Mun mielestä Edwin. Se on aika hassu..ainaki kun se muuttuu naiseksi. Muuten tietääkö joku onko sillä jonkinnäkönen "suuri salaisuus", meinaan kun se kerran sanoi Aerielle, että se tietää jotain. En oo koskaan saanu selville...
Sillä on kiva aksentti :)
Kuka on paras hahmo?
32
2740
Vastaukset
- Pelimies-77
Kun funtsii Baldurin eph:ita niin on ne kaikki yllättävän hyviä - joskin ylitse muiden on ehdottomasti Aerie.. sillä on ihana ääni ainakin =)
Ärsyttävin on Imoen..
ja hauskin on Minsc featuring Boo!- elina
Munkin mielestä Aerie on ihan kiva. Mut Jaheira on kans kyllä aika ärsyttävä. Ainakun pelaan mieshahmolla niin isken Aerien. Aika tylsää kun naishahmolla voi iskee vaan Anomenin...Edwin on paljon kivempi :) Minsc&Boo on kans kivoja...
"Edwin do this, Edwin do that...somebody get this yerk a banana."
:)
- mikko
darven fighter
- lil
Kuka se Edwin on? Ei tule mieleen kyllä yhtään mitään??!! Onko se edes bg2:ssa?
Minusta Jan Janssen on hauska veikko, asiaa sillä ainakin riittää. =)- Pelimies-77
Edwin on BG1:ssä Nashkelissa, haluaa että lähdet tappamaan Dynaheirin joka on vankina Gnoll Strongholdissa.
Kakkosessa Edwin on Mae'varin tifu killassa yläkerrassa, auttaa sinua paljastamaan maevarin petollisuuden Shadow Tifuille jos autat puolestaan häntä omissa tarkoituksissaan. Edwin on yllättävän hyvä welho ainakin kakkosessa. Joskin evil alignin omaava. - elina
Hä? Et oo koskaan kuullu Edwinistä? Outoa...sehän on ihan paras...
Mä en tykkää Jan Jansenista, se on ärsyttävä. Itse asiasa ne kaiki varkaat on aika ärsyttäviä, siks mun päähahmo on yleensä varas... - lil
elina kirjoitti:
Hä? Et oo koskaan kuullu Edwinistä? Outoa...sehän on ihan paras...
Mä en tykkää Jan Jansenista, se on ärsyttävä. Itse asiasa ne kaiki varkaat on aika ärsyttäviä, siks mun päähahmo on yleensä varas...En varmaankaan ole ottanut sitä mukaan jos se on ollut evil aligment. Siksi en muista sitä äijää. Minä olen nimittäin aika tarkasti kolunnut joka ikisen tehtävän melkein bg2:ssa. Erittäin hieno peli!!!! ps. pitää varmaan alottaa uusi peli ja hakea se äijä mukaan että näkee millainen se on =)
- Paladin
paras hahmo on ehdottomasti paladin varsinkin itse tehty parhaat aseet armorit yms. sälää jota ei muut voi käyttää taikoja että sillee
- T.L
no siin voi tehda kllä omiakin hahmoja et kannattaa tehä vaan oma ota vaik joku taika hemmo niin se saa ihan sairaasti levelien aikoja sairaita taikoja
- Errtu
Siitä paladinista joka on temple districtin viemäreissä(en muista nimeä just nyt...) saa ihan kivan tappokoneen ku hankkii sille Carsomyr 5:sen siltä red dragonilta...
Mut ite tehtynä kensai(dual class mageks lvl 10:llä tai jollain...) - elina
Errtu kirjoitti:
Siitä paladinista joka on temple districtin viemäreissä(en muista nimeä just nyt...) saa ihan kivan tappokoneen ku hankkii sille Carsomyr 5:sen siltä red dragonilta...
Mut ite tehtynä kensai(dual class mageks lvl 10:llä tai jollain...)...sen nimi on Keldorn. Ihan hassu sekin. Mut sekin on joskus ärsyttavä kun se aina morkkaa Anomenia ja kun se tarpeeks kihtyy ni se tappaa Viconian...
- lil
elina kirjoitti:
...sen nimi on Keldorn. Ihan hassu sekin. Mut sekin on joskus ärsyttavä kun se aina morkkaa Anomenia ja kun se tarpeeks kihtyy ni se tappaa Viconian...
Minulla on ollut Keldorn mukana ja Anomen kans, mutta ei se minulla ainakaan morkannut Anomenia..
- elina
lil kirjoitti:
Minulla on ollut Keldorn mukana ja Anomen kans, mutta ei se minulla ainakaan morkannut Anomenia..
Kyl se (vähän) morkkaa sitä ennen ku siitä Tulee Sir Anomen. Sen jälkeen se lopettaa, kun siitä tulee "samanveroinen"...:)
- c
elina kirjoitti:
Kyl se (vähän) morkkaa sitä ennen ku siitä Tulee Sir Anomen. Sen jälkeen se lopettaa, kun siitä tulee "samanveroinen"...:)
ei se morkkaa. se opettaa ja neuvoo. ja kun anomen nyt on sellanen ärsyttävä.. pikku.. öö... paskiainen! niin sehän ottaa sen morkkaamisena, kun ei kerta kestä sitä, että keldorn on arvostetumpi. anomenhan valittaa sitä, että "mää haluun tässä junttiporukassa lisää arvovaltaa! *boastiitiboastiiti*"
koettakaa kestää.
- Weelo
Aerin... Se on niin ärsyttävä, että viholliset kähtevät varmasti pakoon. Onko teillä muilla Anomen yrittänyt tappaa sitä? Minulla yrittää, mutta otan sitten aina saven. Vähän "mamo" tyyli, mutta minkäs teet...
- lil
Tarkoitatko Aerieta? Jos tarkoitat niin ei ole yrittänyt anomen tappaa sitä. Mites se nyt sinulla sillälailla tekee?
- Weelo
lil kirjoitti:
Tarkoitatko Aerieta? Jos tarkoitat niin ei ole yrittänyt anomen tappaa sitä. Mites se nyt sinulla sillälailla tekee?
Aerieta tarkoitin, tai mikä nyt olikaan =). Asiaan: Pelasin niin, että kävin siinä Anomenin tehtävässä lahtaamassa sen erään aatelisen. Eli siis siinä tehtävässä kun sen sisko on murhattu ja sen isä vaatii sitä tappamaan sen yhden aatelisen. Sen takia Anomen ei pääse the Most Radiant Heart ”liikkeen” jäseneksi.
Kuitenkin Aeria aloittaa keskustelun jossa kertoo olevansa pahoillaan siitä että Anomen epäonnistui eikä päässyt siihen järjestöön. Anomen käskee Aerien olla hiljaa, mutta Aerie puhuu vielä jotain. Sitten Anomen suuttuu ja hyökkää Aerien kimppuun. Ihme epeleitä... - lil
Weelo kirjoitti:
Aerieta tarkoitin, tai mikä nyt olikaan =). Asiaan: Pelasin niin, että kävin siinä Anomenin tehtävässä lahtaamassa sen erään aatelisen. Eli siis siinä tehtävässä kun sen sisko on murhattu ja sen isä vaatii sitä tappamaan sen yhden aatelisen. Sen takia Anomen ei pääse the Most Radiant Heart ”liikkeen” jäseneksi.
Kuitenkin Aeria aloittaa keskustelun jossa kertoo olevansa pahoillaan siitä että Anomen epäonnistui eikä päässyt siihen järjestöön. Anomen käskee Aerien olla hiljaa, mutta Aerie puhuu vielä jotain. Sitten Anomen suuttuu ja hyökkää Aerien kimppuun. Ihme epeleitä...Ei olisi kannattanut käydä tappamassa sitä "aatelista", joka murhasi Anomenin siskon, jos haluaa, että Anomenista tulee Most of the radian heartin jäsen. Jos et olisi käynyt siellä tappamassa sitä niin asia olisi selvinnyt myöhemmin sillä tavalla, että Anomenin isäkin tapetaan ja asialla olisi ollut just sama aatelinen. Anomen jättää porukan ja lähtee tappamaan sitä aatelista Bridgedistrictiin sen taloon. Jos haluaisi Anomenin edelleen mukaan sen perään pitäisi mennä ja estää sitä tappamasta sitä aatelista. Ja so on.. =)
- c
lil kirjoitti:
Ei olisi kannattanut käydä tappamassa sitä "aatelista", joka murhasi Anomenin siskon, jos haluaa, että Anomenista tulee Most of the radian heartin jäsen. Jos et olisi käynyt siellä tappamassa sitä niin asia olisi selvinnyt myöhemmin sillä tavalla, että Anomenin isäkin tapetaan ja asialla olisi ollut just sama aatelinen. Anomen jättää porukan ja lähtee tappamaan sitä aatelista Bridgedistrictiin sen taloon. Jos haluaisi Anomenin edelleen mukaan sen perään pitäisi mennä ja estää sitä tappamasta sitä aatelista. Ja so on.. =)
ei siinä minulla vaan noin käynyt. sanoin anolle suorat sanat, että "oot sentään hyvis, tämä on paaaha polku. älä ala kulkea sitä!" ja se sano, että "joookei." ja koko shitti loppui siihen. ei tapettu anon isää ja se pääs orderiin.
- Latex the baldur guru
Mu mielestä parhaat on Edwin (joka on useasti mainittu) Jan Janssen (josta muut ei pidä)Anomen ja minsc(jolla on söpö Buu)
- Dweller
Miun mielestä paras hahmo on Minsc vai
miten se kirjoitettiinkaan.
Se on aika hauska ku se hokee
että oomme sankareita kaikki,Boo,sinä
ja minä.Ja se Boo vikisee siinä taustalla.
Minski on paras!!!- Druidi
Minsc ja Boo hyviä myös, mutta Jaheira on ehdottomasti paras, eikä vähiten druidi-viisauksiensa vuoksi. Cool aksentti myös.
Ärsyttävin on Nalja ("How are we helping the less fortunate dredging around in here?!") - Menee hermot tuohon lässytykseen!
- Cernd
Cernd, shapeshifter druid on erinomainen kumppani :)
Huono-onninen tosin , sen näette jos seikkailette hänen kanssaan, enpä viitsi kertoa juonta .
Mutta todella mielenkiintoinen ja hyödyllinen matkakumppani joukkoon kuin joukkoon.
Ja druidit yleensä ovat erittäine hauskoja .. paitsi Jaheira, joka ei ole kunnon druidi ,ja ärsyttäväksi tehty henkilö muutenkin.. ;)
The Darkest Day lisäosa antaa muutaman hauska druid alaluokan myös.. kannattaa kokeilla.- Weelo
The Darkest dayssa olevat hahmot ovat todella mitäänsanomattomia. Hokevat jotain yhtä lausetta ja myös heidän henkilökohtaiset tehtävänsäkin ovat tylsiä.
itse asiassa myös TDD:n tehtävätkin ovat huonoja, mutta mitäpä enempää haukkumaan. Ilmainen lisäosahan se on... - Authority figure
Mitämitämitä? Jaheira on parhaita!
- BOO
Weelo kirjoitti:
The Darkest dayssa olevat hahmot ovat todella mitäänsanomattomia. Hokevat jotain yhtä lausetta ja myös heidän henkilökohtaiset tehtävänsäkin ovat tylsiä.
itse asiassa myös TDD:n tehtävätkin ovat huonoja, mutta mitäpä enempää haukkumaan. Ilmainen lisäosahan se on...saako sen lisä osan dowload:attua josktakin???!??
- Cernd
BOO kirjoitti:
saako sen lisä osan dowload:attua josktakin???!??
http://teambg.net/tdd/
Siellä on yksinkertaisimmillekin ihmisille latausohjeet kädestä pitäen :) - Cernd
Weelo kirjoitti:
itse asiassa myös TDD:n tehtävätkin ovat huonoja, mutta mitäpä enempää haukkumaan. Ilmainen lisäosahan se on...Jotkut tehtävät bugaa vähän, mutta hei. Nehän parantaa sitä koko ajan ja korjailee, ja sen takia pyytävät että ilmoittaisimme bugeista.
Minusta se idea on mainio, varsinkin tehtävät.
On tietenkin pieniä susia, mutta ne tehtävät on kyllä ihan hienoja. Tarvii vain koodilla hiomista vielä.
=)
- Jaheira
Haer'dalis on aika hauska myös =D
- Undead Hunter
Ihan selvästi Minsc.
-Minsc and Boo stand ready-- Authority figure
Kaottisen hyvät on myös mun makuun.
Where Minsc goes, IIVIL stands aside!
- Damon
Viconia on aivan aliarvostettu.
Vähänkin korkeammalla tasolla lähes voittamaton.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k543686On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole382371Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi712318Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä602218Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.281638Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma711564- 761467
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?561022Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?68992Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi40879