onko kirsikka ja aitopuu "out"

ei vaniljaa

Lähestulkoon _kaikki_ uudisrakennusta pykäävät valitsevat keittiökseen joko valkoiset ovet pähkinärungolla tai sitten vaniljat ovet kirsikkarunglla. Itse olin ajatellut tummahkoa aitopuuta, mutta sain kuulla että esi. kirsikka tai tammi ovat totaalisen out. Sitä en sano etteikö vanilja / valkoinen olisi ihan nätti ja valoisa keittiö, mutta kun _kaikki_ tekevät sellaisen niin tulee sellainen sarjatuotantomeininki. Mitä ehdotuksia teillä olisi siihen, että huoneen saisi pidettyä valoisana ja vaaleana yleisilmeeltään, vaikka kaapit olisivatkin esim. tummahkoa kirsikkaa?

8

3952

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pirggo

      Meille on näillä näkymin tulossa melkoisen tumma pähkinäkeittiö tummilla pähkinä- ja kivitasoilla. Jotta kokonaisuudesta ei tulisi synkkä, ajattelimme laittaa keittiöön ja ruokahuoneeseen maidonvalkean laattalattian, samoin välitilalaatta tulee olemaan valkoinen. Myös osaan yläkaapeista tulevat lasiovet keventävät ilmettä. Ja tietysti hyvä valaistus on tärkeää.

    • keittiö kuntoon

      Teemme parhaillaan remonttia pieneen keittiöön. Sen verran tullut luettua mielipiteitä puolen vuoden aikana, että on oppinut myös luottamaan siihen mistä itse pitää ! Vaikka naapurilla olisikin saman väriset kaapit, keittiöön saa muita kivoja jippoja..joilla saa yksilöllisyyttä. Tärkeintähän on että värit mielyttävät omaa silmää.

    • Serf

      No hemmetti, tee sellainen keittiö kuin haluat, ja veisaa viis siitä mitä muut tekevät.

      Kun haluat tuota tosiaan tummahkoa kirsikkaa kaappeihin, niin valoisuutta saa kun pitää lattian, katon ja seinäpinnat vaaleina.

      Tietysti ikkunat täytyy ottaa huomioon myös. Jos keittiössä on vain yksi ikkuna pohjoiseen, niin kirsikka on vähän tumma. Kahdella ikkunalla tai ikkunalla etelään ei ole niin ongelmallista.

      Kirsikka ei kuitenkaan ole NIIN tumma. Aika kivaa saa aikaiseksi myös kontrasteilla, eli ei otakaan aitopuuta, vaan esimerkiksi vaaleahkon oven jollakin tosi tummalla.

    • mhe

      Tuskinpa olet ostamassa keittiötä vain vuodeksi... Ensi vuonna on kuitenkin taas uudet "trendit" ja mahdollisesti pähkinä on out.
      Mielestäni kirsikka on varsin klassinen vaihtoehto - ei ihme että meille kirsikkaa keittiöön :D

      • Kirsikkakeittiö

        On totta, että kaikki näyttää nyt olevan valkoista, valkoista ja valkoista.

        Ostimme juuri tumman kirsikan värisen keittiön. Kaupasta sitä ei löytynyt, vaan ostimme käytetyn priimakuntoisen keittiön pilkkahintaan. Halusimme tavallaan ajattoman näköisen keittiön, jonka voin sisustaa "ranskalaiseen" tyyliin. Valkoisesta keittiöstä sitä ei saa, tammi ja kirsikka sopivat.

        Tummissa väreissä vöälilaatoituksella ja lattiavalinnoilla voi vaihtaa tunnelmasta toiseen. Tosi radikaalejakin eroja.

        olisi kiva kuulla muilta kirsikkakeittiön omistajilta vinkkejä sisustuksesta, ehkä linkkejä kuviin.


    • vaihtoehto

      Laita vain alaosaan kirsikkaa - tai muuta tummaa puuta, välitilaan vaaleaa ja yläkaapeiksi kiiltovalkoista....

    • kirsikka

      Itse hieron juuri kauppaa gatto- keittiöstä, joka on kirsikkaa ja pidän sitä hyvin in juttuna. Kirsikka on ajaton ja kaunis. Persaukiset ostavat mitä halvimmalla saavat.

      Taloa kun tehdään tai remontoidaan ei ole kysymyksessä ennätyshalvan tekeminen, tai ei ainakaan pitäisi olla. Itseäni hirvittäisi ainakin työskennellä kyökissä, jossa on tingitty mukavuudesta rahan takia. Mitä väreihin tulee, niin kai rakentajan pitää itse päättää mistä tykkää. Itse en siedä valkoista keittiössä, niin sitä ei sinne myöskään tule. Jos pitäisin, niin sitä tulisi, eikä olisi mitään väliä onko se out.

      • puhut

        Mua kanssa ihmetyttää, kun immeiset pähkäilee, mikä on in ja mikä out. Out on juuri se, mistä ei itse pidä.
        Sama ihmetyttää, kun mietitään hintoja, kun jokin väri on halvempi kuin toinen.
        Meillä ollaan päädytty kirsikkaan keittiön oveen, harmaaseen runkoon, välitilalaatoitukseen ja lattialaatoitukseen.
        Mua ei vähääkään kiinnosta mitä maksaa jonkun oranssi keittiö. Ainoastaan valitun värisävyn eri tarjoukset kiinnostaa.
        Eikä myöskään kiinnosta pätkän vertaa, mitä maksaa laminaatti tai massiivitasot, kun on päätetty hommata musta kivitaso. Ei myöskään kiinnosta valkoisen kivitason hinta.
        Hintavertailuja teen ainoastaan valituista malleista ja väreistä.
        Tarjoukset kun on saatu, niin tietää kestääkö perse ostaa haluttu kokonaisuus. Jollei, niin sitten täytyy unohtaa koko remontti. Onneksi tällä erää rahat riitti.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5195
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3257
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1847
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1810
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1675
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1521
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1385
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1287
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe