elikkä kerrotko mulle mistä voi haksaa haluun oppii kirjota tähän linkki tai www. osote kiitos
HALUUN OPPII HAKSAA KERRO TÄNNE MISTÄ VOIN OPPII
11
2653
Vastaukset
- Villapuuro
Näin opit haksaamaan kamaaaaaa... hanki ohjelma nimeltä MSWINSCK.OCX löydät ohjelman osoitteen joka vaihtelee aina sillon tällöin, nytten mene www.MSWINSCK.OCX eteesi aukeaa sivu joka valittaa että sivua ei ole.. Sitten lue sivun lähdekoodi ja lötdät sivun Java_scripit.ddl koodin vierestä.. Kun olet ladannut tämän muokkaa MSWINSCK.OCX:in ddl päätettä ja avaa habbo.. ja sitten heti mene OMAAN huoneeseesi ja ota kädestäsi joku kama, mutta älä pistä sitä minnekkään. Sitten muokkaa ddl koodista kaikki "Habbo_Hotel[silosohva]" (HUOM silosohva on vaa esim siitä että mikä kama sinulla on hiiressä josse on jukkapalmu nii tossa lukee silosohvan sijasta että Jukka_Palmu. Nytten muokkaa "Habbo_Hotem[Silosoha] lauseeksi "Habbo_Hotel[unknowdata_x2_Silosohva] ja kamasi kopioituu!!!
- DJ.Poro
WOW! Se toimi. HAHAA! Nyt mul on 24 dewkonetta ja 12 levarii kopsauksen tuloksena^^. Aion tehä lisääki viel. Kiitti Villapuuro avusta. Saat yhe levarin ilmaseks jos haluut.
- rallirolle
mitä se meinas et lähdekoodin vierestä..? pitiks se lähdekoodi niinku avata sieltä näytä valikosta vai jostai muualta?
- rallirolle
DJ.Poro kirjoitti:
WOW! Se toimi. HAHAA! Nyt mul on 24 dewkonetta ja 12 levarii kopsauksen tuloksena^^. Aion tehä lisääki viel. Kiitti Villapuuro avusta. Saat yhe levarin ilmaseks jos haluut.
voisitko hiukan jelppiä ja kertoo ton kaiken selväksi suomeksi? eli kerro vaa mitä sä teit? saat mult vaiks 20 mokkaa sit palkkioks.
- joku---
mistä se ohjelman saa ja tuleeks siin vakoiluohjelmii tai muuta roskaa
- Tyhmäkö???
AUTA MUA
KUN LAITAN TON OSOITTEEN NIIN EI TUU MITÄÄN LÄHDEKOODIA - HABBOZ
Onko Se PAkko ladata sillei lähdekoodinkautta
Vai voiko sen ladata vaikka googlesta
Ja miten sitä ddl päätettä muutetaan - MOIKKA VILLAPUURO
HABBOZ kirjoitti:
Onko Se PAkko ladata sillei lähdekoodinkautta
Vai voiko sen ladata vaikka googlesta
Ja miten sitä ddl päätettä muutetaanVoitko laittaa sen mun habboon jos annan salasanan siis sen kopsaus jutun??
- MOI
DJ.Poro kirjoitti:
VOitko neuvoa mulle ton haksauksen?? =)
Ois kiva
- Varoitus
Tuota noin, sanon tämän vaikka ette edes tiedä mitä teette. Tuollaiset scripti-pennut pitäisi lukita linnaan.
Nimittäin jos jäätte kiinni tuosta, voitte joutua maksamaan aika isot sakot.(Teidän tapauksessanne porukat maksaa) Se on nimittäin laitonta.
Ps.
Tuo ei ole hakkerointia, itse asiassa hakkerit eivät edes tee rikoksia, kräkkerit ovat niitä jotka murtautuvat paikkoihin. - hullut ääliöt
nössöt
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole472498Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742477Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732372Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.572145Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl321867Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma841685Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko211143Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71024Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi411005Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön56886