Kirjastossa

nähtyä/kuultua:olin eilen kirjastossa ja satuin vahingossa kuulemaan kahden osittain n. 25v - 30v miespuolisen henkilön keskustelun.Siinä toinen mies 'tilitti' toiselle ilmeisesti jälleen kerran vituilleen menneitä nettitreffejä tyyliin 'kaikki naiset joita tapaan paljastuvat aina lopulta varatuiksi tai sitten he eivät yksinkertaisesti usko että mä oon tosissaan heidän suhteensa pla pla pla,yada yada yada.'Ilmeisesti tämä tyyppi oli käynyt tämän hänen seurassaan olleen toisen miehen naispuolisen kaverinkin kanssa treffeillä koska vannotti hänelle jtn tyyliin 'kerro sille Sirpalle että mä haluan sen pla pla pla...'.No asiaan,vittu oikeesti siinäkö oli tämänkin palstan karvan alta kolmikymppinen epätoivoisesti kenet tahansa naisen haluava perusjuntti ja epävoivon ruummiillistuma ???? Jätkä oli niiiin perushiiren näköinen ettei mitään rajaa,vitun törkeät cittarin 20 euron farkut tottakai tiukalla ja liian lyhyellä lahkeella,valkoinen polviin asti ulottuva törkeä toppatakki ja kaiken kruunas kengät olivat mallia talvilennkari vuodelta 85.Ok, pk-seudullakin on suht kylmä tällä hetkellä mutta silti..Eikä jätkä ollu lärviltäänkään todellakaan mikään unelmien prinssi,ei mitään suiurempaa vikaakaan tosin mut esim letti oli se perus maantien värinen luonnon kikkara.Tämän tapauksen jälkeen en ihmettele sekuntiakaan miksei suurin osa nettitreffeistä onnaa jos jätkät on ton näköisiä ja silti varustettu mount everestin kokoisella itseluottamuksella naisten suhteen,nimittäin tästäkin tyypistä oikein huokui se asenne et hän on mielestään liian hyvä suurimmalle osalle deittaamistaan naisistaa ja naisetkin tajuavat sen eivätkä usko että hän on tosissaan heidän suhteen.Heh heh,hyvin uskottava scenaario,jonkun pitäis antaa sillekkin jätkälle rehelliset pakit ja kertoa mikä siinä jätkässä lopulta oikeasti mättää.

3

652

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kalle

...mies jolla on huono itsetunto.

• Heidi

Paskat,..toi oli hyvä kirjotus. =)
        Niin kivaa ku pää pilvissä kulkeminen onkin, ois välillä hyvä käydä myös maanpinnalla.

Itse suorastaan laattaisin, jos tollanen cittarin farkuis esiintyvä juntti tulis samaan kahvipöytään luullen olevansa liian hyvä suurimmalle osalle naisista (esim. mulle tai jollekin kaverilleni siinä pöydäs). Koska totuushan on.. että olis ilonen jos joku huolii (Eikähän ollu mikään sinkkunaisen tilitys, kun en sellanen ole).

Yllättävää oli tuo varattujen nettitreffeillä pyöriminen, liekö tottakaan? Vaikuttaa mielipuoliselta.. etsiä väen väkisin nykyisen suhteensa kariuttavaa henkilöä, jos sellanen ei harrastuksissa/töissä ole tullut vastaan.

• keijokeijola
        Heidi kirjoitti:

Paskat,..toi oli hyvä kirjotus. =)
        Niin kivaa ku pää pilvissä kulkeminen onkin, ois välillä hyvä käydä myös maanpinnalla.

Itse suorastaan laattaisin, jos tollanen cittarin farkuis esiintyvä juntti tulis samaan kahvipöytään luullen olevansa liian hyvä suurimmalle osalle naisista (esim. mulle tai jollekin kaverilleni siinä pöydäs). Koska totuushan on.. että olis ilonen jos joku huolii (Eikähän ollu mikään sinkkunaisen tilitys, kun en sellanen ole).

Yllättävää oli tuo varattujen nettitreffeillä pyöriminen, liekö tottakaan? Vaikuttaa mielipuoliselta.. etsiä väen väkisin nykyisen suhteensa kariuttavaa henkilöä, jos sellanen ei harrastuksissa/töissä ole tullut vastaan.

Heidin mieleen on enemmän tää yrmio, joka kirjoittaa näin:

"Vaikuttais olevan tuo sun mies mun kanssa.Usko mua,ei kukaan vittu nyt tahalteen sänkyyn kuse,ainaki mä oon vaan yksinkertasesti niin saatanan jurrissa joskus ettei ilmeisesti edes perusprimitiiviset toiminnot enää pelitä kunnolla kun joskus lorahtaa kuset itelläkin housuihin armottoman ryyppyillan jälkeen.Jos oot illan aikana juonu esim 16 pulloa bisseä muut drinkit niin pakkohan niitten jossain vaiheessa on ulos tulla,se on vaan sit voi voi jos oot sammuneena/tiedottomassa tilassa kun tämä tapahtuu."

Tuolla koko juttu --> http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=3500000000000010&posting=22000000007072346

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      43
      2488
    2. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      74
      2467
    3. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      73
      2362
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      51
      2122
    5. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      32
      1867
    6. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      84
      1685
    7. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      21
      1133
    8. Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %

Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r
      Maailman menoa
      7
      1014
    9. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      41
      995
    10. Eläköön kuningas, kuningas on kuollut

Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön
      Kemijärvi
      56
      876
    Aihe