Mistä Converseja??

Ulalla

Niin eli olis tarkoitus hankkia Converset mutta asun tälläsessä minicitissä etten ole täältä löytäny.. Eli siis missä isommissa kaupungeissa suomessa myydään ja missä kaupoissa?? tai sitten ulkomailla jos jollain on tietoa esim. Ruotsista, Virosta.. ja siellä olevista kaupoista??
Olisi suur apu jos joku vois vihjata:)

11

1673

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mölli

Ite löysin omani haloselta... Prismassakin olen nähnyt... Ota silmä käteen ja kato...

• asdaf
    • Mei Mei

löysin omani dinskosta. kyllä niitä nykyään löytyy melkein joka kaupasta :D

• Bambupåå

Converseja EI myydä Dinskossa. Dinko myy vain omia tuotteitaan, eikä ota valikoimiinsa kilpailevia tuotemerkkejä. Sinä olet ostanut kengät, jotka on tehty näyttämään aidoilta Conversen Chuck Tayloreilta, ja yrittävät ratsastaa niiden maineella. Ärysttää, kun kaikkia pitkävartisia tennareita sanotaan Converseiksi. Converseja on vain CONVERSEN omat kengät. www.converse.com

• Mei Mei
        Bambupåå kirjoitti:

Converseja EI myydä Dinskossa. Dinko myy vain omia tuotteitaan, eikä ota valikoimiinsa kilpailevia tuotemerkkejä. Sinä olet ostanut kengät, jotka on tehty näyttämään aidoilta Conversen Chuck Tayloreilta, ja yrittävät ratsastaa niiden maineella. Ärysttää, kun kaikkia pitkävartisia tennareita sanotaan Converseiksi. Converseja on vain CONVERSEN omat kengät. www.converse.com

itse asiassa olen tuota miettinyt, että conversen tossut on vain conversen... kiitos kun nyt korjasit väärinkäsitykseni :)

• lLOSI
        Mei Mei kirjoitti:

itse asiassa olen tuota miettinyt, että conversen tossut on vain conversen... kiitos kun nyt korjasit väärinkäsitykseni :)

converseja myydään esim. spirit storessa

• määääää
        lLOSI kirjoitti:

converseja myydään esim. spirit storessa

www.nelly.com : tuolta ainaki löytyy paljo
        www.brandos.fi : tuoltaki jonku verra
        itekki oon ettimäs converseja, mut ei oo viel oikeenlaisia sattunu silmää =)

• ,,,
        määääää kirjoitti:

www.nelly.com : tuolta ainaki löytyy paljo
        www.brandos.fi : tuoltaki jonku verra
        itekki oon ettimäs converseja, mut ei oo viel oikeenlaisia sattunu silmää =)

Viestit on kirjoitettu vuonna 2005, eiköhän kysyjä ole jo Conversensa löytänyt...

• määäääääää
        ,,, kirjoitti:

Viestit on kirjoitettu vuonna 2005, eiköhän kysyjä ole jo Conversensa löytänyt...

tiiän,mut ite ainaki ku etin nuit converseja ni käytän aika paljo tota googlehakuu ni sitä kauttaha monest päätyy just esim suomi24 keskusteluu. eli en mä tarkottanukkaa vastata toho viestii vaa iha yleisest kaikille jotka ettii converseja =)

• moomoo8
        Bambupåå kirjoitti:

mut onko www.converse.com sivu kansainvälinen?

• errmi
        moomoo8 kirjoitti:

mut onko www.converse.com sivu kansainvälinen?

www.converse.com ei lähetä muualle kuin u.s.a.an. :/
        itekki varmasti sieltä tilaisin mut ei lähetä...
        hakusessa on punaset lyhytvartiset, ei mistään meinaa löytyy..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1910
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1653
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1197
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      190
      551
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      537
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe