eve brenner

tallustaja...

niin, onko kukaan kuullut eve brennerin laulamana sanatonta laulua? se on semmosta kevyempää klassista.. on muuten huippu kappale! sitä minä vaan että tietääkö kukaan mistä sais ostettua even laulamana tämän kpl:n kun itellä on hävinny kasetti missä se oli...

11

5385

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kss

      en ole varma mutta vois olla
      villa lobosin
      bachianas brasileiras aaria ( aamu joella )
      music home:n luttelossa on ainakin

      • Anonyymi

        Noi on kaksi eri kappaletta samalla levyllä. Aamu joella on Le Matin sur la Riviere


    • Firenza

      Eve Brennerin kappaleet saat aamu joella nimisestä cd:stä

    • -heidi-

      Kokeile ladata vaikka DC :sta. Löytyy sieltä ainakin nimellä: Matin sur la riviere - Eve Brenner.

      • Isä 40v jep

        Kuulin joskus nuorena miehenä tuon Matin sur la riviere -kappaleen ja vaikka en todellakaan ole pienimmässäkään määrin mikään oopperaihminen (päinvastoin, vihaan oopperaa!) niin tuo Eve Brennerin kappale on minun suosikki listallani aivan ehdoton ykkönen!
        Ykkönen siis kaikessa musiikissa ja kuuntelen tyyliin laidasta laitaan. (jazzia, bluesia ja hengellistä musiikkia lukuunottamatta)

        Kun aikoinani kuulin tuon kappaleen radiosta niin ikinä en onnistunut saamaan selville esittäjää, joskus ohimennen kuulin esittäjän muttei jäänyt hataraan päähäni se nimi.
        Kiitos You Tuben tuo nimi pompsahti esiin tuubia plaratessa ja takaraivossa se kuulosti tutulta joten klikkaus ja ahhh... siinä se kappale oli tyyliin 20v jälkeen!

        Tuohon Matin sur la riviere -kappaleeseen ei muuten sitten edes liity mitään ns. elämäntapahtumaa vaan ihan se kappale itsessään sai ne hyvänolon kylmät väreet pintaan :)
        En tiedä millainen tuo Eve Brenner on oopperamaailman mittapuussa mutta uskoisin että ei aivan tuntematon nimi niissä piireissä.

        Yritin netistä etsiä tietoa kyseisestä laulajasta mutta aika hintsusti oli tietoa, esim. onko hengissä jne.
        Jos jollain on tietoa tai linkkivinkkiä niin eikun tänne juttua :)


      • Jalluv1
        Isä 40v jep kirjoitti:

        Kuulin joskus nuorena miehenä tuon Matin sur la riviere -kappaleen ja vaikka en todellakaan ole pienimmässäkään määrin mikään oopperaihminen (päinvastoin, vihaan oopperaa!) niin tuo Eve Brennerin kappale on minun suosikki listallani aivan ehdoton ykkönen!
        Ykkönen siis kaikessa musiikissa ja kuuntelen tyyliin laidasta laitaan. (jazzia, bluesia ja hengellistä musiikkia lukuunottamatta)

        Kun aikoinani kuulin tuon kappaleen radiosta niin ikinä en onnistunut saamaan selville esittäjää, joskus ohimennen kuulin esittäjän muttei jäänyt hataraan päähäni se nimi.
        Kiitos You Tuben tuo nimi pompsahti esiin tuubia plaratessa ja takaraivossa se kuulosti tutulta joten klikkaus ja ahhh... siinä se kappale oli tyyliin 20v jälkeen!

        Tuohon Matin sur la riviere -kappaleeseen ei muuten sitten edes liity mitään ns. elämäntapahtumaa vaan ihan se kappale itsessään sai ne hyvänolon kylmät väreet pintaan :)
        En tiedä millainen tuo Eve Brenner on oopperamaailman mittapuussa mutta uskoisin että ei aivan tuntematon nimi niissä piireissä.

        Yritin netistä etsiä tietoa kyseisestä laulajasta mutta aika hintsusti oli tietoa, esim. onko hengissä jne.
        Jos jollain on tietoa tai linkkivinkkiä niin eikun tänne juttua :)

        Ei kyseisestä henkilöstä taida paljoa löytyä.Hän, Eve Brenner, teki omat johtopäätöksensä levy-yhtiöiden kanssa ja palasi entiseen elämäänsä. Löytyi kadulta, tietääkseni, lauloi muutaman upean sanattoman teoksen ja katosi taas ihmismassan sekaan. Hän ei kaiketi kaivannut kuuluisuutta ja kunniaa. Olen kuunnellut tämän "Le matin sur la Riviere" helmen monen monta kertaa. Aina tulee upea fiilis saada kuunnella tuonlaista ääniskaalaa. Iho kananlihalle ja kyyneleet silmiin. Ja olen kuitenkin tavallisesti hevirokkia kympillä kuunteleva karvaperse !? Jos ihmisellä on tollaset äänivarat niin sitä kannattaa kuulla ja nauttia aivan tosissaan.


    • Tapsa 2

      Sain lahjaksi toista sataa klassisen musiikin lp-levyä ja tässä kokoelmassa on Eve Brennerin sanattomia lauluja. Kappale Le matin sur la Riviere on lumonnut minut täysin. Lp:llä on 10 yhtä ihanaa sanatonta laulua. Ihanaa, että tällainen laulaja on olemassa.

    • jalluv1

      Eve Brennerillä on (oli?) aivan jumalattoman mahtava äänivara. Olen aina kyyneleet silmissä kuunnellessani tuon ihmisen ääntä. Hän löytyi tietääkseni vahingossa jostain kadunvarresta ja teki ainakin muutaman äänityksen, kuten "Le matin sur la Riviere" joka on aina saanut ihoni kananlihalle kuunnellessa. Sanatonta kauneutta musiikin voimalla. Hän katosi markkinoilta aivan hetken kuluttua, tultuaan omaan johtopäätökseensä.

      • spo

        Brenner on juuri ilmestynyt Spotifyihin.


    • Anonyymi

      Eve Brennerin "Aamu joella" löytyy youtubesta. Kyllä hän levytti useamman levyn.

    • Anonyymi00011

      Joku Hörviäine ilmoittaa et olis myynnissä tämän laulajan cd 10e en tiedä onko feikki ilmoitus vai ei

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      866
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      69
      572
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      32
      473
    Aihe