niin kumpi niistä olisi parempi se muscle vai powerload ja mikä hinta?
fast proteiinit
13
1908
Vastaukset
- fast
Niin, käy katsomassa lisätietoja vaikka www.fast.fi sivuilta. Powerload ei ole proteiini vaan kreatiini/hiilari seos. Muscle on ihan hyvä tuote (hinta noin 29e/kg), mutta paljon halvemmalla saat kun sekoitat vastaavan tuotteen itse vaikka Fast green line tuotteista. Kilohinta putoaa helposti alle puoleen. Itse sekoitettuna, itselläni kilohinta on noin 10e/kg. Tuskin saat valmiita seoksia siihen hintaan mistään. Lisäksi voit itse säätää protskun ja hiilarin suhdetta.
- muskeli mies
kun nyt kattelin noita niin en nähnyt missään niissä kreatiinia joka mun mielestä lisää voimaa ja kestävyyttä? ja mistä noista vihreän pussin tuotteita sekoittelemalla tulee sellainen että lihakset kasvavat nopeammin ja tulee kestävyyttä?
ja mikä on yhen pussin hinta? ja eikö niitä saa ihan prismoista ja luontais tuote kaupoista? - muskeli mies
muskeli mies kirjoitti:
kun nyt kattelin noita niin en nähnyt missään niissä kreatiinia joka mun mielestä lisää voimaa ja kestävyyttä? ja mistä noista vihreän pussin tuotteita sekoittelemalla tulee sellainen että lihakset kasvavat nopeammin ja tulee kestävyyttä?
ja mikä on yhen pussin hinta? ja eikö niitä saa ihan prismoista ja luontais tuote kaupoista?eli voisko joku vastata?
- fast
muskeli mies kirjoitti:
ja mikä on yhen pussin hinta? ja eikö niitä saa ihan prismoista ja luontais tuote kaupoista?Joo, kreatiini pitää ostaa vielä erikseen. On Red line tuote. Itse olen ostanut niitä Prismasta ihan edulliseen hintaan. Hintoja voit katsella vaikka www.pakkotoisto.com sivuilta.
Hinnat noin:
Hera80 15e/kg,
Maito90 23e/kg,
Malto6 6e/kg,
Dextro 5e/kg,
Creatine 34e/kg.
Siellä Fastin omilla Green line sivuilla oli pari sekoitusohjetta.
Palautumispaketti 2,9 kg
1 pussi HERA80
1 pussi MALTO6
1 pussi DEXTRO
Massanlisäyspaketti 4,8 kg
1 pussi HERA80
1 pussi MAITO90
2 pussia MALTO6
1 pussi DEXTRO
Niihin lisää vielä tarvittavan määrän kreatiinia (noin 5%). Kreatiinin voi ottaa myös erikseen vaikka Dextroon sekoitettuna.
Itse olen käyttänyt Muscle , sijasta palautusjuoma seosta (1:1):
1kg HERA80
1kg MAITO90
1kg MALTO6
1kg DEXTRO
200g CREATINE
Kaakaota makuaineeksi
Hinta noin 13e/kg
Vertaa Muscle 29e/kg
Jokaisen tuotteen kohdalta löydät lisätietoja Fastin sivuilla. - muskeli mies
fast kirjoitti:
Joo, kreatiini pitää ostaa vielä erikseen. On Red line tuote. Itse olen ostanut niitä Prismasta ihan edulliseen hintaan. Hintoja voit katsella vaikka www.pakkotoisto.com sivuilta.
Hinnat noin:
Hera80 15e/kg,
Maito90 23e/kg,
Malto6 6e/kg,
Dextro 5e/kg,
Creatine 34e/kg.
Siellä Fastin omilla Green line sivuilla oli pari sekoitusohjetta.
Palautumispaketti 2,9 kg
1 pussi HERA80
1 pussi MALTO6
1 pussi DEXTRO
Massanlisäyspaketti 4,8 kg
1 pussi HERA80
1 pussi MAITO90
2 pussia MALTO6
1 pussi DEXTRO
Niihin lisää vielä tarvittavan määrän kreatiinia (noin 5%). Kreatiinin voi ottaa myös erikseen vaikka Dextroon sekoitettuna.
Itse olen käyttänyt Muscle , sijasta palautusjuoma seosta (1:1):
1kg HERA80
1kg MAITO90
1kg MALTO6
1kg DEXTRO
200g CREATINE
Kaakaota makuaineeksi
Hinta noin 13e/kg
Vertaa Muscle 29e/kg
Jokaisen tuotteen kohdalta löydät lisätietoja Fastin sivuilla.eli voinko sekoittaa vain kahta ainetta esim. kaksi teelusikaalista kreatiinia ja jotain toista? ja myydäänkö prismassa tota creatine jauhetta vai kaikkia tuotteita? ja mitä toi creatine maksaa?
- fast
muskeli mies kirjoitti:
eli voinko sekoittaa vain kahta ainetta esim. kaksi teelusikaalista kreatiinia ja jotain toista? ja myydäänkö prismassa tota creatine jauhetta vai kaikkia tuotteita? ja mitä toi creatine maksaa?
Kyllä noita aineita voi aika vapaasti sekoitella keskenään.
Oman tarpeesi mukaan voit säätää protskun ja hiilarien suhdetta. Massa juomissa voi suhde olla luokkaa 1:2-1:5.
Esim. Creatine purkin kyljessä on ohjeet miten sitä kannattaa käyttää. Itse olen saanut ainakin kaikkia aineita Prismasta. Pikku purkki kreatiinia (muutama sata grammaa) oli jotain 13euroa. Isompi tulee tietenkin hieman halvemmaksi.
Älä nyt kuitenkaan pelkän kreatiin varaan laske. Kyllä protskut on tärkeitä. - muskeli mies
fast kirjoitti:
Oman tarpeesi mukaan voit säätää protskun ja hiilarien suhdetta. Massa juomissa voi suhde olla luokkaa 1:2-1:5.
Esim. Creatine purkin kyljessä on ohjeet miten sitä kannattaa käyttää. Itse olen saanut ainakin kaikkia aineita Prismasta. Pikku purkki kreatiinia (muutama sata grammaa) oli jotain 13euroa. Isompi tulee tietenkin hieman halvemmaksi.
Älä nyt kuitenkaan pelkän kreatiin varaan laske. Kyllä protskut on tärkeitä.mut eikö kreatiini kasvata lhaksia nopeammin kuin ilman? ja mitä niitä kannattaa sekoittaa?
- muskeli mies
fast kirjoitti:
Älä nyt kuitenkaan pelkän kreatiin varaan laske. Kyllä protskut on tärkeitä.ja myydäänkö proteiinia niissä vihreissä pusseissa?
- jäbä
muskeli mies kirjoitti:
ja myydäänkö proteiinia niissä vihreissä pusseissa?
Ei millään pahalla, mutta jos sulla on noin kanan muisti, niin lue ihmeessä mitä edellä on vastailtu sulle ja tee se JÄRJEN kanssa.
- muskeli mies
muskeli mies kirjoitti:
ja myydäänkö proteiinia niissä vihreissä pusseissa?
onko kreatiinissa vaaroja?
- sdf
fast on perseestä. yli hinnoteltuja ja vielä huono laatusia
- reenaaja
huonolaatuisia, näistä on puhuttu ennenkin mm. mega-pron vanhalla palstalla, tutkimuksissa selvisi
pahoja laatuvirheitä, joista rahat kääri yksi tuttu mies! - salirotta
reenaaja kirjoitti:
huonolaatuisia, näistä on puhuttu ennenkin mm. mega-pron vanhalla palstalla, tutkimuksissa selvisi
pahoja laatuvirheitä, joista rahat kääri yksi tuttu mies!Mielenkiintoista "tietoa" sulla. Vaikka olisi kuinka totta niin olisi hyvä esittä vähän faktaa tuollaisen väittämän tueksi! Mikä tutkimus, linkkiä? Kyllä mä tiedän mitä sä tarkoitat, mutta ei ole fiksua esittää tuollaisia kommentteja tuolla tavalla :-/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole432488Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742477Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732372Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.552134Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl321867Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma841685Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko211133Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71024Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi411005Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön56886