magnesium tehosi!

miiih

Jee! 3 vuorokautta syönyt diasporal nimistä magnesiumia ja rytmihäiriöt tipotiessään=) Itseasiassa hävisivät jo vuorokauden jälkeen ja ovat pysyneet poissa! Propralit joutaa roskakoriin=))))

27

51728

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jepsss

      Itse asiassa minä hankin magnesiumia kramppeihin, mutta kärsin myös rytmihäiriöistä.
      Huomasin vaikutuksen magnesiumin sivuvaikutuksena, nukkumaan pääsen silloin kun unta tarvitsen, nii ja krampitki lakkas kyl.

    • myocarditis

      Hei! Viitsitkö ystävällisesti kertoa vähän tarkemmin?

      Minulla oli vuosia sitten myocarditis, joka uusi heti perään. Olin teholla viikkoja ja lähes kuolla: lääkäreiden mukaan minut pelasti se, että olin nuorena urheillut innolla: pyöräillyt, pelannut tennistä jne. Sairaalassa verenpaineeni oli niin alhainen, ettei sitä edes pystytty mittaamaan.

      Mutta rytmihäiriöt ja välilyönnit jäivät loppuiäkseni. Olen pitänyt niitä kurissa Verpamililla ja Spesicor-salpaajalla. Mutta aina häiriöt uusiutuvat. Propralia käytin joskus vuosia sitten, tuloksetta.

      Aikoinaan sisätautilääkäri progonosoi, etten elä 50-vuotiaaksi. Nyt olen 44.

      Ole kiltti, kerro lisää:

      [email protected]

      En halua kuolla ennen aikojani, koska elämässä on vielä niin paljon koettavaa ja muille annettavaa.

      • Lumimies

        En ole se, jolta kysyt, mutta sattui kohdalle...
        Löysin keskusteluketjun, jossa vertailtiin erilaisia magnesiumvalmisteita. Siinä mg-sitraatti (jota diasporal on) mainittiin ainoaksi tehoavaksi. Toiseksi kelvollisena pidettiin magnesiumsulfaattia. Muut yhdisteet kehoitettiin unohtamaan, esim mg oksidi ja hydroksidi.Apteekista saa diasporalia, muita vaikka mistä halpakaupoista.En uskalla ottaa kantaa siihen, voiko magnesiumvalmistetta alkaa käyttämään noin vain itsehoitona. Lääkäri vastaisi varmaan tähän.


      • hoituri
        Lumimies kirjoitti:

        En ole se, jolta kysyt, mutta sattui kohdalle...
        Löysin keskusteluketjun, jossa vertailtiin erilaisia magnesiumvalmisteita. Siinä mg-sitraatti (jota diasporal on) mainittiin ainoaksi tehoavaksi. Toiseksi kelvollisena pidettiin magnesiumsulfaattia. Muut yhdisteet kehoitettiin unohtamaan, esim mg oksidi ja hydroksidi.Apteekista saa diasporalia, muita vaikka mistä halpakaupoista.En uskalla ottaa kantaa siihen, voiko magnesiumvalmistetta alkaa käyttämään noin vain itsehoitona. Lääkäri vastaisi varmaan tähän.

        "En uskalla ottaa kantaa siihen, voiko magnesiumvalmistetta alkaa käyttämään noin vain itsehoitona. Lääkäri vastaisi varmaan tähän"

        En ole lääkäri, mutta voin sanoa, että kyllä magnesiumia voi ottaa itsehoitona, kunhan ei yliannostele sitä. 350 mg/vrk on hyvä annostus.


      • kandi
        Lumimies kirjoitti:

        En ole se, jolta kysyt, mutta sattui kohdalle...
        Löysin keskusteluketjun, jossa vertailtiin erilaisia magnesiumvalmisteita. Siinä mg-sitraatti (jota diasporal on) mainittiin ainoaksi tehoavaksi. Toiseksi kelvollisena pidettiin magnesiumsulfaattia. Muut yhdisteet kehoitettiin unohtamaan, esim mg oksidi ja hydroksidi.Apteekista saa diasporalia, muita vaikka mistä halpakaupoista.En uskalla ottaa kantaa siihen, voiko magnesiumvalmistetta alkaa käyttämään noin vain itsehoitona. Lääkäri vastaisi varmaan tähän.

        Kyllä magnesiumia voi ottaa itsehoitona rytmihäiriöihin, jos ei sairasta munuaisten vajaatoimintaa.
        Yliannostuksen aikaansaaminen on äärimmäisen harvinaista, jos munuaiset toimivat normaalisti.

        Puutoksen olemassaoloa on aika vaikea saada selville -seerumista tehtävä magnesiumpitoisuuden määritys voi olla normaali, vaikka elimistössä olisi puutostila.

        Eri magnesiummuodoilla on omat käyttökohteensa. Sulfaattia käytetään ulostuslääkkeenä, hydroksidia liikahappoisuuslääkeenä.
        Puutteen hoitoon sopivat sitraatti tai -aspartaatti (ei sivuvaikutuksia).

        Magnesiumin saantisuositus on miehille 350 milligrammaa ja naisille 280 milligrammaa päivässä. Jos haluaa magnesiumia ruuasta, niin magnesiumia on eniten pähkinöissä, vihanneksissa ja kokojyväviljassa sekä banaaneissa.


      • miih

        ..löytyy eri ketjujen alta tietoa ko. valmisteesta. Itsekkin löysin sen tämän foorumin avulla. Lisäksi googletin diasporal ja magneesium hakusanoilla, niin jopa alkoi valkenemaan.
        Annostus diasporalissa on 1-3 tablettia/vrk. Itse ajattelin näin ensimmäisen kuukauden ottaa sen kolme. Jatko riippuu ihan sitten olosta.

        Jaksamisia siulle ja toivottavasti myös sie saisit avun tästä.


      • anya
        miih kirjoitti:

        ..löytyy eri ketjujen alta tietoa ko. valmisteesta. Itsekkin löysin sen tämän foorumin avulla. Lisäksi googletin diasporal ja magneesium hakusanoilla, niin jopa alkoi valkenemaan.
        Annostus diasporalissa on 1-3 tablettia/vrk. Itse ajattelin näin ensimmäisen kuukauden ottaa sen kolme. Jatko riippuu ihan sitten olosta.

        Jaksamisia siulle ja toivottavasti myös sie saisit avun tästä.

        Minä olen syönyt kymmenisen vuotta magnesiumia lihaskramppeihin ja elohiireen ja näihin on auttanut ihan tavallinen päivittäistavarakaupoissakin myytävä magnesium. Jos olen viikonkin syömättä, alkavat lihakset nykiä ja krampata. Sen sijaan rytmihäiriöihin siitä ei ole ollut mitään apua. Välillä on oikein kauheita rytmihäiriökausia, satoja tai tuhansia lisälyöntejä päivässä. Siis syke on pelkkää häiriötä. Mutta nyt taidan vielä tuota Diasprolia kokeilla, kun sitä on täällä niin paljon kehuttu.


    • fiiuliN

      Minulle on tehty kaksi rytminsiirtoa. Ensimmäisen kerran olin kunnossa kaksi vuotta.
      Sitten jouduin vakavamman häiriön takia uudelleen rytminsiirtoon, ei kestänyt kuin kaksi kukautta kun sain uudestaan tuollaisen äkkinäisen rytmihäiriökohtauksen.
      Sen jälkeen on kokeiltu montaa pilleria ja tutkimuksia on tehty, dianoosi on, ei mitään varmuudella sanottua vikaa löydy.

      Tuosta magnesiumin käytöstä kyselisin, eikö se teistä kellään ole aiheuttanut vatsavaivoja, ripulia ja ilmavaivoja?
      Itse kun nuorempana kokeilin sitä suonenvetoihin, sain aina ripulikohtauksia.
      Vatsani ei koskaan tottunut siihen.

    • Dipadiduu

      Olen kärsinyt rytmihäiriöistä aikoinaan aika reilusti, mutta parin ablaatiokerran jälkeen olo parani suht kohdalleen. Kuitenkin rytmikset ovat jatkuneet jossain muodossa edelleen, varsinkin lenkille lähtiessä joskus syke on epäsäännöllinen ja korkea about 170 - 220 pari km, sitten tasoittuu 130 - 140 loppumatkan, joskus alhaisempikin. Täällä kehuttu ja vielä rytmihäiriöitä korjaava diasporal-magnesium kiinnostaa.Haen sitä heti huomenna lähiapteekista ja kerron jatkossa omista kokemuksistani. Mielenkiintoista! Alle 6 min per km

    • on juttu

      Mä allekirjoitan tismalleen tään. Mulla rytmihäiriöitä ja lisälyöntejä jo parin vuoden ajan. Kokeilin vuoden verran markettimagnesiumia ja jonkin verran sainkin apua siitä. Mutta paljon urheilevana magnesiumin tarve on suurempi. Luin useita juttuja ja tutkimustuloksia netistä diasporalin käytöstä ja nyt olen sitä alkanut käyttää. Voin suoraan sanoa, ettei 2 vuoteen ole näin vähän ollut oireita ja jaksaminenkin on eriluokkaa ku urheillessa pysyy rytmi aisoissa.
      Niin, ja oma kardiologini suositteli diasporalin käytön jatkamista. Mainitsi, että tietyissä rytmäreissä magnesiumiliuosta käytetään rytmin palauttamiseen. Täytyy kuitenkin muistaa, että rytmäreitä ja aiheuttajia on monenlaisia, joten diasporal ei aina ole tie onneen...

      • hiukan peloissaan

        Moni rytmihäiriöistä kärsivä on varmaankin innostunut diasporalia hankkimaan vaivoihinsa, nyt jonkin ajan kuluttua on varmaan kokemuksia, eli onko apua ollut muillekin?

        Satunnaiset, mutta jatkuvat rytmihäiriöt jatkuneet viikon putkeen ja heikko olo jatkuvasti. Jo pelkkä käveleminen aiheuttaa rytmihiriöitä.

        Alaselässä vasemmalla puolella pitkä-aikainen lihaskramppi josta tunto hyvin pitkälti kokonaan kadonnut.
        Huomasin että täällä toisaalla joku muukin puhui vastaavanlaisesta vaivasta, tuolla on selvä yhteys rytmihäiriöihin sillä kun lihaksen "alta" syvemmältä kun painaa niin saattaa tulla rytmihäiriöitä ja tunne on muutenkin selkeästi siihen liittyvä.
        Toisinaan hieronnasta on ollut merkittävä apu, nytkin paikat kovin jumissa eivätkä tunnu aukeavan hieronnastakaan.. Osittain varmaan siksi että tulee jännitettyä terveydentilaa.
        Olisi kiva kuulla joltain asiasta jotain tietävän kommentteja... syy-yhteys pahasti jumittuneiden lihasten ja rytihäiriöiden välillä.. verenkierron puute yms?

        Satunnaisia rytmihäiriöitä on ollut n. 10 vuoden ajan mutta tämän hetken tilanne kyllä pelottavin tähän asti.

        Olen käyttänyt nyt 4pv cardiosan magnesium ja b-vitamiini yhdistelmää mutta niistä ei ainakaan merkittävää hyötyä ole toistaiseksi ollut.

        Betasalpaajat löytyy mutta niitä ei tule mielellään syötyä kun tuuppavat aiheuttamaan itselle turhan heikkoa oloa.

        Jos tästä nyt mitään apua on niin kannattaa muistaa että nämä vaivat lisääntyvät usein juurikin siitä kun niihin keskittyy... tiedän kyllä kokemuksesta että vaikea olla keskittymättä kun ongelmat on päällä.

        Tsemppiä kaikille ongelmasta kärsiville! Jakakaa ihmeessä tietouttanne, siitä voi olla suuri apu useille vaivasta kärsiville.


    • helpottunut

      kyllä..loppui rytmihäiriöt kun ostin tuota diasporalin magnesiumia.enkä koskaan enää lopeta sen syömistä.en tosellakaan tarvitse enää mitään verpamilia tai spesicoria niihin.kyllä on olo helpottunut.
      kaikke sitä on kokeiltu ja taisi löytyä sopiva "lääke" tuohon kiusalliseen vaivaan.

    • Kaliun+mangnesium

      Rytmihäiriöihin minulla auttoi kalium.
      Se voi myös lisätä niitä, että kokeile varoen.

      • Kaliumisti

        Kaliumia elimistössä pitäisi olla tasaisesti, näin olen ymmärtänyt, eli puutos pitää korvata ja liian suurta pitoisuutta pitää alentaa. En tiedä terveillä miten sitä seurataan julkisella puolella, saako verinäytteitä otettua. Jos käyttää lääkitystä, esim. nesteenpoistolääkitystä, kalium saattaa huveta ja silloin nautitaan sitä lääkärin arvioimana määränä, jota mittauksin seurataan säännöllisesti.

        Päätelmä: kaliumista pitäisi olla puutosta, ennenkuin sitä voi omin päin ottaa. Edellisen kirjoittajan varoitus on aiheellinen.


    • Tasainen Rytmi

      Niin hävisivät vuosikausia vaivanneet tiheälyöntisyyskohtaukset minultakin Diasporaalijauheen voimalla.

    • kramppis

      sama vaikutus tässäkin! Diasporal magnesium vei samantien rytmihäiriöt pois, muut pillerit eivät vaikuttaneet!

    • 300mg

      Magnesium on painonhallinnan tärkein apu
      Hyvästä ja tasapainoisesta terveydestä puhutaan paljon, mutta jostain syystä kaikkein myydyimpiä kirjoja ovat laihdutuskirjat. Yksi tärkeimmistä aineista painonhallinnassa on magnesium, jota tarvitaan yli 300 kehon reaktiossa, kuten aineenvaihdunta, entsyymit, energiantuotanto ja tukirangan kasvu. Magnesiumin puutos on syynä moniin nykypäivän sairauksiin ja vaivoihin.
      http://www.magneettimedia.com/?p=9492

      Magnesiumin puute väestössä on yleistä. Se ilmenee vähäisenä magnesiumin pitoisuutena veressä (seerumissa) ja myötävaikuttaa sydäntauteihin ja -kuolemiin, osoittaa uusi saksalainen 10-vuotinen seurantatutkimus. Valitettavasti suomalaiset lääkärit eivät yleensä mittaa potilaittensa veren magnesiumin pitoisuutta, jolloin puute jää huomaamatta ja korjaamatta.

      Magnesiumin puutteesta ei kuitenkaan yleisesti ottaen juurikaan puhuta. Sitä vastoin joka tuutissa ylistetään kalsiumia, jonka nauttimisen myötä on vaarana se, että meidän magnesium-ongelmat pahenevat entisestään. Tämä johtuu siitä, että liiallinen kalsium estää magnesiumin imeytymistä.

      Magnesiumvalmisteita löytyy useina eri yhdisteinä. Parhaiten imeytyvien joukkoon kuuluvat: Mg-aminohappokelaatti, Mg-sitraatti ja niiden jälkeen keskinkertaisesti imeytyvä Mg-karbonaatti sekä kaikkein huonoimmin imeytyvänä Mg-oksidi.

    • metsämies1
      • VaroittelevaViesti

        Hieman epäilen tuon kolumbuksen sydänohjeiden luotettavuutta, kun kohdasta Kolesteroli löytyy tällainen ohje:

        "3. päivä
        • Ryhdy käyttämään zapperia päivittäin. Noudata mukana tulevia ohjeita. Kiinnitä elektrodit ranteisiisi ja paina ”Start”. Laite toimii automaattisesti."

        Täällä keskustelua Zapperista: http://keskustelu.suomi24.fi/node/2117101

        ja täällä lisää tietoa: http://www.worldwithoutparasites.com/

        Huijauksesta on kysymys, elektroninen ihmelaite tappaa pahan ihmisestä!


      • sydänrytmi

        Löytyy myös sydämelle kehitetty tuote (Kardio Stabil) jossa on sekä magnesiumia että tekstissä mainittua orapihlajanmarjan uutetta. Orapihlajaa on käytetty vuosisatoja "sydänlääkkeenä".


    • lapatossu2

      Täällähän on fiksua porukkaa. Mg,kalium,B-rhmän vitamiinit ja D eritoten,kaikki tärkeitä .D-vit.:n saantisuositukset aivan naurettavan alhaisia.100-150mikrogrammaa voi talvella käyttää.Vaikuttaa hormonaalisesti koko kropassa.

      samalla voi jättää lääkefirmojen synteettiset myrkyt vähemmälle

    • sitraattia

      C- ja D-vitamiinin sekä magnesiumin ja Omega-3 rasvahappojen puute on mm. Suomalaisten yleisin ravitsemuksellinen puutos.

      C-vitamiinia 500-1000mg / vrk
      D-vitamiinia 50-125µg / vrk
      Magnesium (sitraattia) 300-400mg/vrk
      Omega-3 rasvahappoja

      D-vitamiinit saa kympillä iHerbistä.

      Muut saa todella edullisesti esim. Citymarketin luontaistuotehyllystä.

      Eli kuukausihinnaksi tulee n. 5€.

      D-vitamiinia pitää syödä, niin paljon, jotta veren D-vitamiinipitoisuus nousee luonnolliselle (kesäauringon nostamalle) tasolle, joka on keskimäärin 120 nmol/l. Lukuisten tutkimusten valossa tämä tarkoittaa vähintään 50µg D-vitamiinia päivässä. Yleensä 100µg ja jopa enemmänkin, jos on isokokoinen ihminen. Pienille lapsille hiukan vähemmän.

      D-vitamiini herättää paljon kysymyksiä. Fysiatrian erikoislääkäri Jukka Pekka Kouri vastaa katsojien kysymyksiin. (kesto 10 min)
      http://areena.yle.fi/tv/1802812/?start=2m27s

      D-vitamiini — hyötyä koko terveydelle!
      http://ruohikolla.blogspot.fi/2013/01/d-vitamiini-hyotya-koko-terveydelle.html

    • Anonyymi

      Jos syö monipuolisesti ei tarvita purkkivitamiineja kuin D.
      Jos ei syö lihaa tarvitaan myös B-monivitamiini,
      kaikki 9 b-vitamiinilajia, ei vai nB12.

    • Anonyymi

      Hei, magnesiumtauraatti on se magnesiummuoto, joka auttaa rytmihäiriöihin! Aito kaupasta saa, esimerkiksi,tai iherbista.

    • Anonyymi

      Vaarallista uskoa. Vaarallista levittää uskomustietoa.
      Jos magnesium auttaa jollakin, niin sillä henkilöllä on sitten kova puute magnesiumista.

    • Anonyymi

      Vuosi sitten sairastettu korona toi mukanaan lisälyönnit. Kaksi viikkoa Diasporalia takana ja lisälyönnit ovat vähentyneet 95%. Seuraavaksi lisään vielä kaliumin saannin ravinnosta. Tällä combollahan rytmäreitä hoidetaan sairaaloissakin.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      376
      1426
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      104
      1243
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      113
      1180
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      158
      1052
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      40
      930
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      876
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      786
    8. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      780
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      85
      767
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      166
      662
    Aihe