se pajero

saksasta

Aikaisemmin kyselin 92 Pajerosta infoa,kävin koeajamassa sitä hieman veti ajaessa vasemmalle,
ihmetytti myös kun testailin abs jarruja liukkaalla,kun jarrutin kovaa niin samalla kierokset nousi joksenkin,ei nyt paljon.
miten onko kokemuksia pajen pohjasta, tässä mallissa oli kehnossa kunnossa pohjamassat,paikoin irtoilli pois kokonaan.joku peräpalkkikin oli vaihettu/korjattu?
Tällä yksilöllä on ajettu 150000km ja tuotu saksasta.
on tietty mittaria varmaan ruuvattu??
onko kellään kokemuksia Saksasta tuotuista maastureista.?
ulkoapäin ei kehnossa kunnossa,ei päälisin puolin ruostetta(vielä?)hinta ois 16500eeroa

7

1570

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hintaa

      Ainakin hinta on kova oikea hinta pitäsi liikkua kunnosta riipuen noin 7000-12000 välillä. Normaalisti tuonkin ikäiset saksa autot ovat pohjaltaan hyvässä kunnossa.

    • mielenrauha

      Mä en ostais Saksasta käytettyjä autoja, ihan oman mielenrauhan vuoksi. Voi olla, että saavutettu säästä maksetaan moni kerroin takaisin.

      Kun katsee esimerkiksi autotalli.com:sta pajeroita, niin kyseisellä kilometreillä olevat auton on malliltaan 1997 - 2000.

      Ja taas 1992-1994 vuosimallisten kilsat ovat 200 - 500 tkm.

      Katsele itse autotalli.com:sta nettiauto.fi:stä tai kiertele liikkeita. Aina noita Saksasta tuotuja mainostetaan vähän ajettu yksilö. Tottakai se auto on vähemmän ruostessa, kun se on ollut yli 10 v suolattomassa Saksassa.

      • samaa paskaa

        Yleinen harhaluulo, varsinkin pohjoisessa suolataan pahemmin kuin etelä-Suomen läänissä! Nähty on.


    • pajero

      Kilometrit tuskin pitää paikkansa, näethän sen kyllä auton yleisilmeestä ,ratista tms. Saksasta tuodut on pelleiltään paremmassa kunnossa kuin suomiversiot. Jos autossa on varusteet kuten ilmastointi tms, ja se on teknisesti kunnossa ,kannattaa harkita, suomiautoista niitä ei löydä. Jos kyseessä on karvalakkiversio niin kierrä kaukaa. Oman pajeron toin saksasta, kaikilla herkuilla, pelaa hienosti,ruostetta ei missään.

    • maasturi

      Kyllä lähtökohdat kuulostivat huonoilta. Pajerot eivät ole ajettavuudeltaan ihan vakaimmasta päästä ja sitä huonontaa yleensä leveämpi rengaskoko joka on laitettu alle. Uudemmatkin Pajerot ovat uraherkkiä varsinkin määrätyillä renkailla, mutta ei ne puoltaa saa.

      Itse hommasin 6v vanhan pajeron joka oli aikaisemman elämänsä ollut Oulun ja Kittilän korkeudella ja siinäkin oli palkeissa hieman ruostehilseilyä vaikka ei mitään pahempaa näkynyt. Eli hoitamattomana noi palkit ja pohjat kyllä menee huonoon kuntoon etenkin etelä Suomessa ajaessa.

      Jos pohjasssa on tuollaista huomautettavaa, kilometrit noi ja Saksasta vielä tuotu niin kyllä unohtaisin ja katselisin toista vaihtoehtoa.

      Nettiauto.comista on löytynyt tuon ikäistä Pajeroa vaikka kuinka paljon ja hinta on yleensä 9-15t€.

      Mittarilukemaan ei kannata tuijottaa ja varsinkaan jos ei ole kotimaan autosta kysymys. Huijattujen ihmisten tarinoita löytyy suomi24.fi foorumista ihan riittävästi. Älä osta! parempia ja halvempia löytyy.

      • katon

        muualta,kiitos vinkeistä ja neuvoista,jatkan hakua
        muualta,hiljaa hyvä tullee.se o moro


    • vinkki

      jos on besakone niin ?
      diesel kestää (ehkä)
      muistaakseen jo 94 vuosi mallin sai rekisteröityä paketti autoksi(diesel vero 100 euroo ?)
      2,5l diesel vero noin 800 euroo (henkilö autossa) mutta näähän sä jo tiesitkin (itse en tiennyt kun ostin)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1900
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1509
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1288
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1275
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1200
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      1009
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      962
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      925
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      109
      881
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      47
      733
    Aihe