Sähkön kyky tappaa viruksia, bakt. ja loisia...

zapperi

Onko kokemusta/tietoa otsikon aiheesta: sähkön kyky tappaa viruksia, bakteereja ja loisia...tarinoita parantumisista jne...

15

4232

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pessimisti...

      En tuosta ole kuullu mutta siitä kyllä että sähkö tappaa ihmisen sen sijaan, luulisin ettei sähkö toimi suoraan pakteereihin jollei sitten tuhoa muitakin ihmis soluja mennessään.

    • asiallinen tuntija

      Kuten tällä palstalla on moni jo useasti todennut, on zapperi valitettavan karmea esimerkki suorasta ihmisten huijaamisesta.

      Zapperin taustateoria on täysin mahdoton; maallikon kirjoittamaa epätieteellistä soopaa jonka paikkansapitämättömyyden voi kuka tahansa tarkistaa kurkkaamalla mikroskooppiin; maallikkokin näkee ettei siellä matoja pyöri. Zapper-teoria syyttää kaikista taudeista loismatoja, jotka sitten zapper-laite sähköllä tappaa. Teoria siis kieltää virusten ja bakteerien olemassaolon ja samalla osoittaa oman älyttömyytensä väittämällä esimerkiksi syöpiä matoperäisiksi sairauksiksi.

      On paljon hyviä luontaistuotteita, käytä niitä zapperin sijaan äläkä kanna rahojasi kaivoon.

      • zapperi

        Jaa..ajattelin nyt kuitenkin kokeilla kun ei muut keinot tunnu toimivan. Ite oon kyllä kuullu muutamia tapauksia missä kys. hoidosta on oikeesti ollu apua. Ajattelin vaan olisko joillain ollu lisäinfoa, kun oon vielä aika pihalla tästä asiasta. Luontaistuotteista ei oo ollu pahemmin apua, ennemminkin haittaa, mikä on harmi sinänsä kun mielummin haluisin harrastaa vaihtoehtohoitoja kuin vetää synteettisiä nappeja naamaan. Jatkan kyselyjä.


      • Mikähän
        zapperi kirjoitti:

        Jaa..ajattelin nyt kuitenkin kokeilla kun ei muut keinot tunnu toimivan. Ite oon kyllä kuullu muutamia tapauksia missä kys. hoidosta on oikeesti ollu apua. Ajattelin vaan olisko joillain ollu lisäinfoa, kun oon vielä aika pihalla tästä asiasta. Luontaistuotteista ei oo ollu pahemmin apua, ennemminkin haittaa, mikä on harmi sinänsä kun mielummin haluisin harrastaa vaihtoehtohoitoja kuin vetää synteettisiä nappeja naamaan. Jatkan kyselyjä.

        voi olla semmoinen vaiva, tauti, tapaus, jota tämä meidän, näilläkin palstoilla, jatkuvastikin, ainoaksi oikeaksi hoitomuodoksi julistettu terveydenhoitomme ei pysty, kykene hoitamaan???


      • zap...
        Mikähän kirjoitti:

        voi olla semmoinen vaiva, tauti, tapaus, jota tämä meidän, näilläkin palstoilla, jatkuvastikin, ainoaksi oikeaksi hoitomuodoksi julistettu terveydenhoitomme ei pysty, kykene hoitamaan???

        Yks semmonen tauti on ainakin atopia ja allergiat yleensä. Parantumistarinoista ainakin yks koski epilepsiaa, jota mun käsittääkseni on aika vaikeeta saada hoidettua veke normi lääketieteen keinoin....vai olenko väärässä?!?1


      • asiallinen tuntija
        zap... kirjoitti:

        Yks semmonen tauti on ainakin atopia ja allergiat yleensä. Parantumistarinoista ainakin yks koski epilepsiaa, jota mun käsittääkseni on aika vaikeeta saada hoidettua veke normi lääketieteen keinoin....vai olenko väärässä?!?1

        Nykykäsitysten mukaan atopian ja allergioiden lisääntyminen JOHTUU siitä, että loisinfektioita ei meille enää esiinny, eli millä logiikalla zapper, joka niitä matoja listii, voisi näihin vaivoihin auttaa?

        Samalla logiikalla kannattaa hakata vaikka itseään vasaralla päähän, viehän se huomion pois allergiasta.


      • Asian tuntija
        asiallinen tuntija kirjoitti:

        Nykykäsitysten mukaan atopian ja allergioiden lisääntyminen JOHTUU siitä, että loisinfektioita ei meille enää esiinny, eli millä logiikalla zapper, joka niitä matoja listii, voisi näihin vaivoihin auttaa?

        Samalla logiikalla kannattaa hakata vaikka itseään vasaralla päähän, viehän se huomion pois allergiasta.

        Allergiat johtuu liika puhtaudesta, eli ei muuta ko syömään perunoita perunapellosta multine päivineen kaiken niin eiköhän ala kohta allergiat paraneen.


      • zapperi
        Asian tuntija kirjoitti:

        Allergiat johtuu liika puhtaudesta, eli ei muuta ko syömään perunoita perunapellosta multine päivineen kaiken niin eiköhän ala kohta allergiat paraneen.

        Mä ymmärrän et nimimerkkejä Asiallinen ja Asiantuntija jne...ahistaa tämmöset vaihtoehtohoidot ja saa ahistaaki, mutku mua nyt vaan jostain syystä kiinnostaa, niin haluaisin kuulla kommentteja sellasilta ihmisiltä jotka on saanu apua/ kuullu jonkun saaneen apua. Te asiantuntijat voitte tulevaisuudes vaiks jättää lukematta tätä aihetta koskevat kirjotukset -eiks jeh?!?! :)


      • asiallinen tuntija
        zapperi kirjoitti:

        Mä ymmärrän et nimimerkkejä Asiallinen ja Asiantuntija jne...ahistaa tämmöset vaihtoehtohoidot ja saa ahistaaki, mutku mua nyt vaan jostain syystä kiinnostaa, niin haluaisin kuulla kommentteja sellasilta ihmisiltä jotka on saanu apua/ kuullu jonkun saaneen apua. Te asiantuntijat voitte tulevaisuudes vaiks jättää lukematta tätä aihetta koskevat kirjotukset -eiks jeh?!?! :)

        Minua eivät vaihtoehtohoidot ahdista; jos et huomannut niin juuri neuvoin perinteisiä käyttötarkoituksia esim. siankärsämölle tuolla toisella palstalla.

        Minua ahdistavat vain huijauksia, joihin zapper selkeästi kuuluu. Jos haluat vaivaasi apua, kartoita muitakin luontaishoitoja ja -tuotteita, mutta älä tuhlaa aikaasi hoitomuotoon, jonka koko taustateoria on täyttä puppua.


      • asiallinen tuntija
        Asian tuntija kirjoitti:

        Allergiat johtuu liika puhtaudesta, eli ei muuta ko syömään perunoita perunapellosta multine päivineen kaiken niin eiköhän ala kohta allergiat paraneen.

        Olet asian ytimessä. Liian puhtaasti eletään, jolloin ei kohdata niitä tavallisia ympäristön mikrobeja, joita ennen kohdattiin. Ei immuunijärjestelmä pysy kunnossa jos ei sille anna tekemistä; se alkaa toimia itsestään ja väärässä paikassa oikean tekemisen puutteessa.


      • asiallinen tuntija
        zap... kirjoitti:

        Yks semmonen tauti on ainakin atopia ja allergiat yleensä. Parantumistarinoista ainakin yks koski epilepsiaa, jota mun käsittääkseni on aika vaikeeta saada hoidettua veke normi lääketieteen keinoin....vai olenko väärässä?!?1

        Epilepsiaa on eri tyyppejä riippuen siitä, mikä taudin aiheuttaa. Jotkut tyypit joilla on selkeä etiologia ovat parannettavissa, mutta klassinen epilepsia yleensä ei. Tehokkaita lääkkeitä on joilla monet potilaat saadaan kohtauksettomiksi.

        Epilepsiakohtaus johtuu aivojen neuroneista, jotka alkavat tuottaa impulsseja täysin kaoottisesti, ja mikäli zapper jotakin siihen vaikuttaisi niin pelkästään pahentaisi tilannetta.

        Koko zapperjuttu perustuu sen taustateorian ytimeen, jonka mukaan kaikki taudit diabetesta ja syöpää myöten johtuvat loismadosta. Epilepsia ei niistä johdu, kuten ei myöskään syöpä tai diabetes. Syövässä nähdään epänormaaleja soluja, ei matoja. Diabeteksessa voidaan histologisesti todeta haiman saarekesolutuho jonka mekanismit ovat autoimmunologisia. Epilepsiassa vika on neurologinen, eikä johdu madoista.

        Miksi haluat tuhlata rahasi ja aikasi tuotteeseen, joka yksinkertaisesti vain ei voi toimia?


      • asiallinen_tuntija
        asiallinen tuntija kirjoitti:

        Epilepsiaa on eri tyyppejä riippuen siitä, mikä taudin aiheuttaa. Jotkut tyypit joilla on selkeä etiologia ovat parannettavissa, mutta klassinen epilepsia yleensä ei. Tehokkaita lääkkeitä on joilla monet potilaat saadaan kohtauksettomiksi.

        Epilepsiakohtaus johtuu aivojen neuroneista, jotka alkavat tuottaa impulsseja täysin kaoottisesti, ja mikäli zapper jotakin siihen vaikuttaisi niin pelkästään pahentaisi tilannetta.

        Koko zapperjuttu perustuu sen taustateorian ytimeen, jonka mukaan kaikki taudit diabetesta ja syöpää myöten johtuvat loismadosta. Epilepsia ei niistä johdu, kuten ei myöskään syöpä tai diabetes. Syövässä nähdään epänormaaleja soluja, ei matoja. Diabeteksessa voidaan histologisesti todeta haiman saarekesolutuho jonka mekanismit ovat autoimmunologisia. Epilepsiassa vika on neurologinen, eikä johdu madoista.

        Miksi haluat tuhlata rahasi ja aikasi tuotteeseen, joka yksinkertaisesti vain ei voi toimia?

        Kenenkään positiivisia zapper-kokemuksia.

        Koska niitä ei ole, ainakaan aukottomasti zapperin ansioksi laskettavia vaikutuksia.

        MOT.


      • Seurausta?
        asiallinen tuntija kirjoitti:

        Olet asian ytimessä. Liian puhtaasti eletään, jolloin ei kohdata niitä tavallisia ympäristön mikrobeja, joita ennen kohdattiin. Ei immuunijärjestelmä pysy kunnossa jos ei sille anna tekemistä; se alkaa toimia itsestään ja väärässä paikassa oikean tekemisen puutteessa.

        >Liian puhtaasti eletään,.....

        Näin voi olla ULKOISESTI, kaikkien näiden desinfioivin pesu ym. aineiden, ja myrkkyjen maailmassa!

        Mutta mikä on vielä tärkeämpää on se mitä SISÄLLEMME ahdamme!
        Eipä niitä käsittelemättömiä, lisä-, ja säilöntäaineettomia aineita, tuotteita tällä sektorilla taida paljoakaan olla?
        Onkohan ne kaupasta ostetut perunatkaan enää näistä aineista vapaita?

        Kun näitä erilaisia aineita vuosien kuluessa kertyy kehoon riittävästi, ei kait ole mikään yllätys, että ihminen alkaa oireilla eri tavoin!
        Myös erilaiset ihon reaktiot eivät lienee ollenkaan yllätyksiä?


      • ei ole huijausta!

        zapperi ei ole maallikon keksimä. eikä tämä keksijä (Hulda Clark) kiellä bakteerien ja virusten olemassa oloa! päinvastoin zapperilla voi hoitaa niitäkin. kaikki sairudet EIVÄT ole vain loisten aiheuttamia vaan myös bakteerien, virusten ja saasteiden, myös perimällä on merkitystä. mutta jos pidät ruumiisi mahdollisimman puhtaana loisista, saasteista jne. voit säästyä syövältä ja muilta tappavilta taudeilta. jostainhan ne taudit saa alkunsa?!?! eikö ole ilmiselvää että juuri näistä asioista mistä Huld Clark niiden aiheutuvan.


      • Huijausta 101%
        ei ole huijausta! kirjoitti:

        zapperi ei ole maallikon keksimä. eikä tämä keksijä (Hulda Clark) kiellä bakteerien ja virusten olemassa oloa! päinvastoin zapperilla voi hoitaa niitäkin. kaikki sairudet EIVÄT ole vain loisten aiheuttamia vaan myös bakteerien, virusten ja saasteiden, myös perimällä on merkitystä. mutta jos pidät ruumiisi mahdollisimman puhtaana loisista, saasteista jne. voit säästyä syövältä ja muilta tappavilta taudeilta. jostainhan ne taudit saa alkunsa?!?! eikö ole ilmiselvää että juuri näistä asioista mistä Huld Clark niiden aiheutuvan.

        Täydellistä huijausta!

        http://www.worldwithoutparasites.com/


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      881
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe