VAROITUS: orgasmi johti sairaalareissuun

Linda Green

Viestien esitystapa:




Näytä aiheet Seuraava >>

VAROITUS: orgasmi johti sairaalareissuun
Kirjoittanut: Linda Green 15.4.2005 klo 16.21

Seksistä suunnattomasti nauttivana naisena koin elämäni järkytyksen tässä tällä viikolla.
Nautiskelimme mieheni kanssa kahdenkeskisestä aamupäivästä kotosalla,kuten usein on tapana lasten ollessa poissa. Intouduimme katselemaan aikuisten filmejä ja hellimme toisiamme.

Tilanne kehittyi nopeasti melkoisen kiihkeäksi.
Sain ihanaa suuseksiä ja laukesin,koin valtaisan orgasmin ja tuntui taivaalliselta muutaman sekunnin ajan... Kunnes helvetti repesi!

Tunsin takaraivollani hirvittävän kovan,äkillisen ja lamaannuttavan kivun.Aivan kuin joku olisi lyönyt pesäpallomailalla niskaan ja päähän. Menin aivan hikiseksi,tuntui kuin olisin ollut"sekaisin" ja tuli erittäin voimakas pahoinvoinnin tunne.

Siinä sitten yökkäilin pää vessanpöntössä ja hikoilin ja vapisin.Menin pitkälleen sänkyyn,olo ei vaan ottanut helpottuakseen...
Mies säikähti siis tosissaan ja vei minut TK:n.
Siellä jatkoin yökkäilyäni ja olo oli karmea,päätä ei kärsinyt yhtään liikuttaa.
Verenpainekin oli huimasti koholla.

Ja ei kun ambulanssilla sairaalaan! Sain kipulääkettä ja pahoinvointilääkettä,olo koheni hieman. Sairaalassa epäiltiin aivoverenvuotoa ja
otettin selkäydinpunktio ja tehtiin pään tietokonekuvaus. Sain lisää lääkettä,mutta kipu muuttui migreenityyppiseksi.

Onneksi ja Luojalle kiitos mistään aivoverenvuodosta ei ollut kyse! Kaikki tutkimukset näyttivät normaalia ja verenpaine laski omiin,alhaisiin lukemiini.

Neurologi selitti,että kyse oli(melkoisella varmuudella) ns. ponnistuspäänsärystä. Se voi ilmaantua minkä tahansa fyysisen,voimakkaan ponnistelun yhteydessä. Esim. painonnostajilla esiintyy joskus.

Ja sitten on ne,kellä tämä kamaluus tapahtuu maailman ihanimman ponnistelun,rakastelun,aikana!
Täytyy sanoa,että aivan hirveä kokemus! Kipu oli niin kovaa ja lamaavaa,että uskoin jo itsekin saaneeni aivoverenvuodon tai jotain. Kipu helpottui lääkkeillä vähitellen,mutta koko päivä vierähti ensiavussa makaillen. Illalla kotiin tultua oli epätodellinen ja väsynyt olo. Oma sänky tuntui ihanalta paikalta! Ja se sohva,josta kaikki alkoi ei houkutellut silloin lainkaan pötkästelemään...!!!

Siispä rakkaat kanssaihmiset: näinkin voi käydä!
Iso-O vie pillit päällä sairaalaan. Ensin mieletön nautinto ja kaupantekijäiSEKSI kipu,jolle ei osaa oikein tarpeeksi kovia laatusanoja keksiä. Kerroin tämän siksi,että joku toinen saattaa joutua kokemaan saman omalla kohdallaan ja ehkäpä moni muu on ennen minua tämän kokenutkin.

Vaan ei saa antaa pelolle ylivaltaa! Tuskin sama toistuu kovin usein. Nyt pitää vaan saada tuo rakas,ihana mieheni uskomaan,että en minä kuole kun hän taas minut huipulle vie...! Saatan joskus vähän kipuilla,mutta kaikella hyvällä on hintansa. Täytynee käyttää naisellista viekkautta,niin että ukkokulta unohtaa tuon kurjan reissun sairaalaan orgasmin saattelemana... =)

Nyt sentään jo pystymme nauramaan koko jutulle ihan vedet silmissä,mutta täytyy sanoa,että kohtauksen tullessa kumpaakaan ei hymyilyttänyt!
Tänään tuumattiin,että onpahan ainakin jotain,mitä vanhana muistella! Vaan jos mieheni kertoisi jutun esim. kaverilleen,häntä ei varmaan uskottaisi.Ajateltaisiin,että mies yrittää vain leikkiä suurta gigoloa. MUTTA: Totta joka sana! Linda Green

Laitan tämän kokemukseni myös tälle palstalle,koska nuorempana kärsin erittäin rajuista migreenikohtauksista.Lieneekö sillä merkitystä tämän ponnistuspäänsäryn ilmenemiselle nyt kypsemmällä iällä.

60

31584

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pethethethet

      Tämä antaa kieltämättä uutta merkitystä amerikkalaiselle sanonnalle: "He fucked my brains out."

      • Linda Green

        Olipa hyvin sanottu! Kyllähän se siltä tosiaan tuntui! Miestäni kommenttisi nauratti kyllä...

        Kyse taitaa olla aika yleisestä vaivasta, mutta ehkäpä ihmiset häpeilevät kertoa päänsäryn alkaneen rakastelun yhteydessä ja vielä harvempi uskaltaa sanoa kohtauksen tulleen laukeamisen hetkellä. Vaan mitä häpeilemistä normaalielämään kuuluvissa asioissa on??


      • minä
        Linda Green kirjoitti:

        Olipa hyvin sanottu! Kyllähän se siltä tosiaan tuntui! Miestäni kommenttisi nauratti kyllä...

        Kyse taitaa olla aika yleisestä vaivasta, mutta ehkäpä ihmiset häpeilevät kertoa päänsäryn alkaneen rakastelun yhteydessä ja vielä harvempi uskaltaa sanoa kohtauksen tulleen laukeamisen hetkellä. Vaan mitä häpeilemistä normaalielämään kuuluvissa asioissa on??

        mulla henkilökohtaisesti on migreeni ja siihen auttaa rakastelu ja hyvä orgasmi. Samoin väsymyspäänsärky,krapula lähtee myös rakastelemalla.Mieheni joskus vitsailee että eikös rouvalla koske tänään päähän,,,,. Toivottavasti ei käänny toisin päin et voi aiheuttaa,,,,,,


      • auttaa mua
        minä kirjoitti:

        mulla henkilökohtaisesti on migreeni ja siihen auttaa rakastelu ja hyvä orgasmi. Samoin väsymyspäänsärky,krapula lähtee myös rakastelemalla.Mieheni joskus vitsailee että eikös rouvalla koske tänään päähän,,,,. Toivottavasti ei käänny toisin päin et voi aiheuttaa,,,,,,

        Samoin mun migreeniin orgasmi auttaa, ei synteettiset lääkkeet. Myös tavallinen päänsärky ja kaikki lihaskivut helpottuvat rakastelulla.


    • voi kyllä

      Ennen nykyisiä lääkkeitä sain migreeniä kaikesta ponnistelusta, myös orgasmista,
      raskaitten taakkojen nostamisesta, ym. ylirasittumisesta
      Onneksi eräällä verenpainelääkkeellä migreeni loppui.... ainakin toistaiseksi

    • yäääääkkk...

      Maassamme on todella vakavasti sairaita ihmisiä, jotka tarvitsevat ambulanssi kuljetuksia. Sinä kehtaat käyttää yk. palveluja kutemisesi jälkeisiin kipuihin. Häpeä edes!!! Oikea hoito olisi ollut pesäpallomailalla perseelle. Jo olisivat kivut lakanneet. Ethän vain kertonut lääkärille tulleesi hoitoon kutemisen takia. Oksettaa.

      • sinä et tiedä migreenistä

        Sinä joka sanot, että oksettaa, et varmaankaan tiedä päänsärystä mitään! Kaiken lisäksi moni ukko on kupsahtanut kutemisen aikana ja viety sairaalaan ambulanssilla. Eikä heitä moitita siitä.
        Jos tuntee tarvitsevansa apua, sitä täytyy saada. Myös juopot ja luulosairaat saavat ambulanssikyytiä C; Joten myös ankara päänsärky saattaa ihmisen sairaalaan ajaa olkoon syy kuteminen tai aivoverenvuoto. Leikki siitä on kaukana. Kokemusta on!


      • elli85

        Minä olen kokenut lähestulkoon samanlaisen kivun jokin aika sitten, ja voin kertoa sinulle "yäk", että kipu lamaannuttaa aivan täysin, ja siinä vaiheessa ei tullut mieleenkään, että kipu voisi johtua orgasmista, vaan äkkiä hoitoon, että voidaan tutkia mistä on kyse. Seuraavalla kerralla tiedän, mistä on kyse, mutta em. tilanteessa kannattaa ennemmin katsoa kuin katua... Taidat olla niitä ihmisiä joiden on pakko sanoa sanansa joka asiaan, ja joka on aina oikeassa kaikesta... Tai sitten et vain ikinä itse ole saanut tyydyttävää seksiä!


      • höpön höpön

        No,onko se nyt ihmisen oma valinta jos saa hurjan päänsärkykohtauksen orgasmin jälkeen.Ei kai sille mitään itse mahtanut.Ja jos oli epäiltävissä että olis voinut johtua aivoverenvuodosta.Mitä sitä niin kauhistelemaan ja yököttelemään.Eikö ambulanssit ole kipuilevien ihmisten kuljetuksia varten.Ja luultavasti kuskataan kaikki humalaiset kaatuilleet ja kännipäissään tapelleet,jos on tarvetta.Älä moralisoi,vai onko vain kateutta.


    • melkein kohtalotoveri..

      En ole sentään ihan tuollaista tälliä saanut, mutta aurailmiön olen kolme kertaa orgasmista saanut. Olisi mielenkiintoista saada tietää mistä se johtuu, kun olen itsekin kuullut, että orgasmin pitäisi nimen omaan auttaa pään särkyyn. Tuo "ponnistus" syynä ei kuulosta mielestäni järkevältä, koska mielestäni en ponnista mitenkään erityisemmin orgasmia saadessani. Ehkäpä neurologi kuitenkin tietää mistä puhuu.. :)

    • Rakastelua rakastava

      ORGASMIPÄÄNSÄRKY
      Hei Lindalle! Vastaava vaiva alkoi kiusata minua muutama kuukausi sitten ja olen ollut kauhuissani moisesta! Olen etsinyt tietoa netistä ja nyt löysin oman tarinasi. Onneksi! Oireet ja tapahtumien kulku on aivan samanlainen kuin sinulla ja täytyy myöntää, että itsekin luulen verisuoneni päässä räjähtävän! En sentään sairaalaan ole vielä päätynyt, mutta herra tietää, milloin sekin tapahtuu! Olen aivan ymmälläni "vaivastani", koska 47-vuotiaan elämässäni ei koskaan moista ole tapahtunut! Minulla on ihana, vakituinen suhde tällä hetkellä ja pelkään jatkuvasti mahdollisia "kohtauksia"! En haluaisi seksielämäni päättyvän näin, mutta mitä tehdä? Kirjoituksestasi on todella pitkä aika, eli vuosi, mutta saanen kysyä: onko sairaalassa käyntisi jälkeen samaa enää tapahtunut? Onko Sinulla jokin lääkitys? MITÄ KUULUU? Toivottavasti käyt näillä sivuilla jossain vaiheessa, että saisin lisätietoa. Ja jos joku lukee viestini ja tunnistaa omat oireensa samanlaisiksi, niin please, kirjoita ja kerro. Lohduttaa, etten ole ainoa tästä viheliäisestä vaivasta kärsivä.

      • 46v

        Pari viikkoa sitten luulin että pää räjähtää. Olin juuri saamassa orgasmin kun vasemman korvan yläpuolella alkoi tuntua outoa kipua. Rakastelimme loppuun, mutta päähän sattui niin että itku tuli. Luulin todella että verisuonet poksahtaa päässä . Sen jälkeen tämä on tapahtunut muutaman kerran. Nyt on sellainen olo että mies ei uskalla koskea minuun kun pelkää että sama toistuu. Vaikka olen paljon kipuja kokenut, niin tämä oli aivan erilaista. Kysyin lääkäriltä, mutta hän ei osanut sanoa mistä johtuu. Epäili ponnistus päänsäryksi. Lupasi kysyä neurologilta, saan tiedon parin viikon kuluttua. En tiedä mitä tehdä, minullakin ihana suhde, kolme vuotta kestänyt, aiheuttaako tämä pääkipu ongelmia meidän suhteessa? Nyt täytyy vaan varovasti yrittää ja kokeilla mitä pää kestää. Onneksi löysin nämä viestit enkä ole ainoa Suomessa.


      • Rakastelua rakastava
        46v kirjoitti:

        Pari viikkoa sitten luulin että pää räjähtää. Olin juuri saamassa orgasmin kun vasemman korvan yläpuolella alkoi tuntua outoa kipua. Rakastelimme loppuun, mutta päähän sattui niin että itku tuli. Luulin todella että verisuonet poksahtaa päässä . Sen jälkeen tämä on tapahtunut muutaman kerran. Nyt on sellainen olo että mies ei uskalla koskea minuun kun pelkää että sama toistuu. Vaikka olen paljon kipuja kokenut, niin tämä oli aivan erilaista. Kysyin lääkäriltä, mutta hän ei osanut sanoa mistä johtuu. Epäili ponnistus päänsäryksi. Lupasi kysyä neurologilta, saan tiedon parin viikon kuluttua. En tiedä mitä tehdä, minullakin ihana suhde, kolme vuotta kestänyt, aiheuttaako tämä pääkipu ongelmia meidän suhteessa? Nyt täytyy vaan varovasti yrittää ja kokeilla mitä pää kestää. Onneksi löysin nämä viestit enkä ole ainoa Suomessa.

        Hei 46 v ja muutkin kirjoittajat. Ainiin, täytyy sanoa, että nimimerkillä "Yäk" kirjoittanut idiootti on todellakin idiootti valituksensa kanssa! Turha kirjoitella moisia juttuja, jos ei tiedä asiasta mitään. Ja jos luit Lindan jutun, niin tyhmäkin tajuaa, ettei hän tiennyt ORGASMIN aiheuttaneen noin kamalan ja pelottavan päänsäryn. Niinkuin tiedetään, moni ukkeli on kuollut rakastellessaan joko katkenneeseen verisuoneen tai sydänkohtaukseen. Eli, pidä mölyt mahassasi ja "toivottavasti" et itse joudu vastaavanlaiseen tilanteeseen (tokko vain, koska en usko, että sinulla on rakkauselämää......).

        Siis, kirjoittelin tässä jokunen aika sitten pääkivustani ja kyselin muilta mahdollisia kokemuksia moisesta. Varmaankin helpotti olotilaani se, etten todellakaan ollut yksin vaivani kanssa. Kirjoituksestani on kulunut joitakin kuukausia ja vaivani on hävinnyt sen siliän tien. Itse tein johtopäätöksen, että koska en ollut ollut rakkaussuhteessa melkeinpä vuoteen, niin mahdollisesti jännitin tätä uutta suhdetta. Päänsärkyä ilmeni vain parisen kertaa, ja nyt se on häipynyt kokonaan. Suhteemme kukoistaa ja seksielämä paranee paranemistaan. Olen nykyään seksuaalisesti aktiivisempi muutenkin kuin rakastellessa. Käyttäydyn ja pukeudun seksikkäästi, puhun kiusoittelevasti ja ajattelen seksiä paljonkin pitkin päivää. Luulen, että nämä muutokset ovat saaneet hormooninikin käyttäytymään paremmin. Suosittelenkin näin jokaiselle saman vaivan omaavalle lääkkeeksi aktiivista "seksikäyttäytymistä" . Orgasmipäänsärkyni on historiaa ja toivottavasti pysyykin poissa. Ei rakastelua kannata pelätä ja jännittää päänsäryn vuoksi. Ensin itsekin pelkäsin ja odotin päänsäryn alkavan, mutta mitä useammin rakastelimme, sitä heikommaksi kävi päänsärky. En tiedä mistä moinen johtui, mutta uhallakaan en jättänyt seksielämääni! Rakastan rakastelemista ja ennen kaikkea rakastan kumppaniani eikä mikään kipu ja särky maailmassa estä minua tuottamasta kumppanilleni ja itselleni moista nautintoa! Toivotan hyvää ja päänsärytöntä jatkoa ja muistakaa taistella pöpöjä vastaan, sillä meillä on vain yksi elämä elettävänä!


      • 46v
        Rakastelua rakastava kirjoitti:

        Hei 46 v ja muutkin kirjoittajat. Ainiin, täytyy sanoa, että nimimerkillä "Yäk" kirjoittanut idiootti on todellakin idiootti valituksensa kanssa! Turha kirjoitella moisia juttuja, jos ei tiedä asiasta mitään. Ja jos luit Lindan jutun, niin tyhmäkin tajuaa, ettei hän tiennyt ORGASMIN aiheuttaneen noin kamalan ja pelottavan päänsäryn. Niinkuin tiedetään, moni ukkeli on kuollut rakastellessaan joko katkenneeseen verisuoneen tai sydänkohtaukseen. Eli, pidä mölyt mahassasi ja "toivottavasti" et itse joudu vastaavanlaiseen tilanteeseen (tokko vain, koska en usko, että sinulla on rakkauselämää......).

        Siis, kirjoittelin tässä jokunen aika sitten pääkivustani ja kyselin muilta mahdollisia kokemuksia moisesta. Varmaankin helpotti olotilaani se, etten todellakaan ollut yksin vaivani kanssa. Kirjoituksestani on kulunut joitakin kuukausia ja vaivani on hävinnyt sen siliän tien. Itse tein johtopäätöksen, että koska en ollut ollut rakkaussuhteessa melkeinpä vuoteen, niin mahdollisesti jännitin tätä uutta suhdetta. Päänsärkyä ilmeni vain parisen kertaa, ja nyt se on häipynyt kokonaan. Suhteemme kukoistaa ja seksielämä paranee paranemistaan. Olen nykyään seksuaalisesti aktiivisempi muutenkin kuin rakastellessa. Käyttäydyn ja pukeudun seksikkäästi, puhun kiusoittelevasti ja ajattelen seksiä paljonkin pitkin päivää. Luulen, että nämä muutokset ovat saaneet hormooninikin käyttäytymään paremmin. Suosittelenkin näin jokaiselle saman vaivan omaavalle lääkkeeksi aktiivista "seksikäyttäytymistä" . Orgasmipäänsärkyni on historiaa ja toivottavasti pysyykin poissa. Ei rakastelua kannata pelätä ja jännittää päänsäryn vuoksi. Ensin itsekin pelkäsin ja odotin päänsäryn alkavan, mutta mitä useammin rakastelimme, sitä heikommaksi kävi päänsärky. En tiedä mistä moinen johtui, mutta uhallakaan en jättänyt seksielämääni! Rakastan rakastelemista ja ennen kaikkea rakastan kumppaniani eikä mikään kipu ja särky maailmassa estä minua tuottamasta kumppanilleni ja itselleni moista nautintoa! Toivotan hyvää ja päänsärytöntä jatkoa ja muistakaa taistella pöpöjä vastaan, sillä meillä on vain yksi elämä elettävänä!

        Kirjoitan vielä yhden viestin tästä aiheesta, jos joku samasta ongelmasta kärsivä sattuu lukemaan. Lääkärini oli kysynyt neurologilta orgasmipäänsärystä ja tämä oire on oikeasti diagnosoitu sellaiseksi. Kirjoitti minulle reseptin nopeavaikutteisesta tulehduskipulääkkeestä jota voi ottaa n. 20 min. ennen yhdyntää. Minulla ei ole muutamaan viikkon ollut päänsärkyä, mutta toisaalta olen ollut vähän varovainen rakastellessa. Mutta kaikille teille jotka olette kokeneet saman niin kertokaa lääkärille, tämä ei ole mikään häpeän aihe.
        Nauttikaamme kesästä, elämästä ja ihanasta seksistä.


      • 45 v.
        46v kirjoitti:

        Kirjoitan vielä yhden viestin tästä aiheesta, jos joku samasta ongelmasta kärsivä sattuu lukemaan. Lääkärini oli kysynyt neurologilta orgasmipäänsärystä ja tämä oire on oikeasti diagnosoitu sellaiseksi. Kirjoitti minulle reseptin nopeavaikutteisesta tulehduskipulääkkeestä jota voi ottaa n. 20 min. ennen yhdyntää. Minulla ei ole muutamaan viikkon ollut päänsärkyä, mutta toisaalta olen ollut vähän varovainen rakastellessa. Mutta kaikille teille jotka olette kokeneet saman niin kertokaa lääkärille, tämä ei ole mikään häpeän aihe.
        Nauttikaamme kesästä, elämästä ja ihanasta seksistä.

        Hei,

        Minulla tämä vaiva alkoi noin viikko sitten. Elän yksin. Olen eronnut muutama vuosi sitten. Ei linee häpeä että ajoittain "teen käsitöitä" (olisi enemmän omituista, jos olisin seksuaalisesti täysin kuollut). En ole mikään hurjastelija. Silti muutama viikko sitten pelkäsin samoin, että verisuoni aivoissa katkeaa. Vaiva ei ole helpottanut.

        Toivon, että kukaan ei suhtautuisi tähän viestiin epäasiallisesti.

        Toivon osallenikin vielä ihmissuhdetta mutta tämä vaiva saa minut tuntemaan itseni lähes toivottomaksi.

        Jos joku saa tietää vaikuttaako esim. kuuma kesä tai nestehukka tai joku muu tähän. Tai ikä?, Joku selitys pitäisi löytää.
        Ehdin jo epäillä sitäkin, että olin laittanut muutama kuukausi sitten botoxi:a kulmarppyihin. Ajattelin, että botox on hermomyrkkynä saanut jotain tuhoa aikaiseksi.

        En siis ole ainoa mutta..


    • 43v nainen

      Hei, minulla on sama ongelma. Parin kuukauden ajan ilmennyt AIVAN KAMALAN HIRVEÄ päänsärky orgasmin yhteydessä. Se alkaa samaan aikaan, kun orgasmi alkaa tulla. Menen asian tiimoilta huomenna lääkäriin , sillä tuttavani (tehon lääkäri) kertoi, että kyse voi olla vakavasta aneurysmasta, ja siksi on tärkeää tutkia asia kiireesti.

      • Mimmu

        Helpotti lukea muiden kokemuksia samasta asiasta joka minut on pelästyttänyt. Olen ollut upeassa seksisuhteessa, mutta useamman kerran juuri orgasmin alkaessa on iskenyt valtava päänsärky. Viimeisen kirjoittajan viittaus mahdollisesta aneurysmasta pelästytti entisestään. Mikä oli diagnoosisi? Pitääkö tässä lopettaa rakastelu kokonaan?


    • anomuumi

      Huh, kummallista, ettei kukaan mies ole todennut itsellään samaa vaivaa. Tai sitten ei vaan uskalla kertoa...

      Itse olen reilu parikymppinen, viriili nuorimies, mutta kärsin myös tästä ns. orgasmipäänsärystä.

      Nykyisin seksi loppuukin välillä ennen orgasmia tästä syystä, kipua ei vain millään kestä.

      Kliimaksin lähestyessä särky lähtee niskan ja takaraivon seudulta liikkeelle. Useimmiten kipu jatkuu pitkään, vaikka ko. toiminnan heti kivun tultua lopettaisikin kuvitellen selviävän pienemmillä kivuilla.

      Muistelen poteneeni samasta ongelmasta satunnaisesti jo alle kaksikymppisenä, mutta aivan viime viikkoina se on vaivannut lähes joka kerta, kun olen seksiä harrastanut.

      Taitaa olla lääkärikeikka edessä itsellänikin, jotenkin tämä on pakko hoitaa tai hajoan täysin.

      • johnnee

        Löytyyhän näk. kohtalotovereita. Juhannussunnuntaista asti jomottanut päätä. (Nyt torstai-ilta).
        "Kliimaksin lähestyessä särky lähtee niskan ja takaraivon seudulta liikkeelle. Useimmiten kipu jatkuu pitkään, vaikka ko. toiminnan heti kivun tultua lopettaisikin kuvitellen selviävän pienemmillä kivuilla."
        Kuulostaa tutulta. Pelkäsin, että nyt se noutaja tuli, vähän yli kolmekymppisenä! Järkyttävä polte koko päässä. Jatkunut lievempänä useamman päivän, nyt toiv. hellittää. Ei ole kyllä aikasemmin mun kohdalle sattunut, vaikka viriili olen ja itsetyydoakin paljon harrastanut. Pelottaa, miten käy seuraavan kerran tyttöystävän kanssa. Pitää vielä vissiin käydä wikipediasta kattoo "ponnistuspäänsärky" tai "orgasmipäänsärky". Ai niin, broidilla jokunen vuosi sit sama ongelma, muttei ole jatkunut. Päänsärkyvapaita kesiä kaikille!!!


      • tomppa66464646
        johnnee kirjoitti:

        Löytyyhän näk. kohtalotovereita. Juhannussunnuntaista asti jomottanut päätä. (Nyt torstai-ilta).
        "Kliimaksin lähestyessä särky lähtee niskan ja takaraivon seudulta liikkeelle. Useimmiten kipu jatkuu pitkään, vaikka ko. toiminnan heti kivun tultua lopettaisikin kuvitellen selviävän pienemmillä kivuilla."
        Kuulostaa tutulta. Pelkäsin, että nyt se noutaja tuli, vähän yli kolmekymppisenä! Järkyttävä polte koko päässä. Jatkunut lievempänä useamman päivän, nyt toiv. hellittää. Ei ole kyllä aikasemmin mun kohdalle sattunut, vaikka viriili olen ja itsetyydoakin paljon harrastanut. Pelottaa, miten käy seuraavan kerran tyttöystävän kanssa. Pitää vielä vissiin käydä wikipediasta kattoo "ponnistuspäänsärky" tai "orgasmipäänsärky". Ai niin, broidilla jokunen vuosi sit sama ongelma, muttei ole jatkunut. Päänsärkyvapaita kesiä kaikille!!!

        jep, kolmikymppinen mies täällä. Tämä toistunut muutaman kerran aiempina vuosina ja nyt kolmella viimeisellä kerralla viikon sisään. Relaksantti tuntuu auttavan vähän mutta jomottaa koko ajan. Hoitikeinot kiinnostaisivat jos joku tietää?


      • mies63

        Jeps, kyllä täälläkin vaivaa ilmennyt aivan äskettäin. Arvelin ensin että syy on kireissän niskalihaksissa, mutta olen sittemmin huomannut, että kipu ilmestyy ohimoiden seutuville jossain vaiheessa ennen orgasmia. Kipu oli ensimmäisellä kerralla aika kova ja nyt kun asiasta on tullut tietoiseksi, sitä koettaa jotenkin hillitä huolehtimalla hengityksestä; ainakin itsellä orgasmin lähestyessä voi tulla pitkiäkin jaksoja pidäteltyä hengitystä. Voi olla ihan mutua / huuhaata, mutta asia tuntuisi jotenkin olevan yhteydessä aivojen hapensaantiin o:n aikana ?! Mene ja tiedä.. Näin olen pystynyt (toistaiseksi) lieventämään kipua mutta en poistamaan sitä.


      • Aivokas

        Minun miesystäväni valittaa että orgasmi aiheuttaa kovan kivun ja turvotuksen koko nivusien alueelle. Virtsaaminen ei enää onnistu muutamaan tuntiin ilmeisen kovan turvotuksen vuoksi. Kyllä kyseinen laukeaminen voi helposti aiheuttaa verisuonen katkeamisen aivoista. Ja monelle migreenikohtauksen. Hassua se että ranskalainen aika kuvaava sana orgasmille on: Pieni Kuolema (Petit Mort..). Tyhmä se ihminen joka kieltäisi julkiselle lääkärille menon orgasmin aiheuttaman päänsäryn vuoksi. Kyllä kai seksi kuuluu ihan tavalliseen ja normaaliin elämään.


    • Man27

      Hyvä että löysin täältä samasta ongelmasta kärsiviä ihmisiä. Vaikuttaa siltä että kyseessä on niin naisten kuin miesten ongelma iästä riippumatta.

      Minulla vaiva alkoi yllättäen kun tyttökaverin kanssa harrastetiin seksiä. Tämä kerta oli normaalia erikoisempi koska sitä edelsi normaalia pidempi esileikki ja muuta, eli olin kai normaalia tilannetta latautuneempi.

      Orgasmi kun alkoi tulla, alkoi aivan yht´äkkiä aivan sietämätön päänsärky. Särky tuntui oikean ohimon ja niskan tietämillä. Luulin että nyt lähtee taju tms. Hommat jäi siihen ja tyttökaveri huolestui pahemman kerran. Kipua kesti vielä monta tuntia laimeampana. Sitä helpotti Burana onneksi.

      Nyt tapauksesta on kulunut 3 päivää ja olen kokeilin joka päivä käsitöillä selvittää onko jo vaiva hävinnyt, mutta turhaan. Heti kun olen kiihottunut ja alkaa orgasmi olla lähellä, alkaa tämä jyskyttävä kipu. Kun kipu alkaa sitä kestää vähintään tunnin kerrallaan.

      Minulla ei ole koskaan ollut migreeniä eikä kunnollista päänsärkyä. Muutaman kerran jomottanut päähän vähän krapulassa, mutta tämä on aivan eritason kipua.

      Lääkäriin en ole vielä iljennyt mennä, mutta onneksi täältä lukemani keskustelu ovat auttaneet ymmärtämään asiaa ja menenkin lääkäriin jos asia ei korjaudu muutaman päivän sisällä. Ensin annan tilanteen tasoittua ja olen harrastamatta seksiä muutaman päivän jos asia korjaantuisi sillä.

      Olisi erittäin mielenkiintoista kuulla kohtalotovereiden tilanteista. Kertokaa ihmeessä jos olette käyneet lääkärillä, mikä on ollut diagnoosi ja mitä lääkäri on kertonut asiasta. Onko mitä vaaroja olemassa?
      Särky on juuri sen oloinen että kuin joku verisuoni olisi puhkeamassa, eli voiko tästä vaikka henki lähteä?

      Pelottaa vaan jos tämä vaiva on ikuinen ja seksi elämäni kärsii sen takia.

      • sweet child in time

        samma häär alko yhdynnän aikana ja oireet lisäksi psyyke horjui ensimmäisien viikojen aika kuin kohtauksia.lyyhistyin lattialle ja ambulanssilla sairaalaan uskomaton juttu annettu tensionekc oire ryhmään diaknoosi pitkä aikaiset jälki oireet n.4-5kk kylmää niskaan ja fyskikaalista hoitoa tulehduskipulääkkeet seurataan tilannetta


      • Man27
        sweet child in time kirjoitti:

        samma häär alko yhdynnän aikana ja oireet lisäksi psyyke horjui ensimmäisien viikojen aika kuin kohtauksia.lyyhistyin lattialle ja ambulanssilla sairaalaan uskomaton juttu annettu tensionekc oire ryhmään diaknoosi pitkä aikaiset jälki oireet n.4-5kk kylmää niskaan ja fyskikaalista hoitoa tulehduskipulääkkeet seurataan tilannetta

        Onnekseni oireet hävisi noin viikonkuluttua siitä kun ne alkoi. En käynyt lääkärissa tai syönyt lääkkeita. Asiaan auttoi niskan ja hartioiden hieronta. Ilmeisesti veri ei päässyt kunnolla kiertämään jumissa olevien paikkojen takia. Passiivinen rooli seksissä auttoi myös.


      • juu jaa
        Man27 kirjoitti:

        Onnekseni oireet hävisi noin viikonkuluttua siitä kun ne alkoi. En käynyt lääkärissa tai syönyt lääkkeita. Asiaan auttoi niskan ja hartioiden hieronta. Ilmeisesti veri ei päässyt kunnolla kiertämään jumissa olevien paikkojen takia. Passiivinen rooli seksissä auttoi myös.

        Minulla alkaa kanssa päätä särkeä aivan jumalattomasti kun itsetyydytän.
        Kipu tuntuu juuri takaraivossa ja niska menee ihan jumiin.
        En tiedä tulisiko myös partnerin kanssa kun ei sellaista tällä hetkellä ole.


      • Kuuultua
        juu jaa kirjoitti:

        Minulla alkaa kanssa päätä särkeä aivan jumalattomasti kun itsetyydytän.
        Kipu tuntuu juuri takaraivossa ja niska menee ihan jumiin.
        En tiedä tulisiko myös partnerin kanssa kun ei sellaista tällä hetkellä ole.

        opetti tässä vielä lähihistoriassa että itsetyydytys pehmittää aivot! Ja juutalaiset opettavat että "siementä ei saa laskea maahan!" Kyllä se on kuule itsetyydytys syntiä ja ilmankos tulee nuppi helläksi :)))


      • Runkutirunks
        Kuuultua kirjoitti:

        opetti tässä vielä lähihistoriassa että itsetyydytys pehmittää aivot! Ja juutalaiset opettavat että "siementä ei saa laskea maahan!" Kyllä se on kuule itsetyydytys syntiä ja ilmankos tulee nuppi helläksi :)))

        No minähän en laskekaan sitä maahan, vaan paperille, vatsalle tms. ;) Mutta ittetyyrytys on terveellistä \o/


    • Mies kolkyt ja risat

      Olen vähän yli kolmikymppinen mies ja mulla on käynyt noin myös kaksi kertaa muutaman kuukauden sisään.

      Ensimmäisellä kerralla kipu hävisi aika nopeasti, mutta oli todella kova aluksi. Nyt toinen kerta oli n. puolitoista viikkoa sitten. Kovin kipu hävisi parissa tunnissa, mutta on jatkunut nyt lievänä tähän saakka.

      Kävin lääkärissä ja hän epäili, että johtui verenpaineesta. Nyt olen kuitenkin mittailut painettani ja ne ovat ihan ok. En nyt sitten tiedä mistä moinen johtuu, mutta hyvä tietää, että sitä on ollut muillakin.

      Onko muilla jatkunut kipu lievempänä useita päiviä itse kohtauksen jälkeen?

      • roffena

        jep....täällä sama laulu..eka kerran joskus pari kymppisenä,vähän rajumman orgasmin yhteydessä kyseinen riesa alkoi..,napsahtaa helvetillinen kipu niskasta kohti vasenta korvaa,pari kertaa vienyt melkein mustaks maailman,ja oli eka kerran helvetin pelottava juttu...asia tsekattiin lekurissa ja kaikki ok,mutta migreenini ilmeisesti liittyy asiaan?!..nyt jo 40kymppisenäkin vaiva on olemassa ja täytyy aina vähän varoa..ottaa niinku rauhallisesti...mutta vaiva on todellakin ponnistuspääsärky oireyhtymä,ja migreeni altistaa siihen herkemmin...ja siis täällä mies kyseessä!! Joten relaxisti siellä...ai niin,mulla kipu kestää 5min.-jopa puoleen tuntiin,ja joskus kuvotus tulee mukaan...


    • immeinen

      Olen kokenut (samasta syystä) monta kertaa tuon kivun, joka on ihan hirveää kyllä.
      Sairaalaan en ole vielä koskaan lähtenyt, mutta pelokkaana olen käynyt nukkumaan, heräisinkö enää aamulla...
      Pitää varmaan ottaa jotain verenpainetta alentavaa ennen isoa O:ta =)

    • mui
      • zzzzzzzzzzzz

        kokenut saman. Joskus nuoruudessa harvoin ankara pääkipu, lähinnä rapularakastelussa. Nyt tänä vuonna yllättäen ( yli 50v) kolmesti viikon sisään, ja viimeinen niin raju että pelottaa. Orgasmin aikana todella raju( kuin kova lyönti) kipu niska/takaraivo alueella, josta se leviää pään sivuille. Hetken päästä pahoinvointia, näkö sumenee ja kova verenpaineen nousu. Mittaus kotikoneella, (vaimo mittas) 209/120. Samoin suunkuivuminen, oli hankala sanoa mitään kun suu oli niin kuiva. Sit lähdettiin ensiapuun, siellä testien mukaan kaikki OK ?? Päänsärky lääkkeillä laimeni siedettäväksi, ja hävisi n. 3 vrk:n kuluttua. Nyt on vähän rauhallisempaa tuolla seksipuolella. Nyt odotellaa neurologin luo pääsyä. Ongelma on ilmeisesti Autonomisen dysrefleksian eli AD. Täällä lisää http://www.terveyskirjasto.fi/xmedia/duo/duo91694.pdf


    • Aurallinen muija

      Mulla on myös näin, että orgasmit nopeuttaa migreenin paranemista. Rakastelenkin mielelläni migreenin aikana, koska aistit ovat terävämpänä kuin muulloin. Hyvä, ettei tapauksessasi ollut vakavammasta kyse! :)

    • auttoi

      hartioiden rentouttaminen rakastelun aikana, keskittyminen hengitykseen ja se että muutaman kerran minä tein enemmän "töitä" ja otimme rennommin.

      Rakasteluasentoihin kannattaa kiinnittää huomiota siis.

      Ohi meni näin.

    • dundundun

      Mulla tapahtui ihan sama juttu eilen suihkussa kun masturboin, mutta lievempi. Paha olo oli kyllä vähän aikaa. Oon vasta 19 (nainen), eikä mulla ikinä oo ollu migreeniäkään missään elämänvaiheessa, ainakaan muistaakseni. Päätä jomottaa migreenintapaisesti vieläkin, vaikka oon ottanu särkylääkettä. Toivon et se menis lähiakoina ohi.
      Itelläni oli myös kauhee paniikki, luulin et ois aivoverenvuotoa tms. mutta tuskin koska olen vielä tässä x).
      Tosi helpottavaa tietää et tää on suht yleinen vaiva, eikä todellakaan ole mitään sen vakavempaa :)

    • viileempi

      Kokeilkaas tästä kärsivät tantraseksiä, on vähän rennompi meininki eikä mitään ponnistelua.

      • beetsku

        tantra seksi varmasti parempi valinta ponnistelulle :D.
        itse oon vasta koht 19 mies. eilen orgasmin saanti hetkellä alkoi aivan järkyttävä päänsärky takaraivossa. ei ottanut loppuakseen hetkeen ja tuli heti mieleen aivoverenvuoto tai jtn. kipu hellitti 5 minuutissa mutta kesti lievänä ainakin tunnin. tänään uudelleen orgasmin aikana aivan sama juttu. jos orgasmit jatkossa tälläsii ni ei paljoo kyllä kiinnosta :( ... täytyy kokeilla taukoa ja hartia niska hierontaa ja sen jälkee uusi yritys. toivottavast lähtis pois!!


      • beetsku
        beetsku kirjoitti:

        tantra seksi varmasti parempi valinta ponnistelulle :D.
        itse oon vasta koht 19 mies. eilen orgasmin saanti hetkellä alkoi aivan järkyttävä päänsärky takaraivossa. ei ottanut loppuakseen hetkeen ja tuli heti mieleen aivoverenvuoto tai jtn. kipu hellitti 5 minuutissa mutta kesti lievänä ainakin tunnin. tänään uudelleen orgasmin aikana aivan sama juttu. jos orgasmit jatkossa tälläsii ni ei paljoo kyllä kiinnosta :( ... täytyy kokeilla taukoa ja hartia niska hierontaa ja sen jälkee uusi yritys. toivottavast lähtis pois!!

        pakko lisätä vielä. http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/Orgasmi aiheuttaa päänsärkyä/art-1288335809946.html
        iltasanomien sivuilla puhutaa Coital cephalgia -nimisestä vaivast. siinä on lista ärsykkeistä jotka voi lisätä päänsäryn riskiä. päänontelöiden tulehdukset on yksi niist, ite just olin 5 päivää kuumeessa kurkku kipeenä ja räkätaudissa. ehkä sekin osa syynä vittumaisee päänsärkyyn.


      • kaistuu
        beetsku kirjoitti:

        tantra seksi varmasti parempi valinta ponnistelulle :D.
        itse oon vasta koht 19 mies. eilen orgasmin saanti hetkellä alkoi aivan järkyttävä päänsärky takaraivossa. ei ottanut loppuakseen hetkeen ja tuli heti mieleen aivoverenvuoto tai jtn. kipu hellitti 5 minuutissa mutta kesti lievänä ainakin tunnin. tänään uudelleen orgasmin aikana aivan sama juttu. jos orgasmit jatkossa tälläsii ni ei paljoo kyllä kiinnosta :( ... täytyy kokeilla taukoa ja hartia niska hierontaa ja sen jälkee uusi yritys. toivottavast lähtis pois!!

        Itse tuli säikäytettyä eräs tyttö vähän tuolla kun en vielä tiennyt että mistä nuo johtu, kerran oli tullut aiemmin ja sillonkin lähti taju ja pääkipu kesti 5 päivää.
        Nyt pari viikkoa sitten kun tuli toisen kerran niin se meni ohi noin vuorokaudessa, mutta ei tuo varmasti ollut mukavaa seuralaiselleni :F
        Pitää nyt katella mikä tuohon auttaa vai auttaako mikään.

        - Kaistu, 19-vuotta, Mies :D


    • Mami-79

      Minä olen 31-v. nainen ja orgasmista olen saanut 2 kertaa aivan mielettömän migreenijysärin. Pulssi suorastaan pomppii ohimolla ja jyskyttää aiheuttaen lamauttavan kivun ja pahanolon tunteen.

      Itse en tuolloin ekallakaan kerralla säikähtänyt asiaa mitenkään, koska migreenistä kärsivänä ihmisenä tunne oli kuitenkin varsin tuttu.. se vain alkoi tällä kertaa heti orgasmin jälkeen. :(

      Ei onneksi joka kerta tule migreenikohtausta seksin päälle, että kait tästä selviää, kunhan ei nyt ala pelkäämään ja välttelemään masturbointia/seksiä sen vuoksi.

      • Kivaa kipua!

        Minä olen 36-v poikamies ja orgamista olen saanut 21 kertaa eivan mielettömän mirgreenjysäkin. Pulssi suorastaan pomppi sydämessä ja jyskyttää aiheuttaen ysköksiä koska myös käyn Tyhykillä(Tupakilla). Tupakista ei tule ennen syöpää tai keuhkoahtaumaa muutakuin "Nirvana".

        Itse en tuolloin ekallakaan kerralla säikähtänyt asiaa mitenkään, koska päänsärkuä kipuilevana tunne oli kuitenkin varsin vieras, se vain alkoi tällä kertaa 5 vuotta alkopaukun jälkeen :

        Ei onneksi joka kerta tule mirgreenikohtausta ainoastaan päänsärkytabelttien ostaleusta, ja alan pelkäämään että loputkin hermosolut kuolee paskax....


    • Hanna2011

      Hei luin kokemuseni ja meillä kävi ihan sama juttu. Jopa niin tarkalleen sama homma, että lapset koulussa ja samat testit jne. Mutta kyseessä oli mies enkä minä. Vein itse sen autolla ensiapuun, en ole koskaan nähnyt häntä semmosessa kunnossa. Jos joku haluaa lisää tietoa tästä, englannin kielellä löytyy paljon, googleta 'coital headache'.

    • Epätoivoinenmies

      Moi.. Vajaa kolmekymppinen mies täällä ja ihan sairasta kipua myöskin takaraivossa. Alkaa ennen orgasmia ja jatkuu jopa tunteja sen jälkeen.. Ensimmäinen kerta oli lauantaina aamupäivällä ja nyt joka päivä sen jälkeen sama homma. Eilen en enää uskaltanut edes harrastaa seksiä naiseni kanssa.. mut joo.. ehkä tää menee ohi.

      • Keskittyy toivomaan!

        Hei. Vajaa nelikymppinen apinamies kenties ja ihan sairasta kipua myöskin selässä, koska kävin isääni muuttamassa uuteen asuntoon. Alkaa ennen paluuta kotiin ja jatkuu jopa tunteja jos kävinkin kuntosalissa alataljaa vetämässä.
        Ensimmäinen kerta oli joskus 10 vuotiaana ja nyt joka kertaa sen jälkeen melkein sama homma. Eilen en uskatanut edes harrastaa masturbointia harhanaiseni kanssa, mut joo, ehkä tää menee ohi


    • Eikö rotta?

      Totta, kivekset ja aivot muisttavat toisiaan, olit jättänyt syömättä hyvin - eikö totta?

    • taju lähtee

      Kiitos tästä! Itsellä ei ole onneksi ollut noin pahoja.

    • MigreeniN 51v

      Tuttu juttu ,minulle käy usein noin . Minullakin kuvatu pääkolmeen kertaan ja ei ole ollut onneksi mitään .Annan sinulle vinkin kun sulle käy noin älä ainakaan ala hieromaan päätäsi ,se tuntuu aluksi hyvältä ,mut sitten kuitenkin loppujen lopuksi pahentaa tilannetta ja sairaalaan täytyy lähteä.

    • Migreeni-ihminen

      Kiitos näistä tiedoista. Ikinäennen kuullutkaan orgasmipäänsärystä. Yhtäkkiä tätä alkanut esiintyä. Eka kerralla vannemainen särky päälaella, tuli kuin nuijalla lyötynä juuri ennen kliimaksia. Pomppasin sängystä ylös ja uikutin tuskasta, unohtui kaikki muu fiilistely. Seuraavilla kerroilla lievempiä kipuja. Kipu muistuttaa jollain lailla migreeniä, joka on minulle tuttu tauti. Jälkikipu kestää seuraavaan päivään, samoin kuin migreenissä. Kipulääkettä olen ennen seksiä ja sen jälkeen.

    • vittumainen fiilis

      Aivan sama juttu on käynyt nyt parin päivän sisään, olen 17w poika ja runkkauksen aikana järjetön jomotus vasempaan ohimoon, jonka jälkeen ei auta muutakun kieriskellä sängyssä ja odottaa, että kipu lakkaa.

    • Kipupiikki iski

      Voi herranpieksut että iski kova päänkipu!!!Aiemmin kipu on tuntunut takaraivolla,nyt se jysähti ylös asti oikean silmän yläpuolelle.Olin juuri saamassa orkun,kun nautinnontavoittelu loppui elämäni kovimpaan pääkipuun.Oli ihan pakko katsella olenko ainoa nainen,jolla tapahtuu näin.Nuorempana tätä ei tapahtunut.Joskus 40 v:aana alkoi ja jatkuu edelleen entistä pahempana.En enää uskalla harrastaa paljoakaan seksiä,kivunpelko on niin suuri.Tv:Nainen 57 v.

    • 2+13

      Minulla taas migreenikohtaus nostaa haluja, siitäkin huolimatta että olo voi olla tosi kurja, eikä orgasmi auta särkyyn mitenkään.

    • 2+13

      Minulla taas migreenikohtaus nostaa haluja, siitäkin huolimatta että olo voi olla tosi kurja, eikä orgasmi auta särkyyn mitenkään.

    • .. ..
    • sama vika

      Miks ei kukaan kerro lääkkeen nimeä, mitä tähän vois ottaa!? Eikö kipulääke etukäteen otettuna vie tuntoherkkyyttäkin?

    • aantero4

      no johan on yleistä.olen 63v mies,ekan kerran eilen sain kanssa samaann aikaan kun orkku alkoi tulla lähti niskasta ylöspäin kova kipu ja helpottui pikkuhiljaa ,mutta jäi vasempaan puoleen korvantaakse särky.menin aamulla kuntosalille ja se helpotti siellä lähes kokonaan yläselkä ohjelmalla mikä oli vuorossa muutenkin.kipu hävis kokonaan.2-3 tunnin kuluttua salinjälkeen kipu palasi mutta ei sietämättömänä.ei ikinä ennnen.rakastelun yhteydessä.tämä asettunut kipu on kyllä tutun tuntuinen on ollut tälläistä ihan normiolosuhteissakin .

    • Nyt sattuu

      Sama juttu tässä takaraivosäryssä... 2 vuotta sitten sattui ensimmäisen kerran ja sitä jatkui viikon ja ei uskaltanut kivun pelossa hädin tuskin edes kiihottua kun kipu oli valtava. No ei siinä mitään mutta eilen kipu alkoi taas ja nyt kun googletin asian niin olisi kiva tietää onko jotain apua moiseen kun ei vittisi ruveta selibaattiin perkele kivun takia.

    • kumiselkä

      otin juuri itseltäni poskeen. Ei tullu päänsärkyä. Nielin kaiken.

    • JohnDonsson

      Pitkittynyt kliimaksi ei ainakaan helpota ongelmaa. Silloin keho on pitkään tilassa jossa se kokee pakottavaa tarvetta purkautua, mutta jos orgasmi odotuttaa itseään, niin kehossa paine vain kasvaa kasvamistaan, mikä taas lisää päänsäryn aiheuttavia tekijöitä ja syitä. En ole lääkäri, mutta silti...

    • Anonyymi

      Siis mulla tapahtu tää täysin saman, tosin yksin. Edelleen outo olo mutta helpotuin tästä, ei voi olla aivoverenvuoto. Toivottavasti herään huomenna.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      1005
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      997
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      900
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      754
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe