Miksi vihaatte habboa?

rainband

Miksi te kaikki melkein vihaatte habboa, sehän on maailman parhaimpia ja suosituimpia nettipelejä. Minä käyn habossa joka päivä ja siellä on hauskaa ja kivaa. Miten te voitte vihata habboa? Te vihaatte sitä kuitenkin siksi, että se MAKSAA! Minua se ei haittaa.

13

772

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Habbon puolivihaaja

Habbon hyvät puolet:
      -Pelihuone(maksuton,ei ne maksulliset minipelit)
      -Jaa,olikohan niitä muita...? EI!

Habbon huonot puolet:
      -Liikaa teinixiä
      -Maksulliset huonekalut
      -jne jne jne jne jne jne jne jne

Tulkaa mielummin www.cokemusic.comin Habbo-tyyliseen paikkaan jossa ne hemmetin kamat ei maksa juuroja vaan ne pitää ansaita musan tekemisellä.

• Vihaan Habboa

Sinä et vihaa habboa koska saat ostaa tavaraa. Se on tuhlausta.Typerää tuhlata virtuaali tavaraan.

• koska
        Vihaan Habboa kirjoitti:

Sinä et vihaa habboa koska saat ostaa tavaraa. Se on tuhlausta.Typerää tuhlata virtuaali tavaraan.

-siellä käy teinit
        -epämuodikasta
        -kaikki nörtit käy siellä
        -rahantuhlausta
        -typeriä jotkut huoneet joissa vaihdetaan "kamaa"
        -ennen kävin siellä mutta en enää ja siinäkin meni rahaa n. 100 e minulla
        -ja lopuksi siinä ei ole mitään järkeä ja paksa paikka
        -mutta voihan siellä käydä puhumassa ihmisille muuten huono.

• Lonely

...Ku se o lapselline paikka ja kaikkee sellast... Se o tarkotettu jollekki about 7-vuotiail...

• niinpä'

habbo on joittenki esiteinipeelojen tapaamispaikka
        joka on kaikenlisäks rahastusta. Niinku suurinosa noista " anna passu ja nick nii saat kamaa!11" viesteistä näkee. Onhan siellä varmasti paljo ok porukkaa ,mutta suurin osa pellejä. ja tohon lisään vielä ,että habbo ei todellakaan oo suosituimpia nettipelejä.Voi olla 1 suosituimpia nettipelejä ( jos nyt peliks voi sanoa,mikä lie teini chatti) jotka toimii selaimen kautta ja runescapea pelaa joka hetki 50 000-100 000 ihmistä ympäri maapallon.
        Counter strike taas on ylivoimasesti suosituin jos otetaan kaikki mukaan..

• Sammakko.

Ja mikä mielestäsi tekee habosta nettipelin ?

• karatelva

Mun tietojen mukaan se on nettichatin/pelin sekoitus.

• saatanan habbo

habbo hotel on perseestä mua huijattii kertomaan oma s-sana ja lähettettiinm un ukolla jotain vääriä habbo e-mailleja ja sain ikuisen porttarin eli HABBO ON IHAN PERSEESTÄ!!!!
      rahan tuhlausta mulla oli paljo kamaaa

• RoskaMan

...vaikka siellä muutamat alle 10-vuotiaat kakarat kiroileekin. Mut tässä mun tekemät huonot ja hyvät puolet:
      Tässä hyvät:
      Minipelejä
      Voi hiljentää kiusaajia
      Voi jutella kaukaisille kavereille
      Voi mennä kisoihin ja pitää hauskaa
      Voi uida
      Jne... Ja huonot:
      -Minipelit ja kamat maksaa
      -Habbossa on paljon hakkereita, huijaajia ja peeloja
      -Hahmoja pöllitään
      -Tuolikisoissa huijataan
      -Ovipeeloilu
      -Floodaus
      -Kamankinuajat
      Siinä oli huonot. Huonoja oli enemmän, mutta käyn Habbo Hotellissa sen takia, koska mulla on uskollisia ja tosi mukavia kamuja! :) Mä ymmärrän kyllä miks te vihaatte Habboa. :( Toivoisin kuiteskin että kukaan ei enää peeloilis ja tulis päivä jolloin koko Habbo olisi aivan mukava.

• vanessaaaaaaaa

Koska se maksaa ja prohotellissa saa koleja ilmaseks.

• vanessaaaaaaaa

Habbo on ihan täynnä huijareita yks tyyppi yritti päästä mun tyypille ku kyseli mun salist kokoajan mut annoin väärän saliksen sille jonku p10010svh

Ei oikea salis------

• habbo on PASKA
        vanessaaaaaaaa kirjoitti:

Habbo on ihan täynnä huijareita yks tyyppi yritti päästä mun tyypille ku kyseli mun salist kokoajan mut annoin väärän saliksen sille jonku p10010svh

Ei oikea salis------

habbo on ihan v****n p***a paikka tekee mieli vetää lättyy sitä jonka sen on keksiny-----

• Habbo on kiva

Moi! Habbo on kiva paikka! (: Käyn siellä usein. Koska siellä on kivaa hyvät puolet ja huonot puolet minun mielestä on:
      HYVÄT:
      -Siellä näkee kamuja
      -voi pelata tuolareissa
      -saa uusia ystäviä
      -siinä ne olis..
      HUONOT:
      -Siellä on peeloja
      -huijjataan salasanoja
      -habbo kolekoodeja huijjataan
      -huijjataan kamoja
      -Ja pitää ostaa niitä koleja
      -tavarat maksaa koleja! Kolet maksaa oikeeta rahaa
      -siellä käy ala ikäisiä
      -jotkut on ärsyttäviä..
      SIINÄ NE OLI! MINUN MIELIPIDE EI TARVII PUUTTUU ASIAAN HABBO ON MIELESTÄNI HYVÄ PAIKKA JA SE ON NIIN MIELESTÄNI

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      20
      2242
    2. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      76
      2195
    3. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      41
      2069
    4. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      52
      1438
    5. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      74
      1366
    6. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      46
      893
    7. Kaunein nimi

Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
      Ikävä
      63
      892
    8. Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?

Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      8
      781
    9. Arvaa sattuuko se

Että teen töitä siihen että unohdan sinut. Mitä muutakaan voin
      Ikävä
      52
      753
    10. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      33
      744
    Aihe