voin ottaa kaneja jotka ovat terveitä.olisi kokemusta on ollu kaneja ennenkin. Tietääkä kukaan? olisi mieluiten limingan tai oulun lähellä..
onko ilmaisia kaneja?
21
1418
Vastaukset
- gegs
ilmaiseksi kaneja?
- kirppi
Miksi täytyy pyytää ilmaisia kaneja? Jos haluaa kanin, on varmasti valmis maksamaan siitä.. Uskon että kukaan, joka TODELLA haluaa että kaninpoikaset saavat hyvän, rakastavan, huoltapitävän ja asianosaavan kodin, EI anna kaneja ilmaiseksi.... Kyllähän niitä ilmaisia kanejakin on.. ne vain eivät yleensä ole niin kesyjä, kilttejä, (terveitä?) yms.. Mieti haluatko todella ilmaisia, (ehkä sairaita), pelkääviä, "tuhmia yms. kaneja ilmaiseksi, vai kilttejä, (aika varmasti terveitä), käsittelyyn tottuneita yms. kaneja, joista ehkä maksat 15-30 euroa/kani..!?!?? (paperittomat..)
- Kania haluava
Mä tiedän mutta kun täällä päin(asun limingassa) on vain jotain 50e maksavia kaneja.Jos siellä kauempana on ,ei kauheesti maksavia kaneja niin ilmottakaa!!!PLIIS
- mun mielipide
kyllä mä oon ainakin valmis maksamaan kanistani 50 euroa!ei se oo elävästä olennosta paljonkaan.jos haluat halvempia eläimiä ota vaikka gerbiileitä!mä ainakin ostan kunnollisesta paikasta kanin vaikka se maksaisi 70 euroa ja monet on maksaneet paljon enemmänkin...
- mira
mun mielipide kirjoitti:
kyllä mä oon ainakin valmis maksamaan kanistani 50 euroa!ei se oo elävästä olennosta paljonkaan.jos haluat halvempia eläimiä ota vaikka gerbiileitä!mä ainakin ostan kunnollisesta paikasta kanin vaikka se maksaisi 70 euroa ja monet on maksaneet paljon enemmänkin...
Jos sinulla ei ole rahaa maksaa kanista...miten ajattelit hoitaa sen ruuat,asumisen..mahdolliset eläinlääkärin kustannukset??????
- Tyttö
mira kirjoitti:
Jos sinulla ei ole rahaa maksaa kanista...miten ajattelit hoitaa sen ruuat,asumisen..mahdolliset eläinlääkärin kustannukset??????
mutta...kanin voi saada halvalla eläisuojelu yhdistyksestä. Ensimmäisestä kanista maksoin 5 euroa (risteytys), toisesta 30 euroa (risteytys). Hinnat vaihtelevat todella paljon, enkä minäkään käsitä, miksi kani pitää saada ilmaiseksi. Niinkun edellinen jo sanoi...Mistä revit myöhemmin rahat mahd. eläinlääkärikuluihin ym.?? Jos ei ole varaa maksaa kanista, niin suosittelen rahan säästämistä! Myös ruokiin, ell. kuluihin, tarvikkeisiin....ym. Tai sitten tosiaan kannattaa ostaa gerbiili, saa halvalla, ei mene paljon rahaa ruokaan ym.
- kania haluava
mira kirjoitti:
Sen takia mä en paljon pysty maksamaan kun (jos jotenkin sen kanin saan)säästän ruokaan, mahdollisiin eläinlääkärin laskuihin... Sitten sinä tyttö mistä eläinyhdistyksestä olet kanisi ostanut olen niitä yrittänyt katella:)
- Tyttö
kania haluava kirjoitti:
Sen takia mä en paljon pysty maksamaan kun (jos jotenkin sen kanin saan)säästän ruokaan, mahdollisiin eläinlääkärin laskuihin... Sitten sinä tyttö mistä eläinyhdistyksestä olet kanisi ostanut olen niitä yrittänyt katella:)
Mie olen ensimmäisen kanini kotkan eläinsuojelu yhdistykseltä ostanu :D Sie et taida olla täältäpäin?
Lehdistähän löytyy ilmotuksia aika useinkin ja eläinlääkäreiden seinillä saattaa olla eläinsuojelu yhdistyksen ilmotuksia kodittomista kaneista ;) Saa ihan poikasiakin, ensimmäinen oli 9 viikkonen, kun ostin sen :) - Sipsu
kania haluava kirjoitti:
Niistä kanit sijoitetaan vain HYVIIN,ASIANTUNTEVIIN koteihin, joilla on taatusti rahaa maksaa elatus ja lääkärit. Alaikäisille ei kaneja anneta ilman vanhempien suostumusta ja sitoutumista hoitoon.
- joku
Jaa meillä kyllä olisi kani jota voisimme antaa ilmai(seksi)
- minä
mää oon saanu tutuilta ilmaseksi. oon saanu tietää että sukusiitoksella tullu mutta ei oo mitää outoa havaittu joten mahtaapa olla terve.. oon kyllä joskus jostai ostanukki tosi halvalla.
- Oulunseudun jyrsijäharrasta...
sieltä markkinat.
- kania haluava
Oulunseudun jyrsijäharrasta... kirjoitti:
sieltä markkinat.
useimmat myytävänä tai varattavana olevat kanit ovat liian kaukana:(
- pennapupu
Hei
Meillä on vielä pari kanivauvaa jäljellä.
Tarkemmat tiedot sähköpostilla.
Asumme lähellä Oulua - Kani rakas
pennapupu kirjoitti:
Hei
Meillä on vielä pari kanivauvaa jäljellä.
Tarkemmat tiedot sähköpostilla.
Asumme lähellä OuluaEtsin kania.Minkä rotusia noi sun kani vauvelit on.Mul on hirvee kani kuume ja me mietitää sitä perheeni kaa vai onks se vielä voimassa!
- .
Kani rakas kirjoitti:
Etsin kania.Minkä rotusia noi sun kani vauvelit on.Mul on hirvee kani kuume ja me mietitää sitä perheeni kaa vai onks se vielä voimassa!
tuskin on enää voimassa kun ilmotus on 5 vuotta vanha
...
En ymmärrä näitä lemmikkien ottajia, jotka ei oo valmitta maksamaan eläimestä edes kohtuu hintaa. Pitäis aina muistaa se, et sen eläimen kustannukset ei todellakaan pysähdy siihen hintaan minkä siitä maksaa. Lisäks voi tulla monien satojen eurojen eläinlääkärilaskut.
- lotttttttttttttttttt
Määki haluaisin kyellä!
- Lovena kaneihin! <3
Mä aijon ostaa itse rotu kanin. Mikä ois hyvä kauppa josta vois ostaa. Asun itse kainuussa eli joku kauppa siitä läheltä (:
- siirilydia
En suosittele ostamaan eläinkaupasta kania. Tiesithän myös sen, että mikäli kanilla ei tule papereita mukana, se on virallisesti risteytys eikä mikään rotukani. Eläinkaupoissa nimenomaan myydään usein jotain "hermeliinikaneja", ilman papereita. Tai väriltään "beige-harmaa" kaneja, vaikka oikea väri on keltamusta japanilainen, tällaisen tapauksen todistin itse alle viikko sitten meidän lähellä olevassa eläinkaupassa. Jo tämäkin kertoo eläinkauppojen asiantuntemuksesta. Suosittelen katsomaan vaikkapa kaniyhdistyksen sivuilta kasvattajia sieltä läheltä. Eläinkaupoissa valitettavan usein jää eläinten käsittely turhan vähälle, jolloin kani menee araksi ja vaikeaksi käsitellä.
- siirilydia
Niin ja mikäli nyt silti haluat eläinkaupasta kanin ostaa, niin kannattaa kokeilla että puolustaako kani reviiriään, ja kysyä että saatko koittaa käsitellä, jotta näet että onko kani arka, kauhea rimpuilija, mahdollisesti jopa agressiivinen. Ethän kuitenkaan halua ostaa sikaa säkissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole432478Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742467Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732362Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.512122Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl321857Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma841685Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko211123Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71014Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi41995Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön56876