luulotteli kateuksissaan, onhan Iron Mike eittämättä komea ilmestys tässä harmaassa kasvottomassa massassa, johon sinä, Wave ja minäkin kuulumme;-))

Ps. Koska aoit mennä pidentämään tynkäsääriäsi?

Suomalaisissa on paljon muslimeita. Joko muslimeiksi kääntyneitä, tai muslimiperheeseen syntyneitä.

Varmana ovat silloin Suomalaisia. :D

*pyllistää*

• Lukija.
        Simanainen kirjoitti:

Subjektiivisten kriteerien merkityksen ohella kaikkiin etnisyyden määritelmiin liitetään jokin "objektiivinen" ydin, mikä voi koostua joko kulttuuriin liittyvistä, maantieteellisistä tai biologisista tunnusmerkeistä.

Biologisista eroista (heimo, ihonväri, polveutuminen) tulee etnisiä eroja vain historiallisen kehityksen myötä, jolloin sosiaaliset tekijät nousevat ja luovat kielellisiä tai muita kulttuuriin liittyviä tunnusmerkkejä (kieli, uskonto, arvot, normit).

Siten etninen ryhmä voidaan määritellä historialliseksi kulttuuriryhmäksi, jolla on yhteinen biologinen tai kielellinen tausta, vaikka tausta ei enää olisikaan näkyvissä jokapäiväisessä elämässä.

Muslimi on siis muslimi Suomessakin, jos etninen aluperä on muuta kuin suomalainen. Saamalla Suomen kansalaisuuden, ei muutu automaattisesti ja etnisesti suomalaiseksi.

Hieman lisää koulutusta, taikka tietojen etsintää auttaisi sinuakin ymmärtämään näitä sinulle liian vaikeita asiota.

• Ihmetteleväinen
        Lukija. kirjoitti:

Subjektiivisten kriteerien merkityksen ohella kaikkiin etnisyyden määritelmiin liitetään jokin "objektiivinen" ydin, mikä voi koostua joko kulttuuriin liittyvistä, maantieteellisistä tai biologisista tunnusmerkeistä.

Biologisista eroista (heimo, ihonväri, polveutuminen) tulee etnisiä eroja vain historiallisen kehityksen myötä, jolloin sosiaaliset tekijät nousevat ja luovat kielellisiä tai muita kulttuuriin liittyviä tunnusmerkkejä (kieli, uskonto, arvot, normit).

Siten etninen ryhmä voidaan määritellä historialliseksi kulttuuriryhmäksi, jolla on yhteinen biologinen tai kielellinen tausta, vaikka tausta ei enää olisikaan näkyvissä jokapäiväisessä elämässä.

Muslimi on siis muslimi Suomessakin, jos etninen aluperä on muuta kuin suomalainen. Saamalla Suomen kansalaisuuden, ei muutu automaattisesti ja etnisesti suomalaiseksi.

Hieman lisää koulutusta, taikka tietojen etsintää auttaisi sinuakin ymmärtämään näitä sinulle liian vaikeita asiota.

... on joskus näköjään vaikeaa.

"Suomalainen VOI olla myös muslimi, senkin taulapää!"

Simanainen on lausahduksessaan oikeassa. Etniseltä alkuperältään suomalainen voi siten olla myös muslimi. Tiedän itse kaksi syntyperäistä suomalaista, jotka ovat nykyään muslimeja asuen edelleen Suomessa ja elävät uskontonsa (ovat sunneja) puitteiden mukaisesti. He ovat muslimeja, mutta ehdottomasti myös suomalaisia, vaikka omaavatkin Suomen valtauskonnosta poikkeavan uskonnollisen vakaumuksen.

• kiäntäjä
        Ihmetteleväinen kirjoitti:

Simanainen on lausahduksessaan oikeassa. Etniseltä alkuperältään suomalainen voi siten olla myös muslimi. Tiedän itse kaksi syntyperäistä suomalaista, jotka ovat nykyään muslimeja asuen edelleen Suomessa ja elävät uskontonsa (ovat sunneja) puitteiden mukaisesti. He ovat muslimeja, mutta ehdottomasti myös suomalaisia, vaikka omaavatkin Suomen valtauskonnosta poikkeavan uskonnollisen vakaumuksen.

"..ja elävät uskontonsa (ovat sunneja) puitteiden mukaisesti. "

Vähän kuin eskimot Suomen suvessa.

• Jermu
        Simanainen kirjoitti:

Sitähän mä tarkoitinkin..Et sitten yhtään lue mun tekstejä oikein..Mähän naureskelin tälle Muslimimaa-ajatukselle..Se on katsos oma rotunsa varmaan sitten. On valkoisia, punaisia, keltaisia, tummia ja sitten tulee vielä muslimeita..Mihin tässä vielä päädytään..Odottelen tässä vielä se "Uteliaan" vastausta noista parran kasvuista..Pitänee kohta kuulutella sitä...Tai sitten se kyykähti jo ekalla rivillä siihen omaan partaansa..

• Simanainen
        Jermu kirjoitti:

Sitähän mä tarkoitinkin..Et sitten yhtään lue mun tekstejä oikein..Mähän naureskelin tälle Muslimimaa-ajatukselle..Se on katsos oma rotunsa varmaan sitten. On valkoisia, punaisia, keltaisia, tummia ja sitten tulee vielä muslimeita..Mihin tässä vielä päädytään..Odottelen tässä vielä se "Uteliaan" vastausta noista parran kasvuista..Pitänee kohta kuulutella sitä...Tai sitten se kyykähti jo ekalla rivillä siihen omaan partaansa..

Luen minä oikein, mutta kun sua on niin ihana
        kiusata. :))

Nii ja ne muslimit on sinisiä? Eiks jeh?:D

No tietty se kyykähti, tai sitten istuu
        pipo päässä ulkorappusilla ja miettii
        uusiosanoja. :)

• Lukija.
        Ihmetteleväinen kirjoitti:

Ihmisellä on vain YKSI alkuperäinen identiteetti, vaikka hänellä saattaa olla kaksoiskansalaisuuskin, tai vaikka hän on saanut pysyvän Suomen kansalaisuuden. Onko asia noin hemmetin vaikea tajuta?

• Iron-Mike
        Simanainen kirjoitti:

en ole edelleenkään muslimi, josta koko soppa alkoi.
        Wavehunterisi on vain kade raameistani ja muista avuistani, joita häneltä ei arvattavasti löydy;-) Perätön nimittely onkin Wavesi harrastus n:o 1. Pusikosta ja naamari piilosta huutelee kuka tahansa löysäposki hamppari mitä tahansa. Naamatusten se onkin jo näille hepuille paljon vaikeampaa.

• LainaajaM
        Simanainen kirjoitti:

Jermu sanoisi tähän:

Mieti hieman!
        Kirjoittanut: Korpifilosofi 30.11.2004 klo 23.57
        Ihmisen, jolla on terve itsetunto, ei tarvitse keskittyä pönkittämään omaa minäänsä jokapäiväisissä vuorovaikutustilanteissa, vaan hän voi antaa ja jakaa omaa osaamista ja itseään muiden käyttöön, myös kuvansa tänne jos sitä tuntuu. Se ei ole keneltäkään pois, ei myös sinulta.

Empatian tunne on kuitenkin kaukana uhrautumisen tunteesta, joka on toisten hyväksi tekemistä pelkän palkkion perässä.

Empaattinen ihminen tietää mitä tahtoo, eikä tunne uhrautuvansa kuunnellessaan, lohduttaessaan ja neuvoessaan toisia ihmisiä.

Hän voi tehdä kaiken tämän, koska ei tunne itseään riistettävän millään tavalla, vaan päinvastoin kokee yksinkertaisesti palkkiona toisten auttamisen. Sinä toimit päin vastoin.

Terveen itsetunnon omaava ihminen on niin psyykkisesti kypsä, ettei hänen missään tilanteessa tarvitse keskittyä itsensä esille tuomiseen vaan hänellä on varaa kurkottautua itsestä poispäin - kohti toisia.

Sinulla on kirjoitustesi perusteella kohtuullisen huono itsetunto, jota yrität peitellä muita aliarviomalla, mutta samalla alennat tietämättä itsesi.

• Rautalankakerä
        Lukija. kirjoitti:

Ihmisellä on vain YKSI alkuperäinen identiteetti, vaikka hänellä saattaa olla kaksoiskansalaisuuskin, tai vaikka hän on saanut pysyvän Suomen kansalaisuuden. Onko asia noin hemmetin vaikea tajuta?

... olevan vaikeuksia luetun ymmärtämisessä, pitäisikö Sinun vaihtaa pois tuo Lukija-nikki. :D Edelllisen kirjoituksen kaksi esimerkkimuslimia ovat suomalaisista vanhemmista syntyneitä suomalaisia henkilöitä, joiden sukujuuret ovat Suomessa satojen vuosia takana. He ovat löytäneet itselleen islamin uskon ja ovat nykyisin sunni-muslimeita. Silti he ovat edelleen myös suomalaisia.

Mikä tuossa ajatuksessa on niin vaikea ymmärtää?

• Lukija.
        Rautalankakerä kirjoitti:

... olevan vaikeuksia luetun ymmärtämisessä, pitäisikö Sinun vaihtaa pois tuo Lukija-nikki. :D Edelllisen kirjoituksen kaksi esimerkkimuslimia ovat suomalaisista vanhemmista syntyneitä suomalaisia henkilöitä, joiden sukujuuret ovat Suomessa satojen vuosia takana. He ovat löytäneet itselleen islamin uskon ja ovat nykyisin sunni-muslimeita. Silti he ovat edelleen myös suomalaisia.

Jos suomalainen löytää minkä tahansa muun uskon, se ei tee hänestä sen kummempaa kuin johonkin uskontoryhmään kuuluvan takinkääntäjän. Muslimimaassa ja muslimi vanhemmista syntyvä lapsi on vasta aito muslimi. Muut ovat takinkääntäjiä. Oliko vaikeaa?

• Vesa S
        Rautalankakerä kirjoitti:

Suomalaisen enemmistön kannalta hänestä on tullut siis uskonnollisen vähemmistön edustaja. Toisaalla on muslimiyhteisö, jossa suomalainen muslimi myös on jäsenenä, mutta jonka enemmistö on maahanmuuttajia.

He ovat tulleet erilaisesta kulttuuripiiristä, jota taustaa vastaa suomalaisen muslimin on joskus vaikea heijastaa itseään. Suomalainen muslimi on itse asiassa vähemmistönä vähemmistön joukossa eikä hän siten ole aito muslimi.

• Ihmettelevä
        Lukija. kirjoitti:

Jos suomalainen löytää minkä tahansa muun uskon, se ei tee hänestä sen kummempaa kuin johonkin uskontoryhmään kuuluvan takinkääntäjän. Muslimimaassa ja muslimi vanhemmista syntyvä lapsi on vasta aito muslimi. Muut ovat takinkääntäjiä. Oliko vaikeaa?

... mukaan vääräuskoisesta (siis ei-muslimista) voi tulla oikea muslimi uskon ja oppimisen kautta. Allah on armahtavainen ja niin edelleen. Kuinka Sinä siis voit määritellä muslimiuden asteen Islamin pyhää kirjaa paremmin? :D

• Kummasteleva
        Lukija. kirjoitti:

"Muslimimaassa ja muslimi vanhemmista syntyvä lapsi on vasta aito muslimi."

Mutta entäs ne muslimiksi itseänsä kuvittelevat raukat esim. Bosniassa, jossa suurin osa väestöstä on kristittyjä? Eivätkö hekään ole oikeita muslimeja, vaikka ovat vuosisatoja vanhan muslimiyhteisön jäseniä?

• Kysyväinen
        Vesa S kirjoitti:

Suomalaisen enemmistön kannalta hänestä on tullut siis uskonnollisen vähemmistön edustaja. Toisaalla on muslimiyhteisö, jossa suomalainen muslimi myös on jäsenenä, mutta jonka enemmistö on maahanmuuttajia.

He ovat tulleet erilaisesta kulttuuripiiristä, jota taustaa vastaa suomalaisen muslimin on joskus vaikea heijastaa itseään. Suomalainen muslimi on itse asiassa vähemmistönä vähemmistön joukossa eikä hän siten ole aito muslimi.

... määrittelee mikä on suomalaisuutta ja mikä ei?

Luoja varjelkoon silloin minua suomalaisuudelta! :D

• Lukija.
        Ihmettelevä kirjoitti:

... mukaan vääräuskoisesta (siis ei-muslimista) voi tulla oikea muslimi uskon ja oppimisen kautta. Allah on armahtavainen ja niin edelleen. Kuinka Sinä siis voit määritellä muslimiuden asteen Islamin pyhää kirjaa paremmin? :D

Aivan yksi ja hailee mitä koraani sanoo, sillä se on satukirja raamatun tapaan. Muslimivanhemmista ja mieluimmin muslimaassa syntynyt on vasta aito muslimi, muut ovat takin kääntäjiä ja tuuliviirejä.

• Simanainen
        Iron-Mike kirjoitti:

en ole edelleenkään muslimi, josta koko soppa alkoi.
        Wavehunterisi on vain kade raameistani ja muista avuistani, joita häneltä ei arvattavasti löydy;-) Perätön nimittely onkin Wavesi harrastus n:o 1. Pusikosta ja naamari piilosta huutelee kuka tahansa löysäposki hamppari mitä tahansa. Naamatusten se onkin jo näille hepuille paljon vaikeampaa.

Wavella ei ole syytä kadehtia kenenkään raameja kultaseni. :)

Mies on kuin härkä. Komeat kasvot, kumeassa ruodossa. ;)

Väheksyä ei saata myöskään sympaattista ja kaikin puolin miellyttävää luonnetta ja näyttääkin siltä, että kuten useimiten, hänen tekstinsä tulkitaan väärin, tai niitä ei ymmärretä lainkaan. Mikä taasen kertoo jotain lukijan älykkyydestä. ;))

Syytöksesi ovat siinä mielessä syvältä, koska katson tuntevani miehen ja hyvin pitkälle myös hänen elämänsä, jossa ei ole mitään hävettävää ja meriittiä on kertynyt ajan saatossa enemmän, kuin moni saavuttaa koko elämänsä aikana. Nimittely on jotain sellaista, mitä täällä harrastavat useimmat muut, mutta ei Wave. :)

Pusikostahan täällä useimmat huutelee, joten sitä on oikeastaan tässä edes turha tuoda esille.
        Itse en seurannut keskustelun alkua lainkaan ja
        jep, tuollahan se muslimiteksti on. Itselleni on täysin yhdentekevää, mitä uskontoa kukakin edustaa, sillä itse uskon vain ihmiseen. :)

Kultaseni hei???! Kenellä on tarvetta täällä
        vääntää jonkun kanssa naamatusten? Eihän se ole näiden foorumeiden alkuperäinen tarkoitus. :)

Muuten...oikein suloista ja
        lämminhenkistä Joulua sinulle.
        Senkin namusetä. :DD

• Jooo...
        Simanainen kirjoitti:

Väheksyä ei saata myöskään sympaattista ja kaikin puolin miellyttävää luonnetta ja näyttääkin siltä, että kuten useimiten, hänen tekstinsä tulkitaan väärin, tai niitä ei ymmärretä lainkaan. Mikä taasen kertoo jotain lukijan älykkyydestä. ;))

Syytöksesi ovat siinä mielessä syvältä, koska katson tuntevani miehen ja hyvin pitkälle myös hänen elämänsä, jossa ei ole mitään hävettävää ja meriittiä on kertynyt ajan saatossa enemmän, kuin moni saavuttaa koko elämänsä aikana. Nimittely on jotain sellaista, mitä täällä harrastavat useimmat muut, mutta ei Wave. :)

Pusikostahan täällä useimmat huutelee, joten sitä on oikeastaan tässä edes turha tuoda esille.
        jep, tuollahan se muslimiteksti on. Itselleni on täysin yhdentekevää, mitä uskontoa kukakin edustaa, sillä itse uskon vain ihmiseen. :)

vääntää jonkun kanssa naamatusten? Eihän se ole näiden foorumeiden alkuperäinen tarkoitus. :)

lässyn lässyn läpäti läää.... haista ny huilu. Syytökset syvältä kyllä, ne armaan wawwelisi syytökset vasta syvältä olivatkin koskien ironmikea.

Mitenkä kun se wawwelisi sympaattinen ja miellyttävä luonne ei tule esille muita ihmisiä pilkkaavissa kirjoituksissa. Ja kyllä, niinhän se on, sopii hyvin sanoa että puskan suojasta on hyvä huudella.... wawwelinkin.

• Iron-Mike
        Simanainen kirjoitti:

Sen verran mitä olen tämän "härkäsi" juttuja vilkaissut, niin äijän pääasiallinen tehtävä on ollut ihmisten mollaaminen. Minuun ei tuollaisen vässykän huutelut vaikuta, mutta joihinkin herkempiin tyyppeihin saattavat kylläkin vaikutattaa.

• Simanainen
        Jooo... kirjoitti:

lässyn lässyn läpäti läää.... haista ny huilu. Syytökset syvältä kyllä, ne armaan wawwelisi syytökset vasta syvältä olivatkin koskien ironmikea.

Mitenkä kun se wawwelisi sympaattinen ja miellyttävä luonne ei tule esille muita ihmisiä pilkkaavissa kirjoituksissa. Ja kyllä, niinhän se on, sopii hyvin sanoa että puskan suojasta on hyvä huudella.... wawwelinkin.

Älä nyt viitsi puhua mitä sattuu. :)

Selaa historiaa ja tarkastele, montako panettelevaa kirjoitusta täältä löydät. :)

Montako niistä on Waven kirjoittamia? :D

Edes hieman realistisuutta peliin,
        pyydän. :))

• Simanainen
        Iron-Mike kirjoitti:

Sen verran mitä olen tämän "härkäsi" juttuja vilkaissut, niin äijän pääasiallinen tehtävä on ollut ihmisten mollaaminen. Minuun ei tuollaisen vässykän huutelut vaikuta, mutta joihinkin herkempiin tyyppeihin saattavat kylläkin vaikutattaa.

Mollaavat tekstit tulevat yleensä muualta, kuin Wavelta. Niitä on kuukausien saatossa ollut julmetusti, eikä yksikään ole ollut Waven kirjoittama. Eikös?

Wavea on mielestäni täysin turha syytellä mollaamisesta, tämän kaiken muun keskellä,
        kaverillehan voisi asettaa sädekehän
        pään päälle näiden muiden tekstien jälkeen. :DD

Waven tekstien tarkoitus tuskin on tehdä sen kummempaa vaikutusta kehenkään, kirjoittajana hän on vertaansa vailla, sitä tuskin sinäkään sisimmissäsi voit kiistää?;)

Onhan täysin toinen asia, miten hänen tekstinsä halutaan ymmärtää ja ymmärretäänkö niitä
        ylipäätään ollenkaan. Lukijoiden sisäistämisen ja ymmärtämisen kyvyn olen minä, kuten monet
        muutkin kyseenalaistaneet jo aikoja sitten. :)

Ihmeellistä, että vedät tähän aiheeseen tuon ihmisten herkkyyden, sillä mitä minä olen huomannut, useimmiten herjaavimmat ja törkeimmät
        solvaukset tulevat juuri näiltä mainitsemiltasi
        "herkimmiltä tyypeiltä". :DD

Nyt oli pakko nauraa ääneen. :)))

• tukkusutija
        Simanainen kirjoitti:

Mollaavat tekstit tulevat yleensä muualta, kuin Wavelta. Niitä on kuukausien saatossa ollut julmetusti, eikä yksikään ole ollut Waven kirjoittama. Eikös?

Wavea on mielestäni täysin turha syytellä mollaamisesta, tämän kaiken muun keskellä,
        kaverillehan voisi asettaa sädekehän
        pään päälle näiden muiden tekstien jälkeen. :DD

Waven tekstien tarkoitus tuskin on tehdä sen kummempaa vaikutusta kehenkään, kirjoittajana hän on vertaansa vailla, sitä tuskin sinäkään sisimmissäsi voit kiistää?;)

Onhan täysin toinen asia, miten hänen tekstinsä halutaan ymmärtää ja ymmärretäänkö niitä
        ylipäätään ollenkaan. Lukijoiden sisäistämisen ja ymmärtämisen kyvyn olen minä, kuten monet
        muutkin kyseenalaistaneet jo aikoja sitten. :)

Ihmeellistä, että vedät tähän aiheeseen tuon ihmisten herkkyyden, sillä mitä minä olen huomannut, useimmiten herjaavimmat ja törkeimmät
        solvaukset tulevat juuri näiltä mainitsemiltasi
        "herkimmiltä tyypeiltä". :DD

Nyt oli pakko nauraa ääneen. :)))

nyt en millään pysty, en kykene, enkä halua kirjata kirjoitelmaasi kaikin osin. no sou not. ei varmaan ole tarviskaan.

mutta jonkun kranssin lyömistä tuplaW:n ohimoille karsastan suuresti. ja jos jotain pitää jostain kirjoittamisesta ymmärtää, niin rasismi on selaista jota en ymmärrä en hyväksy. oli krjoittaja kuka hyvänsä ja tarkoitusperät mitkä tahansa.

ja vielä. ma ei ummarra? kui han on kirjoittajana vertaansa vailla?

• tukkusutija

tiennyt jo ennen toista maailmansotaa, että kun palstalle ilmaantuu tuplawahinko ja simainen, niin pata porisee.

onneksi täällä vääntää vakavalla naamalla juttua muitakin vajaamittaisia, aivonsa lotranneita, verkonpainoja kuin minä. ei tunnu niin yksinäiseltä.

ja juttua vääntää todelliset (vaiko kuvitteeliset) swarzenkekkerit, joiden korvien väli on samaa mömmöllä täytettyä pattia, kuin pylyssään pullisteleva paise.

mutta hyvä näin. lisää potaskaa pöytään.

ps. dominoinen kuvasi on kovaa valuuttaa.

• Simanainen

pupuseni, olihan se tänään.. en malta odottaa iltaa tiikerini ;D

• normaali

Tai sitten lapsellisen huomionhakuista keskustella kumppanin kanssa keskustelupalstalla. Laittaisit mieluummin vaikka tekstiviestin, olisi sekin tyylikkäämpää.

No, sivistymättömiltä ihmisiltä voi odottaa kaikenlaista.

• ihmeen
        normaali kirjoitti:

Tai sitten lapsellisen huomionhakuista keskustella kumppanin kanssa keskustelupalstalla. Laittaisit mieluummin vaikka tekstiviestin, olisi sekin tyylikkäämpää.

kumppanin? :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Simanainen

Olisitko ystävällinen ja lopettaisit?
        Tuo mitä harrastat on suhteellisen alhaista.

• Simanainen
        normaali kirjoitti:

Tuo viesti ei ollut minulta. Perskärpäseni lienee vauhdissa jälleen, saadakseen olla
        edes hetken verhoutuneena jumalaiseen olemukseeni. :))

• WhaleStuntter
        Simanainen kirjoitti:

Olisitko ystävällinen ja lopettaisit?
        Tuo mitä harrastat on suhteellisen alhaista.

kun oot niin viksu ja vilmaattinen, niin miksi et kirjaudu rekatulla (?) nikillä ja sillä jätä viestejä tänne? ei pääse sitten ns. feikit leikkimään nikeilläsi.

• Simanainen
        WhaleStuntter kirjoitti:

kun oot niin viksu ja vilmaattinen, niin miksi et kirjaudu rekatulla (?) nikillä ja sillä jätä viestejä tänne? ei pääse sitten ns. feikit leikkimään nikeilläsi.

Tätä minulta on kysytty aikaisemminkin: Miksi
        en rekkaa nikkiäni?

Mikäli olen oikein ymmärtänyt, se ei hyödytä mitään? Feikkaaminen kuulema onnistuu rekkaantumisesta huolimatta?

Toinen ajatus tähän:

Miksi minun pitäisi rekkaantua? Eikö ryhdistäytyä
        kuuluisi näiden ala-arvoisten feikkaajien?

Mikäli olen oikein ymmärtänyt, alhaisinta mitä täällä tehdään on nimenomaan
        tuo toisten feikkaaminen? :)

• Utelias
        Simanainen kirjoitti:

en rekkaa nikkiäni?

Mikäli olen oikein ymmärtänyt, se ei hyödytä mitään? Feikkaaminen kuulema onnistuu rekkaantumisesta huolimatta?

Toinen ajatus tähän:

.. olet? Koska feikeistä jatkuvasti itket, niin ainoa tapa päästä niistä eroon on rekata oma nikki.
        Syytä miksi sitä et tee voi vain arvailla, mutta yksi kelpo vaihtoehto on, että sinulla on jo riittävästi rekattuja nikkejä :-))))))))))

• ai jai jai jai
        Utelias kirjoitti:

.. olet? Koska feikeistä jatkuvasti itket, niin ainoa tapa päästä niistä eroon on rekata oma nikki.
        Syytä miksi sitä et tee voi vain arvailla, mutta yksi kelpo vaihtoehto on, että sinulla on jo riittävästi rekattuja nikkejä :-))))))))))

Tuo maaninen touhuaminen alkoi jo kauan sitten...

Muistatko Simulipipuli itse nuo kaikenlaiset eri chateissä pyörähtelyt (IP näkyy aina valvontapuolelle) ja siellä, täällä, tuolla, joka puolla oli / on tapanasi tuo samanlainen tyyli riekkua keskenkasvuisella ja tasapainottomalla tavalla, muistatko, tunnistatko, tunnustatko? Luultavasti et.

Kunnes taannoin taudintilasi paheni ja "teitä" onkin virtuaalissa niiiiiiiiiin monta, niiiiiiiin monta :o))))) Ja voi tätä vilskettä ja ontuvia selityksiä, voi voi voi.

Surku tulee ja käry kaataa, vaan eihän toisen sairautta saa ivailla, eihän? Tuhma minä!

Saanks mä nyt vitsaa?

• Mutta
        normaali kirjoitti:

Niin , ? onko se multinikki jos samaa nimeä käyttää moni kirjoittelija ???

Mitä tuohon aloitukseen tulee , niin passaahan se irvailla . Tosiasiassa jotkut uskaltaa laittaa itsensä peliin , eritavalla kuin anonyyminä kirjoittelijat.

• ai jai jai jai...
        Utelias kirjoitti:

Muistatko Simulipipuli itse nuo kaikenlaiset eri chateissä pyörähtelyt (IP näkyy aina valvontapuolelle) ja siellä, täällä, tuolla, joka puolla oli / on tapanasi tuo samanlainen tyyli riekkua keskenkasvuisella ja tasapainottomalla tavalla, muistatko, tunnistatko, tunnustatko? Luultavasti et.

Kunnes taannoin taudintilasi paheni ja "teitä" onkin virtuaalissa niiiiiiiiiin monta, niiiiiiiin monta :o))))) Ja voi tätä vilskettä ja ontuvia selityksiä, voi voi voi.

Surku tulee ja käry kaataa, vaan eihän toisen sairautta saa ivailla, eihän? Tuhma minä!

Saanks mä nyt vitsaa?

• vakkari
        ai jai jai jai kirjoitti:

Saanks mä nyt vitsaa?

Jättäisit jo Nannan rauhaan, se ei ole Simanainen. Vaikka Nanna ei sua huolinut, et sä sitä tolla tavalla takaisin saa. Nanna on mennyt naimisiin ja elää onnellisena. Swot, unohda se nyt ja jatka eteenpäin. Eihän toikaan ole tervettä, että itket yhden naisen perään vuosi kaupalla. Sinähän se masennuit, eikä Nanna.

• diu diu :o)))
        vakkari kirjoitti:

Jättäisit jo Nannan rauhaan, se ei ole Simanainen. Vaikka Nanna ei sua huolinut, et sä sitä tolla tavalla takaisin saa. Nanna on mennyt naimisiin ja elää onnellisena. Swot, unohda se nyt ja jatka eteenpäin. Eihän toikaan ole tervettä, että itket yhden naisen perään vuosi kaupalla. Sinähän se masennuit, eikä Nanna.

Olen kaikista vakkareista vakkarein ja tietäjien aatelia!

Lirahtiko katkera kyynel?

• diu diu :o)))
        vakkari kirjoitti:

Olen kaikista vakkareista vakkarein ja tietäjien aatelia!

Lirahtiko katkera kyynel?

• WhaleShutter
        Simanainen kirjoitti:

en rekkaa nikkiäni?

Toinen ajatus tähän:

taitaa ollakin niin, ettet sie osaa rekkautua? voihan nenä, noinkin viksu (nais)immeinen (ilimeisesti)...

• ???

Kyllä se vaan on niin että nuo galleriat on ihan naurettavia. Pikku tytöt kaipaa kolmekymppisten kommentteja "oletpa namu!" "Hyvät tissit!" ja taas mielestäni kolmekymppisellä pitäs olla muutakin tekemistä kun kuolata 12-20vuotiaitten tyttöjen/poikien kuvia. EIKÖ? Pelottaa oikeesti, että mihin tämä maailma on menossa...

• Minä=)

Kyllä minunkin mielestäni ne galleriat on aika naurettavia! Onhan se kivaa toisaalta että sieltä saa "ystäviä", mutta oikeesti onko sellanen ystävyyttä???

Toisaalta tytöt kaipaavat kolmekymppisten tai nuorempien kommentteja siitä kuinka heillä on hyvät tissit tai neitseelliset kasvot jne.. eikös kolmekymppisellä tänä päivänä ole muuta tekemistä kuin kuolata pikkutyttöjä tai poikia???

Pelottaa vaan ajatella, että mihin tämä maailma on menossa..

• Sam

Oli ihan pakko vastata!
        Menin ihan sanattomaksi niin hyvää tekstiä ^^
        Aivan totta joka sana.
        Vaikka omaa hyvän ulkonäön tartteeko sitä pärstäänsä sinne galleriaan pistää ihmisten "ihailtavaksi" ;P
        Sanotaanko että ihmiset jotka käyvät kattomassa kuvia siellä niin suurimmaks oskaks kuvanne saavat osakseen nauruja ja pikkaamista.. esim. "toi on iha homo jätkä tekis mieli vetää turpaan" "hyi helvetti" mut hyväkun kuvan haltia ei sitä tiiä saa haukkua iha vapaasti ^^ Teinejä kaikki! hankkikaa elämä. tilastollisesti kaikki jotka kuvansa sinne pistävät ovat suurimmaksi osaksi 15-18 xD älkääkä tulko selittämään mulle mistään heikosta itsetunnosta kun en ite laita kuvaani sinne sillä mulla on kuitenkin nämä samat periaatteet mitä tää ketjun ensimmäinen henkilö on kirjoittanut. Hmm... epäilen kaikki jotka tulee puolustamaan pikkugalleriaa tänne palstalle on juuri niitä "pellejä" jotka kuvansa sinne on laittaneet.

• just_se_äijä
        Sam kirjoitti:

Oli ihan pakko vastata!
        Menin ihan sanattomaksi niin hyvää tekstiä ^^
        Aivan totta joka sana.
        Vaikka omaa hyvän ulkonäön tartteeko sitä pärstäänsä sinne galleriaan pistää ihmisten "ihailtavaksi" ;P
        Sanotaanko että ihmiset jotka käyvät kattomassa kuvia siellä niin suurimmaks oskaks kuvanne saavat osakseen nauruja ja pikkaamista.. esim. "toi on iha homo jätkä tekis mieli vetää turpaan" "hyi helvetti" mut hyväkun kuvan haltia ei sitä tiiä saa haukkua iha vapaasti ^^ Teinejä kaikki! hankkikaa elämä. tilastollisesti kaikki jotka kuvansa sinne pistävät ovat suurimmaksi osaksi 15-18 xD älkääkä tulko selittämään mulle mistään heikosta itsetunnosta kun en ite laita kuvaani sinne sillä mulla on kuitenkin nämä samat periaatteet mitä tää ketjun ensimmäinen henkilö on kirjoittanut. Hmm... epäilen kaikki jotka tulee puolustamaan pikkugalleriaa tänne palstalle on juuri niitä "pellejä" jotka kuvansa sinne on laittaneet.

Toivottavasti ette puhu irc-galleriasta.

Miksi niin monelle on niiiin vaikeaa käsittää syy minkä takia irc-galleria on perustettu?

Lukeehan se jo etusivulla!

Jotta irc-käyttäjät näkisivät minkä näköisen ihmisen kanssa he irccaavat.

Myönnän kyllä että nykyään galleria on pahasti galleria-irccaajien kansoittama (eli niiden tyyppien joita tässä keskustelussa on haukuttu) mutta ei silti tarvitse koko porukkaa haukkua.

Voisitte muutenkin ottaa perusfaktoista ensin selvää. Ii2 on asia erikseen, tuntuu että koko paikassa ei ole yhtään oikeaa irkkaajaa..

Irc-gallerian tyypit sentään yrittävät korjata ongelman ja siitäkin kerrotaan etusivulla.
        Niitä faktoja tosiaan saa etsiä itsekin ettei tarvitse kommentoida sitten muiden. Voisi keskittyä kommentoimaan mielipidettänne tai itse asiaanne eikä asiavirheitänne.

Jos siis tarkoititte irc-galleriaa ettekä esim. kuvaton.com, ii2, tms...

• veljeskunta

toteaa. Säälittävää. Hyvä tappelus hukkaan kaunojen takia.

Ketjusta on poistettu 45 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      43
      2478
    2. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      74
      2457
    3. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      73
      2362
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      51
      2112
    5. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      32
      1857
    6. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      82
      1681
    7. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      21
      1123
    8. Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %

Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r
      Maailman menoa
      7
      1014
    9. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      41
      985
    10. Eläköön kuningas, kuningas on kuollut

Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön
      Kemijärvi
      55
      874
    Aihe