terse!
mä kävin tänää moneen vuoteen tuolla lahden trion täyspotissa. Tilipäivän kunniaksi. Joo kävin tosiaan pelaamassa noin 50€ tuli hirvee w.....us kun hävisin.
mut hei ajatelkaa siellä oli joku mua nuorempi kundi siinä ruletissa pelaamassa ja jätkä vaihtoi ainaki 6kpl 200€ setelii lyhyen ajan sisällä.... no ehkä mä oon pieni tuloinen ja mulla ei oo varaa tollasiin mut jotenki vaan rupes puistattaa kun itse et koskaa nää edesz tollassii rahoja niin kaveri tulee ja pelaa..
en mä sitä sitä jokainen omiaan mut hei oikeesti mietikää 1200€ mä saan kuukaudessa noin about palkkaa töist käteen ja sit ilmestyy kaveri pelaamaan sellassii summii.. hui saatana..
onko kellää samallaisii fiilareita???
T: MIIIIA
no huh!
4
1318
Vastaukset
- muumio3
Sillä ruletinpelaajalla on voinut olla menossa viimeiset tilin rippeet, tai sitten on saanut sukulaisilta perinnön ja käy joka päivä lykkäämässä sitä pelipöytään. Ehkä pelissä oli kevään opintolaina, tai sitten on rikkaasta perheestä ja saa vanhemmiltaan määrättömästi rahaa... kukapa tietää. Ei näistä siellä pelisaleissa kukaan puhu, pelinhoitajat kyllä huomaavat ne joilla menee pöydässä överiksi, mutta ihmisten pitäisi silti osata huolehtia itse itsestään. Eipä sitä voi toisen puolesta päättää, että enää ei ole syytä pelata senttiäkään.
On totta että peleihin katoaa järkyttäviä summia jo viidessä minuutissa, saati sitten tunnissa tai päivässä. Tavallisen pikkubaarin BJ-pöytäkin kerää perjantai-illassa tuhansien eurojen vaihdon (josta voittoina maksetaan pienet rippeet; peliähän pelaavat tuolloin lähinnä strategiasta mitään tietämättömät humalaiset :(
joten voi vain kuvitella, millaiset summat isommissa paikoissa pyörivät.
Itse pelaan minulle parhaiten sopivilla summilla eli 300-500 euroa kuukaudessa sisältäen vedonlyönnin ja pöytäpelit. Usein ensin mainittu riittää rahoittamaan jälkimmäisen, mutta pointti on siinä, että myös mahdollinen nollapalautus pitää kestää. Häviöitä on turha yrittää "paikata". Miten sen sitten saisi pelaajille kerrottua, sitä en tiedä...
Jos pelaaminen alkaa levitä käsistä, apua saa kyllä - alkuun pääsee vaikka netin tukiryhmissä, kunhan ei vain jää sairastamaan ongelmaa loppuiäkseen.- jaska
K.t ovat mukavan hulppeita turistikohteita , siellä on koneita ,ihmisiä ja pelejä , mutta joskus kaikkei kiehtovin paikka lienee WC, mistä olen löytänyt mukavia aarteita - sipaisu vain pyyhinlaitteen yläosaan ja kas ! paperisuunnitelma poliisiopiston pääsykoekysymyksistä , kommenteilla voiko esittää kysymysvaihtoehtoina : c) pitäisiko poliisikomentaja ero(i)ttaa , jos todetaan hänen luntanneen 1) poliisikoulun pääsykokeissa 2)....
- IdCp
Mun pahin tappio illassa on 32.000 markkaa Blackjackissa. Melkein samaan ylsin viime vuonna, kun meni netticasinolla hermot (5000 e). Molemmissa tapauksissa meinasin jatkaa oikealla venäläisellä ruletilla :/
- ville
Jep, voin uskoa halun pelata venäläistä rulettia tommosen jälkeen. Ite joskus markka-aikoina kans hävisin noihin pokeriautomaatteihin yhellä pelikerralla 24h huoltoasemalla vähän reilut 5000mk. Pelasin muistaakseni jotain 12 tuntia putkeen, illasta aamuun. Kyllä siinä aamun valjetessa ja kun pikkuhiljaa tajuntaankin valkeni asia, ettei näitä rahoja enää takaisin voiteta oli ajatukset todella aika synkkiä.
Olin tuolloin vielä opiskelija, joten tuo rahamäärä tuntui vielä suuremmalta kuin se ehkä nyt tuntuisi. Positiivista tuossa kokemuksessa oli, että tuohon oikeastaan tuo pelihimoni loppuikin lähes täysin. Vähän aikaa sitten kokeilin kännissä tommosta pokeriautomaattia, mutta ei se onneksi enää sytyttänyt samalla tavalla kuin silloin joskus.
ps. Noita nettikasinoita en silti uskaltaisi kokeilla, taitaa niissä olla vähän liian helppoa tuo pelaaminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483