mulla on 30 vuotta vanhempi mies

loulou

onko mielestänne oikein että ikäeromme on yli 30 vuotta? meillä menee kuiteskin ihan kivasti-
rakastelemm päivittäin ,käymme leffoissa,matkustelemme.
joskus kuitenkin tuntuu että mieheni häpeää minua kun olen niin nuori 21vee.
mitä teen? kotioloissa hän on todella kultainen.

12

3053

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yli 50 äijä

      Nainen on parhaimmillaan nelikymppisenä.
      Sillon ku sä oot 40, ni miehesi voipi olla jo vanhainkodissa.
      Kantsisi ajatella elämää vähän eteenkin päin.
      tän ikänen mies etsii usein kadonnutta nuoruuttaan ja elää nuoruuden huumassas aikansa.
      Sitte huuma lähtee ja suhde loppuu.
      Elämä on suurimalta osataan kuitnkin arkea.
      Sitä suhteenne ei tule kestämään.
      Mitä pitenpään jatkat sitä ikävämpi on ero.
      Itsepetosta on molemmille jatkaa tota.
      Ikämies osaa tehdä sun elämästä juhlaa mut juhlat loppuu aikanaan.Entä sitte?
      Mies ei kykene sitoutumaan suhun.Oot hänelle ku tytär.Tai joku leikkikalu.Määkin häpeisin jos
      oisin sun miehes asemassa.
      Te ootte eri sukupolvea. Semmonen suhde ei toimi pitemmän päälle.

    • aino32

      Heipsan!
      Jos teillä on ikäeroa sen verran mutta suhde on terve eikä hän alista sinua eikä hyväksikäytä niin miksipä ei?Itse törmäsin tuohon asiaan, että toinen oli vähän että no mitäs nyt kun olisin joskus halunnut kävellä käsi kädessä julkisella paikalla.Mä elin kaksi sellaista suhdetta missä ikäeroa oli tuon verran ja yllätys, yllätys; ne oli juoppoja kumpikin, toinen todella paha mutta toinen enemmän tuuripuolella.Ensimmäisen kohdalla kyllästyin ainaiseen juomiseen ja toisen kohdalla kyllästyin ihan muuten vaan.

      Mieti siis tarkkaan; oletteko te samalla tasolla; hän ei pakota tekemään mitä et halua?Hän kunnioittaa sinua ja ottaa huomioon silloinkin kun ei hyödy siitä?Jos et pidä sellaista suhdetta ihanteena, että mies on pomo ja sinä sen orja niin kyllä sinä tiedät onko hyvä jatkaa teidän suhdetta vai ei.Kyllä sinä huomaat milloin on aika lopettaa, jos sitä hetkeä tuleekaan.Eihän sitä tiedä!Mutta älä ole sokea suhteessa, älä anna tehdä pahaa niin kuin minä annoin.Määrää itse itsestäsi ja ennen kaikkea kehostasi.

      Älä käy ajattelemaan tulevaisuutta vielä.Sitten jos haluat hänen kanssaa lasta niin silloin mieti kunnolla =) Jos mies tuntuu häpeävän sinua niin sano siitä, kysy vaikka että oletko hänelle joku leikkikalu millä leikitään kyllä kotona mutta ihmisten ilmoilla ollaan kuin ei tuntisikaan.Sellaisessa suhteessa on sitten varmasti selkäänpuukottajia;ollaan nenän edessä ihan normaaleita ja ikäerosta ilkutaan selän takana.Elä kuitenkin itse elämäsi mutta pidä itsestäsi huolta!

      Kaikkea hyvää teille!

      • totta

        Luulin ensin että puhut isästäsi. Itse jos ajattelisin 30v vanhempaa miestä, niin se olis vanhempi kuin mun oma isä.
        onko sun isä kuollu, vai tunnetko edes sitä, onko se jättäny sut, mitä näet niin vanhassa miehessä, ei se ole elänyt nuoruuttaan tai jotain no huhuu, omapa on elämäsi, outoa kuiteskin.


    • sn_a

      Kyllä teidän suhde voi onnistua !

      Isäni on äitiä 27vuotta vanhempi.
      Ovat edelleen rakastuneita, tottakai ylä- ja alamäkeä on ollut samalla lailla kuin muillakin.
      Mutta aina ovat olleet rakastuneita ja onnellisia.
      Ihmiset luulivat isää minun "papaksi" monesti, kun olin pieni. Mutta ei minua ole haitanut koskaan. Olin vain ylpeä isästäni!
      Ja äitiä vieläkin kehutaan että on niin nuoren näköinen!

      Toki, suosittelen tekemään lapsia mahd. pian, jos olette tosissaan ja jos haluatte. Vaikka isäni on harrastanut ain urheilua ja muistan kuinka isot hauikset oli hänellä aikoinaan. Ja kutsuttiin "teräsmieheksi", ja kantoi minua ja nosti olkapäilleensä kuusikymppisenä, ei sitä noin vain tee. Vaikka hän on vielä terve, sentään on jo yli 80v. Nyt toivon että hän kerkeäisi näkemään hänen ainoan lapsenlapsensa...

      Joskus olen miettinytkin että täynyt olla äiti rakastunut, kun on aika varma että isäni poistuu tod. näk. huomattavasti aikaisemmin keskuudestamme... Mutta toisaalta, semmoista voisi sattua vaikka mies olisikin nuorempi. Joten tärkeintä onkai se että oletteko valmis jakaamaan elämänne.
      Onnea teille !

    • Ninni

      Hei
      Itse olen seurustellut 8v. 16 vuotta vanhemman kanssa ja nyt 18 v. vanhemman miehen kanssa reilut vuoden. Tietysti elämän arvot ovat vähän eri kohdalla ja siksi kompromissia on tehty. Rakkaus voittaa mielestäni kaiken... Mutta jos miehesi häpeää sua välillä niin kehoittaisin sinua tekemään ukon vaihdon...Viisautta päätöksen tekoosi

      • Fii...`?

        Noita ei kannata ihmetellä!
        Jokaisen ihmisen tielle osuu Joku!
        En tähän laita sitä mutta Wìll meet`..!


    • kuun jumalatar

      minä seurustelen 24vuotta vanhemman miehen kanssa:)

    • Lenni

      Miksi kysyt sitä täällä ?
      Sehän on ihan teidän oma asianne !

    • sillälailla

      Itse tapasin juuri viime vklp minua 30 vuotta vanhemmoisin miehen. Mies oli todella ystävällinen ja erittäin rauhallinen pidän siis hänen luonteestaan... :) olin hänen luonaan mutta vieressä nukkumista kummempaa ei tapahtunut. Miehestä huokusi elämän kokemus joka juuri kiehtoo minua. Katkerien eron ja lapsellisten miesten jälkeen päätän alkaa tapailemaan miestä hauskan pidon merkeissä. Rahaa hänelle riittää joten matkoja ja tavaroita tulee riittämään. Jos hän oisi hieman nuorempi voin kertoo että sais musta aikamoisen pallon nilkkaansa :) Nyt vaan ei uskalla kaikille paljastella tilannetta ettei tule ylimääräisiä puheita. Sillä suhdehan on meidän välinen :)

    • Nauttikaa elämästä älkää antako ahdasmielisten tiukkapipojen pilata sitä.
      Hetkenhän täällä vain ollaan.

      • Älä vanha setä ala

        Täällä se kuusikymppinen Erkki laukoo teesejään vaikka palsta on 22-vuotiaille.


    • per kel

      vanhempi kukkaro

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5105
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3207
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1800
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1665
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1345
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1286
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1267
    Aihe