nyt o sellane onglema et bemari alko täristää nii vitust heti ku ajaa satast tai lujmepaa!!!!!!! kaveri sano et jotai häkkää kardaanis!!!!! onx helppo pistää kuntoo autoha oli se 316!!!!!! peräki huutaa nii vitust et meinaa pää pamahtaa!!!!
MOI
15
1544
Vastaukset
- Bobi
Lienevät ne kyntövaot, mitkä aiheuttavat tärinän. Kokeileppa kortin saatuas ihan maantiellä, josko tärinä vaikka helpottais.
- 320i
kakat pois vanteiden sisäpinnoilta. Oli sama ongelma viikko sitten ja vika oli ainoastaan tasapainotuksen pilaavassa hiekassa.. Ota järki käteen. Luuletko olevasi jollakin tavalla "kova" kun ajelet ilman korttia... Tyhmänä Sinua lähinnä pidetään..
- E46
Olen Täysin Samaa Mieltä!
:p
ps. sama jätkä!!! =)
- E30
Olisit kirjoittanut viestin nimimerkin ilman syntymävuottasi, jos se nyt edes on se.. Ajamisen iloa!
- Santeri
Mä kyl epäilen et se on bemarin vuosimalli se 1984. Mut ei se kuskikaan kyl oo ku 18
- 316
kulkeeko 316 yli satasta?
- JANI1948
oon ottanu siit 200 irti ku kaveri ävhä remppas sitä!!!!!!!!!!!!!1 oon voitanu sil monta muka tkykiä ku ei pojat osaa ajaa nii hyvin ku mä!!!!!!!!!!!!!!! tuuks skabaa hä!!!!!!!!!!!!!!!!BEMARI O PARAS!!!!!!!!!!!!!!!!111111111
- 316
JANI1948 kirjoitti:
oon ottanu siit 200 irti ku kaveri ävhä remppas sitä!!!!!!!!!!!!!1 oon voitanu sil monta muka tkykiä ku ei pojat osaa ajaa nii hyvin ku mä!!!!!!!!!!!!!!! tuuks skabaa hä!!!!!!!!!!!!!!!!BEMARI O PARAS!!!!!!!!!!!!!!!!111111111
tais virittää vähän sitä sinun nopeusmittaria! mulla on samanlainen auto ja se ei kulje 200 varmana edes dynamiitin voimalla!!! etkö oo alkanu ihmetteleen koskaan, jos edessä ajava linja-auto ajaa mittaris mukaan 180km/h :)
- JANI1984
316 kirjoitti:
tais virittää vähän sitä sinun nopeusmittaria! mulla on samanlainen auto ja se ei kulje 200 varmana edes dynamiitin voimalla!!! etkö oo alkanu ihmetteleen koskaan, jos edessä ajava linja-auto ajaa mittaris mukaan 180km/h :)
VEDIN TURYNTIEN ALAMÄES AINAKI 190 MUT KYL SEN JÅLKEE SÖIKI ÖLJYY NII HELVETIST!!!! MUT EIKSNII ET BEMARI ON PARAS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- 316
JANI1984 kirjoitti:
VEDIN TURYNTIEN ALAMÄES AINAKI 190 MUT KYL SEN JÅLKEE SÖIKI ÖLJYY NII HELVETIST!!!! MUT EIKSNII ET BEMARI ON PARAS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
joo kyllä bemu paras on, muttei sentään nämä elämää vanhat öljynnielijä,nakuttaja,säksättäjä,tuhnu mopot! no onhan ne kyllä samanikäisiin japseihin verrattuna ihan ok...
- JANI1984
316 kirjoitti:
joo kyllä bemu paras on, muttei sentään nämä elämää vanhat öljynnielijä,nakuttaja,säksättäjä,tuhnu mopot! no onhan ne kyllä samanikäisiin japseihin verrattuna ihan ok...
KAVERIL O 1,8 KARINA JA SILTI MÄ VOITAN SEN AINA KU OTETAA SKABAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! BEMARI O KINGI JA JASPIT LAHOO!!!!!!!!!!!!!
- anaali
JANI1984 kirjoitti:
KAVERIL O 1,8 KARINA JA SILTI MÄ VOITAN SEN AINA KU OTETAA SKABAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! BEMARI O KINGI JA JASPIT LAHOO!!!!!!!!!!!!!
sä oot täyslaho pelle!!!111 (heh)
- George Patton
JANI1984 kirjoitti:
SInulla on mopoauto ja poikaystävälläsi on polkuauto. Sinä Jani olet se poikaystäväsi polkuauto, jota hän polkee kuin viimeistä päivää.
- Gay BMW
George Patton kirjoitti:
SInulla on mopoauto ja poikaystävälläsi on polkuauto. Sinä Jani olet se poikaystäväsi polkuauto, jota hän polkee kuin viimeistä päivää.
onneksi helppo huoltaa. Rasvaa vain joutuu lisää jokaisen polkaisusetin välillä.
- se auttaa
ulos kartaanista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481240
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55571
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462