Onko todella niin, että mikään ei ole vapaasta miehestä niin vastenmielinen otus kuin vapaa nainen??? Ajatus on yksilöiden kannalta lohduton ja enteilee melko pikaista loppua ihmiskunnalle, mutta vaikuttaa todelliselta, kun lukaisee palstalta miespuolisten nimimerkkien näkemyksiä aiheesta "Miksi mies on sinkku?"
Ehkäpä toimit aiemmin julkaisemasi näkemyksen mukaan eli määrittelet, minkä sortin "pysäköintiruutu" on kyseessä... Päätät sitten kuinka pitkäksi aikaa parkkeeraat vai etsitkö tasoisesi paikan muualta. (Hauskaa, eikö?)
eihän se nyt toki aivan näin ole "so sad"... eiköhän jokaisella ihmisellä ole oikeus omiin aivotuksiin. Olet ehkä vain saanut väärän kuvan kaikenmaailman äijiltä...
eihän se nyt toki aivan näin ole "so sad"... eiköhän jokaisella ihmisellä ole oikeus omiin aivotuksiin. Olet ehkä vain saanut väärän kuvan kaikenmaailman äijiltä...
kumma jätkähän sinä oot... en ehkä ole sinun kanssasi samaa mieltä... koetahan kuule nyt terästäytyä sen järkes kanssa ja mieti välillä muutakin kun nöyhtäävää napaas... ?
Miehet luonnollisesti nuorena sitoutuvat paljon vaikeammin, kuin naiset. Koska miehet nuorena eivät ole emootionaalisia ja käyttäydy emootioiden voimalla, kuten naiset. Jotka paljon enemmän ripustautuvat ja yrittävät sitoutua parisuhteeseen jo parikymppisinä.
Samanikäiset miehet, paljon vähemmän heistä on sitoutuneet mihinkään parisuhteeseen, mutta toki onhan näitäkin. Mutta jos emootionaalinen tunne puoli ei ole hallitseva miehen ajatusmaailmassa nuorena, niin ei ole mitään syytä etsiä väkisin kumppania.
Minä en ole sinkku sen takia, etten tahtoisi sitoutua. Vaan siksi, että se "hän" ei ole vielä tullut vastaan ja siihen luotan. Että minä en häntä etsimällä löydä ja kaikille muillekin etsijöille toivotan että, malttia malttia. Hän törmää teihin odottamattomalla tavalla, hän ei löydy etsimällä. Varsinkaan jostain pintaliitäjien suosimista paikoista !
Saanen olla asiasta eri mieltä. Tunnen monia naisia ja miehiä, jotka luen vielä ystäväpiiriini ja enemmän minä näitä sinkkunaisia tunnen kuin sinkkumiehiä, vaikka puhunkin juuri nuorista ihmisistä välillä 18-23.
Tai ehkäpä meillä on sitten vain poikkeava kaveripiiri, kun pojat näyttävät sitoutuvan paljon tiiviimmin nuorena kuin tytöt. Että elähän yleistä!!!
mielipide!!!
Eiköhän jokaisella ole oikeus omaan mielipiteeseensä,niin kuin sinullakin.t:Masa
pyyntö!!?
Moi vielä so sad!Viitsisitkö lukea ton mun tarinan "rakkautta vai jotain muuta" ja kertoa oman mielipiteesi siitä kuinka mun pitäs sun mielestä toimia??!
t:Masa
Noooh
Ehkäpä toimit aiemmin julkaisemasi näkemyksen mukaan eli määrittelet, minkä sortin "pysäköintiruutu" on kyseessä... Päätät sitten kuinka pitkäksi aikaa parkkeeraat vai etsitkö tasoisesi paikan muualta. (Hauskaa, eikö?)no voi... eihän toki...
eihän se nyt toki aivan näin ole "so sad"... eiköhän jokaisella ihmisellä ole oikeus omiin aivotuksiin. Olet ehkä vain saanut väärän kuvan kaikenmaailman äijiltä...no voi... eihän toki...
eihän se nyt toki aivan näin ole "so sad"... eiköhän jokaisella ihmisellä ole oikeus omiin aivotuksiin. Olet ehkä vain saanut väärän kuvan kaikenmaailman äijiltä...Kuules...
...vaikuttaa että sulla on naisista vielä paljon oppimista, tai helpottavaa on jos et tosiasioita sitten huomaakkaan, ainakin helpompi elää!selvä..
kumma jätkähän sinä oot... en ehkä ole sinun kanssasi samaa mieltä... koetahan kuule nyt terästäytyä sen järkes kanssa ja mieti välillä muutakin kun nöyhtäävää napaas... ?Miehet sitoutuvat vähemmän nuorena!
Miehet luonnollisesti nuorena sitoutuvat paljon vaikeammin, kuin naiset. Koska miehet nuorena eivät ole emootionaalisia ja käyttäydy emootioiden voimalla, kuten naiset. Jotka paljon enemmän ripustautuvat ja yrittävät sitoutua parisuhteeseen jo parikymppisinä.Samanikäiset miehet, paljon vähemmän heistä on sitoutuneet mihinkään parisuhteeseen, mutta toki onhan näitäkin. Mutta jos emootionaalinen tunne puoli ei ole hallitseva miehen ajatusmaailmassa nuorena, niin ei ole mitään syytä etsiä väkisin kumppania.
Minä en ole sinkku sen takia, etten tahtoisi sitoutua. Vaan siksi, että se "hän" ei ole vielä tullut vastaan ja siihen luotan. Että minä en häntä etsimällä löydä ja kaikille muillekin etsijöille toivotan että, malttia malttia. Hän törmää teihin odottamattomalla tavalla, hän ei löydy etsimällä. Varsinkaan jostain pintaliitäjien suosimista paikoista !
asia on kyllä toisin päin välistä
Saanen olla asiasta eri mieltä. Tunnen monia naisia ja miehiä, jotka luen vielä ystäväpiiriini ja enemmän minä näitä sinkkunaisia tunnen kuin sinkkumiehiä, vaikka puhunkin juuri nuorista ihmisistä välillä 18-23.Tai ehkäpä meillä on sitten vain poikkeava kaveripiiri, kun pojat näyttävät sitoutuvan paljon tiiviimmin nuorena kuin tytöt. Että elähän yleistä!!!
Taidat muuten uskoa vahavasti kohtaloon..?
kommenti
*sinkkuilee Hesan Munkassa - jo kohta 8 vuotta lasissa - repikää siitä!*