Oinaat kilttejä vai julmia?

Anne-Maarit

Oletteko omasta mielestänne kilttejä ihmisiä vai oikeita julmureita? Kaivaako julmuus jälkeenpäin sydäntänne? Haluaisitteko muuttua ja mihin suuntaan.

Minun mielestäni oinas on aika lauhkea tyyppi, mutta suuttuessaan julma. Pidättekö julmuudesta?

24

3039

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jääräpää

      Aika säysee olen ja vuodet ovat silottaneet särmiä.. Mutta mun kiltteyttä ja lämpöä en näytä kuin niille jotka ovat minulle rakkaita. Sen olen oppinut, että maailmalla ei kiltit pärjää, joten minusta huokuu tietynlainen "kylmyys".

      Julma olen niille, jotka uhkaavat minua tai läheisiäni. Sanallinen arkkuni on todella laaja ja siinä jää äkkiä toinen sanattomaksi. Välillä kyllä suu suoltaa tekstiä ennemmän kuin aivot kerkiää analysoimaan ja loukkaan toista varmasti tosi paljon. Mutta julma toista kohtaan en ole muuten kuin ollessani puolustuskannalla. En "hyökkää" ketään kohti eli en aloita riitelyä, mutta kieltämättä joskus en tarvitse suuttuakseni paljon ärsytystä äkkipikainen kun olen. Jälkeenpäin en kadu, koska en sano mitään mitä en tarkoita. Ja tuskin toinen osapuolikaan siinä tilanteessa ihan syytön on. Kun kaksi riitelee ei ole olemassa syytöntä osapuolta. Julmuutta on monenlaista enkä mä nyt niin suuremmin siitä nauti..


      En mä halua muuttua mihinkään suuntaan, koska mä olen mä ja miksi pitäis muuttua mihinkään. Olen sitä mieltä, että jokaisen pitäisi hyväksyä itsensä sellaisena kuin on. Miks perusluonteensa muuttamiseen pitäisi tuhlata energiaa.. Mä pidän ihmisistä sellaisina kuin ne on ja jos ne pitää musta niin ok. Mutta jos musta ei pidetä niin en mä sellasia mieti, koska kaikilla on oikeus olla mitä mieltä tahansa..

      Toivotan kaikille todella hauskaa vappua ja ennen kaikkea fantastista kevättä...=>

      • Ariesmale

        No vihollisille erittäin :) Se tulee jo suorastaan luonnostaan se julmuus vihollista kohtaan. Jos satutan viatonta tai läheistä, kadun kyllä.


      • Perus oinas

        Tuntuupa tutulta tekstin sisältö.


    • Tulitikku

      En sanoisi itseäni julmaksi mutten myöskään kiltiksi. Olen melko ärhäkkä ja tempperamenttinen mutten koskaan julma. En voi ymmärtää maailmassa tapahtuvia julmuuksia, se särkee sydämeni. Olen kai liiankin herkkä oinaaksi. Johtunee varmaan monista vesimerkeistä joita kartallani on.

    • hmmm

      Omasta mielestäni olen aikas lepponen ihminen, mutta tuttavani sanovat minun olevan ilkeä. Olen aikaslailla varma, että ne tarkotittavat sitä, kun olen vihainen. Silloin olen todella ilkeä ja julma...mtta lepyn helposti...en osaa olla kauan vihainen...

      • haaskatar

        oinaan..nyökkään..niimpä niin HERKKÄ , OIKEUDENTUNTOINEN JA TYKKÄÄN RAVUSTANI.


    • oikku

      Oinaita ainakin pidetään aika julmina... itseäni on sanottu joskus kylmäksi jne. mut löytyy se lämpimämpikin puoli. Temperamenttia löytyy vaikka muille jakaa. Mutta ylpee tyttöoinas olen x)

      • oinastyttö

        joo,o oon mä aika tempperamenttinen ja ulkopuolisille kylmä.Eli lyhyesti sanottuna kuoreni on kova ja kylmä mutta sisältä lämmin ja pehmeä.en juuri koskaan näytä tunteitani vaikka olen aika herkkä.En mielestäni ole julma enkä kilttikään joten siitä väliltä.Mutta jos esim.on tapahtunut joku hyökyaalto juttu jossain niin ei se minua paljoo hetkauta...kylmä kun olen....eli en välitä ventovieraista.mutta rakkaus jutuille olen ihan pehmo...:P Eli tällänen olen minä...:)


      • oinastyttö
        oinastyttö kirjoitti:

        joo,o oon mä aika tempperamenttinen ja ulkopuolisille kylmä.Eli lyhyesti sanottuna kuoreni on kova ja kylmä mutta sisältä lämmin ja pehmeä.en juuri koskaan näytä tunteitani vaikka olen aika herkkä.En mielestäni ole julma enkä kilttikään joten siitä väliltä.Mutta jos esim.on tapahtunut joku hyökyaalto juttu jossain niin ei se minua paljoo hetkauta...kylmä kun olen....eli en välitä ventovieraista.mutta rakkaus jutuille olen ihan pehmo...:P Eli tällänen olen minä...:)

        Ja olen ihan tyytyväinen itseeni silä olen sopivan kylmä mielestäni...


    • Oikkulitar

      Entinen poikaystäväni totesi suhteemme loppuaikoina, että parhaimmillani olen kuin enkeli, mutta suuttuessani kuin paholainen.

      Liekö johtunut siitä, ettei hänen kanssaan voinut ylipäätään keskustella mistään.

      Oli muuten 2 x Vaaka ja AC Kauris

    • kiltti

      olen mielestäni kiltti, mutta äkkipikainen ja ärhäkkä sanomaan mielipiteeni. Minusta se ei ole julmuutta, sillä sitä inhoan eniten muissa ihmisissä. Herkkä ja tunteellinen olen, maailma tuntuu liian kovalta mulle.

    • Oinas-90

      mä olen ainakin liiankin kiltti, ei saisi olla näin kiltti, ärsyttää kyllä joskus, etten osaa kenkkuilla :D

    • Miriam

      Olen tasapuolisesti kumpaakin, kiltti ja rakastavainen minulle läheisiä ihmisiä kohtaan ja taasen suuttuessaan(sanavarastoni)on Julmaa.

      Eipäs ole suuremmin tarvinnut "tappeluihin" ryhtyä, olen pärjännyt Julmalla sanavarastolla...

      • koiruli2

        mutta se johtuu vaan siitä ,että muut on julmia meille kevään herttasille röllipeikoille. Kannattaa katsoa syvemmälle oinaan sieluun..kun saa oinaan ensin pysymään paikallaan. Viekkuterapia..toimii rauhoittavasti..oinaasta tulee suloinen lammas..Mutta makkarissa tulee olla menoa meininkiä. Seksi on oinaan tarmolle tärkeä väylä..sit hempeillään. Muuten käydään pikkasen kuumilla kierroksilla..


      • Oinaan kuva
        koiruli2 kirjoitti:

        mutta se johtuu vaan siitä ,että muut on julmia meille kevään herttasille röllipeikoille. Kannattaa katsoa syvemmälle oinaan sieluun..kun saa oinaan ensin pysymään paikallaan. Viekkuterapia..toimii rauhoittavasti..oinaasta tulee suloinen lammas..Mutta makkarissa tulee olla menoa meininkiä. Seksi on oinaan tarmolle tärkeä väylä..sit hempeillään. Muuten käydään pikkasen kuumilla kierroksilla..

        Sanotaan näin että mies ja nais oinaissa on eroja. Vaikka oinas on maskuliininen merkki ja täten myös naiset ovat maskuliinisia. Mitenkähän sen sanoisi, minussa herää julmuus vasta kun minua on henkilökohtaisesti satutettu. Ja julmuus kohdistuu aina johonkin joka on syyllinen, tai jonka ainakin oletan olevan syypää. Miksihän oinaaseen on valittu eläimeksi lammas? Vai ehkäpä se on vain symboli, minusta on vaikea tehdä lammasta, oinas lapset ovat lampaita. Lampaat eivät ole agressiivisia, äkkipikaisia, sotaisia. Oinas, johtava tulenmerkki. Lammas = tulinen? Eh.. enpä tiedä, olen sitä mieltä että aurinkomerkkejä ei kannata ajatella samana asiana eläimiin, ne ovat vain symboleita. Kun ajatellaan että on myös niitä oinas lampaita ja härkä lampaita ja kaksos lampaita :D


    • oinas81

      No itse olen ystäviäni kohtaan lojaali, muuten ehkä aika paskamainenkin. Hyvä valehtelemaanja myös valitettavasti suhteissa pettänyt...

      Itsekin ihmettelen itseäni...olen sosiaalinen ja huumorintajuinen, mutta suuttuessani hyvä riitelijä, erittäin harvoin todella väärässä. En anna periksi tai helposti pyydä anteeksi...

      Kyllä ilmeisesti silti olen pidetty...ja omien heikkouksien kanssa pystyy elämäänkin...ainakin niin toivon...

    • k76

      Minun mielestäni oinas on aika lauhkea tyyppi, mutta suuttuessaan julma. Pidättekö julmuudesta?


      tää oli hyvä, oikein osuva.. mä taidan olla aika ärhäkkä kun suutun ;)

    • Nimetön

      Yleensä olen kiltti ja ystävällinen. Monet ovat sanoneet, että olen kylmä ja kova ihminen, mutta harvoille rakkaimille ihmisille olen herkkä ja lämmin. En halua näyttää heikolta toisten silmissä. Kun suutun sillon olen todella agressiivinen ja päästän sanoja suustani ennen kun edes ajattelen mitä sanon, jälkeen päin tekoni ja sanani kaduttavat ja olen allapäin. Pidän julmuudestani, mutta kun se menee liian pitkälle, ni en siedä itseäni.

    • pikku julmuri

      mä oon kiltti,mut osaan olla suuttuessani tosi ilkee....=)

    • oinas-88

      ..joo,eli mä tosissaa oon noita kumpaakin..
      yleensä kiltti mutta kun suutun niin sit on oksat pois ... Jyrään kaikki ketkä jää alle...
      en sillä hetkellä paljon omaa päätäni pidemmälle ajattele.. :D

    • jaf

      Muutamia oinas naisia tunnen.Iselleni jokin aika sitten minua huomattavasti nuorempi tyttö.Suoraan kysyi millanen kalu sulla on,pidän isosta.Sanoi kun olen vähän huppelissa olen raju sexissä.Mitäs siinä olin tytön kanssa sängyssä.Samallaisia on muitakin oinas nainen tehnyt aika suoraan aloitteen sänkyyn menosta.Ei minusta kovin ujoja ainakaan ole!

    • oikku4

      Kyllä jouskari-kauris on vittumainen sain sellaisesta oivan käsityksen kun riitannuin ns välimerkin edustajan kanssa. ei oinas ole niin kelju kuin esim skorppari tai kauris .oinashan on pohjimmiltaan hyvin auttavainen ja ystävällinen ainakin itse olen sellainen,mutta taas tulee se kohta jos oinasta tai hänen ystävällisyyttä aletaan väheksyä taikka työpanosta ei arvosteta tarpeeksi silloin saa läheiset kuulla kunniansa ja se taas saattaa tuhota ihmissuhteet,oinas näet on hyvin ylpeä luonnostaan,mutta oinasta pitää huomioida,muuten lauhkeus on tipotiesssään ja pässi alkaa puskemaan kovin ottein,mutta vain jos pidetään oinasta pilkkana,muuten oinas on hyvinkin ystävällinen ja rehti kaveri ,mutta oinas ei siedä mitään kieroilua. rehtiys on oinaan valtti,mutta voi luoja jos joku pettää,niin saa sitten kärsiä seuraukset ainakin omallla kohdalla.

    • Xy454

      Jokainenhan saa olla meistä oinaista mitä mieltä haluaa (tai kaikesta muustakin), mutta luottamusta ei saa rikkoa missään tapauksessa. Kierot selkärangattomat luuserit saavat kyllä mielen kiehumaan. Mutta vielä enemmän tosiaan tuo, että läheisiä uhkaa jokin. Mehän vaikka kuollaan tärkeiden puolesta!
      Muutoin ei voisi vähempää kiinnostaa, leppoisaa sakkia :)

    • MrJuha82

      Härkä tulee väliin sanoon, että muistutatte minua härkää.
      Ainakin siis minua.

      Sanoo suorat sanat pahoille tyypille on mun tyyli ja olla hyvä hyville.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2675
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      103
      2252
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2010
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1729
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1691
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1656
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1646
    8. 91
      1583
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      128
      1447
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe