paras kuntosali?

mies

missä salissa kannattais alkaa käymään ja miksi juuri siellä?

12

3601

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eräs treenaaja

Paljon erilaisia laitteita ja paljon tankoja, levypainoja ja käsipainoja. Kävijöitä laidasta laitaan eli aloittelijoista kilpaurheilijoihin. Valoisat ja avarat tilat eikä koskaan ruuhkaa.

• veki

Lappeenrannan kuntosali on myös kokeilemisen arvoinen.Siellä on siistiä ja jokainen aloitteleva saa ilmaisen ohjelman joka tehdään aina henkilökohtaisesti.Se on minusta iso bonus.

• Sambo

Taitaapi joka salilla tätä nykyä saada ilmasen ohjelman kortin ottaessa. Platskalla ainakin toimii näin. Platinum kieltämättä hyvä. Lappeen sali helvetin pieni ja ahdistava. Huhtiniemi taas kyyläreitä täynnä. Platskalla saa reenata rauhassa jos haluaa. Sieltä löytyy kyllä kaikille jotain.

• keh

Reilu 1.5 vuotta olen käynyt ja ei pahemmin valittamista.

Lisäksi siellä on varsin kauniita tyttöjä silmäniloksi ;)

• ###

Hienoa... Ei sitten sinne, kun miehet kerran kyylää.

• 245
        ### kirjoitti:

Hienoa... Ei sitten sinne, kun miehet kerran kyylää.

ei sitä kyyläystä ainakaan näe, tai sit oon vaan sokea.
        Mut erinomainen sali se on, oon käyny reilu kolme vuotta

• minne
        245 kirjoitti:

ei sitä kyyläystä ainakaan näe, tai sit oon vaan sokea.
        Mut erinomainen sali se on, oon käyny reilu kolme vuotta

kehtaa mennä oikeasti lihava ihminen joka tahtoisi pudottaa painoa ja aloittaa myös salilla käymisen? EI MINNEKKÄÄN.

• eräs treenaaja
        minne kirjoitti:

kehtaa mennä oikeasti lihava ihminen joka tahtoisi pudottaa painoa ja aloittaa myös salilla käymisen? EI MINNEKKÄÄN.

Platinumille. Siellä todellakin käy myös aloittelijoita ja kaikennäköisiä ihmisiä. Kaikki te, jotka haluaisitte salille, mutta ette syystä tai toisesta kehtaa sinne mennä: kaikki me olemme aloittaneet joskus! Salitreeni on juuri sellaista, että myös rapakuntoisen sohvaperunan on helppo aloittaa. KUKAAN salilla olijoista ei katso uutta tulijaa halveksuen tyyliin "mitä tuokin ylipainoinen täällä tekee". Ihmiset keskittyvät omaan treeniin ja jos ylipäänsä huomaavat nuo aloittelijat, ovat he tyytyväisiä kun ovat aloittaneet mainion liikuntaharrastuksen!

Olen aina ihmetellyt, miksi jotkut karttavat saleja, "koska siellä on niin hyväkuntoisia ihmisiä ja minä olen huonossa kunnossa". Siis hei, eikö sieltä salilta nimen omaan haeta sitä hyvää kuntoa? Ne salilla olevat ovat hyväkuntoisia, koska he treenaavat eivätkä hekään olisi kunnossa, jos eivät tekisi mitään. Yksinkertaista, mutta totta.

• treenaaja
        eräs treenaaja kirjoitti:

Platinumille. Siellä todellakin käy myös aloittelijoita ja kaikennäköisiä ihmisiä. Kaikki te, jotka haluaisitte salille, mutta ette syystä tai toisesta kehtaa sinne mennä: kaikki me olemme aloittaneet joskus! Salitreeni on juuri sellaista, että myös rapakuntoisen sohvaperunan on helppo aloittaa. KUKAAN salilla olijoista ei katso uutta tulijaa halveksuen tyyliin "mitä tuokin ylipainoinen täällä tekee". Ihmiset keskittyvät omaan treeniin ja jos ylipäänsä huomaavat nuo aloittelijat, ovat he tyytyväisiä kun ovat aloittaneet mainion liikuntaharrastuksen!

Olen aina ihmetellyt, miksi jotkut karttavat saleja, "koska siellä on niin hyväkuntoisia ihmisiä ja minä olen huonossa kunnossa". Siis hei, eikö sieltä salilta nimen omaan haeta sitä hyvää kuntoa? Ne salilla olevat ovat hyväkuntoisia, koska he treenaavat eivätkä hekään olisi kunnossa, jos eivät tekisi mitään. Yksinkertaista, mutta totta.

Jos haluaa treenata tavallisen kansan parissa, niin joko Huhtiniemi tai Lappeenrannan kuntosali. Platinumilla käy ihan varmasti paljon tavallisiakin tallaajia, mutta kieltämättä kaupungin bodarit ja pilleripaavot, joten ei kiitos...

• eräs treenaaja
        treenaaja kirjoitti:

Jos haluaa treenata tavallisen kansan parissa, niin joko Huhtiniemi tai Lappeenrannan kuntosali. Platinumilla käy ihan varmasti paljon tavallisiakin tallaajia, mutta kieltämättä kaupungin bodarit ja pilleripaavot, joten ei kiitos...

Odotinkin jotain näin fiksua kommenttia. Mikähän vika bodareissa on? Vai pilleripaavot :D Siis voi hyvänen aika. No, onpahan meillä muilla enemmän tilaa treenata kun jotkut bodarikammoiset pysyvät poissa :)

• omakohtaista kokemusta
        eräs treenaaja kirjoitti:

Odotinkin jotain näin fiksua kommenttia. Mikähän vika bodareissa on? Vai pilleripaavot :D Siis voi hyvänen aika. No, onpahan meillä muilla enemmän tilaa treenata kun jotkut bodarikammoiset pysyvät poissa :)

Joskus treenailin enemmänkin Pilotilla ja tutstuin bodareihin ja siitä voit vetää johtopäätöksen, että omakohtaista kokemusta on...ei sen puoleen, etä osa ihan kivoja, mutta valitettavasti hormonit ei sovi kaikille....

• Juu
        omakohtaista kokemusta kirjoitti:

Joskus treenailin enemmänkin Pilotilla ja tutstuin bodareihin ja siitä voit vetää johtopäätöksen, että omakohtaista kokemusta on...ei sen puoleen, etä osa ihan kivoja, mutta valitettavasti hormonit ei sovi kaikille....

Eivät varmasti sovi kaikille. Kaikki bodarit eivät kuitenkaan käytä hormoneja. Varmasti jotkut käyttävät, mutta eipä se ole ainakaan minun treenejäni millään lailla haitannut. Voi tietysti olla eri juttu jos on niiden ongelmatapausten kanssa läheisissää tekemisissä, minä kuitenkin keskityn salilla omaan treeniini.

Sitäpaitsi kyllä niitä lääkeaineiden käyttäjiä löytyy muiltakin saleilta, samoin niitä löytyy muiden lajien parista kuin kehonrakennus.

Btw, en kuulu Platinumin henkilökuntaan :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      74
      5608
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      35
      3141
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      43
      2748
    4. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2082
    5. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      27
      2065
    6. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      1869
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      100
      1844
    8. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      174
      1782
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1478
    10. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      17
      1258
    Aihe