http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,626579,00.html
Tuossa Aftonbladetin juttu Lidlisssä myytävästä lihasta joka ei ole lihaa vaan lihavalmiste. Lisäämällä hiukka suolaa,sokeria,soijaa ja sitruunahappoa esim.jauhelihasta tai lehtipihvistä tulee lihavalmiste ja Lidl välttää mm.salmonellatestit ja alkuperämaakin on epäselvä niikuin paloittelu-ja pakkauspaikka. Näin kierretään ankaraa puhtaan lihan laatuvaatimuksia.Suomessa kai sama laki kuin Ruotsissa koska EU maa ? Eli Suomessakin saatat saada mitä vaan Lidlin ostaamalla heidän "lihaansa"
Lidlin liha ei lihaa !
3
1073
Vastaukset
- ei onneksi
lidl ole vielä samaan ryhtynyt..
- HYI! YÄK!
Kyllä se on lihaa ja ruotsalaiset nyt ovat vähän hölmöjä välillä. Mitä tulee suomalaiseen käytäntöön, niin sanotaanhan meillä teurasjätepulliakin lihapulliksi aivan pokerina. Kaikki mitä koneellisesti luista irti lähtee, löytyy meillä lihavalmisteista. Onneksi Lidl ei saksalaiseen tapaan myy ihmisille teurasjätettä.
- ICE
Katsoppas tarkemmin ainakin jauheliha! Yllätys yllätys!
JA jos nautit lihasta niinkuin minä, Jauhelihaan on jauhettu kaikki mikä ei kelpaa niinsanottun"PRIME lihaan".
Aikoinaan tuli Dokumentti jossa kerrottiin mitä jauhelihaan jauhetaan!
Siellä on PERÄSUOLET niitten reikineen vauhtipussit ym. ym.
JA silti mulle maistuu. Olenkohan ihminen?(ihmisELÄIN).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824827- 1882188
- 1321832
- 341475
- 1751455
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161381ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj211360- 351126
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3161099- 781013