Onpa ollut huono talvi ainakin Länsi-Suomessa pilkkijälle. Miljoonapilkkiinkään ei ole päässyt treenaamaan? Onko sinne paljon porukkaa menossa ja millaisia saaliita olette tänä vuonna vetäneet?
Pilkkijäät
11
6419
Vastaukset
- Nimetön
miljoonapilkissä ollu tosi hyvin porukkaa,aikaisempina vuosina.tulevasta en tiedä.miks kyselet?ootko ajatellu itte osallistua?koskas se nyt taas onkaan????
- Rapala
..jo viikon kuluttua Lauantaina, eli 26.pvä. Terve menoa ja kireitä siimoja.. ;)
- talvi
tämmöisiä talvien pitäisi olla se häätää häiriköt.
Olen asunut ikäni saaristossa ja viime vuosina riesana on ollut yökaudet jäillä metelöivät kalastelijat tai mitä juoppoja ne nyt ovatkaan.(Ainakin jäljistä päättäen, tyhjiä kaljatölkkejä ja roskia jäällä)
Lisää tällaista herkkua.
T.Saaristolainen- vain ideaa
Kun meillä koulussa jo opetettiin, että suurin osa (taisi olla 80 %) kaloista kuolee, kun niihin isketään muovimerkkiä. Keskinen taitaa kyllä vetää teitä kaikkia nenästä.
- ---------------
vain ideaa kirjoitti:
Kun meillä koulussa jo opetettiin, että suurin osa (taisi olla 80 %) kaloista kuolee, kun niihin isketään muovimerkkiä. Keskinen taitaa kyllä vetää teitä kaikkia nenästä.
Mistä hiton muovimerkeistä sä oikeen puhut, ei niis ole koskaan sellasii ollut... On ne kyl merkitty, mut ei paljain silmin näkyvästi.
- MENE POIS, TÄMÄ ON MINU VES...
Tämmöisiä talvien ei pitäisi olla se estää hienon harrastuksen asiallisilta pilkkijöiltä.
Olen käynyt pilkillä koko ikäni saaristossa ja viime vuosina riesana on ollut rannoilla möykkäävät kateelliset saaristolaiset ja mökeissään metelöivät lomailijat tai mitä juoppoja ne nyt ovatkaan.(Onneksi pilkkijöissä on 90% asiallisia ja 10% noita muuhun kastiin kuuluvia, sensijaan noissa saaristolaisissa se tuntuu olevan juuri päinvastoin tuo jakautuma.
Ei muuta kuin hyviä pilkkikelejä loppukeväälle. - saarelainen
MENE POIS, TÄMÄ ON MINU VES... kirjoitti:
Tämmöisiä talvien ei pitäisi olla se estää hienon harrastuksen asiallisilta pilkkijöiltä.
Olen käynyt pilkillä koko ikäni saaristossa ja viime vuosina riesana on ollut rannoilla möykkäävät kateelliset saaristolaiset ja mökeissään metelöivät lomailijat tai mitä juoppoja ne nyt ovatkaan.(Onneksi pilkkijöissä on 90% asiallisia ja 10% noita muuhun kastiin kuuluvia, sensijaan noissa saaristolaisissa se tuntuu olevan juuri päinvastoin tuo jakautuma.
Ei muuta kuin hyviä pilkkikelejä loppukeväälle.Tiedustelisin sitä miten joku joka omistaa saaristossa olevan kiinteistön ja vesialueita voi olla kateellinen henkilöille jotka eivät omista edes vesialueita ja näin joutuvat käyttämään toisten omaisuutta pelikenttänään?
Uskoisin ja jopa tiedän, että kyseessä ei ole kateus vaan häirityksi tuleminen.
Mutta häirikkö ei sitä luonnollisestikaan ymmärrä, eihän.
Uskon että tähän kirjoitukseeni saamani vastaus todistaa edellisen oikeaksi. - ihmettelijä
MENE POIS, TÄMÄ ON MINU VES... kirjoitti:
Tämmöisiä talvien ei pitäisi olla se estää hienon harrastuksen asiallisilta pilkkijöiltä.
Olen käynyt pilkillä koko ikäni saaristossa ja viime vuosina riesana on ollut rannoilla möykkäävät kateelliset saaristolaiset ja mökeissään metelöivät lomailijat tai mitä juoppoja ne nyt ovatkaan.(Onneksi pilkkijöissä on 90% asiallisia ja 10% noita muuhun kastiin kuuluvia, sensijaan noissa saaristolaisissa se tuntuu olevan juuri päinvastoin tuo jakautuma.
Ei muuta kuin hyviä pilkkikelejä loppukeväälle.Tiedustelisin sitä miten joku joka omistaa saaristossa olevan kiinteistön ja vesialueita voi olla kateellinen henkilöille jotka eivät omista edes vesialueita ja näin joutuvat käyttämään toisten omaisuutta pelikenttänään?
Uskoisin ja jopa tiedän, että kyseessä ei ole kateus vaan häirityksi tuleminen.
Mutta häirikkö ei sitä luonnollisestikaan ymmärrä, eihän.
Uskon että tähän kirjoitukseeni saamani vastaus todistaa edellisen oikeaksi. - jim
ihmettelijä kirjoitti:
Tiedustelisin sitä miten joku joka omistaa saaristossa olevan kiinteistön ja vesialueita voi olla kateellinen henkilöille jotka eivät omista edes vesialueita ja näin joutuvat käyttämään toisten omaisuutta pelikenttänään?
Uskoisin ja jopa tiedän, että kyseessä ei ole kateus vaan häirityksi tuleminen.
Mutta häirikkö ei sitä luonnollisestikaan ymmärrä, eihän.
Uskon että tähän kirjoitukseeni saamani vastaus todistaa edellisen oikeaksi.saaritolaiset ainakin ovatunohtaneet etteikaikki voihankkia omiavesialueita taloudellisista syistä,kuitenkin tulisimuistaa ettäisoosa mäkkeilijöistä ja ns.valittajista on suhteellisen varakkaita jahaluavat pitää vesialueensa itsellään, onneksikalat eivät kunniota näitärajoja ..
- pilkkijä
MENE POIS, TÄMÄ ON MINU VES... kirjoitti:
Tämmöisiä talvien ei pitäisi olla se estää hienon harrastuksen asiallisilta pilkkijöiltä.
Olen käynyt pilkillä koko ikäni saaristossa ja viime vuosina riesana on ollut rannoilla möykkäävät kateelliset saaristolaiset ja mökeissään metelöivät lomailijat tai mitä juoppoja ne nyt ovatkaan.(Onneksi pilkkijöissä on 90% asiallisia ja 10% noita muuhun kastiin kuuluvia, sensijaan noissa saaristolaisissa se tuntuu olevan juuri päinvastoin tuo jakautuma.
Ei muuta kuin hyviä pilkkikelejä loppukeväälle.olen kuullut pietarsaaren tapahtumista ja että
siellä on otettu kielipolitiikka mukaan silloin
mennään mettään.se on asiatonta ja täysin hedelmätöntä
- kyllä!
Tottatotisesti miljoonapilkkiin!!! jää kestää,siitä olemme varmoja! olemme joka kerta olleet siellä ja on se niin mahtava ja mukava reissu ollut että väliin ei jätettäis vaik mikä tulis.on se hienoo että tämä miljoona pilkki on keksitty! kiitos tuuriin!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125866
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 69572
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist32473